Har eid denne vogna i et år nå, og må si meg kjempefornøyd. Til tross av at det ikke akkurat har vært en feilfri bil sålangt. har rullet 160k km

Det hele begynte med at jeg monterte ekstralys kit m/bryter og monterte led bar bakom grill, dro innover og sku laste sw og VIda klarte ikke komunisere med bil

Det resulterte med
CEM
bytte, sitter idag med spm "hva skjedde?" var uansett ikke feil med cem så den er byttet tilbake idag, til den gammle. og fungerer perfekt.

mitt råd er å være våken der ute når det gjelder merkeverksted uansett, det er fort gjort og bli lurt:(

nå i vår røyk EGR ventilen, det hadde gådt så langt at motoren var brent sønder. Byttet egr og gjor rent hele innsuget, dette angret jeg ikke et sekund på.
Da innsug slangen fram til toppen var bare åpning på str med en 5 kroning

Etter dette har bilen vært på sitt beste

Bilens utsyr:

EL skinn med memory
High performance stereo
telefon med innebygd simkort
integrerte barneseter
RTI

Parkvarmer
Ellers er det vell det som inngår i SUMMUM og herregårdspakke kommer ikke på mer

Utstyr jeg har montert:

Tak vinge
ipod/usb Interface
DRL fra 2014 xc70
Parklyspærer i nøyaktig samme farge som drl ( dette er noe jeg har måtte prøvd meg frem med 10 forskjellige pærer, da ingen så ut til å matche helt)
ekstralys sett med bryter ( monterte led bar og fra kina, denne skal byttes til noe bedre )
led i ryggelys og skilt lys
Grill fra 2012

utstyr jeg skal montere:

dobbel eksos
Dab+ ( bil uten sub og dab prep )
fjernkontroll parkvarmer
lys i lamper i dørhandtak inni bil ( har laget ferdig dioder m/motstand og kablage )
nye felger usikker på hvilke
lyst å prøve lazer sine led lykter/ ledbar, vet ikke om disse er bra enda..