Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 1 av 1

Tråd: Trenger hjelp med SRS Volvo V70 2001

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    21. juli 2017
    Innlegg
    1
    Antall takk

    Standard Trenger hjelp med SRS Volvo V70 2001

    hei folkens håper noen her inne kan hjelpe meg. jeg har en Volvo v70 2001 som jeg sliter noe veldig med. har vært oss Volvo for hjelp. men lite hjelp og få. Mange som er på ferie. det jeg lurer på er at min Volvo er svensk importert til Norge. så har jeg lest av feil i Vida. og hadde feil på styreenheten som jeg ikke kunne slette feilkoder på. så henta jeg en helt lik fra huggeri som hadde samme nummer og samme Volvo delenummer. fikk den til og fungere nesten. så fikk jeg opp feil kode
    SRS
    00db feil signal på passasjer airbagen. så skulle jeg ta ned hanskerommet for og sjekket kabel. så viser det seg at den ikke har airbag der. så snakket med Volvo i igjen dem sier at svenske Volvo ikke har airbag i passasjerside. så har jeg vært på huggeriet og demontert airbagen og tatt med meg ledningsnettet og prøvde å kople det som det er på koblingsskjema og det som står på auto data og får fremdeles feil på airbagen så har jeg vært oss et firma som selger mostander kjøpte en på ca. 1.8 ohm. satt dem i kontakten fremdeles feil. Så nå begynner jeg og bli gal på den Volvo. Jeg vet jo ikke om den airbagen fra huggeriet er i orden. Men skulle gjerne fått hvite hvor mye mostand den har. Har prøvde og ohm den men får ikke noe fornuftig ut av den. Det er to kontakter som går inn på airbagen skal dem ha samme som 1.8ohm? æ står litt fast. Volvo vil jeg at jeg skal kjøpe ny styreenhet oss dem for 10000kr og dem klare ikke en gang og omprogrammere den en gang. Så jeg kan få slukket den satans lyse. Dem sier at dem ikke kan omprogrammere om den skal ha airbag der eller ikke. Det kommer fra dem som lager dem som er Bosch. Fint hvis du har noe tips som kan hjelpe meg
    Sist endret av VidaV7R; 27/07/17 kl 19:03

Lignende tråder

  1. Trøbbel med SRS V70 2.4 2001 [LØST]
    By Aviator in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 6
    Siste post: 16/09/16, 18:23
  2. Svar: 17
    Siste post: 06/04/15, 13:41
  3. 940 95' SRS lampe lyser, trenger hjelp.
    By holmen200 in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 9
    Siste post: 09/01/13, 11:15
  4. Volvo v70 lekker kjøleveske? og srs lampa lyser hjelp
    By Lillegutt in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 3
    Siste post: 23/03/11, 22:14

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •