Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  2
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Maskin & Bil Ludvika (Sverige)

  1. #1
    Registrerte brukere regeli sin avatar
    Medlem siden
    28. sep. 2010
    VCCN medlemsnummer
    310
    Innlegg
    955
    Antall takk

    Standard Maskin & Bil Ludvika (Sverige)

    Vil bare informere alle og nye tilkommende medlemmer her inne om denne selger.
    Firmaet har annonse på Finn.no og Blocket.se.

    I 2012 handlet jeg av dem et B230FK motorbygg, den gang var det innehaver med navn Marcus Ek som var min kontaktperson.
    Etter betaling, så gikk dem i gang med ombygging etter mitt ønske og handel gikk veldig greit i boks.

    Men, i Juli 2016 forespurte jeg dem om en komplett B5234T motor og M56H girkasse.
    Dem var veldig kjapp på mail og alt bare velstand, jeg betalte noen uker etterpå.
    Vel, pr. dags dato (15.09.2016) så har jeg ikke mottatt noe enda, det er unnskyldninger hver gang jeg får svar fra dem, 2 av 5 ganger kanskje får jeg svar.
    Dem påstår den er sendt for over en måned siden, men ingen sporingsnr kan fremlegges, noe som burde være lett mtp. fakturering og utenlandssending.

    Jeg er redd mine beskattede kroner er long gone, da selger nekter å kreditere hele handel.
    Politianmeldse vil bli gjort her i Norge og sendt videre til Blocket.se kundeservice for videre aksjon.

    Vil bare anbefale alle her inne og holde seg borte.
    Del gjerne dine erfaringer her.

  2. #2
    Registrerte brukere regeli sin avatar
    Medlem siden
    28. sep. 2010
    VCCN medlemsnummer
    310
    Innlegg
    955
    Antall takk

    Standard

    Litt oppdatering i denne saken.

    Etter over en måned det skulle vært sendt, så fikk jeg mail om i går at pallen var sendt i retur til dem.
    Dem påstår at ikke kunne levere til postboks adresse, noe jeg aldri har oppgitt og jeg spesifiserte en gate adresse lenge før dem sendte noen.
    Jeg sendte da en e-post om å få hevet kjøp og at sak ville da vært avsluttet fra min side, hele 3 ganger spørte jeg, men ingen svar.
    Plutselig fikk jeg en e-post fra dem med sporingsnr.

    Jeg snakker vist for døve ører og ryktet dems ble ikke noe bedre nå...
    Sporingsnr virker enda ikke forresten.

  3. #3
    Registrerte brukere regeli sin avatar
    Medlem siden
    28. sep. 2010
    VCCN medlemsnummer
    310
    Innlegg
    955
    Antall takk

    Standard

    Oppdatering:

    Sporingsnr funket etter noen dager og fikk motor og det som var bestilt på fredag.
    Hjernen manglet og spurte om den, fikk svar innen et par timer med sporingsnr og at en ekstra bonus lå med.
    Fikk også med en ekstra M56 girkasse på motor pallen.

    I går når jeg kom hjem, så lå en eske i inngangspartiet, med hjerne og nytt Xenon kit som bonus.

    Det kan være mange faktorer i denne handel som har ført til frustrasjonene, dem har mye bestillinger hver dag og ble sendt til feil adresse fordi om riktig var oppgitt.
    Dem har nå uansett ryddet opp til slutt og varene har jeg fått.

  4. Takk Anders Dybvadsskog takket for denne posten
  5. #4
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    29. jan. 2014
    Sted
    Lillestrøm
    VCCN medlemsnummer
    1702
    Innlegg
    354
    Antall takk

    Standard Ludvika Bil & Maskin ! ADVARSEL Lever aldri Noe du skal reparere/modifisere til dem.

    Ludvika Bil & maskin holder til i Ludvika , dem har "spesialisert" seg på Volvo renovering reparasjon .
    Jeg har hatt bilen min der til renovasjon av motor/topp/gir . Jeg kom ikke lenger en til Kongsvinger før girkassen sluttet å fungere, umulig å få satt den i noe gir. så det endte med at jeg fikk min far til å hente meg og en jeg kjenner som driver med bil berging til å hente bilen hjem til meg dagen etter. Så nå må den på verksted får å reparere giringen . Jeg leverte bilen til dem for over en måned siden , så dem har hatt meget god tid til å renovere Motor/gir/topp , men alt ble gjort i siste liten , bilen var ikke klar før utpå kvelden den dagen jeg skulle hente den enda jeg hadde informert om at jeg ankom tidlig på dagen kl 11.30.
    Så jeg fikk inntrykk at alt av deler ble bar kastet i sammen montert så fort som overhode mulig . så nå lurer jeg på hvordan renoveringen av topp/motor har blitt utført , er det gjort på riktig måte eller er det bare kastet i sammen det også? Så skal du ha gjort noe med Volvoen bruk for guds skyld ikke dette "verksted" Karakter 0 fra meg.

  6. #5
    Moderator Morgis sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    VCCN medlemsnummer
    9
    Innlegg
    6.063
    Antall takk

    Standard

    Er nok noen luringer på sett og vis de der.
    Har hatt et par samtaler med de, og fikk like dårlig magefølelse begge gangene.

    Håper det ordner seg med kassen
    '07 V70 R ✓
    '95 850 T-5R

  7. Takk DRømmevovo takket for denne posten
  8. #6
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Flyttet to siste innlegg til relevant tråd.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

Lignende tråder

  1. Svar: 0
    Siste post: 22/08/11, 08:00
  2. Maskin & Bil Ludvika
    By JEPS in forum Forhandlererfaringer
    Svar: 2
    Siste post: 23/07/11, 12:00
  3. Matte ned bil - Hva slags maskin?
    By Daruu in forum Karosseri, interiør og bilpleie
    Svar: 0
    Siste post: 29/03/11, 22:12
  4. Helmia Bil Årjäng/Turessons Bil & Rep
    By hgnubel in forum Forhandlererfaringer
    Svar: 4
    Siste post: 09/02/11, 14:29

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •