Fantastisk kundeservice hos verksmester fikk problemer med 4 C-chassis på min Volvo XC70. Var først inne 1 dag fant feil ved lys/høydesensor h bak. Denne ble byttet og feilkoden ble borte, men opprinnelige feil var fortsatt der. Fikk så ny time 3 uker etter for feilsøking, denne tiden passet meg egentlig dårlig da vi skulle til Sørlandet 1 uke. Ingen problem får jeg til svar, du får lånebil gratis i 1 uke så kan vi bruke tiden til feilsøk tommel opp og sånn ble det. Det var jo selvfølgelig en periodisk feil i en sensor venstre bak, og dette var nok ikke lett å finne. (Er mekaniker selv og fikk forklaring) de hadde også bestilt hjernen til 4-chassis, kodet denne opp på mistanke og tok denne på sin egen kappe (9000kr). Verksmesters forklaring var at de hadde brukt min bil i litt opplæring, derfor trakk de også av timer til feilsøking igjen tommel opp. Skulle så gjøre opp regning, fikk til svar; bruk bilen en ukes tid så ser vi på den regningen og om bilen er helt friskmeldt. bilen er god som ny og regning på kun 5000kr. Stor takk til Bilbutikk 1 Askim og verksmester der


Sent from my iPhone using Tapatalk