Hei

Selger min volvo s60 da jeg ikke har tid til og fikse denne selv. Den bruker mye vann og det er trolig et toppakningsbytte for tur i nær fremtid. Bilen starter og går, så det er mulighet til og høre den, men jeg ville ikke satset på å legge ut på langtur. Bilen har ellers gått som pendlerbil og hovedsaklig brukt til langkjøring.

Det er mye positivt med bilen ellers, rustfri bil. I mitt eie er det byttet gasspjeld, lmm, lambda, plugger og div filter. Kupefilter og bensinfilter følger med da jeg ikke har fått byttet det enda. Bilen er godkjent senket med Eibach B12 pro-kit, bestående av eibach fjærer og bilstein dempere. Dette er knapt brukt og ble montert i sommer, og samtidig med dette ble det montert nye tårnlager. Det er nye polyforinger foran og bak på bærearmene foran, samt nye spindelledd som også ble byttet i sommer. Nye skiver og klosser foran. Sommerdekkene er litt slitt foran men fine bak, continentaldekk. Vinterdekka er kun brukt en sesong og er veldig bra (Pirelli piggfri). Begge er 16".

Regreim er byttet på 200 000 km, og bilen har nå gått 228 600 km. Eu ok til 30/09 - 17.

Tror det var det meste, men dersom det er noe som er uklart eller mangler så er det bare og spørre. Holder til på nordmøre.

Prismessig er jeg åpen for bud over 10 000.