Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Amazon rep objekt ønskes kjøpt

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. sep. 2016
    Innlegg
    1
    Antall takk

    Standard Amazon rep objekt ønskes kjøpt

    Hei, er ny her men fått alt for mangen råd fra venns om å kontakte dere her på forumet om det var noko eg trengte eller lurte på, so her e de.

    Eg e en gutt på 23 år som har en lidenskap for bil og skruing, eg har et ønske om å få tak i en Amazon sedan prosjekt som eg kan restaurere til sin tidligare prakt å gje den til min fars 60 år dag, siden han lærte meg opp med bil og alt det motoriserte og mekaniske og fekk meg med på den "bølgen".
    So har et håp at de er nokon her som har en som står og Støva ned, eller en til overs eller kjenner nokon som ikkje har tid eller ork til å begynne på sitt. Er veldig motivert til å få dette til og håper dere vil hjelpe meg.
    Takker for alle svar, får eg tak i en so skal eg lage en tråd der eg vil legge ut bilder av heile prosjekte

    Mvh en Volvo entusiast's sønn

  2. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    26. juli 2013
    Innlegg
    12
    Antall takk

    Standard

    Ligger noen på finn.no, men personlig synes jeg noen av disse "vrakene" er veldig høyt priset. Bare husk at om du skaffer en billig bil der er nødt til å kjøpe inn mange nye deler, blir det alt annet enn billig.
    Lykke til med letingen

  3. #3
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. okt. 2010
    Innlegg
    29
    Antall takk

    Standard

    Hej . jag har mycket Amazon delar liggandes , en del delar kan du få köpa till ett lågt pris om det något som du behöver, tex div rutor, torkarmotor, trummor till bakbroms mm. Passa dig så att du inte köper en rosthög, för det är något som drar iväg fort, plötsligt har man kostad på rostlagning för 100000kr o bare tex kommit halvvägs,200000-250000 är inte ovanligt att en renovering hamnar på! Undvik Combin för där finns mkt hemskt som brukar komma fram när väl lagningen påbörjats o så sitter man så att säga med arslet i brevlådan!! Hör gärna av dig om du funderar på nått o LYCKA TILL

Lignende tråder

  1. 850 rep.objekt
    By Kenboy in forum Biler selges / kjøpes
    Svar: 6
    Siste post: 17/03/12, 17:00
  2. '63 Volvo PV rep. objekt selges
    By Karlsen in forum Biler selges / kjøpes
    Svar: 0
    Siste post: 09/01/11, 20:10
  3. Volvo 240 rep objekt Ø.K
    By azod in forum Biler selges / kjøpes
    Svar: 5
    Siste post: 09/01/11, 14:49
  4. Rep Objekt/Delebil 240.
    By espen_mg in forum Biler selges / kjøpes
    Svar: 3
    Siste post: 05/11/10, 22:21

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •