Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  6
Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3
Viser resultater 51 til 59 av 59

Tråd: Vindusvisker motor klarer ikke og dra rundt vindusvisker

  1. #51
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av kimar Vis post
    Vindusviskermotor og stag til V70N er jo i en enhet og kommer også opp i delesøket til disse bilene så jeg vil prøve og få tak en slik og se om det er mulig og bygge den om til og passe disse bilene for da hadde en hatt alt i en enhet og hadde sluppet mye styr så det vil jeg prøve og vil gjerne høre om noen har prøvd dette. Dette skjer nok ikke med en gang men skal holde denne tråden oppdatert.
    Om du er seriøs på det, kan du få kjøpe min. Jeg har ingen anelse om det passer eller ikke, men jeg skal ha min bort fordi jeg vil ha glassplugg, og fordi spylerdysa er ødelagt. På min sitter den i senter av viskeren, altså sprutes spylerveska ut gjennom akselen til viskerbladet, men hos deg kommer spylerveska ut av dysa oppe under takvingen. Sånnsett er det jo perfekt.

    Som sagt, aner ikke om det vil passe mekanisk eller elektrisk, men du skal få kjøpe den om du vil
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  2. #52
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Jeg er seriøs på det vil prøve og få tak i en som er billig eller gratis og prøve og se. Jeg er blakk for tiden så må vente litt men din hadde jo vært grei da
    Jeg har selv vært inne på tanken på og bare fjerne viskeren og sette på glassplugg men vil prøve litt til.
    Men har mine tvil om det vil gå og bruke dette fra V70N når jeg ser på disse bildene
    Til
    P80


    Til V70N


    En ser jo tydelig at festene er helt forskjellig.
    Sist endret av kimar; 22/02/18 kl 18:43

  3. #53
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Ja, tipper det blir litt komplisert med braketter og drit
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  4. #54
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Er det jeg er litt redd for så er i tvil om det er noe som er verd og prøve for det ser jo ikke enkelt ut og få dette til.
    Skulle gjerne ha funnet ut hva som er galt med det jeg har nå i tilfelle andre får/har dette problemet men merker jeg er drittlei har brukt ganske så mange timer på dette nå.
    Så får se jeg tar iallefall en pause fra dette nå også ser jeg hva jeg gjør

  5. #55
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. juli 2017
    Innlegg
    1
    Antall takk

    Standard

    Ny i tråden! Jeg har akkurat tilegnet meg en 98-mod V70 med diverse små feil og mangler som jeg skal flikke litt på, deriblant dette med viskeren på bakruta. Den må hjelpes fysisk for at den skal gå helt frem og tilbake og stopper på midten hvis den ikke får hjelp. Derfor spent på om noen finner løsningen på dette problemet. Men jeg skal også forsøke å titte på det selv også og si ifra hvis det går opp et lys.

  6. #56
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Grillvolv Vis post
    Ny i tråden! Jeg har akkurat tilegnet meg en 98-mod V70 med diverse små feil og mangler som jeg skal flikke litt på, deriblant dette med viskeren på bakruta. Den må hjelpes fysisk for at den skal gå helt frem og tilbake og stopper på midten hvis den ikke får hjelp. Derfor spent på om noen finner løsningen på dette problemet. Men jeg skal også forsøke å titte på det selv også og si ifra hvis det går opp et lys.
    Det er nok motstand i stagene til visker fra motor som er problemet prøv og smøre opp leddene vis ikke det hjelper så er det nok overføringen ut til visker fra stag som har satt seg.
    Denne akselen blir full ar rirr og dritt gjennom årene og slutter da og bevege seg skikkelig noe som igjen gjør at motor ikke klarer og dra det rundt.

  7. #57
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av kimar Vis post
    Det er nok motstand i stagene til visker fra motor som er problemet prøv og smøre opp leddene vis ikke det hjelper så er det nok overføringen ut til visker fra stag som har satt seg.
    Denne akselen blir full ar rirr og dritt gjennom årene og slutter da og bevege seg skikkelig noe som igjen gjør at motor ikke klarer og dra det rundt.
    Betyr det at du har funnet ut feilen?
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  8. #58
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Betyr det at du har funnet ut feilen?
    Det har jeg ikke og skjønner fortsatt ingen ting av det. Men jeg antar at på den bilen hans er alt orginalt så da har nok noe satt seg av det jeg nevnte.

  9. #59
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Jeg har da fortsatt prøvd men får det ikke til og fungere er ingen motstand eller noe annet galt så jeg skjønner fortsatt ingen ting. Så jeg har nå blitt veldig lei dette og bare fjerner viskeren fra bakluken. Vist noen har lyst på motor og stagoverføring så send meg en pm (dette er nye deler) så kan jeg selge det billig men jeg kan ikke garantere at det vil fungere men er fult mulig at andre med mer funksjon i hodet får det til og virke.

Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3

Lignende tråder

  1. Volvo 850 som ikke lenger klarer motbakker !
    By ovar in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 9
    Siste post: 24/02/13, 17:46
  2. klarer ikke å åpne panseret på 245n
    By halvard in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 4
    Siste post: 31/10/11, 20:13
  3. klarer ikke å lese ut feilkoder! hjelp
    By lyngen in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 6
    Siste post: 28/08/11, 15:24
  4. Svar: 17
    Siste post: 10/11/10, 22:37

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •