Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  2
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 25 av 31

Tråd: (Bygge)kvalitet på nyere volvo? (2015 xc60)

  1. #1
    Registrerte brukere Tore sin avatar
    Medlem siden
    14. jan. 2010
    Sted
    Stjørdal
    Innlegg
    2.009
    Antall takk

    Standard (Bygge)kvalitet på nyere volvo? (2015 xc60)

    Har en 2015 modell xc60. Dette er tredje volvo jeg eier og jeg er skuffet over utviklingen av (bygge)kvaliteten;

    1) Innerskjermer i hardplast er bare lagt rett mot lakkert hjulbue. Det samler seg mye sand og småstein mellom disse to som blir liggende og gnage. Har spurt forhandler som mente det gikk å legge folie i mellom. Om dette er et reelt problem burde vel en slik foliering gjøres av forhandler vederlagsfritt? Har sett flere biler der dette har gnaget hull på lakk og startet rustangrep.

    Fant denne tråden i et annet forum som tar opp akkurat samme tema: http://bimmers.no/forums/topic/80272...nger-r%C3%A5d/

    2) Kanalplast; Denne har ujevne åpninger mellom karosseriet, ligger stedvis helt inntil og gnager. Tok opp med forhandler og fikk til svar at det var helt normalt. Etter å ha klaget litt mer viste det seg at det ene feste på ene siden var defekt og måtte limes. Ble noe bedre men fortsatt ikke som det bør være på en "premium-bil"

    3) Hovedlykt førerside lå helt inntil framskjerm, noen millimeter klaring på passasjersiden. Forhandler mente det var normalt, men jeg insisterte og de "ordnet opp", dvs løsnet noen skruer under lykta og flyttet skjermen litt ut. Fortsatt stor forskjell, men lykta ligger i alle fall ikke borti skjermen lenger.

    4) Lakkert limfuge mellom dør og dørplate; lakken sprekker på fugen i øvre bakkant av døra fordi den fleksible fugen trolig ligger inntil hardplast-del i øvre framkant på bakdøra. Sikekrt ingen større betydning, men det ser ikke bra ut og er vel ikke slik det bør være på en bil som produsenten øsnker å plassere sammen med "premium-biler".

    5) Vinterfelger. Etter tre år på norske vinterfeier er det korrosjon på innsiden av felgene. Ikke mye, men noen blemmer på alle felgene som har vært brukt på vinter. Forhandler mener dette er helt normalt, og anbefaler å følge utviklingen gjennom ennå en vinter for å se. Jeg ønsker at ting skal være i orden, og at vinterfelger levert med vinterhjul skal tåle noen vintre før de korroderer og mener derfor at de bør byttes først som sist.

    6) Knirk og skrangling; Rollo i bagasjerommet må være trukket over, hvis ikke skrangler den og knirker. Ellers består kupe av hardplast som er klipset sammen akkurat som i en Ford. Ingen premiumfølelse - det skrangler og rakler.

    Andre som har tilsvaredende erfaringer eller løsninger på "problemene"?
    Sist endret av Tore; 22/09/17 kl 11:40 Begrunnelse: Hjulbuer -> Innerskjermer
    ---Tore---
    Nåværende kjøretøy X'er fra Volvo
    2015 Volvo XC60 D4 Summum 2005 XC90 D5 Summum
    2018 Volvo V40 T2 Inscription 1998 Volvo V70 2.5T AWD

  2. #2
    Administrator
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Kongsberg
    VCCN medlemsnummer
    5
    Innlegg
    5.183
    Antall takk

    Standard

    Når du sier hjulbuer i plast, tenker du da på innerskjermene i plast?

  3. #3
    Registrerte brukere Tore sin avatar
    Medlem siden
    14. jan. 2010
    Sted
    Stjørdal
    Innlegg
    2.009
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av volvoRsport Vis post
    Når du sier hjulbuer i plast, tenker du da på innerskjermene i plast?
    Ja; redigert innlegget :-)
    ---Tore---
    Nåværende kjøretøy X'er fra Volvo
    2015 Volvo XC60 D4 Summum 2005 XC90 D5 Summum
    2018 Volvo V40 T2 Inscription 1998 Volvo V70 2.5T AWD

  4. #4
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. nov. 2015
    Innlegg
    1
    Antall takk

    Standard

    Hei.
    Har en XC70 2016 som jeg heller ikke er imponert over. Jeg har aldri tidligere hatt Volvo men det er enkelte ting som har skuffet meg og det er først og fremst byggkvalitet på interiøret.
    Jeg har knirk på 3 forskjellige steder. Jeg har prøvd å få forhandler til å rette på dette men de ser ikke til å klare jobben/ikke interessert. Har ingen løsning men tenkte å kontakte NAF for å få en tredjepartvurdering eller kjøre til forhandler i andre deler av landet for en second opinion.

  5. #5
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    12. okt. 2014
    Sted
    Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2803
    Innlegg
    321
    Antall takk

    Standard

    Jeg er på min andre volvo nå, en 2011 S60. Opplever også en del knirk og knekkelyder fra interiøret, noe som trekker ned inntrykket en god del dessverre fra en ellers veldig god bil. Den var bare gått 53000km da jeg kjøpte den så det kan ikke tilskrives høy km-stand. Trodde det i hovedsak var mellom 08-12 at Volvo var plaget med interiørlyder, men ser nå at det også fortsetter til de nyere årsmodellene som andre skriver her.

    Jeg som er veldig nøye på ting og legger godt merke til slikt synes det har blitt er lite irritasjonsmoment.. har plukket av deksler og forsøkt å lokalisere to av ulydene, men har dessverre ikke funnet årsaken. Heldigvis drukner de fleste i dekkstøy når jeg kommer opp i litt fart.

    Jeg kjenner at jeg har lyst å prøve meg på nyere Mercedes neste gang, ser for meg at det er mindre slikt der og mer premiumfølelse over det hele. Har også tenkt på Lexus, men usikker der altså. Enn så lenge klarer jeg å leve med lydene da det ikke er en spiller ny bil jeg har kjøpt meg.

  6. #6
    Registrerte brukere Stig-Arne sin avatar
    Medlem siden
    27. mars 2010
    Sted
    Harstad, Norway, Norway
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    XC70 2013, nå 79 000 km
    Absolutt ingen knirk i bilen, og jeg er særdeles følsom for slikt.
    Men så har heller ingen andre rør bilen, og den har heller ikke vært skrudd på
    Volvo XC70 2013- D4 AWD

    Har VIDA / DICE

  7. #7
    SagaPer sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Volda, Norway
    VCCN medlemsnummer
    39
    Innlegg
    855
    Antall takk

    Standard

    Volvo XC60 D4
    AWD
    R-Design 2017. Nå ca 10.500 km. Ingen knirkelyder. Ingen feil. Alt fungerer som det skal.

    Også de 220 hestene. :-)
    XC40 EV P8 2021 Onyx Black Metallic 408 hk

    Tidligere biler:
    XC60 D4 AWD 2017 R-Design Limited Edition Polestar 220 hk
    XC70 D5 Summum 2009 Caper green
    V70 D5 Summum - 2007 svart
    V70R AWD - 1999 sølv metallic
    850 stv - 1996 grønn

  8. #8
    Registrerte brukere Benjamin sin avatar
    Medlem siden
    09. okt. 2016
    Sted
    Østfold
    Innlegg
    818
    Antall takk

    Standard

    2011 V70 (110.00km) - ingen knirkelyder her heller (bortsett fra girspaken). Er imponert over kvaliteten. Alt virker veldig solid bygd.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    1990 Volvo 240

  9. #9
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. jan. 2017
    Innlegg
    115
    Antall takk

    Standard

    XC70 2014. Helt enig med Benji. Meget solid. Ikke like kjekt å være rundt og se på bil etter at jeg fikk Volvo. Det meste annet er litt eller mye jalla i forhold.

  10. #10
    Registrerte brukere Sjakalen sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Drammen
    VCCN medlemsnummer
    337
    Innlegg
    1.440
    Antall takk

    Standard

    Forskjellige biler men 2017 V60 og ikke noe knirk eller knak. Alt thight.

    Kjedelig det du opplever der
    2017 V60 T4 Savile grey R-Design (--- Link
    2003 V70 D5 - Ruby red pearl (--- Link
    X 2000 V70 2,4 (--- Link
    X 1988 740 GLE B230E (--- Link
    X 1985 245 B200K, X 1977 240 B19 --) B23

  11. #11
    Registrerte brukere Tore sin avatar
    Medlem siden
    14. jan. 2010
    Sted
    Stjørdal
    Innlegg
    2.009
    Antall takk

    Standard

    Fikk i dag tilbakemelding fra Volvo Norge vedrørende at sand som kommer mellom innerskjermer og lakk i hjulbuene at de anbefalte å montere beskyttelsesfolie på slike utsatte steder. Altså at det er mitt ansvar som forbruker å demontere innerskjermene og påføre bilen ekstra beskyttelse for å unngå at det blir hull i rustbeskyttelsen på "utilgjengelige" steder. Rust som kommer av sand som kommer i klem og gnager hull i lakken dekkes ikke av garanti - det forventes altså at bruk av bil skal medføre regelmessig demontering av innerskjermer for renhold, inspeksjon og utbedring av gnagsår på utilgjengelige steder. Vil tro at de færreste som kjøper nye volvoer til en million er klar over at fabrikanten forventer slikt av forbruker...
    ---Tore---
    Nåværende kjøretøy X'er fra Volvo
    2015 Volvo XC60 D4 Summum 2005 XC90 D5 Summum
    2018 Volvo V40 T2 Inscription 1998 Volvo V70 2.5T AWD

  12. #12
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. juli 2011
    Innlegg
    87
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Tore Vis post
    Fikk i dag tilbakemelding fra Volvo Norge vedrørende at sand som kommer mellom innerskjermer og lakk i hjulbuene at de anbefalte å montere beskyttelsesfolie på slike utsatte steder. Altså at det er mitt ansvar som forbruker å demontere innerskjermene og påføre bilen ekstra beskyttelse for å unngå at det blir hull i rustbeskyttelsen på "utilgjengelige" steder. Rust som kommer av sand som kommer i klem og gnager hull i lakken dekkes ikke av garanti - det forventes altså at bruk av bil skal medføre regelmessig demontering av innerskjermer for renhold, inspeksjon og utbedring av gnagsår på utilgjengelige steder. Vil tro at de færreste som kjøper nye volvoer til en million er klar over at fabrikanten forventer slikt av forbruker...
    Klag dette inn til Forbrukerrådet....

    De er jo "premium" så da bør dette være garanti sak.

    Hvor gammel er bilen? Mange km?


    Sent from my SM-G930F using Tapatalk

  13. #13
    Registrerte brukere Tore sin avatar
    Medlem siden
    14. jan. 2010
    Sted
    Stjørdal
    Innlegg
    2.009
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Rob1 Vis post
    Klag dette inn til Forbrukerrådet....

    De er jo "premium" så da bør dette være garanti sak.

    Hvor gammel er bilen? Mange km?


    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
    Det er en 2015 modell som har gått 45.000 km.

    Mellom xc90'n og denne hadde jeg en 2012 BMW 520dat. Forskjellen i opplevd kvalitet og premium følelse er enorm i Volvos disfavør.
    ---Tore---
    Nåværende kjøretøy X'er fra Volvo
    2015 Volvo XC60 D4 Summum 2005 XC90 D5 Summum
    2018 Volvo V40 T2 Inscription 1998 Volvo V70 2.5T AWD

  14. #14
    Registrerte brukere Tore sin avatar
    Medlem siden
    14. jan. 2010
    Sted
    Stjørdal
    Innlegg
    2.009
    Antall takk

    Standard

    Fikk i dag avslag på reklamasjon på korrosjon på vinterfelgene også. Siden korrosjonen er på "innsiden" av felgene har det ingen betydning for felgenes funksjon:

    "Hej
    Dette dekkes ikke på garanti pga dette er en skjult overflate og har ingen betydning for delens virkemåte eller bruk. Hvis skaden skulle vise seg på fremsiden av felgene under garantitiden vil dette bli vurdert på nytt"

    Selv mener jeg at korrosjon på 3 år gamle felger ikke er akseptabelt, og at det var en selvfølge at de ordnet i dette. Når de avslår dette, synes jeg det er greit at andre gjøres kjent med dette. Et felgene har begynt å korrodere er de altså ikke uenige i, de vil altså at det skal være så mye at felgene er stygge fra fremsiden før de mener det er noe de har ansvar for.

    4.jpg
    ---Tore---
    Nåværende kjøretøy X'er fra Volvo
    2015 Volvo XC60 D4 Summum 2005 XC90 D5 Summum
    2018 Volvo V40 T2 Inscription 1998 Volvo V70 2.5T AWD

  15. #15
    Registrerte brukere Tore sin avatar
    Medlem siden
    14. jan. 2010
    Sted
    Stjørdal
    Innlegg
    2.009
    Antall takk

    Standard

    Må legge til at bilen klager på batteriet også. Innimellom klarer den ikke å starte parkeringsvarmer for å sikre korrekt ladenivå. Senest i dag. Bilen har stått i to dager. I helga kjørte den tur/retur Stjørdal, Alvdal, ca 3 timer hver vei. og mandag kjørte jeg til jobb, ca 10-15 minutter hver vei. Så har den stått i to dager - og nå nekter den å kjøre dieselvarmer pga for lav batterispenning. Forrige gang jeg kjørte til Alvdal kom det melding om lav batterispenning når jeg slo av motor (etter 3 timers kjøring).

    Kontaktet verkstedet som sier jeg må koble fra batteriet noen minutter så løser det seg, hvis ikke må de nullstille BMS (Batteri Monitorerings System). Kan komme av at jeg kansje har ladet batteriet ved å koble til lader på både pluss og minus. Minus på lader må vis kobles til bilens chassis og ikke batteriet for ikke å kludre til BMS. Dette har selvsagt ikke Volvo beskrevet i bilens brukermanual.

    Og til tross for at Volvo hevder dette bare gjelder eldre biler av denne typen og skal være fikset på min, så ligger frontruta så lavt i øverkant at det er ekstra slitasje på knekken i fremkant på taket. Ja sier oppretter og lakkerer, ruta ligger lavere enn taket. Nei sier volvo, dette er ordnet på 2015 modellene så det er ikke deres feil at lakken slites og det evt korroderer over frontruta.

    Bilen kalles nå bare for MØKKABILEN, til tross for at jeg holder den rein...
    Sist endret av Tore; 30/11/17 kl 08:55
    ---Tore---
    Nåværende kjøretøy X'er fra Volvo
    2015 Volvo XC60 D4 Summum 2005 XC90 D5 Summum
    2018 Volvo V40 T2 Inscription 1998 Volvo V70 2.5T AWD

  16. #16
    Registrerte brukere Tore sin avatar
    Medlem siden
    14. jan. 2010
    Sted
    Stjørdal
    Innlegg
    2.009
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av SagaPer Vis post
    Volvo XC60 D4
    AWD
    R-Design 2017. Nå ca 10.500 km. Ingen knirkelyder. Ingen feil. Alt fungerer som det skal.

    Også de 220 hestene. :-)
    Noen som er heldigere enn andre da, men det virker jo som det er litt lotto med disse - for det er ikke alle som har samme flaksen...

    Min har nå passert tre år og 45.000 km og har nevnte problemer.
    I tillegg er RKE modulen byttet fordi nøklene ikke fungerte som de skulle, Ett feste på sideskjørte på førersiden er limt fordi festet hadde røket (vistnok en kjent feil), og den har time til volvo for kontroll/adapsjon av girkasse pga lite bekvem oppførsel, og nå sist trøbbel med lading versus parkvarmer.
    ---Tore---
    Nåværende kjøretøy X'er fra Volvo
    2015 Volvo XC60 D4 Summum 2005 XC90 D5 Summum
    2018 Volvo V40 T2 Inscription 1998 Volvo V70 2.5T AWD

  17. #17
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    19. feb. 2010
    Sted
    O-town
    Innlegg
    121
    Antall takk

    Standard

    Vi har en xc70 2015 modell, registrert juli 2014. Den har rullet 180.000 og vært lite feil, men når vi skulle kjøre ut i dag så lukket ingen av dørene seg. Tre dører hadde fryst i låsen. Fattern har samme problemet på sin 2010 xc60, vinhadde samme problemet på 2012 v70. Hvordan er det overhode mulig? I tillegg så har xc70 plasten begynt å løsne flere steder.
    Får ta en tlf på mandag og høre om dette er garanti, men skikkelig slitsomt.
    Min bmw x5 (2014) som er en av de første levert til Norge har vært nesten helt feilfri. (Hurtigvalg knappen og volumknappen røyk i sommer)

    At volvo ikke har klart å fikse problemer på en modell som har vært på markedet siden 2008 er skremmende.

  18. #18
    Moderator Børge Vikebø sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Nordhordland, Norway
    VCCN medlemsnummer
    438
    Innlegg
    2.569
    Antall takk

    Standard

    .

    Sitat Opprinnelig postet av flobben Vis post
    Vi har en xc70 2015 modell, registrert juli 2014. Den har rullet 180.000 og vært lite feil, men når vi skulle kjøre ut i dag så lukket ingen av dørene seg. Tre dører hadde fryst i låsen. Fattern har samme problemet på sin 2010 xc60, vinhadde samme problemet på 2012 v70. Hvordan er det overhode mulig? I tillegg så har xc70 plasten begynt å løsne flere steder.
    Får ta en tlf på mandag og høre om dette er garanti, men skikkelig slitsomt.
    Min bmw x5 (2014) som er en av de første levert til Norge har vært nesten helt feilfri. (Hurtigvalg knappen og volumknappen røyk i sommer)

    Akkurat dette med frosne låser har ofte sammenheng med væromslag. Ofte kan det være mangelfull smøring av låskasser som gjør dette (her anbefales det å demontere de 2 øvre boltene til låskassen og smøre låskassen via her. Dette løser i 90% av tilfellene problemet.

    Væromslag kan føre til kondensering, og da fryser vannet som oppstår. Dette kan ikke fabrikanten lastes for dessverre.

    Hvis det er plastdetaljer som er limt fast med dobbelsidig tape som løsner så er det vel ofte avfetting som kan gjøre dette. Ikke ideellt, men du får det neppe dekket når bilen har rullet så langt.
    At volvo ikke har klart å fikse problemer på en modell som har vært på markedet siden 2008 er skremmende.
    '17 V90 D4
    '18 VW Caravelle T6
    X - '11 V70D3
    X - '03 XC90 2,5T AWD
    '79 245 L
    '18 Adrian Adora 573PT

  19. #19
    Registrerte brukere Tore sin avatar
    Medlem siden
    14. jan. 2010
    Sted
    Stjørdal
    Innlegg
    2.009
    Antall takk

    Standard

    På anbefaling fra verkstedet koblet jeg selv fra batteriet en tid på bilen i går for å se om det bedrer problemene med at bilen klager på lav batterispenning. Trodde det var enkelt og greit siden jeg ble anbefalt å prøve dette selv:

    1) Volvos plastikkfantastikk-innpakking av batteriene i disse bilene er håpløse greier. Jammen glad jeg har sluppet å plukke frem batteriet for å sette på startkabler eller bytte det i -30 for det tror jeg ikke patenten og plasten tåler.
    2) Hadde minuspolen av i 30 minutter. Etter påkobling sa VOC appen at bilen var i dvale for å spare strøm og at det kunne ta en time før den var i gnag igjen. Etter to timer var det likt. Den hevdet at alle lukkede ruter var åpne.
    3) Etter to timer startet jeg bilen. Da våknet den for VOC-appen også, men alle fire lukkede vinduer kom frem som åpne i appen.
    4) For å få riktig status på vinduene prøvde jeg å åpne og lukke alle etter windows-metoden. Det fungerte.
    5) Men vindu på høyre bak ville ikke lukke seg - etter at jeg hadde åpnet det helt og skulle lukke, gikk det kanskje en cm opp og så ned igjen. Etter flere forsøk kom den, men høres ut som om motoren sliter med å løfte ruta.

    Heller ikke her klarte bilen å gi meg noen positiv opplevelse... Så får vi se neste gang det blir kaldt - om dieselvarmeren vil starte eller om den fortsatt klager på lite batterispenning.
    ---Tore---
    Nåværende kjøretøy X'er fra Volvo
    2015 Volvo XC60 D4 Summum 2005 XC90 D5 Summum
    2018 Volvo V40 T2 Inscription 1998 Volvo V70 2.5T AWD

  20. #20
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    Det med BMS gir meining, dette har jo vore eit problem sidan
    P2
    kom, at den er veldig til å syte over lite batteri.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  21. #21
    Registrerte brukere Tore sin avatar
    Medlem siden
    14. jan. 2010
    Sted
    Stjørdal
    Innlegg
    2.009
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Det med BMS gir meining, dette har jo vore eit problem sidan
    P2
    kom, at den er veldig til å syte over lite batteri.
    Likevel har de ikke klart å løse det på MY15 modellene...
    ---Tore---
    Nåværende kjøretøy X'er fra Volvo
    2015 Volvo XC60 D4 Summum 2005 XC90 D5 Summum
    2018 Volvo V40 T2 Inscription 1998 Volvo V70 2.5T AWD

  22. #22
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    19. feb. 2010
    Sted
    O-town
    Innlegg
    121
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Børge Vikebø Vis post
    .
    Aldri opplevd det på noen av Bmwn mine, og de står i akkurat samme klima og har vært ca like gamle.
    Så at Volvo som er fra Sverige ikke klarer å handette i orden er for dårlig, spesielt når vi har opplevd det på tre forskjellige modeller.
    Det som skjer er at døren lar seg åpne, men den låser ikke når man skal lukke, slik at man må holde i døre, eventuelt vente til det blir varmt nok.

  23. #23
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. jan. 2017
    Innlegg
    115
    Antall takk

    Standard

    Prøv å åpne og lukke fra utsiden et par ganger.

  24. #24
    Moderator Børge Vikebø sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Nordhordland, Norway
    VCCN medlemsnummer
    438
    Innlegg
    2.569
    Antall takk

    Standard

    Opplevd det på Ford, Toyota, vag++


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    '17 V90 D4
    '18 VW Caravelle T6
    X - '11 V70D3
    X - '03 XC90 2,5T AWD
    '79 245 L
    '18 Adrian Adora 573PT

  25. #25
    Straydog sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Nord-Norge
    VCCN medlemsnummer
    669
    Innlegg
    403
    Antall takk

    Standard

    Høres ut som trådstarter har vært noe uheldig med sin bil. Har selv eid en drosjekjørt MY10 XC70 i litt over ett år, som er gått 351k, og det eneste interiørknirket jeg har hatt kom fra gitteret over baksetene. Det løste jeg med to sorte filtknotter der gitteret tar mot seteryggen. Ingen tegn til korrosjon på felger eller karosseri, annet enn overflaterust på utsatte understellsdeler. Har hatt frossen dørløs på førerdøren også, men problemet var løst med en dose PTFE-spray.
    Har: 20 Kia e-Soul 64kWh | 10 XC70 2,4D AWD
    Hadde: 17 V90 D3 AWD | 08 XC70 D5 AWD | 04 XC70 D5 | 07 XC90 D5 | 04 V70 D5 | 91 940GL 2,3 | 05 S60R | 00 V70 2,5D | 07 XC70 D5 | 06 V70 2,0T | 97 850 T-5 | 86 740GLE | 93 240GL

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Lignende tråder

  1. 2015 XC60 Sprekker i lakk rundt dørene
    By Tore in forum Karosseri, interiør og bilpleie
    Svar: 1
    Siste post: 13/09/17, 12:28
  2. [VCCN] Gardermoen Raceway 2015 - Neste runde: 28.06.2015
    By Volvo Car Club Norway in forum Arkiv
    Svar: 91
    Siste post: 29/06/15, 13:56
  3. Volvo V70 som bruktbil, driftssikkerhet og kvalitet?
    By jadaneidaså in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 11
    Siste post: 12/09/12, 17:31
  4. Svar: 188
    Siste post: 12/06/11, 23:06

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •