VCCN Bildegalleri

Tilgjengelig for alle betalende medlemmer

Funksjoner:
- Opprette eget album
- Laste opp bilder til eget album
- Slette egne bilder fra album
- Automatisk generering av link til bildet for bruk i innlegg
- Direktelink til bildet i galleriet
- BBCode med miniatyrbilde og link til bildet i galleriet
- BBCode som viser bildet i fullstørrelse i innlegget
- Alle bilder blir nedskalert til 1024x768
- Alle bilder som lastes opp er synlig for betalende medlemmer samt registrerte brukere. Med andre ord, anse alle bilder du laster opp som offentlig.
- Kategorisering av bilder (Fortrinnsvis samme kategorier som vi har på forumet)
- GI bilder vurdering
- Lagre som favoritter
- Følge andre brukere på forumet og få varsel når favoritten(e) din(e) legger ut nye bilder.

Hvordan bruke «Bilder» på forumet:
Under logoen på forsiden finnes det en ny fane som heter «Bilder» - trykk på denne.
1. Hovedside
1.1. Tar deg til hovedsiden for galleriet. Her kan du se igjennom alle bilder som er lastet opp og sortere på forskjellige kriterier.
1.2. Se igjennom bilder som er kategorisert.
2. Opprett nytt album
2.1. Skriv inn informasjon om albumet. Hvis du ikke vil at albumet skal være synlig for andre brukere merker du av «Skjult fra offentlighet» NB: Hvis du gjør albumet «Skjult» vil bildene fortsatt være synlig om du legger de inn i et innlegg.
2.2. Trykk på lagre når du er ferdig.
3. Last opp bilder
3.1. Her laster du opp bilder. Hvis du skal legge til bilder fra internett, altså bilder som ikke er dine, kan du lime inn URL i boksene. Hvis du vil legge de til i et album så velger du det nedenfor. Trykk på «Legg til bilde»
4. Min Profil
4.1. Her har du oversikt over album, bilder og statistikk.
4.2. Mine nyeste bilder
4.2.1. Viser de siste 12 bildene du har lastet opp. Dette kan endres til 1, 4 eller 12 som er standard. Trykk på «Endre» for å justere dette.
4.3. Mine album
4.3.1. Viser alle dine album
4.3.2. For å slette bilder eller gi nytt navn til album, trykk på «Se igjennom alle album»
4.4. Min informasjon
4.4.1. Her kan du fylle inn informasjon om deg selv dersom du ønsker det
4.5. Min statistikk
4.5.1. Her vises litt statistikk
4.6. Mine følgere
4.6.1. Her vises hvem som følger deg og får varsler når du legger ut nye bilder
4.7. Kommentarer om meg
4.7.1. Kommentarer/innlegg fra andre brukere
4.8. Mine favoritter
4.8.1. Viser alle du følger