Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  159
Side 1 av 7 1 2 3 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 25 av 171

Tråd: Thorvaldsens`s 1997 Volvo 850R

  1. #1
    Thorvaldsen sin avatar
    Medlem siden
    17. aug. 2013
    Sted
    Porsgrunn, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2909
    Innlegg
    349
    Antall takk

    Standard Thorvaldsens`s 1997 Volvo 850R

    Da har en bil som lenge har stått høyt på listen endelig fått plass i gårdsplassen. Tenkte derfor å lage en tråd på nye bilen, en norsksolgt Volvo 850R.
    Kjøpte og hentet bilen av en hyggelig kar borte i Moss den 17.07.2016. Ble svært positiv til hvordan bilen så ut da jeg først kom frem og fikk se den.
    En bil som absolutt bærer preg av å være entusiast eid, og godt tatt vare på igjennom alle årene på veien. Bilen har lyst interiør og manuell M59.
    Noe småting finnes jo rundt om, men i mine øyer en veldig hel og pen bil. Dessverre ikke så alt for mange av disse på veiene rundt om lenger, så planen er i utgangspunkt å holde bilen mer eller mindre original, utenom det som allerede er gjort. Turen hjem gikk som bare det. Veldig fornøyd med bilen til nå!
    Har ikke rukket å gjøre stort med bilen enda, men legger ved et par bilder av hvordan den ser ut nå i dag.


    Generelt om bilen:
    Merke: Volvo
    Modell: 850R
    Årsmodell: 1997
    Farge: 609 / T-Rød
    Girkasse: Manuell M59






  2. Takk SirKim, hgnubel, TurboNoob, holter, Jan-Einar Jenssen, mattet, regeli takket for denne posten
  3. #2
    Registrerte brukere hgnubel sin avatar
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Bergen
    VCCN medlemsnummer
    14
    Innlegg
    4.453
    Antall takk

    Standard

    Flott bil! Glad tidligere eier(e) bare har lakkert håndtak og speilføtter, og ikke lister og støtfangere.

    Må ikke være redd for å dele flere bilder av den
    --
    Bruksbil: 2016 V70 T4 Dynamic Edition
    Prosjekttråd: 2000 V70R AWD Solgt!

  4. Takk Thorvaldsen takket for denne posten
  5. #3
    TurboNoob sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Skien, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    384
    Innlegg
    1.555
    Antall takk

    Standard

    Lik som min, bare mye finere ...
    2007 Volvo V70 D5 AWD
    1980 Volvo 244 DL, B230FT.
    [x]2012 Volvo V60 R-design
    [x]1997 Volvo 850 R
    [x]2004 Volvo V70 D5 AWD
    [x]1986 Volvo 240 GLT

  6. #4
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Flott bil Denne har vi diskutert her inne mange ganger
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  7. Takk Thorvaldsen takket for denne posten
  8. #5
    Thorvaldsen sin avatar
    Medlem siden
    17. aug. 2013
    Sted
    Porsgrunn, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2909
    Innlegg
    349
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av hgnubel Vis post
    Flott bil! Glad tidligere eier(e) bare har lakkert håndtak og speilføtter, og ikke lister og støtfangere.

    Må ikke være redd for å dele flere bilder av den
    Tusen takk for det Kunne vel ikke sagt meg mer enig! Lakkerte lister og støtfangere blir ikke helt riktig på disse bilene syntes nå jeg heller..
    Har egentlig vert inne på tanken å bytte ut det som er lakkert rundt speilene til slik det er originalt, men har ikke helt klart å bestemme meg enda. Går jo litt i ett med bilen, samtidig som det ikke blir for "mye" på et vis. Fått gjort litt småtteri i dag også, bilder kommer

    Sitat Opprinnelig postet av TurboNoob Vis post
    Lik som min, bare mye finere ...
    Syntes nødvendigvis ikke det men.. Bilen er jo forsåvidt godt holdt, men finnes noe småtteri rundt om her. Slik er det jo med de gamle bilene..

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Flott bil Denne har vi diskutert her inne mange ganger
    Takk for det Hmm.. Har det vert en tidligere forumbil?

  9. #6
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Nei, det tror jeg ikke den har vært. Den har bare ligget til salgs to ganger nå på ganske kort tid, og den har blitt diskutert i forbindelse med det
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  10. #7
    Thorvaldsen sin avatar
    Medlem siden
    17. aug. 2013
    Sted
    Porsgrunn, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2909
    Innlegg
    349
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Nei, det tror jeg ikke den har vært. Den har bare ligget til salgs to ganger nå på ganske kort tid, og den har blitt diskutert i forbindelse med det
    Ja, det har du vel helt rett i. Har lagret en litt eldre annonse på bilen også, hvor den ble solgt fra Sandefjord for et par år siden, så har vel hatt en del hyppige eierskift de siste årene..

  11. #8
    Thorvaldsen sin avatar
    Medlem siden
    17. aug. 2013
    Sted
    Porsgrunn, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2909
    Innlegg
    349
    Antall takk

    Standard

    Da har jeg fått gjort litt småtteri. Fått byttet litt pærer rundt om, da det blant annet sto feil pære i en av tåkelysene. I skiltlysene bak sto det noen billige led pærer som lyste svakt blått bak alt møkk som lå inne i skiltlyseglassene. Fikk vasket disse godt å byttet til originale pærer. Fikk også gitt plastikken under frontruten ved pusserne noen strøk med polytrol da denne var helt grå og falmet, noe som virkelig gjorde seg

    I helgen, på veg hjem virket alt bra og ting fungerte akkurat som det skulle.
    Helt uventet, helt uten videre så jeg motortemperaturen passerte midten, med en god hastighet opp mot toppen. Fikk kjørt inn på første og beste holdeplass og stoppet bilen. Fikk lukket opp panseret, og så at kjølevannet var borte. Kunne heller ikke se noen form for tegn til lekkasje. Selv om jeg egentlig burde ha sjekket kjølevannet tidligere på dagen, så stusset jeg litt på at bilen ikke hadde varslet lavt kjølevæskenivå. Fikk tatt en telefon, og fikk en bekjent til å komme med vann. Bilen sto vel rundt 30 min før jeg fikk fylt på varmt vann. Lukket panseret, og håpet nå alt var i orden. Startet bilen, og kom ikke lenger en en kilometer før temperaturnåla med raske steg var på veg mot toppen av det røde feltet igjen..
    Var heldigvis ikke langt hjemmefra, så fikk med et par stopp holdt kjølevanntemperaturen under kritisk nivå, og tilslutt kommet meg hjem å parkert. Lot bilen stå over natta, og startet med litt feilsøking dagen etterpå. Første jeg tenkte var egentlig toppen, men etter hva jeg har sett over kan jeg egentlig ikke se noen sammenheng mellom dette. Hverken vann i oljen, eller omvendt.
    Startet derfor med å bytte termostat, uten at dette gjorde ting noe bedre. Starter jeg bilen når den er kald blir kun kjølevannet rundt termostaten varmt. Radiatorslangen som går videre fra termostathuset og inn på toppen av radiatoren er bare lunket i den ene enden inn mot radiator, selv om bilen nesten står på grensen til å koke. Returslangen, altså i bunn av radiatoren på førersiden er også helt kjølig. Logisk nok er det heller ingen varme i varmeapparatet..

    Ut i fra hva jeg klarer å tenke i farten tyder det på mer eller mindre null sirkulasjon i kjølesystemet. Kan så klart være tett ett eller annet sted også, men syntes da dette virker veldig lite logisk?:( Vannpumpe sammen med registereim er stemplet i serviceheftet, byttet i startet av 2013. Syntes i grunn det er litt rart om denne skal ha gått allerede nå også.. Var derfor innom Volvo en tur i dag, som faktisk hadde vannpumpe liggende på lager. Kjøpte derfor med meg en, i sterk tro om at det bare er den. Har vert veldig lite borte i akkurat dette, så mye mulig jeg tar feil. Håper å få tid til å se på dette i slutten av uken.
    Kom gjerne med innspill om noen har vert borti lignende, eller har noen formening om hva dette kan skyldes

    Legger ved et par bilder av det jeg fikk gjort










  12. #9
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. april 2013
    Sted
    Dale, Sogn og Fjordane
    Innlegg
    258
    Antall takk

    Standard

    Kan være uoriginal jalla vann pumpe løs skovle..er klassisk feil.

  13. #10
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Hvis det er uoriginal vannpumpe er det flere her inne som har fått seg en overraskelse ved at bilen koker og skovehjulene på pumpa er borte. Les i S80-prosjekttråden til Kjellt i S80/V70N delen. Han har jo nesten samme motor som deg og hadde akkurat samme problem.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  14. #11
    Thorvaldsen sin avatar
    Medlem siden
    17. aug. 2013
    Sted
    Porsgrunn, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2909
    Innlegg
    349
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Laloba Vis post
    Kan være uoriginal jalla vann pumpe løs skovle..er klassisk feil.
    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Hvis det er uoriginal vannpumpe er det flere her inne som har fått seg en overraskelse ved at bilen koker og skovehjulene på pumpa er borte. Les i S80-prosjekttråden til Kjellt i S80/V70N delen. Han har jo nesten samme motor som deg og hadde akkurat samme problem.
    Ja, har vel hørt noe tidligere om at uoriginale pumper kan være dårlige. Ser ut til at eier av bilen i tråden du referer til har nøyaktig samme problemet Daniel, hmm.
    Regner i alle fall med å få litt tid til bilen til søndag, så håper ting løser seg da. Fikk i går fraktet bilen på henger.. Følte ikke akkurat for å ta noen sjangser.

    Noen som har noen formening om hvilken type frostvæske jeg burde gå for?


  15. #12
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. april 2013
    Sted
    Dale, Sogn og Fjordane
    Innlegg
    258
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Thorvaldsen Vis post
    Ja, har vel hørt noe tidligere om at uoriginale pumper kan være dårlige. Ser ut til at eier av bilen i tråden du referer til har nøyaktig samme problemet Daniel, hmm.
    Regner i alle fall med å få litt tid til bilen til søndag, så håper ting løser seg da. Fikk i går fraktet bilen på henger.. Følte ikke akkurat for å ta noen sjangser.

    Noen som har noen formening om hvilken type frostvæske jeg burde gå for?

    Kjør original Volvo frostvæske de duger

  16. Takk Thorvaldsen takket for denne posten
  17. #13
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Som Laloba sier, kjøp den nye grønne til Volvo. Den er meget innafor, og er laget for disse motorene. Koster ikke mange kronene
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  18. Takk Thorvaldsen takket for denne posten
  19. #14
    Thorvaldsen sin avatar
    Medlem siden
    17. aug. 2013
    Sted
    Porsgrunn, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2909
    Innlegg
    349
    Antall takk

    Standard

    Da fikk jeg svinget innom Bilia på Hamar tidligere i dag og kjøpt med 5 liter konsentrat med den nye grønne til Volvo. Takk for tips
    Bare å glede seg til å få kommet seg hjem å få bilen i orden nå da

  20. #15
    Thorvaldsen sin avatar
    Medlem siden
    17. aug. 2013
    Sted
    Porsgrunn, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2909
    Innlegg
    349
    Antall takk

    Standard

    Da var det tid for en liten oppdatering igjen
    Fikk endelig litt tid til å skru, så startet med å få ut vannpumpa. Da de siste skruene til pumpa var løsnet og jeg tilslutt fikk rikket den ut, så jeg fort hvorfor ting var som det var. Var vel akkurat som dere skrev over, og som jeg trodde selv. Skovlen hadde løsnet fra akselen på pumpa. Viste seg også at skovlen av alle ting var laget av plastikk, som igjen hadde delt seg i tre biter og løsnet helt. Heldigvis var alt av biter med ut, så jeg slipper tanken på at noe ble med videre inn i kjølesystemet.. Fikk renset godt, og montert ny original pumpe fra Volvo. Fylt på ny kjølevæske, og prøvekjørt bilen. Alt er nå i sin skjønneste orden igjen! Har eller ingen antydning til lekkasje eller forbruk av kjølevæske etter en ukes bruk. Godt å få slikt småtteri i orden. Fant ingen merke eller noen form for kjennetegn på den pumpa som sto i bilen, så akkurat hvor den kommer fra er ikke så lett å si.. Derfor også vert inne på tanken av å bytte registerreim siden jeg fikk denne opplevelsen med vannpumpa, men både pumpe og registerreim ble jo byttet i 2013, så er egentlig ingen nødvendighet enda heller..
    Har også en tikkelyd i motoren som trolig kommer fra en av ventilløfterene. Lyden kommer også når bilen først blir god og varm, noe jeg trodde ville oppleves litt motsatt som et typisk symptom på løfterene
    Tenkte å prøve å kjøre igjennom en god motorens før jeg fyller på med ny olje fra eventuelt Castrol, å håper dette da løser seg. Noen her inne som har vert borti dette tidligere, så setter jeg veldig pris på innspill.. Hadde i alle fall vert artig om det bare løste seg med en god rens og ny olje.

    Bilen står nå parkert da det ble to uker på ferie til Syden i år, så ikke akkurat stort som skjer nå om dagene..

    Legger ved et par bilder av hvordan pumpa så ut:



  21. #16
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Artig at vi hadde rett i gjettekonkurransen
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  22. Takk regeli takket for denne posten
  23. #17
    Thorvaldsen sin avatar
    Medlem siden
    17. aug. 2013
    Sted
    Porsgrunn, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2909
    Innlegg
    349
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Artig at vi hadde rett i gjettekonkurransen
    Dere skal ha for den

  24. #18
    Thorvaldsen sin avatar
    Medlem siden
    17. aug. 2013
    Sted
    Porsgrunn, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2909
    Innlegg
    349
    Antall takk

    Standard

    Ikke akkurat stort, men har da skjedd litt

    Fikk tatt ett aldri så lite oljeskift her om dagen. Dro i den sammenheng innom et verksted og fikk nullstilt servicelampen, da jeg ikke har utstyr for dette selv. Bestemte meg også for å kjøre en innvendig motorvask da jeg har hatt litt irritasjon over en tikke lyd fra motoren. Høres muligens ut som denne lyden kommer fra ventilløfterne, men syntes egentlig det virker litt rart i og med at disse ble byttet tidlig i 2015. Forskjellen ble dessverre minimal, Så får fundere litt videre på akkurat det..
    Ble også nye vinduspussere da de gamle egentlig bare fungerte som pynt.. Handlet også nye typen spylermunnstykker og byttet disse samtidig. En liten runde med RainX, og forskjellen var som dag og natt

    Ble også nytt kupefilter da det viste seg at dette av en eller annen grunn var fjernet. De jeg pratet med på Volvo mente faktisk at dette bevist ikke var levert som "standard" på alle bilene, men syntes nå dette hørtes rart ut jeg
    Både holder og lapp fra tidligere filterbytte sto her, så har nok stått noe i tidligere. Nytt filter ble det nå i alle fall.
    VCCN skiltholdere og stickers har også kommet på plass!

    Har også lånt felgene fra den gamle bilen, da alternativet var 16" turbofelg eller disse. Dette er bare midlertidig da jeg hadde i tanken å selge disse med den andre bilen. Tanken var å prøve å få tak i ett sett med originale Volans.

    Legger ved et par bilder av det småtteriet jeg har gjort.











    Skulle veldig gjerne hatt fire til av disse

  25. Takk SirKim takket for denne posten
  26. #19
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Flott bil, og godt at den virker som den skal igjen.

    Angående kupéfilter er det maaaa...ange av disse som er levert uten. Det var (tro det eller ei) ekstrautstyr.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  27. Takk Thorvaldsen takket for denne posten
  28. #20
    Eirik R sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2010
    Sted
    Sør-Varanger
    VCCN medlemsnummer
    758
    Innlegg
    446
    Antall takk

    Standard

    For en flott bil! Har virkelig sansen for 850R i original stand. Spesielt i rød, med lyst interiør og bjørk interiør. Men så er vel jeg mer enn middels gla i røde R'er...
    Biler: Passion rød V70R -06, V90CC T5 -17, 960 stv -95 og 740 Turbo stv -87

    Tidliger biler: XC60 D4 -14, XC70 D5 -08, Laserblå V70R AWD -00, XC70 D5 -05, V40 1,9d -02, V70 TDI -98, 740 Turbo 87, 760 Turbo -85, 240 "b230fx" -81, 242 l "B20 2,2l++" -76 og 145 Delux -74

  29. Takk Thorvaldsen takket for denne posten
  30. #21
    Thorvaldsen sin avatar
    Medlem siden
    17. aug. 2013
    Sted
    Porsgrunn, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2909
    Innlegg
    349
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Flott bil, og godt at den virker som den skal igjen.

    Angående kupéfilter er det maaaa...ange av disse som er levert uten. Det var (tro det eller ei) ekstrautstyr.
    Jo, takk for det Absolutt godt å ha en bil som fungerer som den skal. Selv om det finnes ting å sette fingeren på, så syntes jeg det er greit å få på plass slikt småtteri rundt om før en begynner på det litt større.
    Slikt som kupefilter og eksempelvis emblemene som mangler på bakluken..
    Hmm.. Hva kan kosten av et simpelt kupefilter være når bilen kjøpes ny tro? Trodde nesten dette var litt "standard".
    Når vi er inne på ting som virker, er jeg også stygt redd nivåmat demperene bak har gjort sitt. Så må få funnet en løsning på det også.

    Sitat Opprinnelig postet av Eirik R Vis post
    For en flott bil! Har virkelig sansen for 850R i original stand. Spesielt i rød, med lyst interiør og bjørk interiør. Men så er vel jeg mer enn middels gla i røde R'er...
    Takk for det Må si jeg har en svakhet for den kombinasjonen selv altså.. Lyst interiør kan virkelig være fint, om det faktisk er helt, pent og ser fint ut. Virker også som flesteparten av disse er levert med lyst interiør, for heller sjeldent en finner disse med mørkt syntes jeg. Ikke akkurat feil å hvile øyene på den bilen din heller du

  31. #22
    Thorvaldsen sin avatar
    Medlem siden
    17. aug. 2013
    Sted
    Porsgrunn, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2909
    Innlegg
    349
    Antall takk

    Standard

    Da var det vel tid for en aldri så liten oppdatering igjen

    Etter å ha flyttet er det for det meste dette som har stått i fokus, så begrenset hvor mye tid jeg har fått til bilen den siste tiden.
    Har ikke skjedd stort her, da bilen for det meste har stått i garasjen å samlet støv.. Men har da skjedd noe med bilen i løpet av tiden som har gått

    Har blant annet fått tatt en aldri så liten AC-service og byttet nivåreguleringen begge sider bak. Forsvant helt i bunn da jeg satt meg på demperen, så disse hadde nok gjort sitt
    Tidligere har jeg også hatt litt problemer med en liten bensinlekasje for hver gang jeg fylte tanken helt full. Da jeg allerede holdt på bak her ble det til at jeg senket ned bensintanken og byttet to slanger og selve klemmen til påfyllingsrøret inn på tanken. Slangen hadde en rift, noe som tydeligvis er et kjent problem på disse bilene etter noen år.

    Kom også over et sett med originale Volans felger til bilen, så var ikke sen med å få hentet disse. Ingen prakteksemplar av noen felger, men i helt grei stand. Da jeg kjøpte felgene uten dekk ble det også handlet ett nytt sett med 205/40R17 dekk til disse. Har vert inne på tanken å sende felgene til lakk da de absolutt ikke hadde tatt skade av det. Får se litt hva jeg gjør

    Fikk også satt av en helg til å få gått over bilen før vinteren da lakken sårt trengte litt pleie. Har dessverre vert litt dårlig til å ta bilder under selve prosessen, men har da noe.
    Gikk først over med Scholl S3, for så å gå over med S40 tilslutt. Produkter jeg også har veldig god erfaring med fra tidligere.
    Syntes da egentlig bilen var rød fra før, men forskjellen ble som dag og natt. Ble utrolig fornøyd med resultatet
    Ikke fått noen spesielt gode bilder, så håper å få tatt dette før snøen kommer for fult. Men legger ved det jeg har.


























  32. Takk Volvonikko, hgnubel, TurboNoob takket for denne posten
  33. #23
    Registrerte brukere Volvonikko sin avatar
    Medlem siden
    28. nov. 2010
    Sted
    Aust-Agder Birkeland
    Innlegg
    1.261
    Antall takk

    Standard

    Denne bilen her mangler absolutt ingen ting
    Herregud for et flott eksemplar Håper du passer godt på denne, men det ser jeg du allerede gjør

    Kjempe flott bil.. Ikke finne på å bytte til V70 bak lamper, da oransje passet bilen mye bedre
    Gøy å se slike eksemplarer igjen av 850
    ?

  34. Takk Thorvaldsen, regeli takket for denne posten
  35. #24
    Registrerte brukere regeli sin avatar
    Medlem siden
    28. sep. 2010
    VCCN medlemsnummer
    310
    Innlegg
    955
    Antall takk

    Standard

    Enig med Volvonikko, kjempe flott bil. Liker den rød fargen veldig godt og er liksom noe med den

    Som eier av en T-Gul, så må jeg innrømme at jeg liker denne fargen best av alle 850 lakkoder så er laget

    Pass godt på den og håper du kommer på Sørlandstreffet neste år med den

  36. Takk Volvonikko, Thorvaldsen takket for denne posten
  37. #25
    SirKim sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2895
    Innlegg
    1.929
    Antall takk

    Standard

    Denne er så fin at den må bare parkeres med en gang! Denne er "ferdig" ! Artig med noe så fint å orginalt!
    Å som Volvonikko sier, glem v70 baklykter ! Er det en farge som faktisk kler å ha oransje blinkers, så er det rød bil !

    Må få parkert denne. Heller bruke T5-r`n i vinter Luksus-problem, er det du har!

  38. Takk regeli, Volvonikko, Thorvaldsen takket for denne posten
Side 1 av 7 1 2 3 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. 1997 850R, AC-kompressor vil ikke starte
    By TurboNoob in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 3
    Siste post: 17/07/15, 15:43

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •