Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  148
Side 18 av 21 FørstFørst ... 8 16 17 18 19 20 ... SisteSiste
Viser resultater 426 til 450 av 514

Tråd: Bestilt S90/V90 noen?

  1. #426
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    23. mars 2017
    Innlegg
    48
    Antall takk

    Standard

    Svar fra OL og Norge: Hei, plattformen som My Volvo var basert på skulle stenges, så den nye versjonen av My Volvo ble lansert på slutten av forrige uke. Denne inneholder ikke sporing av bil fra bestilling til levering. Funksjonen for sporing av bil har tidligere dessverre vært lite nøyaktig, og med litt for store forsinkelser, og må videreutvikles før det kan lanseres igjen. Hold kontakt med din selger for informasjon om når bilen kommer.

    Mitt svar til volvo som jeg Ikke fikk svar på:
    Takk for svaret, Synd vi ikke får samme systemet som i Sverige, det fungerer jo veldig bra der... Som du sikkert forstår finner jeg det litt underlig at en bilprodusent som har stålkontroll på logistikken i hele verdikjeden klarer det i ett nordisk marked og ikke et annet... Får håpe det ikke tar alt for lang tid å oppdatere systemen deres da, for det er en fint å kunne følge med på prosessen, spesielt når leveringstidene deres er så lange... Ha en god kveld

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

  2. #427
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    23. mars 2017
    Innlegg
    48
    Antall takk

    Standard

    Noen som har fått V90 T8 ennå?

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

  3. #428
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Toten
    Innlegg
    2.555
    Antall takk

    Standard

    Vi har levert tre stk
    Felgen, Reodor Felgen...

    2X FEM sylindere i rekke!
    1987 Volvo 240

    2018 Volvo S60 Polestar 383/1500

  4. #429
    Registrerte brukere Rcar sin avatar
    Medlem siden
    27. juli 2010
    Sted
    Notodden
    Innlegg
    867
    Antall takk

    Standard

    Jeg må i alle fall så langt si meg MEGET fornøyd med V90 R T8 med 20" 4C/luft.
    - Etter 12 timer

    * Endret litt på oppsett på styremotstand, bremser, dempere osv.
    Og likte da bilen enda bedre
    (Disse funksjonene er det nok enkelte journalister som har hoppet bukk over - når de tester V90 opp mot tyske konkurrenter...og greier å si at V90en kan oppfattes som bla. litt slapp i bla styrefølelsen - hvilket med riktig oppsett ikke er tilfelle - oppfatter den som svært presis for en så voksen bil)

    Så blir det Polestar oppgraderingen førstkommende mandag
    - Skulle gi en betydelig forskjell på effektkurven i mellomregistret.
    Dog skal det sies at den slettes ikke er noen sinke i std - dog får man vel ta det "litt med ro" inntil bilen er innkjørt

    Rcar
    Mine Volvoer; V90 T8R Polestar 2018 (Bursting Blue) + V40 T2R 2017 (Bursting Blue) + 854 T-5R 1994 (T-gul) + 854 1996 (Hvit "TWR Replica")

  5. Takk Joppe_T8 takket for denne posten
  6. #430
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    23. mars 2017
    Innlegg
    48
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Rcar Vis post
    Jeg må i alle fall så langt si meg MEGET fornøyd med V90 R T8 med 20" 4C/luft.
    - Etter 12 timer

    * Endret litt på oppsett på styremotstand, bremser, dempere osv.
    Og likte da bilen enda bedre
    (Disse funksjonene er det nok enkelte journalister som har hoppet bukk over - når de tester V90 opp mot tyske konkurrenter...og greier å si at V90en kan oppfattes som bla. litt slapp i bla styrefølelsen - hvilket med riktig oppsett ikke er tilfelle - oppfatter den som svært presis for en så voksen bil)

    Så blir det Polestar oppgraderingen førstkommende mandag
    - Skulle gi en betydelig forskjell på effektkurven i mellomregistret.
    Dog skal det sies at den slettes ikke er noen sinke i std - dog får man vel ta det "litt med ro" inntil bilen er innkjørt

    Rcar
    Lov med et bilde av skjønnheten

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

  7. #431
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. juni 2017
    VCCN medlemsnummer
    1947
    Innlegg
    20
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Rcar Vis post
    Jeg må i alle fall så langt si meg MEGET fornøyd med V90 R T8 med 20" 4C/luft.
    - Etter 12 timer

    * Endret litt på oppsett på styremotstand, bremser, dempere osv.
    Og likte da bilen enda bedre
    (Disse funksjonene er det nok enkelte journalister som har hoppet bukk over - når de tester V90 opp mot tyske konkurrenter...og greier å si at V90en kan oppfattes som bla. litt slapp i bla styrefølelsen - hvilket med riktig oppsett ikke er tilfelle - oppfatter den som svært presis for en så voksen bil)

    Så blir det Polestar oppgraderingen førstkommende mandag
    - Skulle gi en betydelig forskjell på effektkurven i mellomregistret.
    Dog skal det sies at den slettes ikke er noen sinke i std - dog får man vel ta det "litt med ro" inntil bilen er innkjørt

    Rcar
    Spennende. Gratulerer! Har bestilt tilsvarende (T8 R design m/20" og 4c) og venter spent... Et par spm:
    - Hvordan er "reell" rekkevidde på el ved forsiktig/normal kjøring?
    - Kommer 20" med 255 gummi eller 245? Jeg har bestilt 19" på vinter og ser at den kommer med 255... Litt spent på vinteregenskapene der...
    - Stemmer det at my18 r-design har varme i rattet som standard?
    - Jeg har droppet carbon. Hadde nok valgt det hvis midtkonsollen også kom med carbon (ikke pianolakk). Men jeg så på et forum at noen mente at Volvo kom til å endre dette når de fikk kontroll på produksjonen. Har du hørt noe om det?

  8. #432
    Registrerte brukere Rcar sin avatar
    Medlem siden
    27. juli 2010
    Sted
    Notodden
    Innlegg
    867
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av RuneBruun Vis post
    Spennende. Gratulerer! Har bestilt tilsvarende (T8 R design m/20" og 4c) og venter spent... Et par spm:
    - Hvordan er "reell" rekkevidde på el ved forsiktig/normal kjøring?
    - Kommer 20" med 255 gummi eller 245? Jeg har bestilt 19" på vinter og ser at den kommer med 255... Litt spent på vinteregenskapene der...
    - Stemmer det at my18 r-design har varme i rattet som standard?
    - Jeg har droppet carbon. Hadde nok valgt det hvis midtkonsollen også kom med carbon (ikke pianolakk). Men jeg så på et forum at noen mente at Volvo kom til å endre dette når de fikk kontroll på produksjonen. Har du hørt noe om det?
    Har kun testet el rekkevidde 1 gang - da kom jeg vel ca 4,4 mil før bensinmotoren startet.
    - Det var ved forsiktig kjøring - uten stopp.
    - Kjørt desidert mest i hybrid modus og med jevnlig lading og mitt kjøremønster - ser jeg ut til å havne på ca 0,6 l/mil i snitt.
    - Bilen kom med Pirelli PZERO 245 dekk på 20" (Satt styringen til POWER og føles meget behagelig - selv på litt slitt asfalt)
    - Om den har varme i rattet har jeg ikke sjekket (eller "tilfeldigvis" funnet), men mener jeg leste at den skulle ha det som std.
    (Men om den funksjonen skal være gjemt dypt inne i en meny - blir den vel ikke brukt !?!)
    - Jeg droppet ikke carbon og fikk pianolakk i senterkonsollen. Dette ble jeg ikke informert om; og det gjelder kun visstnok for T8 - som er da er annerledes utformet i midtkonsollen enn øvrige V90/S90.
    * Jeg har ikke hørt noen rykter om at dette skal endres på - eller manglende kontroll på produksjonen - men det forundrer meg ikke at dette er en slik "fix" løsning. Og jeg er ikke informert om endringen fra jeg bestilte til levering;
    - Jeg lagret nemlig bildene fra bygg din Volvo, når jeg bestilte min bil - som viser tydelig at T8 skulle ha carbon på dekslet over koppholderne og bildet hadde også Orrefors krystall gir veksler - så det var en T8 uten tvil bilde var tatt av. I dag ser jeg at bildene på bygg din Volvo er gjort endringer på - de viser nå hverken carbon eller piano finish - bare noe utydelig / ubestemmelig gråsvart (!)

    * Når jeg bestilte min Volvo; var den også avbildet med kurve/tåkelys Det er den fortsatt. Min bil har bryter for kurve/tåkelys.......men kan ikke finne disse kurve/tåkelysene.....

    Mvh
    Rcar
    Sist endret av Rcar; 25/07/17 kl 21:07
    Mine Volvoer; V90 T8R Polestar 2018 (Bursting Blue) + V40 T2R 2017 (Bursting Blue) + 854 T-5R 1994 (T-gul) + 854 1996 (Hvit "TWR Replica")

  9. #433
    Registrerte brukere Holern sin avatar
    Medlem siden
    30. juni 2011
    Sted
    Ranheim
    VCCN medlemsnummer
    624
    Innlegg
    432
    Antall takk

    Standard

    V90 T8 er bestemt for min del.....har ikke bestemt meg for om jeg skal ha Inscription eller R-design ennå, men heller mot R-design i Bursting Blue.
    Bowers&Wilkins er et must, så får vi se etterhvert hva som havner på spec-lista.

    Blir leasing for min del.


    SPENT.COM!

    ...og nå er det meste bestemt. V90T8 R-design, Bursting Blue, med Teknikkpakke Pro, B&W, Carbon, hengerfeste og smartphone-integrasjon.
    Levering ultimo februar 2018.

    NY INFO ANG LEVERING: Bilen er fremskyndet, og blir produsert i uke 49, med levering før jul (forhåpentligvis)

    Dagens redigering: Panoramatak er lagt til, så nå tror jeg at jeg er klar :-)
    Sist endret av Holern; 25/09/17 kl 21:06 Begrunnelse: Oppdatert info
    Kjøretøy nå:

    2018 Volvo V90 T8 R-design, Bursting Blue

    1999 Honda VFR800.

    1974 Mercedes Benz R107 450SL

  10. Takk Joppe_T8 takket for denne posten
  11. #434
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. aug. 2017
    Innlegg
    4
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Holern Vis post
    V90 T8 er bestemt for min del.....har ikke bestemt meg for om jeg skal ha Inscription eller R-design ennå, men heller mot R-design i Bursting Blue.
    Bowers&Wilkins er et must, så får vi se etterhvert hva som havner på spec-lista.

    Blir leasing for min del.


    SPENT.COM!

    ...og nå er det meste bestemt. V90T8 R-design, Bursting Blue, med Teknikkpakke Pro, B&W, Carbon, hengerfeste og iPhone-integrasjon.
    Levering ultimo februar 2018.
    Bestilte min V90 T8 R-design på fredag. Fikk beskjed i dag om at levering er i februar, men sånn er det bare.
    Noen som har bestilt med Polestar optimering? Pratet med bilselgeren i dag som sa at veldig få bestilte det til T8 ettersom motoren allerede var ganske kraftig.

  12. #435
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    03. aug. 2017
    Innlegg
    4
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Buggen Vis post
    Bestilte min V90 T8 R-design på fredag. Fikk beskjed i dag om at levering er i februar, men sånn er det bare.
    Noen som har bestilt med Polestar optimering? Pratet med bilselgeren i dag som sa at veldig få bestilte det til T8 ettersom motoren allerede var ganske kraftig.
    Jag beställde min i februari i år och har fortfarande inte fått besked om produksjon/leveringsdato. Forhandler på bilia ökern i Oslo. Fick tentativ leveringsmånad jan/feb 2018 då jag beställde. Märkligt eftersom jag beställde 6 månader tidigare än dig :/


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  13. #436
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. aug. 2017
    Innlegg
    4
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av marberg Vis post
    Jag beställde min i februari i år och har fortfarande inte fått besked om produksjon/leveringsdato. Forhandler på bilia ökern i Oslo. Fick tentativ leveringsmånad jan/feb 2018 då jag beställde. Märkligt eftersom jag beställde 6 månader tidigare än dig :/


    Skickat från min iPhone med Tapatalk
    Jeg har ikke fått noe skriftlig bekreftelse, men bilselgeren fra Bilia Lillestrøm sa at levering burde være i februar. Det er veldig lang leveringstid. Hvis en bestiller den nye XC60 kommer den først i september/oktober 2018.

  14. #437
    Registrerte brukere Rcar sin avatar
    Medlem siden
    27. juli 2010
    Sted
    Notodden
    Innlegg
    867
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Buggen Vis post
    Bestilte min V90 T8 R-design på fredag. Fikk beskjed i dag om at levering er i februar, men sånn er det bare.
    Noen som har bestilt med Polestar optimering? Pratet med bilselgeren i dag som sa at veldig få bestilte det til T8 ettersom motoren allerede var ganske kraftig.
    Helt klart en merkbar forskjell med Polestar.
    Angrer ikke.

    Rcar
    Mine Volvoer; V90 T8R Polestar 2018 (Bursting Blue) + V40 T2R 2017 (Bursting Blue) + 854 T-5R 1994 (T-gul) + 854 1996 (Hvit "TWR Replica")

  15. #438
    Registrerte brukere Holern sin avatar
    Medlem siden
    30. juni 2011
    Sted
    Ranheim
    VCCN medlemsnummer
    624
    Innlegg
    432
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Buggen Vis post
    Bestilte min V90 T8 R-design på fredag. Fikk beskjed i dag om at levering er i februar, men sånn er det bare.
    Noen som har bestilt med Polestar optimering? Pratet med bilselgeren i dag som sa at veldig få bestilte det til T8 ettersom motoren allerede var ganske kraftig.
    Satt og kikka på Polestar i dag, og det er "fattige" 14 hk økning, og 40 Nm i dreiemoment.
    Selgeren min mente at det var "unødvendig" med denne oppgraderingen........

    Jeg vet ikke om jeg gidder, all den tid det er en leasingbil det er snakk om, og kostnaden er vel nærmere 10 laken.
    Kjøretøy nå:

    2018 Volvo V90 T8 R-design, Bursting Blue

    1999 Honda VFR800.

    1974 Mercedes Benz R107 450SL

  16. #439
    Registrerte brukere ragge1 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    300
    Antall takk

    Standard

    14 hk , då hade ikke eg gidde

    Skickat från min SM-N910F via Tapatalk
    -V90 T8 R-design - 18
    -VW E-golf -19
    tidigare bil : https://www.garaget.org/ragge1
    -XC70II D5 -09 ; - V70N - 04 ; -97 - V70 ; Golf 1,6TDI -14
    -96 Opel vectra ; -95 Audi A6 ; -94 Opel vectra ; -86 mazda 626 ; - 80 Audi 80

  17. #440
    Registrerte brukere Rcar sin avatar
    Medlem siden
    27. juli 2010
    Sted
    Notodden
    Innlegg
    867
    Antall takk

    Standard

    Hei
    Klart det får være opp til hver og en hva man "gidder" å bruke pengene sine på ..... helt klart det.

    Uansett er vel ikke poenget for de som velger denne oppgraderingen; de 14 Hk`ene.... på toppen (D.v.s de såkalte "skrytetallene" )

    Er vel mer den betydelige økningen av hester (over 60 hk i mellomregistret mener jeg å ha sett på et dynobenk papir) og dreiemoment i mellomregistret, samt raskere giringer, hold funksjon osv = rett og slett en mer sportslig bil.

    Selv bestilte jeg bilen uten Polestar - da det ikke var en opsjon fra fabrikk; når jeg bestilte i desember 2016.
    (Hvilket det mest sannsynligvis fremdeles ikke er - det er vel noe som uansett utføres hos forhandlerne regner jeg med. Selv om det vises som en opsjon på byggminvolvo)
    Dette blir vel mest sannsynlig gjort under klargjøringen, samtidig med ilegg av matter etc.
    - Men jeg har altså fått oppgradert bilen min etterpå og er kjempefornøyd med det. (Og det er da altså ikke med de "skarve" 14 hestene jeg er så fornøyd med; men hele pakka) Jeg syntes at jeg merket en helt annen bil (!)
    * Jeg svarte da; siden noen spurte...
    Og siden jeg har oppgraderingen, har testet både før og etter - vet jeg også hva jeg snakker om - til en viss grad....

    Men for all del - T8 er konge også uten Polestar badge...
    - Det er også de øvrige S90 & V90 - uansett motorvalg.
    Ellers har jeg full forståelse at ikke alle som føler at de trenger så ""stor"" motor....eller hybrid for den saks skyld. 400+ hester i en familievogn trenger vel for så vidt de færreste av oss i dette landet
    Samt er det full forståelse av at ikke 10K + ekstra i lommeboka å forakte

    Rcar
    Sist endret av Rcar; 07/08/17 kl 23:19
    Mine Volvoer; V90 T8R Polestar 2018 (Bursting Blue) + V40 T2R 2017 (Bursting Blue) + 854 T-5R 1994 (T-gul) + 854 1996 (Hvit "TWR Replica")

  18. Takk Joppe_T8, Holern takket for denne posten
  19. #441
    Registrerte brukere Holern sin avatar
    Medlem siden
    30. juni 2011
    Sted
    Ranheim
    VCCN medlemsnummer
    624
    Innlegg
    432
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Rcar Vis post
    Hei
    Klart det får være opp til hver og en hva man "gidder" å bruke pengene sine på ..... helt klart det.

    Uansett er vel ikke poenget for de som velger denne oppgraderingen; de 14 Hk`ene.... på toppen (D.v.s de såkalte "skrytetallene" )

    Er vel mer den betydelige økningen av hester (over 60 hk i mellomregistret mener jeg å ha sett på et dynobenk papir) og dreiemoment i mellomregistret, samt raskere giringer, hold funksjon osv = rett og slett en mer sportslig bil.

    Selv bestilte jeg bilen uten Polestar - da det ikke var en opsjon fra fabrikk; når jeg bestilte i desember 2016.
    (Hvilket det mest sannsynligvis fremdeles ikke er - det er vel noe som uansett utføres hos forhandlerne regner jeg med. Selv om det vises som en opsjon på byggminvolvo)
    Dette blir vel mest sannsynlig gjort under klargjøringen, samtidig med ilegg av matter etc.
    - Men jeg har altså fått oppgradert bilen min etterpå og er kjempefornøyd med det. (Og det er da altså ikke med de "skarve" 14 hestene jeg er så fornøyd med; men hele pakka) Jeg syntes at jeg merket en helt annen bil (!)
    * Jeg svarte da; siden noen spurte...
    Og siden jeg har oppgraderingen, har testet både før og etter - vet jeg også hva jeg snakker om - til en viss grad....

    Men for all del - T8 er konge også uten Polestar badge...
    - Det er også de øvrige S90 & V90 - uansett motorvalg.
    Ellers har jeg full forståelse at ikke alle som føler at de trenger så ""stor"" motor....eller hybrid for den saks skyld. 400+ hester i en familievogn trenger vel for så vidt de færreste av oss i dette landet
    Samt er det full forståelse av at ikke 10K + ekstra i lommeboka å forakte

    Rcar
    Jeg ser, helt klart, poenget ditt, og hadde nok vurdert det etterhvert jeg også...når pengene hadde kommet på plass. Og kanskje hadde det kommet tidligere om bilen skulle kjøpes, og ikke leases.
    Det blir sikkert tungt nok å levere inn bilen om tre år i standardutførelse.

    Jeg har BSR-tuning i min V70 i dag, og jeg ser helt klart det du nevner om effekt/moment i mellomregisteret.
    Kjøretøy nå:

    2018 Volvo V90 T8 R-design, Bursting Blue

    1999 Honda VFR800.

    1974 Mercedes Benz R107 450SL

  20. #442
    Moderator Børge Vikebø sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Nordhordland, Norway
    VCCN medlemsnummer
    438
    Innlegg
    2.569
    Antall takk

    Standard

    For min del så er D3 et minstevalg, har dratt 2 tonn vogn med d3awd siste mnd. Men merket når jeg satte meg i v70en etter ferien at lommeboka har fått lyst, mens eieren holder litt igjen




    Sent from my iPhone using Tapatalk
    '17 V90 D4
    '18 VW Caravelle T6
    X - '11 V70D3
    X - '03 XC90 2,5T AWD
    '79 245 L
    '18 Adrian Adora 573PT

  21. #443
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    23. mars 2017
    Innlegg
    48
    Antall takk

    Standard

    Fikk telefon fra forhandler i går at bilen blir produsert som planlagt i uke 34 og ankommer forhandler 5 Sept

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

  22. #444
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    03. aug. 2017
    Innlegg
    4
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Joppe_T8 Vis post
    Fikk telefon fra forhandler i går at bilen blir produsert som planlagt i uke 34 og ankommer forhandler 5 Sept

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
    När la du beställningen??


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  23. #445
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    23. mars 2017
    Innlegg
    48
    Antall takk

    Standard

    Mars

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

  24. #446
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    23. mars 2017
    Innlegg
    48
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av marberg Vis post
    När la du beställningen??


    Skickat från min iPhone med Tapatalk
    Men Volvo har hatt en spesiell modell med et visst altall biler pr. Distrikt. Så det betyr at det avhenger av hvor du har kjøpt bilen. Får jo håpe at de får endret til at den som bestiller først, får først... Men er nok mange omstillinger de må igjennom om dagen

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

  25. #447
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Drammen
    Innlegg
    152
    Antall takk

    Standard

    Min bil blir produsert i uke 35. Og skal ankomme forhandler mellom 7. og 13. September. Så det nærmer seg med stormskritt.

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

  26. #448
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    03. aug. 2017
    Innlegg
    4
    Antall takk

    Standard

    Bestilte min V90 T8 R design i mitten på februar 2017 og fikk nettopp beskjed om at den blir produsert i uke 4 2018 med levering hos forhandler 4/2-10/2 2018. Forhandler bilia Økern i Oslo...


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  27. #449
    Registrerte brukere Holern sin avatar
    Medlem siden
    30. juni 2011
    Sted
    Ranheim
    VCCN medlemsnummer
    624
    Innlegg
    432
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av marberg Vis post
    Bestilte min V90 T8 R design i mitten på februar 2017 og fikk nettopp beskjed om at den blir produsert i uke 4 2018 med levering hos forhandler 4/2-10/2 2018. Forhandler bilia Økern i Oslo...


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

    Det var da voldsomt så tregt det gikk da.
    Jeg bestilte min i slutten av juli, med produksjon i uke 7/2018....
    Kjøretøy nå:

    2018 Volvo V90 T8 R-design, Bursting Blue

    1999 Honda VFR800.

    1974 Mercedes Benz R107 450SL

  28. #450
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    26. mars 2017
    Innlegg
    10
    Antall takk

    Standard



    Har kjørt ca 400km i min nye D4
    AWD
    ... Skal legge solfilm straks og vurderer å ettermontere eksteriørstylingen! Mangler liksom noe uten den...

    255/30-21 på Zito ZS-03 9x21" og Eibach Pro kit med 20mm senk

Side 18 av 21 FørstFørst ... 8 16 17 18 19 20 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Eget underforum for ny XC90 og S90/V90?
    By lyskespark in forum Forslagskassen
    Svar: 5
    Siste post: 18/02/16, 14:18
  2. Noen spørsmål ang, S90/V90/960
    By Vegardb92 in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 1
    Siste post: 05/01/12, 23:48

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •