Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: V70 D5 2004 modell selges

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    21. okt. 2010
    Sted
    Karmøy
    Innlegg
    48
    Antall takk

    Standard V70 D5 2004 modell selges

    Vurderer å kvitte min humørsyke jævel av en Volvo V70, da jeg har innsett at den vil få behov for mere påkostninger enn jeg for tiden er villig å gi den. Jeg drar heller og henter meg en nyere Ford imorgen.

    Bilen er igrunn for fin til å kaste, syns jeg. Veldig fin i karrosseri og lakk, rust tror jeg ikke finnes, ihvertfall ikke som er framme i dagen. Håndbrekket er som nytt, dvs. at det virker knapt. Knaker litt i tårnlagere, sikkert dårlig Skruvat kvalitet, for demperne inkludert tårnlagere ble skiftet for et års tid siden. Bærebruer og ledd i forstillinga også skiftet, så skulle sikkert hatt seg en hjulstillingskontroll.

    Den har rullet 220000 km, og det er vel ikke bedre å vente at injektorene nå begynner å krangle.

    Den blir enten solgt for en anstendig sum, eller så parkerer jeg den i påvente på arbeidslyst, eventuellt at noen selger meg et sett injektorer til en folkelig pris. Tenker nye injektorer vil gjort susen, men de koster jo nesten like mye som kjerra er verdt.

    Gi bud her i tråden, om interesse.
    Har VD og license to kill..

  2. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    09. april 2010
    Sted
    Sandefjord, Norway, Norway
    Innlegg
    367
    Antall takk

    Standard

    Knaking kan fort være en eller begge bærebruene. Kulebolten der blir ofte blotta for gummibeskyttelse og da blir det tørt.

    ______________________________
    1999 S80 T6 rullende prosjekt
    ______________________________

    1999 S80 T6 rullende prosjekt

  3. #3
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    21. okt. 2010
    Sted
    Karmøy
    Innlegg
    48
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TurboTor Vis post
    Knaking kan fort være en eller begge bærebruene. Kulebolten der blir ofte blotta for gummibeskyttelse og da blir det tørt.

    ______________________________
    1999 S80 T6 rullende prosjekt
    Bærebruer, bærekuler og endeledd er nytt. Støtdempere og fjærer byttet for et års tid siden, samme med fjærbeinslager og den gummisaken som ligger oppå fjæra. Har knaket siden den gang. Sachs dempere, men lager og gummidings er sikkert noe kjipa-greier, kjøpt på Skruvat hvis jeg husker rett.

    Tar nok jobben og skifter ut dette, hvis arbeidslysten dukker opp. Hjulstillingskontroll, så er nok den biten bra en stund. Ender nok opp med å kjøpe nye injektorer og sette bilen istand, den er altfor god ellers til å skrotes. Men nå har jeg kjøpt meg tid(ny konebil), så da er det ikke sånn bråhast lenger. Kjører den gjennom Eu-kontroll om et par måneder, og tar det derfra.
    Har VD og license to kill..

Lignende tråder

  1. Feilkoder: ABS LAMPE OG MOTORLAMPE LYSER V70 2004 MODELL
    By nordan27 in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 16
    Siste post: 02/05/17, 07:08
  2. BSR Trim på V70 2004 modell ?
    By nordan27 in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 2
    Siste post: 10/04/13, 10:33
  3. V70 2004 modell 180hk turbo ulyd
    By nordan27 in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 3
    Siste post: 05/04/11, 17:44
  4. Volvo S60 D5 2004 modell selges
    By alberto91 in forum Biler selges / kjøpes
    Svar: 1
    Siste post: 04/03/11, 08:15
  5. Høytaler i dør Volvo V70 2004 Modell
    By gjendems in forum Bilstereo og Multimedia
    Svar: 6
    Siste post: 02/07/10, 21:48

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •