Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Lyktejusteringsmotor på 940

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    26. aug. 2014
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    22
    Antall takk

    Standard Lyktejusteringsmotor på 940

    Hei! Holder på å få tak i lyktejusteringsmotorer til 940'en min siden jeg har et lite prosjekt gående med å skaffe alt av originalt utsyr/ekstrautstyr jeg kan få tak i (: Det jeg lurte på er om jeg ikke kan skaffe selve motorene til lyktejusteringen?? Fikk tilbud idag om å kjøpe to hele lykter med lyktejusteringsmotorer men måtte gått ut med blodpris etter min mening :/ Han som solgte de påsto at jeg ikke kunne montere motorene på lykter med manuell justering og ville derfor at jeg skulle kjøpe begge lyktene hele, stemmer dette at det ikke går??

  2. #2
    kimove sin avatar
    Medlem siden
    17. jan. 2010
    Sted
    Saltdal
    VCCN medlemsnummer
    405
    Innlegg
    1.603
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Cato-André Vis post
    Hei! Holder på å få tak i lyktejusteringsmotorer til 940'en min siden jeg har et lite prosjekt gående med å skaffe alt av originalt utsyr/ekstrautstyr jeg kan få tak i (: Det jeg lurte på er om jeg ikke kan skaffe selve motorene til lyktejusteringen?? Fikk tilbud idag om å kjøpe to hele lykter med lyktejusteringsmotorer men måtte gått ut med blodpris etter min mening :/ Han som solgte de påsto at jeg ikke kunne montere motorene på lykter med manuell justering og ville derfor at jeg skulle kjøpe begge lyktene hele, stemmer dette at det ikke går??
    Jeg tok av mine med justering og monterte uten da jeg bygde om til US-blinkers på min. Det ser ut til å bare være en propp du tar ut og trer motoren rett inn i på de som er uten, så det burde være mulighet for å enkelt kunne bygge om dette
    Teori e når man veit allt og ingenting funger.
    Praksis e når allt funger og ingen veit kofør.
    Å me dette så førenes teori og praksis.
    Ingenting funger og ingen veit kofør.

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •