Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  14
Side 3 av 6 FørstFørst 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 51 til 75 av 136

Tråd: V90 erfaringer og utfordringer så langt?

  1. #51
    Registrerte brukere hgnubel sin avatar
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Bergen
    VCCN medlemsnummer
    14
    Innlegg
    4.453
    Antall takk

    Standard

    Den er lei... Sånne gnagsår er min største skrekk (nesten) etter jeg for mange år siden så en ett år gammel S80 hos en bilforhandler, med et solid gnagsår MIDT på dashbordet etter en uoriginal
    GPS
    ...

    Hjelper deg lite at jeg kommer trekkende med etterpåklokskapen min men barnesete må aldri være helt inntil setet foran. Begge deler flytter akkurat nok på seg til å lage sånn kvalme :(
    --
    Bruksbil: 2016 V70 T4 Dynamic Edition
    Prosjekttråd: 2000 V70R AWD Solgt!

  2. #52
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    31. okt. 2016
    Innlegg
    35
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av hgnubel Vis post
    Hjelper deg lite at jeg kommer trekkende med etterpåklokskapen min men barnesete må aldri være helt inntil setet foran. Begge deler flytter akkurat nok på seg til å lage sånn kvalme :(
    For å være helt ærlig så foretrekker jeg at ungene sitter stødig i setene sine, men irriterende at ikke setet tålte dette. Var ikke noe problem i gamlebilen med stoffseter, for der var ikke det noen bakplate i fremsetene av plast. Koster sikkert "ingenting" for en ny slik en..

  3. #53
    Registrerte brukere Rcar sin avatar
    Medlem siden
    27. juli 2010
    Sted
    Notodden
    Innlegg
    867
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av fredrikolastuen Vis post


    Slik ser det ut... :/
    Ã… skrekk og gru....

    Men...det er mange som fikser slike skader, for eksempel;
    https://mpsmicropaint.no

    Rcar
    Mine Volvoer; V90 T8R Polestar 2018 (Bursting Blue) + V40 T2R 2017 (Bursting Blue) + 854 T-5R 1994 (T-gul) + 854 1996 (Hvit "TWR Replica")

  4. #54
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Toten
    Innlegg
    2.555
    Antall takk

    Standard

    Er det panelet på ryggen du mener?
    Koster ca. snaue 1.300kr.
    Felgen, Reodor Felgen...

    2X FEM sylindere i rekke!
    1987 Volvo 240

    2018 Volvo S60 Polestar 383/1500

  5. Takk hgnubel takket for denne posten
  6. #55
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    31. okt. 2016
    Innlegg
    35
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Texascom Vis post
    Er det panelet på ryggen du mener?
    Koster ca. snaue 1.300kr.
    Jepp, ingen enorm utgift, tenkte bare det var greit at andre også var obs på dette

  7. #56
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Toten
    Innlegg
    2.555
    Antall takk

    Standard

    Absolutt! Utrolig kjedelig med sånn.
    Selv trodde jeg det var dyrere enn den var, så det var en positiv overraskelse
    Felgen, Reodor Felgen...

    2X FEM sylindere i rekke!
    1987 Volvo 240

    2018 Volvo S60 Polestar 383/1500

  8. #57
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. jan. 2011
    Innlegg
    42
    Antall takk

    Standard

    Jeg synes vel egentlig at S90 kunne vært bedre støyisolert. Nå er ikke asfaltkvaliteten her i Bergen hvor jeg kjører den aller beste, men det er generelt for mye hjulromling med Michelin dekkene, selv om de skal være akustisk dempet. Når ungdommenes gamle (2004) BMW 5 serier oppleves som stillere med billigdekk jeg ikke engang har hørt merkenavnet på før, synes jeg det er for dårlig.

    Noen som har generelle tips omkring støyisolering av hjulbuene?
    Sist endret av Hebbelilla; 11/08/17 kl 23:41

  9. #58
    Registrerte brukere Alfs80 sin avatar
    Medlem siden
    12. april 2011
    Sted
    osterøy
    VCCN medlemsnummer
    432
    Innlegg
    859
    Antall takk

    Standard

    Flytter du fra Bergen er du kvitt problema😀😀😀😀holder på montere proppel på hengerfeste prøve ut noe nytt her i Bergen😀
    Lusken Har Vida/Dice om du trenger hjelp
    Volvo S80 D3 2012 summum
    2019 Fendt Brilliant 700 sga

  10. #59
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. jan. 2011
    Innlegg
    42
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Alfs80 Vis post
    Flytter du fra Bergen er du kvitt problema�������������� ����������holder på montere proppel på hengerfeste prøve ut noe nytt her i Bergen������

  11. #60
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    26. des. 2012
    Sted
    Skien
    Innlegg
    227
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Hebbelilla Vis post
    Jeg synes vel egentlig at S90 kunne vært bedre støyisolert. Nå er ikke asfaltkvaliteten her i Bergen hvor jeg kjører den aller beste, men det er generelt for mye hjulromling med Michelin dekkene, selv om de skal være akustisk dempet. Når ungdommenes gamle (2004) BMW 5 serier oppleves som stillere med billigdekk jeg ikke engang har hørt merkenavnet på før, synes jeg det er for dårlig.

    Noen som har generelle tips omkring støyisolering av hjulbuene?
    Hva heter de for noe mer enn Michelin?
    Kan det også ha noe med dim å gjøre, bredere dekk på S90 enn BMW 5-serie?

  12. #61
    Registrerte brukere Rcar sin avatar
    Medlem siden
    27. juli 2010
    Sted
    Notodden
    Innlegg
    867
    Antall takk

    Standard

    Kan jo dele litt erfaringer jeg har gjort meg til nå med forbruket på V90 Hybrid til nå.

    Småkjøring lokalt (ca 5 mil om dagen) Typisk 0,2 liter på mila (Med 1 ladning om natta)
    Småkjøring lokalt (røfflig 10 mil om dagen i snitt): 0,5 liter på mila (Med 1 ladning om natta)
    Blandet kjøring/langkjøring (20 mil om dagen) 0,65 liter på mila (Med 1 ladning om natta)
    Langkjøring (40 mil om dagen): 0,61 liter (1 ladning om natta) Mye kjøring på motorvei med ca 90 km/t i snitt.
    Langkjøring (50 mil om dagen): 0,78 liter på mila (MERK; INGEN LADING) Mye kjøring på motorvei i ca 115-120 km/t.
    Totalforbruk etter rett over 1000 km er 0,55 (I snitt er det da ladet 1 gang per døgn)
    Totalforbruk etter rett over 2000 km er 0,62 (I snitt er det da ladet under 1 gang per døgn - har altså ikke ladet hver dag, tross "flatt batteri")

    Å bruke POWER til å lade batteriet kjapt opp under kjøring fungerer - men gir ingen gevinst i bedre snittforbruk, når man da etterpå velger Hybrid igjen.
    (Snittet går da opp litt....fordelen man evt sitter igjen med er litt mer "juice" ved forbikjøringer etc og mulighet for å kjøre hybrid/pure lokalt)
    Å bruke PURE for å så veksle over til hybrid når batteri er tomt - fører etter mine erfaringer også til høyere snitt enn å velge hybrid fra start.
    Konstant
    AWD
    er ikke foreløpig testet, og jeg ser vel heller ikke poenget i 99,99 % av kjøremønstret mitt. (Ikke vært vinter enda....men dette er el en funksjon jeg kun kommer til å velge "on demand")

    Optimering (Polestar) reduserte forbruket (muligens) noe på snill kjøring, mens (øket) det noe på litt mer ""aggressiv"" / sportslig kjøring = "All in all...the same"

    Rcar
    Sist endret av Rcar; 12/08/17 kl 18:21
    Mine Volvoer; V90 T8R Polestar 2018 (Bursting Blue) + V40 T2R 2017 (Bursting Blue) + 854 T-5R 1994 (T-gul) + 854 1996 (Hvit "TWR Replica")

  13. Takk Holern, Rockeren takket for denne posten
  14. #62
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    03. aug. 2017
    Innlegg
    4
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Rcar Vis post
    Kan jo dele litt erfaringer jeg har gjort meg til nå med forbruket på V90 Hybrid til nå.

    Småkjøring lokalt (ca 5 mil om dagen) Typisk 0,2 liter på mila (Med 1 ladning om natta)
    Småkjøring lokalt (røfflig 10 mil om dagen i snitt): 0,5 liter på mila (Med 1 ladning om natta)
    Blandet kjøring/langkjøring (20 mil om dagen) 0,65 liter på mila (Med 1 ladning om natta)
    Langkjøring (40 mil om dagen): 0,61 liter (1 ladning om natta) Mye kjøring på motorvei i ca 115-120 km/t
    Langkjøring (50 mil om dagen): 0,78 liter på mila (MERK; INGEN LADING) Mye kjøring på motorvei med ca 90 km/t i snitt.
    Totalforbruk etter rett over 1000 km er 0,55 (I snitt er det da ladet 1 gang per døgn)
    Totalforbruk etter rett over 2000 km er 0,62 (I snitt er det da ladet under 1 gang per døgn - har altså ikke ladet hver dag, tross "flatt batteri")

    Å bruke POWER til å lade batteriet kjapt opp under kjøring fungerer - men gir ingen gevinst i bedre snittforbruk, når man da etterpå velger Hybrid igjen.
    (Snittet går da opp litt....fordelen man evt sitter igjen med er litt mer "juice" ved forbikjøringer etc og mulighet for å kjøre hybrid/pure lokalt)
    Å bruke PURE for å så veksle over til hybrid når batteri er tomt - fører etter mine erfaringer også til høyere snitt enn å velge hybrid fra start.
    Konstant
    AWD
    er ikke foreløpig testet, og jeg ser vel heller ikke poenget i 99,99 % av kjøremønstret mitt. (Ikke vært vinter enda....men dette er el en funksjon jeg kun kommer til å velge "on demand")

    Optimering (Polestar) reduserte forbruket (muligens) noe på snill kjøring, mens (øket) det noe på litt mer ""aggressiv"" / sportslig kjøring = "All in all...the same"

    Rcar
    Tack för en mycket fin sammanfattning!


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  15. #63
    Registrerte brukere Rcar sin avatar
    Medlem siden
    27. juli 2010
    Sted
    Notodden
    Innlegg
    867
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av marberg Vis post
    Tack för en mycket fin sammanfattning!


    Skickat från min iPhone med Tapatalk
    Bare hyggelig
    - Kopierer svaret med de korrekte endringene under (jeg hadde blandet om på 115-120 km/t og 90 km/t)

    Kan jo dele litt erfaringer jeg har gjort meg til nå med forbruket på V90 Hybrid til nå.

    Småkjøring lokalt (ca 5 mil om dagen) Typisk 0,2 liter på mila (Med 1 ladning om natta)
    Småkjøring lokalt (røfflig 10 mil om dagen i snitt): 0,5 liter på mila (Med 1 ladning om natta)
    Blandet kjøring/langkjøring (20 mil om dagen) 0,65 liter på mila (Med 1 ladning om natta)
    Langkjøring (40 mil om dagen): 0,61 liter (1 ladning om natta) Mye kjøring på motorvei med ca 90 km/t i snitt.
    Langkjøring (50 mil om dagen): 0,78 liter på mila (MERK; INGEN LADING) Mye kjøring på motorvei i ca 115-120 km/t.
    Totalforbruk etter rett over 1000 km er 0,55 (I snitt er det da ladet 1 gang per døgn)
    Totalforbruk etter rett over 2000 km er 0,62 (I snitt er det da ladet under 1 gang per døgn - har altså ikke ladet hver dag, tross "flatt batteri")

    Å bruke POWER til å lade batteriet kjapt opp under kjøring fungerer - men gir ingen gevinst i bedre snittforbruk, når man da etterpå velger Hybrid igjen.
    (Snittet går da opp litt....fordelen man evt sitter igjen med er litt mer "juice" ved forbikjøringer etc og mulighet for å kjøre hybrid/pure lokalt)

    Å bruke PURE for å så veksle over til hybrid når batteri er tomt - fører etter mine erfaringer også til høyere snitt enn å velge hybrid fra start.

    Konstant
    AWD
    er ikke foreløpig testet, og jeg ser vel heller ikke poenget i 99,99 % av kjøremønstret mitt. (Ikke vært vinter enda....men dette er el en funksjon jeg kun kommer til å velge "on demand")

    Optimering (Polestar) reduserte forbruket (muligens) noe på snill kjøring, mens (øket) det noe på litt mer ""aggressiv"" / sportslig kjøring = "All in all...the same"

    Rcar
    Mine Volvoer; V90 T8R Polestar 2018 (Bursting Blue) + V40 T2R 2017 (Bursting Blue) + 854 T-5R 1994 (T-gul) + 854 1996 (Hvit "TWR Replica")

  16. Takk Joppe_T8, lyskespark takket for denne posten
  17. #64
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. jan. 2011
    Innlegg
    42
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av B230 Vis post
    Hva heter de for noe mer enn Michelin?
    Kan det også ha noe med dim å gjøre, bredere dekk på S90 enn BMW 5-serie?
    Ja, det er det nok. Ellers er dekkene Michelin Pilot Sport 4 Acoustic 255/40 R19 . Jeg tror Pirelli dekkene som jeg prøvekjørte demo bil med, var stillere. Men skal ikke si det sikkert, det var en kort prøvetur, og jeg kom fra en S60 som var en skandale hva gjelder veiestøy. Satt på med en Corolla som var stille som graven!

    Vinterdekkene er på et behagelig støynivå. Det er Michelin X Ice 3 225/55 R 17 . Jeg målte dem med en app (ta det for hva det er) på samme veistrekning og samme hastighet, til å være 10 dB stillere enn sommerdekkene.

    Gleder meg til å få lagt om! Om noen har gode alternativer til stille sommerdekk /merke / dimensjoner, så er det fint.

  18. #65
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. aug. 2017
    Innlegg
    1
    Antall takk

    Standard

    Hva er deres erfaringer med piggdekk vs piggrfrie vinterdekk? Får levert en V90 T8 i oktober/november og blir veldig i tvil hva jeg skal få den levert med.

    Ser at NAF med flere generelt anbefaler pigg på SUV pga høy vekt. T8 overgår vel vekta til Q5, så det er kanskje et argument for?

    Hverdagskjøring er stort sett bar asfalt, men kjører på fjellet hver helg. Erfaringene derfra gjør at jeg fristes av pigg, med mye is og polert snø.

    S-Maxen vi har i dag er fullstendig kjelke med piggfrie, så det gjør kanskje også sitt.

  19. #66
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. jan. 2010
    Sted
    Sola
    Innlegg
    252
    Antall takk

    Standard V90 erfaringer og utfordringer så langt?

    Tenkte også på det samme, men gikk for 20" piggfri. Bilen er konge på glatta og vanskelig å få til å få til å slippe når jeg vil det. Glad jeg ikke kjøpte piggdekk ihvertfall. Vi kjører også på fjellet hver helg og kjører som regel forbi uansett føre

  20. #67
    Registrerte brukere Stig-Arne sin avatar
    Medlem siden
    27. mars 2010
    Sted
    Harstad, Norway, Norway
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Rcar
    Bare hyggelig
    - Kopierer svaret med de korrekte endringene under (jeg hadde blandet om på 115-120 km/t og 90 km/t)

    Kan jo dele litt erfaringer jeg har gjort meg til nå med forbruket på V90 Hybrid til nå.

    Småkjøring lokalt (ca 5 mil om dagen) Typisk 0,2 liter på mila (Med 1 ladning om natta)
    Småkjøring lokalt (røfflig 10 mil om dagen i snitt): 0,5 liter på mila (Med 1 ladning om natta)
    Blandet kjøring/langkjøring (20 mil om dagen) 0,65 liter på mila (Med 1 ladning om natta)
    Langkjøring (40 mil om dagen): 0,61 liter (1 ladning om natta) Mye kjøring på motorvei med ca 90 km/t i snitt.
    Langkjøring (50 mil om dagen): 0,78 liter på mila (MERK; INGEN LADING) Mye kjøring på motorvei i ca 115-120 km/t.
    Totalforbruk etter rett over 1000 km er 0,55 (I snitt er det da ladet 1 gang per døgn)
    Totalforbruk etter rett over 2000 km er 0,62 (I snitt er det da ladet under 1 gang per døgn - har altså ikke ladet hver dag, tross "flatt batteri")

    Å bruke POWER til å lade batteriet kjapt opp under kjøring fungerer - men gir ingen gevinst i bedre snittforbruk, når man da etterpå velger Hybrid igjen.
    (Snittet går da opp litt....fordelen man evt sitter igjen med er litt mer "juice" ved forbikjøringer etc og mulighet for å kjøre hybrid/pure lokalt)

    Å bruke PURE for å så veksle over til hybrid når batteri er tomt - fører etter mine erfaringer også til høyere snitt enn å velge hybrid fra start.

    Konstant
    AWD
    er ikke foreløpig testet, og jeg ser vel heller ikke poenget i 99,99 % av kjøremønstret mitt. (Ikke vært vinter enda....men dette er el en funksjon jeg kun kommer til å velge "on demand")

    Optimering (Polestar) reduserte forbruket (muligens) noe på snill kjøring, mens (øket) det noe på litt mer ""aggressiv"" / sportslig kjøring = "All in all...the same"

    Rcar
    Hvilken rekkevidde har du på ren el-drift ?

    Sitter i tenkeboksen om en V90 T8 Hybrid. Kona har en arbeidsvei på 15 km tur / retur, så strengt tatt bør hun vel klare 2 dager på rappen med kun strømdrift?

    En av tingene jeg virkelig er usikker på, er forbruk med vogna på slep, 2000 kg. XC70en jeg har idag snitter på ca 1,1-1,2 med den på slep.
    Sist endret av Stig-Arne; 16/08/17 kl 11:16
    Volvo XC70 2013- D4 AWD

    Har VIDA / DICE

  21. #68
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Stig-Arne Vis post
    Hvilken rekkevidde har du på ren el-drift ?

    Sitter i tenkeboksen om en V90 T8 Hybrid. Kona har en arbeidsvei på 15 km tur / retur, så strengt tatt bør hun vel klare 2 dager på rappen med kun strømdrift?

    En av tingene jeg virkelig er usikker på, er forbruk med vogna på slep, 2000 kg. XC70en jeg har idag snitter på ca 1,1-1,2 med den på slep.
    Hvis du skal ha en ekstra bil som hun kan kjøre gratis med den strekka omtrent, så kan du jo vurdere en ren elbil.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  22. #69
    Registrerte brukere Stig-Arne sin avatar
    Medlem siden
    27. mars 2010
    Sted
    Harstad, Norway, Norway
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Hvis du skal ha en ekstra bil som hun kan kjøre gratis med den strekka omtrent, så kan du jo vurdere en ren elbil.
    Det har jeg allerede den bruker jeg på 6.mil daglig og bomring. Men er desverre nødt å ha en bil å trekke vogn med.

    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
    Volvo XC70 2013- D4 AWD

    Har VIDA / DICE

  23. #70
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Stig-Arne Vis post
    Det har jeg allerede den bruker jeg på 6.mil daglig og bomring. Men er desverre nødt å ha en bil å trekke vogn med.

    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
    Aha! Samme som hos oss da. Jeg kjører V70en et stykke mens fruen kjører Leaf.

    Da skjønner jeg at V90 T8 kan være veldig aktuelt
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  24. #71
    Registrerte brukere Stig-Arne sin avatar
    Medlem siden
    27. mars 2010
    Sted
    Harstad, Norway, Norway
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Aha! Samme som hos oss da. Jeg kjører V70en et stykke mens fruen kjører Leaf.

    Da skjønner jeg at V90 T8 kan være veldig aktuelt
    Billigste er å kvitte seg med vogna.. Men kona er ikke med på det så lurer jeg på om jeg skal velge med luft bak eller om jeg kanskje klarer meg uten. Begynner å bli kostbart, selv med Volvo ansatt rabatt.

    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
    Volvo XC70 2013- D4 AWD

    Har VIDA / DICE

  25. #72
    Registrerte brukere palengh sin avatar
    Medlem siden
    12. aug. 2017
    Innlegg
    71
    Antall takk

    Standard V90 erfaringer og utfordringer så langt?

    Sitat Opprinnelig postet av Fatbutfit Vis post
    Hva er deres erfaringer med piggdekk vs piggrfrie vinterdekk? Får levert en V90 T8 i oktober/november og blir veldig i tvil hva jeg skal få den levert med.

    Ser at NAF med flere generelt anbefaler pigg på SUV pga høy vekt. T8 overgår vel vekta til Q5, så det er kanskje et argument for?
    Svenske Polisen har valgt dekk på V90 CC:
    https://youtu.be/oPOSbBXeWuQ


    XC60 R Design T8
    Kråkerøy

  26. #73
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    19. mai 2011
    Innlegg
    223
    Antall takk

    Standard

    Erfaring fra dagens langtur med bestemor: 75 mil med to småpauser er ingenting med sportstolene som sitteplass. Selv om du er 84.

    Ble 88 mil på meg. Hadde aldri orka dra rett på fest hvis ikke PA hadde hjulpet til med kjøringen.

    For en bil!

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk

  27. #74
    Registrerte brukere Rcar sin avatar
    Medlem siden
    27. juli 2010
    Sted
    Notodden
    Innlegg
    867
    Antall takk

    Standard

    Hei
    Har opplevd å få "kollisjonsvarsel" på HUD med tilhørende alarm 2 ganger nå - uten at det er noen bil foran eller møtende i motgående kjørefelt.
    Opplevd det samme også en 5-6 ganger med en campingvogn (som står parkert) på utsiden av en veg - jeg ofte kjører forbi.

    Noen andre som opplever at dette er litt for sensitivt (Dvs når det ikke finnes bil i nærheten - er det jo mer enn sensitivt....)?

    Rcar
    Mine Volvoer; V90 T8R Polestar 2018 (Bursting Blue) + V40 T2R 2017 (Bursting Blue) + 854 T-5R 1994 (T-gul) + 854 1996 (Hvit "TWR Replica")

  28. #75
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. jan. 2011
    Innlegg
    42
    Antall takk

    Standard

    Ja, men ikke på HUD da jeg ikke har HUD. Men alarm/varsel og "låsing" av venstre forhjul virker det som, et kort støt som om
    ABS
    slår inn. Har opptrådd flere ganger på samme vegstrekning, men ikke nøyaktig samme sted. I likehet med deg opplever jeg og at det skjer uten biler foran eller i motgående felt.

    Skal be dem lete i logger på neste service.

Side 3 av 6 FørstFørst 1 2 3 4 5 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Kjøp av 940 91 mod. Utfordringer???
    By brynna in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 13
    Siste post: 20/01/15, 08:07
  2. Sigarettenner-utak for langt inne
    By GrøftRenser in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 2
    Siste post: 18/08/14, 11:04
  3. Svar: 12
    Siste post: 09/06/13, 20:08
  4. Utfordringer med TDI !
    By HAS in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 14
    Siste post: 01/04/13, 14:42
  5. Hvor mange kilometer er for langt?
    By mollair in forum C30 / V40II / V40II CC / S40II / V50 / C70II
    Svar: 6
    Siste post: 11/03/11, 20:17

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye trÃ¥der
  • Du kan ikke svare pÃ¥ innlegg / trÃ¥der
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •