Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 1 av 1

Tråd: Patrick´s MY16 XC70 Summum D4 Classic

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    02. okt. 2015
    Innlegg
    53
    Antall takk

    Standard Patrick´s MY16 XC70 Summum D4 Classic

    Da var man heldig eier av en 2016 xc70 D4 summum, hadde før en 2008 mod og må si det har skjedd MYE på 8 år, selvom utseende utvendig og tildels innvendig er likt

    Bilen er en drøm og kjøre og selvom gammelbilen var en D5 185hk, og nybilen er en D4 181hk. Så går nybilen mye bedre, samme motor men med litt modifikasjoner på innsug og ved hjelp av twin turbo, kontra en enkel i den gamle D5. Nymotoren har et bedre bunndrag og ved hjelp av en liten ekstra snurrbo føles mellom registre mye mer aggressivt

    Haldex er vell av et nytt fabrikat med navn borg warner? Rett meg gjerne, men har ikke prøvd bilen på vinterføre men fikk med hakka 8 pigg. Så kan likesågodt drive på bare 1 hjul

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]
    Har montert Defa sin heavy duty batterilader som er på 15 amp og topplader batteriene på ca 30 min, det er kanskje litt overkill men skal ikke bli tom for strøm vertfall
    I tillegg kjøpte jeg volvo sitt deksel til deres orginal ladder for og få defa kontakt innfelt og det ser fint ut.

    Ellers har jeg montert spoiler
    Led under speilhus
    Brilleholder
    Kroker i bagasjerom på sidene for og henge handleposer
    Har bestilt Laser led lamper type trippel-r 750 Elite ( noen som har disse? )
    Skal også bestille skiltlys led fra v parts
    Senere sikkert ikke for til neste år blir det polestar optimering
    Da blir jeg og skifte girkulen til den med polestar logo på som er ganske snasen :P
    Skal også bestille svarte speildeksel og volvos Titania 18" felger men det blir vell når neste års bonus blir utbetalt :P
    Sist endret av slinecks; 18/08/16 kl 23:27

Lignende tråder

  1. patrick´s XC70 D5 2008
    By slinecks in forum x60 / V70II / XC70II / S80II
    Svar: 0
    Siste post: 15/05/16, 06:31
  2. Aleks_'s 2008 XC70 Summum
    By Aleks_ in forum x60 / V70II / XC70II / S80II
    Svar: 38
    Siste post: 10/03/16, 17:48
  3. 2007 XC70 D5 185hk Summum
    By Xantius in forum Biler selges / kjøpes
    Svar: 0
    Siste post: 30/12/15, 01:31

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •