Har ny bil på hånden + unge på vei, så vurderer derfor å selge 945'n, selv om jeg absolutt ikke har lyst....
- 1998 mod, registrert i 97.
- B230FK og M90 (sterkeste versjonen)
- KM stand har nå bikket 400k
- AC (som funker!), elvinduer, elspeil m/varme og grått helskinn int
- EU ok ut oktober 17
- Takrails og hengerfeste
- Hakka 7 piggdekk på hydrafelg som vinterdekk(2 bra, to som bør byttes etter sessongen), sommerdekk på stål (usikker på merke). Mulig jeg har ett sett alufelger uten dekk som kan følge med
- 3" JT eksos med to dempere, uten katalysator

Se tråden her for litt info og bilder http://forum.vccn.no/showthread.php?...-Bilder!/page3

Eneste bildet jeg har, eiker felger og senk sitter ikke på lengre


Positivt:
- Endel bytta deler i det senere. Feks dempere og fjører bak, alle kuler og ledd i forstilling (inkludert forstillingskontroll i sommer) Godt fulgt opp med bytte av olje og filter for hver 10k i mitt eie (selvfølgelig org volvo filter). Clutch ble byttet på billia når den hadde gått rundt 340-350k. Walbro kopipumpe fra biltema ble montert for noen tusen km siden.
- Ble kompresjonstestet rett før den hadde gått 400k, og den viste 12.1 bar på alle sylindere. Dvs blokka virker å være i god stand.

Negativt:
- Karosseriet begynner rent utseendemessig å se slitent ut, med diverse bulker(av varierende størrelse) skraper og rustflekker. Men såvidt jeg vet så er bilen veldig bra for rust i alt som er bærende.
- Dårlig lager/gummi på mellomakslingen ("klunker" ved pådrag/slipp av gassen)
- Mangler armen til bakrutevisker
- Håndbrekk fungerer ikke, utslitte sko. Ligger nye sko med "justeringsskruer" baki bilen som følger med
- Bulk i bunnpanne (Har vært sånn i ett par år nå, har ingen praktisk betydning)
- Litt oljeforbruk er det jo på en bil som har gått ett stykke(Men det er IKKE pga bunnpannen ). Mistenker at turboen slipper igjennom litt.
- "Boost creep" som skyldes 3" JT eksosen. Kjører du hardt med litt turtall stiger ladetrykket. Ikkenoe problem ved vanlig kjøring. Org eksos (minus siste lyddemper) følger med bilen


Bilen er nå org foruten 3" eksos. BSR filterkit kan medfølge. God bil som har mange KM igjen!
Om noen er seriøst int så kan de sende meg en PM.
Av samme grunn som salg så har jeg ikke fått tatt noen nye bilder, men det bør være mulig å få til det ved interesse.

Prisantydning 20k, å da betaler jeg årsavgifta for 2016.

Befinner seg i Hedmark