Har handlet en del saker og ting hos denne butikken opp gjennom tiden, men den siste tiden har det gått ganske i utforbakke her har jeg inntrykk av.

Har stort sett pleid å handle av P&R på messer, tilstelninger osv. Da har jeg kunnet få med varene med en gang, uten noe tull.

Nå 10. juli bestilte jeg senkesett til nye V70en min. Stod ingenting noen steder om at det ikke var på lager, så tenkte at det var en smal sak og at det kom til å komme fort i posten. 16. Juli sendte jeg melding og lurte på hvordan det lå ann. Fikk da til svar at det var ca. to ukers leveringstid på settet, fordi det måtte bestilles fra Tyskland. Sendte da mail på nytt den 24, for å høre om det var kommet noe lenger i prosessen, eller om det stod helt stille. Fikk da til svar at pallen var ankommet, men at de bare ventet på klarsignal for å dra og hente den, og at jeg ville få shippingmail straks. 30. Juli sendte jeg ny mail og lurte på hvordan det lå ann. Fikk da til svar at settet lå klart, og ville sendes dagen etterpå. Fikk shippingmail med ordresammendrag og sporingsnr dagen etterpå. Der står leveringadressen min på Fauske, som var helt rett der jeg bor midlertidig ifbm jobb. Skulle ha pakken dit. Søker så opp sporingsnummeret på Posten.no og ser at pakken er adressert til Sarpsborg, hvor jeg og fruen bor sammen. Sender så en mail om at pakken er sendt feil, og får ingen svar. Ringer så inn et par ganger i løpet av dagen og får svar på siste oppringningen, og at det ska ordnes med det samme. Hører ikke en dritt mer, og 2. august får jeg hentemelding fra min lokale post i butikk i Sarpsborg om at pakken er ankommet. Fortsatt 17 timer unna det jeg satte som leveringsadresse. Nå 5 august fikk jeg purring på at pakken måtte hentes før den ville bli sendt i retur om en ukes tid. Prøver igjen å sende mail til P&R, men får ikke noe svar.

Orker til slutt ikke ta noen sjanser, så ringer selv inn til Posten for å få de til å sende pakken til riktig sted. Det koster meg 100,- i omadresseringsgebyr. Sender så mail til P&R om at jeg synes i det minste jeg kan få det jeg har betalt i frakt tilbake, fordi pakken er feilsendt, og derfor koster meg endel tid å få ryddet opp i det. Ikke at 100,- i gebyr er mye penger, men det er mer prinsippet om at det er jeg som kunde som må rydde opp i butikkens feil, og at jeg ikke hører en dritt fra dem etter at pakken er sendt.

Har ikke vært noe tull med dem tidligere, så kjedelig om dette er den nye standarden de legger seg på nå som den fysiske butikken er lagt ned.