Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  38

Vis meningsmålingsresultat: Skal vi beholde eller fjerne "Takk/Thanks"-funksjonen?

Velgere
120. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • Behold den!

    66 55,00%
  • Ta den bort!

    54 45,00%
Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3
Viser resultater 51 til 53 av 53

Tråd: Ta bort "Takk"-funksjonen?

  1. #51
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. mars 2015
    Sted
    fjellhammar
    VCCN medlemsnummer
    1533
    Innlegg
    989
    Antall takk

    Standard

    Det er jo mange registrerte brukere på forumet -men er sikkert dem som syns det er for mye jobb og måtte lage seg en profil og sette seg inn i hvordan en poster o.s.v -mot da hvordan det er på f.b grupper , pluss at folk flest med volvo ikke vet at forumet finnes -så da får heller vi som bruker forumet bli flinkere til og reklamere for det og hjelpe dem som lurer på noe selv om spørmålet er aldri så enkelt . Tror også at nye spennende bilmodeller vil trekke til seg en del folk -men om dem skriver noe mer er noe helt annet . Det er nok også litt lite aktivitet her når det kommer til enkelte bilmodeller - som på f.eks xc60 som nå er en bil det finnes enormt mye av - så kanskje mange brukere savner mer skriving om annet en 240 og v70 -men da kan dem jo fortelle litt om sine biler selv -er ikke farlig og skrive her selv om en blir rettet på fort om en skulle ta feil Har sett på disse f.b gruppene og sikkert bra noen av dem , et forum som dette kan heller aldri konkurere med finn.no eller bestemte grupper på f.b for salg av dekk -deler o.s.v , men det bør ikke være et hinder for og bruke forumet .
    2016 XC 60 D5 220 hk Rdesign



    Har Vida / Dice.

  2. #52
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    En del av det handler helt sikkert om at enkelte modeller, eksempelvis XC60, V40 osv ikke er like attraktive hos entusiastene ennå. Med entusiaster mener jeg de som liker å skru, detailingentusiaster finnes sikkert på alle plattformer. Derfor er de "eldre" modellene mer attraktive, det finnes flere av de og tilsvarende delebiler, mer tilgjengelige ettermarkedsdeler, og mer informasjon på entusiastfronten. Spesielt XC60 og V40 (siste utgave) er nok ansett som litt mer praktiske og trygge kjøp, enn et som er bunnet i entusiasme, og eiertypen reflekterer nok det, generelt sett, hvertfall (kaller ikke deg for en pensjonist, holter )Min teori, hvertfall.

    Min og en del andres tankegang er det at selv om Facebook er en fin plattform for hastesaker, er det mer strukturert og ordnet informasjon her på forumet. Det er verdt å huske på, slik at om man svarer på en Facebooktråd kan det være greit å linke hit, til en HowTo-tråd eller en annen tråd som besvarer spørsmålet.

    Det er kommet flere gode innspill i denne saken, og jeg kjenner selv at jeg ikke er like stødig i meningen om at Takk-knappen burde fjernes som jeg var. Liker at denne tråden har tatt en sving mot å øke trafikken og oppmerksomheten generelt, istedet for å kun ta for seg det ene virkemiddelet.

    Styret jobber hele tiden for å gjøre forumet mer tilgjengelig og å gjøre medlemskap med attraktivt, men vi er bare en liten gjeng - vår fantasi er ikke grenseløs, sånnsett. Det er kjempebra at dere som medlemmer kommer med innspill på hvordan klubben kan forbedres, spesielt med tanke på rabattavtaler og publisering. Fortsett å bruke Forslagskassen, det setter vi stor pris på!
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  3. Takk holter takket for denne posten
  4. #53
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. mars 2015
    Sted
    fjellhammar
    VCCN medlemsnummer
    1533
    Innlegg
    989
    Antall takk

    Standard

    Nei jeg er ikke pensjonist enda -men er nok mye nærmere den alderen en deg Får lage meg logo som den du har i frontruta for vccn så skal du se det kommer flere med gubbe bil til forumet
    2016 XC 60 D5 220 hk Rdesign



    Har Vida / Dice.

  5. Takk mrstfu, Alfs80 takket for denne posten
Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3

Lignende tråder

  1. Svar: 11
    Siste post: 12/04/15, 16:54
  2. VIDA: hva gjør funksjonen "programmering brenslepumpstart diesel"?
    By eab in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 10
    Siste post: 18/07/13, 17:54
  3. Takk til alle dere som bruker "rapporter" funksjonen!
    By Daniel V in forum Informasjon fra administrator / styret
    Svar: 0
    Siste post: 22/05/11, 19:57

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •