Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  6
Side 2 av 4 FørstFørst 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 26 til 50 av 80

Tråd: Bytte av dieselvarmer V70 2007 IKKE LØST!

  1. #26
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    19. feb. 2011
    Innlegg
    176
    Antall takk

    Standard

    Hei igjen.Takk for innspill.Om sirkpumpa suger luft så må den jo få tak i det et sted?Om det skulle være en sprekk/hull i pumpa som den drar luft igjennom,så vil det vel lekke kjølevann fra pumpa,om ikke annet når man stopper bilen/varmer,da står det jo trykk i systemet.Når jeg starter varmer på kald motor,så stiger kjølevannet umiddelbart og da mener jeg fra første minutt,før kjølevannet har begynt å få temp.Står da å trykker kjølevann ut gjennom ekspansjonskaret med åpent lokk.(Stiger også med lokket på).Etter ca 40 min gangtid på varmer begynner det å komme luftbobler,og etter ytterligere 10 min kommer det masse luft og kjølevannet fosser ut gjennom åpent lokk i ekspansjonkaret.Varmer stopper da og jeg fyller på mere kjølevann.Da varmer stopper sjekker jeg inne i bilen,der står det varmer direktestart på.Kjølevannstemp står på andre strek.Etter en liten stund starter varmer igjen og etter en stund begynner det å komme luftbobler og senere masse luft.Og det fosser igjen luft/kjølevann.Se videolinker.

    https://youtu.be/pQJsv3RSik4

    https://youtu.be/wKxePSkxsso
    Sist endret av tor-diesel; 28/11/17 kl 20:33

  2. #27
    Registrerte brukere Alfs80 sin avatar
    Medlem siden
    12. april 2011
    Sted
    osterøy
    VCCN medlemsnummer
    432
    Innlegg
    859
    Antall takk

    Standard

    Slik som videoen viser hadde jeg på min og da var det brennkammer byttet varmer og alt ok.tar du sikringen til varmer så forsvinner ikke kjøleveska?
    Lusken Har Vida/Dice om du trenger hjelp
    Volvo S80 D3 2012 summum
    2019 Fendt Brilliant 700 sga

  3. #28
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. des. 2011
    Sted
    Asker
    Innlegg
    131
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av tor-diesel Vis post
    Om sirkpumpa suger luft så må den jo få tak i det et sted?Om det skulle være en sprekk/hull i pumpa som den drar luft igjennom,så vil det vel lekke kjølevann fra pumpa,om ikke annet når man stopper bilen/varmer,da står det jo trykk i systemet.Når jeg starter varmer på kald motor,så stiger kjølevannet umiddelbart og da mener jeg fra første minutt,før kjølevannet har begynt å få temp
    Litt enig med deg, men mye luft kan gå inn og svært lite væske ut og den lurer seg vel bort slik at en ikke ser det. En sprekk i en slange kan virke den ene veien og ikke så godt den andre. Jeg tenker også det samme om sprekk i radiator da væsken kanskje har tungt for å slippe ut når alt er varmt med overtrykk, men luft slipper lettere inn. Den lekkasjen er vanskelig å se da den fordamper når motoren er varm. Kan du ikke få kjørt noe lufttrykk på systemet. Ikke mye, men nok til å høre en suse lyd et sted. Dette skulle være lett å fremprovosere ettersom du sier at det skjer ting i ekspansjonstank sekunder etter at du starter sirk pumpa.

    Veksleren i seg selv tester du enkelt ved å holde for utløp og blåse hardt inn i innløp. Må være pottetett.
    Sist endret av Evert; 29/11/17 kl 13:50

  4. #29
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    19. feb. 2011
    Innlegg
    176
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av tor-diesel Vis post
    Hei igjen folkens.Nå begynner både jeg og mekaniker på Bilia å bli rådville.Jeg kjøpte en komplett ny varmer,etter at denne var på plass var jeg plaget med at jeg fikk luft i kjølevannet når jeg brukte varmer.Alt pekte da mot at jeg hadde greid å få tak i en ny varmer med sprekk i varmeveksler.Skulle ha bilen inn på service og bytte av regreim,valgte da at mekaniker på Bilia også byttet varmeveksler.Nå skulle vel alt være i orden,men nei,får forsatt luft i kjølevann.Om jeg lufter anlegget og velger å ikke bruke varmer,så er kjølevannsnivå stabilt.Men med en gang jeg bruker varmer så fylles ekspansjonbeholder seg opp og presser overskudd ut gjennom lokket.Jeg kan da ikke vært så uheldig at jeg nok en gang har fått tak i en varmeveksler
    som ikke er tett.Har video av dette,men får ikke til å legge den ut her.Har video liggende på pc og på dropbox.Noen som har tips?

    https://youtu.be/pQJsv3RSik4

    https://youtu.be/wKxePSkxsso
    Hei igjen.Her kommer en oppdatering.Var innom Bilia.Ny teori der er at varmeapparatregister er tett/delvis tett.Synes dette høres merkelig ut siden bilen ikke oppleves kald i kupe når kjølevannet er varmt.Like fullt er det en del ting som passer.Det at jeg har opplevd at bilen ikke blir like varm på motorblokka ved bruk av varmer forklares med at turvannet fra varmer går gjennom varmeapparat før det kommer ut på blokka.Luft i systemet forklares med at brenner etterhvert koker vannet i varmer og derved frigjør luft,varmer stopper da på overtemp som er over kokepunkt.Det at jeg synes at problemet med luft har vært størst når jeg bruker varmer som parkeringsvarmer forklares med at går den som kjørevarmer er jo vannpumpa til motoren med,og greier da å presse mere vann gjennom varmeapparat og varmer koker da ikke vannet.Mye av dette høres jo riktig ut.Haken ved dette er at bytte av register koster ca 10 000,Har bestilt bytte 12/12 på Bilia,har ikke snakket med de om hva som skjer om teorien deres skulle vise seg å ikke stemme

  5. #30
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. juli 2011
    Innlegg
    87
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av tor-diesel Vis post
    Hei igjen.Her kommer en oppdatering.Var innom Bilia.Ny teori der er at varmeapparatregister er tett/delvis tett.Synes dette høres merkelig ut siden bilen ikke oppleves kald i kupe når kjølevannet er varmt.Like fullt er det en del ting som passer.Det at jeg har opplevd at bilen ikke blir like varm på motorblokka ved bruk av varmer forklares med at turvannet fra varmer går gjennom varmeapparat før det kommer ut på blokka.Luft i systemet forklares med at brenner etterhvert koker vannet i varmer og derved frigjør luft,varmer stopper da på overtemp som er over kokepunkt.Det at jeg synes at problemet med luft har vært størst når jeg bruker varmer som parkeringsvarmer forklares med at går den som kjørevarmer er jo vannpumpa til motoren med,og greier da å presse mere vann gjennom varmeapparat og varmer koker da ikke vannet.Mye av dette høres jo riktig ut.Haken ved dette er at bytte av register koster ca 10 000,Har bestilt bytte 12/12 på Bilia,har ikke snakket med de om hva som skjer om teorien deres skulle vise seg å ikke stemme
    Det må da være enklere og ikke minst rimeligere å teste denne uten å demontere.....
    To slanger går igjennom torpedoveggen, koble av å spyle igjennom. Da kan du og trykksverte for p se om det er tett.
    Har du fin flow igjennom med hageslange så er det ikke her det er problem.....

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk

  6. #31
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. des. 2011
    Sted
    Asker
    Innlegg
    131
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Rob1 Vis post
    Det må da være enklere og ikke minst rimeligere å teste denne uten å demontere.....
    To slanger går igjennom torpedoveggen, koble av å spyle igjennom. Da kan du og trykksverte for p se om det er tett.
    Har du fin flow igjennom med hageslange så er det ikke her det er problem.....
    Enig. Og en annen ting: Hvordan har dette "Når jeg starter varmer på kald motor,så stiger kjølevannet umiddelbart og da mener jeg fra første minutt,før kjølevannet har begynt å få temp" noe med varmeregisteret å gjøre?

  7. #32
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    19. feb. 2011
    Innlegg
    176
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Evert Vis post
    Enig. Og en annen ting: Hvordan har dette "Når jeg starter varmer på kald motor,så stiger kjølevannet umiddelbart og da mener jeg fra første minutt,før kjølevannet har begynt å få temp" noe med varmeregisteret å gjøre?
    Hei.Takk for svar.Det kan ikke jeg svare på.Dette er noe jeg har registrert,jeg har selvfølgelig nevnt dette for mekaniker på Bilia,sammen med alle de andre symptomene.Det er på dette grunnlag han anbefaler å bytte registere.Iflg.han var det ganske vanlig at disse varmeapparatregistre gror igjen over tid.Jeg er helt enig i at det enkleste hadde vært å forsøke å spyle igjennom,men jeg har dessverre ingen tilgang til noe sted å stå for å sjekke dette ut på egen hånd.Om Bilia skulle spyle igjennom/rengjøre register ville dette koste en del og resultate ville være usikkert.Ble derfor anbefalt å bytte register.

  8. #33
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. des. 2011
    Sted
    Asker
    Innlegg
    131
    Antall takk

    Standard

    Jeg mener at du må stoppe nå. Ikke kaste 10 tusen ut av vinduet. Du kommer ikke til å få dem tilbake dersom det ikke er det som er feilen. Dersom frostvæskenivået øker i det vannpumpa til dieselvarmeren starter er det noe annet som er feil en varmeregisteret mener jeg. Med et totalt blokkert varmeregister skulle det likevel ikke ha noen betydning for det overtrykket du opplever. Det vil ikke stoppe væskeflyten slik at det stiger.

    Jeg tenker heller at radiatoren eller noe annet er tett slik at det bygger seg opp trykk.

    I tillegg sier du at det kommer varme inni kupèen på normalt vis.

    Du kan stå ute i regnet å sjekke om det er tett på 10 minutter med hageslangen. Det er en timelønn på 60 tusen.

    Hvis du drar på Bilia så kan de sjekke om den er tett ved å spyle vann gjennom. Det burde ikke koste mer enn 500 kr. Og når det er kartlagt kan de feilsøke resten av systemet og. Blant annet ved hjelp av en slik:

    Sist endret av Evert; 04/12/17 kl 02:57

  9. Takk javist takket for denne posten
  10. #34
    Registrerte brukere konso sin avatar
    Medlem siden
    30. des. 2009
    Sted
    Ogndal/ Steinkjer
    Innlegg
    594
    Antall takk

    Standard

    Er dere sikre på at sirkulasjonspumpa virker som den skal? At det pumper rundt kjølevæska og ikke har en feil? For meg høres det ut som sirkulasjonsmangel og at kjølevannet koker ved varmeren. Da får du rask økning i nivå og at det blåser over tanken.

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
    Volvo løs
    Tidligere: 2006 V70 Summum D5 185hk
    04 S80 2,4D+, 94 850GLT og 84/87 740dieseler

    Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lengre tid

  11. #35
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. juli 2011
    Innlegg
    87
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av konso Vis post
    Er dere sikre på at sirkulasjonspumpa virker som den skal? At det pumper rundt kjølevæska og ikke har en feil? For meg høres det ut som sirkulasjonsmangel og at kjølevannet koker ved varmeren. Da får du rask økning i nivå og at det blåser over tanken.

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
    Denne kan vel tvangskjøres i vida for å teste?
    Ok absolutt noe som gir slike symptomer....

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk

  12. #36
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. juli 2011
    Innlegg
    87
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Rob1 Vis post
    Denne kan vel tvangskjøres i vida for å teste?
    Ok absolutt noe som gir slike symptomer....

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
    Og, skal det være.....

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk

  13. #37
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. des. 2011
    Sted
    Asker
    Innlegg
    131
    Antall takk

    Standard

    Han sa at det renner over øyeblikkelig. Det tar vel et par minutter å få stillestående kjølevæske rundt brenneren til å koke. Dersom det ikke er masse luft rundt brenneren da. Luft utvider seg jo med en gang. Kan det rett og slett være det at pumpa aldri har virket, at det alltid har ligget fanget luft i systemet som utvider seg kjapt hver gang du fyrer?

    Få volvomekanikeren til å teste pumpa gjennom
    VIDA
    . 5 min burde den testen ta.
    Sist endret av Evert; 06/12/17 kl 02:52

  14. #38
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. juli 2011
    Sted
    Stavanger
    Innlegg
    501
    Antall takk

    Standard

    Det jeg ville gjort som jeg gjør på jobb om kunder har dette problemer er og tappe kjølesystemet. Fyller så hele kjølesystemet med vaccum lar det stå med vacuum i et minutt eller 2 for og så slippe ut vaccumet. Men i stedet for at kjølesystemet suger luft inn så har jeg en slange ned i kjølevannet så denne bare suger vann inn i gjenn. Derved et kjølesystem helt uten luft funker fjell. Om det er lift som er problemet hos deg, men vanskelig og si uten og ha bilen fysisk foran meg for diagnose
    Volvo V70 D5 2008 Summum 185hk med det meste krysset av på utstyrs listen
    Volvo XC90 D5 AWD 2009 R-Design
    Volvo <3
    Vision Of Life Very Observe

  15. #39
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2011
    Innlegg
    118
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av René Fredriksen Vis post
    Det jeg ville gjort som jeg gjør på jobb om kunder har dette problemer er og tappe kjølesystemet. Fyller så hele kjølesystemet med vaccum lar det stå med vacuum i et minutt eller 2 for og så slippe ut vaccumet. Men i stedet for at kjølesystemet suger luft inn så har jeg en slange ned i kjølevannet så denne bare suger vann inn i gjenn. Derved et kjølesystem helt uten luft funker fjell. Om det er lift som er problemet hos deg, men vanskelig og si uten og ha bilen fysisk foran meg for diagnose
    Det kan jo være flere ting som gjør at dette problemet oppstår. Er rørlegger og vet litt om hvordan en pumpe/sirkulasjonskurs virker. Om du har luft så kan pumpa kavitere da vil du få dårlig sirkulasjon. Om pumpen er defekt eller register tett så vil jo den vesken som står koke,men da bør det vel komme damp ut med luftboblene ? Eller så må det vel være mulig og få løst opp om det er gjenngrodd,Systemrens?

  16. #40
    Registrerte brukere Alfs80 sin avatar
    Medlem siden
    12. april 2011
    Sted
    osterøy
    VCCN medlemsnummer
    432
    Innlegg
    859
    Antall takk

    Standard

    Etter jeg bytta innmat i varmeren nå har jeg fått trykk i beholderen min også😂😂
    Lusken Har Vida/Dice om du trenger hjelp
    Volvo S80 D3 2012 summum
    2019 Fendt Brilliant 700 sga

  17. #41
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2011
    Innlegg
    118
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Alfs80 Vis post
    Etter jeg bytta innmat i varmeren nå har jeg fått trykk i beholderen min også������������

    Da må det jo være at dere ikke har fått luftet godt nok. Som skrevet over,om det er luft som blir stående så vil pumpa kavitere. Men om den delvis sørger for sirkulasjon,noe som det ser ut som på youtubevid så vil jo luften gå ut på høyeste punkt,dvs ekspansjonstanken.

    Det vil jo da tilslutt systemet bli ferdigluftet,om det etterfylles væske.

    Nå vet jeg heller ikke hvor godt pumpen det gjelder tåler tørrkjøring. Normaltsett så vil en våtløpende pumpe ryke relativt fort,man vil da sansyneligvis få en ulyd .

    Skal bli spennende og se hva som blir fasiten....
    Sist endret av javist; 06/12/17 kl 18:24

  18. #42
    Registrerte brukere Alfs80 sin avatar
    Medlem siden
    12. april 2011
    Sted
    osterøy
    VCCN medlemsnummer
    432
    Innlegg
    859
    Antall takk

    Standard

    Hehe blir kult se om du har rett😀
    Lusken Har Vida/Dice om du trenger hjelp
    Volvo S80 D3 2012 summum
    2019 Fendt Brilliant 700 sga

  19. #43
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. juli 2011
    Sted
    Stavanger
    Innlegg
    501
    Antall takk

    Standard

    Denne pumpen er en magnet pumpe så den har ikke noe fysisk innfesting mot rotoren, er å en mulighet for at det er en treghet et sted som gjør at den ikke sirkulerer nok, men da skulle egentlig brenneren slått seg av automatisk til slutt med tanke på overoppheting. Jeg ville prøvd og fått luftet systemet på skikkelig måte
    Sist endret av René Fredriksen; 06/12/17 kl 18:40
    Volvo V70 D5 2008 Summum 185hk med det meste krysset av på utstyrs listen
    Volvo XC90 D5 AWD 2009 R-Design
    Volvo <3
    Vision Of Life Very Observe

  20. #44
    Registrerte brukere Alfs80 sin avatar
    Medlem siden
    12. april 2011
    Sted
    osterøy
    VCCN medlemsnummer
    432
    Innlegg
    859
    Antall takk

    Standard

    Etterfylle veske lenge nok så må luften forsvinne vel😀
    Lusken Har Vida/Dice om du trenger hjelp
    Volvo S80 D3 2012 summum
    2019 Fendt Brilliant 700 sga

  21. #45
    Registrerte brukere Alfs80 sin avatar
    Medlem siden
    12. april 2011
    Sted
    osterøy
    VCCN medlemsnummer
    432
    Innlegg
    859
    Antall takk

    Standard

    Etterfylle veske lenge nok så må luften forsvinne vel
    Lusken Har Vida/Dice om du trenger hjelp
    Volvo S80 D3 2012 summum
    2019 Fendt Brilliant 700 sga

  22. #46
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2011
    Innlegg
    118
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Alfs80 Vis post
    Etterfylle veske lenge nok så må luften forsvinne vel
    Korriger meg om jeg tar feil. Om feilen er luft så vil det alltid gå ut på høyeste punkt,så ja . Dette forutsetter jo at det er sirkulasjon
    Sist endret av javist; 06/12/17 kl 22:03

  23. #47
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2011
    Innlegg
    118
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av René Fredriksen Vis post
    Denne pumpen er en magnet pumpe så den har ikke noe fysisk innfesting mot rotoren, er å en mulighet for at det er en treghet et sted som gjør at den ikke sirkulerer nok, men da skulle egentlig brenneren slått seg av automatisk til slutt med tanke på overoppheting. Jeg ville prøvd og fått luftet systemet på skikkelig måte
    Selv om det er en mangnetpumpe så har vel denne en impeller som ikke tåler tørrkjøring?
    Sist endret av javist; 06/12/17 kl 21:50

  24. #48
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. juli 2011
    Sted
    Stavanger
    Innlegg
    501
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av javist Vis post
    Selv om det er en mangnetpumpe så har vel denne en impeller som ikke tåler tørrkjøring?
    Skal ikke si nei med livet som innsats på om den tåler det eller ikke Men som sakt, jeg vil no tro at varmer hadde slått seg av på overopphetningstermostaten om denne ikke hadde virket som den skal

    Som jeg skrev tideligere i dag, så av erfaring er det mulig luft i systemet, og en skikkelig lufting av kjøle systemet kan fikse det. ( Om dette er forårsaket av luft riktig nok) Luft kan være et sant h****** og få ut til tider, selvom det ikke er noe stort problem på Volvo Generelt med luft i kjølesystemer. men utrolig hva som kan skje

    Men som regel er det 2 ting på disse varmerene som normalt får kjølevannet til og stige slikt som trådstarter har, og det er Sprekk i varmeveksler på varmeren eller luft i systemet.
    Sist endret av René Fredriksen; 06/12/17 kl 22:26
    Volvo V70 D5 2008 Summum 185hk med det meste krysset av på utstyrs listen
    Volvo XC90 D5 AWD 2009 R-Design
    Volvo <3
    Vision Of Life Very Observe

  25. Takk javist takket for denne posten
  26. #49
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    19. feb. 2011
    Innlegg
    176
    Antall takk

    Standard

    Hallo folkens.Siste nytt på varmerfronten.Leverte bilen på Bilia i går.Følgende har foregått.Da bilen ble startet med kald motor og varmer på direktestart,steg kjølevannsnivå med en gang.Bilen skulle de,etter avtale bytte varmeapparatregister på.Mekaniker valgte å kople en bypass på registere,alt var da normalt,etter dette koplet han registeret til igjen,og alt forsatt normalt.Varmer ble da kjørt fra pc i verksted.Varmer starter på 75 grader og stopper på 95 grader.Registeret ble ikke byttet og bilen friskmeldt.Da jeg skulle hente bilen sent i går kveld,hadde jeg startet varmeren ca 45 min i forkant.Spenningen var stor da jeg åpnet panseret.
    Ekspansjonstanken var nok engang full og jeg ser at det kommer luftbobler.Snakket med Bilia idag.Et spor kan være at når varmer blir kjørt fra bilen,så koker vannet og skaper luft.Når varmer blir kjørt fra pc i verksted,så fungerer alt normalt.Bilia mistenker da styring til varmer i bilen.Skal derfor bytte komplett ny varmer til Fredag.En tanke har slått meg.Jeg har lastet bensinvarmersoftvare for å få bort autostart,dette ble gjort mens jeg fremdeles hadde den gamle varmeren i bilen.For en stund tilbake fikk jeg tips om at en kan gå inn i softvaren og endre hastighet på innsugsvifte/spreder.Denne mener jeg å huske at kan settes til fire forskjellige hastigheter.Snakket da med Bilia for å endre min til høyeste hastighet,for bedre effekt og mindre soting.Han melder da tilbake at siden jeg har bensinsoftvare så ligger den allerede inne på høyeste hastighet,som en del av softvaren.Kan det være slik at når varmer blir kjørt fra pc i verksted(ganske sikkert med tilhørende softvare til diesel og dermed lavere hastighet på innsugsvifte /spreder) og alt fungerer da normalt,og kjører man varmer fra bilen med bensinvarmersoftvare(Og dermed høyere hastighet på innsugsvifte/spreder) så er det nettopp det som skaper problemer?Er det mulig at når jeg hadde den gamle varmeren og lastet bensinvarmersoftvare,så fungerte dette fint,helt til jeg da gikk til det skritt å kjøpe en komplett ny varmer,fremdeles med bensinvarmersoftvare på bilen,så er den nye mere effektiv og greier ikke å kvitte seg med varmen fort nok,og dermed koker vannet,og luft oppstår?
    Sist endret av tor-diesel; 14/12/17 kl 09:36

  27. #50
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    29. des. 2015
    Sted
    Fauske
    VCCN medlemsnummer
    1595
    Innlegg
    24
    Antall takk

    Standard

    Jeg holder en knapp på sirkulasjonspumpe vis du fremdeles plagers med den nye varmeren at det fremdeles blir luftbobler i tanken, sirkulasjonspumpen kan jo bli dårlig med at den ikke har den kraft til å sirkulere vannet fort nok i fra brenneren.


    Sent fra min D6503 via Tapatalk

Side 2 av 4 FørstFørst 1 2 3 4 SisteSiste

Lignende tråder

  1. Er en D5 motor med 185Hk som står i 2007mod V70 noe bra?
    By Ketil in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 23
    Siste post: 09/02/17, 16:39
  2. Feilkoder på V70 2007mod. etter bytte av virvelspjell og injektor
    By Loco in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 24
    Siste post: 29/08/16, 00:59
  3. Like automatkasser 2007mod v70 d5 185hk 2wd og i xc 70 d5 185hk automat awd
    By Runis in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 3
    Siste post: 06/08/16, 08:53
  4. bytte til avnlig cd-spiller (2din) i 2006/2007mod v70 d5
    By julen in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 2
    Siste post: 05/06/13, 20:18
  5. Lekkasje av diesel ved pumpe til dieselvarmer.Volvo V70 2007mod
    By tor-diesel in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 11
    Siste post: 04/03/13, 17:43

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye trÃ¥der
  • Du kan ikke svare pÃ¥ innlegg / trÃ¥der
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •