Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  742
Side 70 av 77 FørstFørst ... 20 60 68 69 70 71 72 ... SisteSiste
Viser resultater 1.726 til 1.750 av 1916

Tråd: mrstfu: Dunfrid™ - '07 V70 AWD - En æra er over </3

  1. #1726
    Registrerte brukere hgnubel sin avatar
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Bergen
    VCCN medlemsnummer
    14
    Innlegg
    4.453
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    [...] noe dritt å støvsuge øra i etterkant, selv om jeg brukte hørselvern. Nå er det øl.
    Mange år siden jeg sandblåste, men jeg husker jeg plagdes mer av å snyte svart snørr et døgn etter. Med støvmaske og blåsekabinett. Blir mye fint støv gitt.
    --
    Bruksbil: 2016 V70 T4 Dynamic Edition
    Prosjekttråd: 2000 V70R AWD Solgt!

  2. Takk mrstfu takket for denne posten
  3. #1727
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av kimar Vis post
    Så all grunn til og tro at det er en skade som har skylda da.
    Som sagt. Karrosseriene blir heldyppa i galvaniserende væske, hvor zink bindes til metallet gjennom en elektrokjemisk prosess.
    P2
    har ikke problemet VAG har hatt med zinkslipp, så et eller annet har nok vært gjennom der. Kan ha vært en stein slo oppi, skada kanalskjørtet og døra, og lagde en liten skade i selve kanalen, som ikke ble oppdaget, eller ikke reparert godt nok, eller kanskje den ble reparert så godt som mulig på denne sida av å bytte delen (mye mer omfattende proses) - i alle tilfeller ikke noe man kan skylde på dårlig rustbeskyttelse fra fabrikk.

    Sitat Opprinnelig postet av hgnubel Vis post
    Mange år siden jeg sandblåste, men jeg husker jeg plagdes mer av å snyte svart snørr et døgn etter. Med støvmaske og blåsekabinett. Blir mye fint støv gitt.
    Jeg har det problemet mer med vinkelsliper og sveis. Snørra er svart i flere timer etterpå, noe som treffer fint sammen med pollenallergien, så jeg nyser og snørrer som et uvær allerede.

    Jeg var dum i stad da, sveisa med maske og hansker, i tank top. Pent skille på skulderen, merker det begynner å svi
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  4. #1728
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Fikk gjort litt idag, mindre enn jeg hadde lyst til, mer enn jeg hadde planlagt, og ikke så mye som jeg burde. Svingte innom BilXtra i Lillestrøm og plukka opp et par bokser med lakk blanda etter fargekoden på bilen, pluss 2K klarlakk. Etter å ha slipt ned et par sig i epoxyprimeren la jeg merke til at jeg hadde fjerna litt for mye lakk og metall ved hjulbuen der til at jeg kom unna med bare å jevne ut primeren. Så, jeg rota frem litt finsparkel bakerst på ei hylle og smurte på.



    Siden jeg allerede var igang pussa jeg ned og sparkla opp et par dype hakk etter folk som ikke klarer å rulle beltet tilbake før de lukker døra.

    Huska på i etterkant av å ha pussa ned sparkelen, at det lønner seg med litt primer på bart metall, så det var egentlig bare å pusse det i døråpningen helt ned, prime og sparkle oppå. Går litt fort i svinga innimellom.



    Uansett, en liten flekk på hjulbuen ble til hellakkering av døråpninga. Baller på seg. Huska ikke å ta bilde av sparkel før øverste lag med primer, men det får nå være. Hele nedre del av døråpninga er primet og blir lakka imorra, om jeg ikke finner noe annet å henge meg opp i.

    Gode nyheter er det uansett, mens sparkelen herda plukka jeg av fremre kanalskjørt. Der er det ingen tegn til gravrust utenom litt rundt festehullene til skjørtet, så der bare pusser jeg ned og primer imorra, før lakkering. Støtter oppunder teorien om at det har vært en skade under bakdøra der på et tidspunkt.

    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  5. #1729
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    VCCN medlemsnummer
    979
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Vel, så langt så vel, mer eller mindre. Når jeg først tok av kanalskjørtet og begynte å pusse, fant jeg denne flekken under kanalen.



    Med en gang jeg var borte på denne med wirehjulet på drillen, ble det hull rett igjennom, så at det måtte byttes ut er egentlig ingen tvil om. Fikk sandblåst området i dag.



    Porøse greier, kunne stikke fingeren gjennom uten problemer. Kappa ut den delen pluss godt på begge side og hadde egentlig tenkt til å beholde begge monteringshulla til kanalskjørtet.



    Men det var like kjeks det, med engang jeg begynte å forme tynnplata til hullet, med gunmihammer, gikk det i dass, så jeg kappa ut ti centi til.



    Klipte til ei plate som ble forma etter underlaget, lakkerte med zink i overkant, og sveisa fast.



    Selve sveisen har jeg ingen planer om hverken å ta bilde av eller å vise frem. Jeg kan ikke sveise, men jeg kan feste to metallplater sammen. Her måtte jeg tilogmed hjelpes i gang av fattern, som har sveisa litt mer tynnplate enn meg, og selv om det ikke ble pent, ble det høvelig tett, og med litt fikling med trådmating og strømmen på apparatet fikk jeg grei sveis. Pussa ned og sprøyta inn tynnstoff i kanalen i etterkant, så ingen lekkasjer rundt sveisen. Sveisen fikk seg litt zinklakk, og når det får tørka skikkelig blir det tykkstoff i kanalen og epoxyprimer utapå. Regner med jeg maler på hammerlakk elns der, har ikke helt bestemt meg. Det synlige området på hjulbuen blit uansett lakkert med 2K-lakk og klarlakk etter fargekode.

    Håper dette var eneste hullet i kanalen, for selv om sandblåsing er gøy, er det noe dritt å støvsuge øra i etterkant, selv om jeg brukte hørselvern. Nå er det øl.
    Jeg bruker hoodie, styggegenser med hette, så biltema visir forran. Kommer ikke mye sand inn mellom visir og hette.

    http://www.biltema.no/no/Bygg/Arbeid...ir-2000035647/

    Finnes en med hørselvern også men har ikke fått bruk for det selv, sandblåseren jeg bruker er ikke så stor/bråkete. Og det skjer ute.

    De glassa/plastikken kan kjøpes flere av og byttes ut lett siden de blir matte og dårlig sikt igjennom etter en stund.

    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

  6. #1730
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Blir nok en hette eller buff elns etterhvert, men håper å holde sandblåsinga til et minimum. Er som med mye annet, gøy i små mengder
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  7. Takk 2førr10 takket for denne posten
  8. #1731
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Hele dørkarmen har fått fire lag med lakk, og første inspeksjon virker å matche meget godt til den eksisterende fargen. Lar det stå over natta, våtsliper og justerer eventuelle sig før siste lag imorra, og klarlakk.



    Det samme har kanalene fått etter å ha pussa bort overflaterusten, og her kjører jeg bare på med klarlakk uten å våtslipe noe, trenger ikke være perfekt finish, liksom. Å hellakkere her er litt smør på flesk, men noe må jeg bruke lakken på.

    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  9. #1732
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Ser bra ut dette er det sprayboks eller sprøyte du har lakka med?

    Edit: leser at det er sprayboks.
    Sist endret av kimar; 15/05/18 kl 19:59

  10. #1733
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Spraymax fra BilXtra blandet på fargekode.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  11. #1734
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Spraymax fra BilXtra blandet på fargekode.
    Er det jeg også har kjøpt er veldig fornøyd med det

  12. #1735
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Beklager, Spraymax er de ferdigblandede boksene, det som er blanda på fargekode er Sikkens. Veldig fin match hittil.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  13. #1736
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Jeg trodde det var spraymax jeg fikk når de blandet lakk til meg men kan huske feil.

  14. #1737
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Siste laget med klarlakk er på. Ble ca fem lag med 2K klarlakk, mest for å ha et tjukt lag å slipe på. Blr et lite sig nede ved hjulbuen, heldigvis bare i klarlakken.





    På slutten av baselakken i boksen spytta boksen litt, og jeg fikk et par minimale dråper med fargeforskjell. Heldigvis ikke på de mest synlige stedene. Var litt laus med maskeringa utover på bakskjermen, så jeg fikk overspray litt opp der. Våtslipte, la et tynt lag til med farge og dro klarlakken langt utover, så jeg har et stort område å korrigere på med slipepapir. Har samla papir i alle grovheter fra 400 opp til 3000, satser på at det holder før polering.



    Går uansett noen dager før jeg gjør det, viktigste er at den er noenlunde hel og presentabel til nasjonaldagen imorgen.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  15. Takk kimar, Joachimbg takket for denne posten
  16. #1738
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Fargeforskjellen blei ikke så aller verst, synes jeg. Plenty med orange peel på det nylakkede, og lakkstøv på diverse flater, men det er heldigvis lett å fikse.



    Mellom lagene med klarlakk fikk jeg tid til å gnukke litt på sotkanonen og.

    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  17. Takk Joachimbg, kimar, Svirre takket for denne posten
  18. #1739
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Midt i familieturnéen fikk jeg tid til å knipse litt. Gratulerer med dagen, alle sammen

    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  19. #1740
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Gjorde en midlertidig greie her. Er alltid ute etter morsomme løsninger på lys, eksempelvis tåkelysa - konsekvensen av å kjøpe morsomme ting, er at de morsomme tinga ofte har litt ræva kvalitet. Ene tåkelyset paja for en drøy uke sida, og jeg er absolutt ikke i stand til å kjøre rundt med ett tåkelys. Så mens jeg venter på en ny, bedre og morsom løsning, raida jeg firmabilen for rustfrie braketter til kabelbruer, og skrudde opp noen lamper inni der.









    Er definitivt midlertidig, liker ikke de høla i fangeren, men nå har jeg hvertfall lys på bile, uten å måtte tenne nærlysa midt på dagen. Prøvde innledningsvis å operere de inn i de gamle tåkelyslampene, men den er akkurat litt for stor. Lyser ganske barskt, i det minste. Nye lamper er på vei, stay tuned
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  20. #1741
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Bra helg på fjellet. Felgene fikk gjennomgå, sånnsett.



    Hadde blitt advart mot å kjøre helt opp til hytta, de siste 400 meterene er traktorvei. Har ikke vært noe problem før, annet enn litt skraping, men pga sein vinter og masse snø var ene sida av veien fremdeles blaut. Jeg prøvde meg såvidt det var, men kom ti meter opp i bakken før venstre fremdekk sank nedi. Rygga meg pent ned igjen og parkerte der.





    Det jeg ikke tenkte på var at beskyttelsesplata under motor er åpen i bakkant - så når bilen sank nedi og la seg på plata, og jeg rygga ut, fungerte den som ei skuffe. Når jeg da kjørte hjem igjen i dag begynte grusen og sanda oppå der å løsne, og spratt mellom undersida av bilen og veien. I starten hørtes det ut som at girkassa spiste seg selv, og jeg så det fløy en del småstein når jeg kjørte nedover. Kanskje derfor ikke en eneste bil la seg nærme meg i lengre tid på vei hjem.

    Og så, over til mer tragiske nyheter. Min Sony Xperia Z3, som har tjent meg i tre år som telefon og fastmontert
    GPS
    i bilen, har avgått ved døden. Den vil ikke lenger lade, og det er selvfølgelig helt forferdelig. RIP og et minutts stillhet osv.



    Men, det ga meg muligheter. Jeg gravde dypt i ebay-lageret, fant litt Kydex, skjærte, varma og pressa litt, og vipps:





    Holder til nettbrettet.





    Brukte halvparten av Brodit-holderen til Sonyen, og forma egen Kydexholder til nettbrettet. Den er fremdeles grov i kantene, men jeg vil teste at den funker i lengden og alt sånt før jeg legger finishing touches på den. Da blir kanter pussa ned og retta opp litt, og muligens med en liten forsterkning bak. Ble godt mulig litt mye vekt å be den ene ProClipen om å bære, men ny Broditholder til nettbrettet, som også er noen år gammel, ryker fort på 1500 kroner, så jeg foretrekker å lage selv inntil videre.

    Kydex er en thermoplast, som vil si at den holder en gitt form inntil den blir varmet opp til 120-150°. Da blir den myk og formbar, og om man så former den etter noe og holder den i press i 5-10min, holder den formen inntil den blir oppvarmet igjen. Spennet i holderen jeg lagde er såpass at jeg må ha to hender for å få nettbrettet løs, så det er hvertfall ingen risiko for at den hopper ut av seg selv.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  21. Takk kimar takket for denne posten
  22. #1742
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Gjorde et forsøk på å jevne ut overgangen mellom gammel og ny klarlakk på bakskjermen i går. Noe skeptisk, da siste finish ikke er min sterke side. Begynte med å våtslipe med 2000korn, for å få bort ujevnheter og slipe ned overgangen. Fortsatte med 3000 og 4000korn, og polerte deretter opp med Menzerna 400, 2500 og 3500. Vanskelig å ta bilde av resultatet, siden det er umulig å se overgangen, om ikke annet enn for mine utrente øyer. Jeg klarer ikke å føle noen ujevnheter, og det er kanskje mulig, i akkurat riktig lys, å kunne se et skifte i hvordan lyset reflekterer. Dette kunne ikke gått bedre, med meg bak maskina.











    Som sagt, vanskelig å ta bilde av, men den første som finner overgangen spanderer jeg en is på.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  23. Takk kimar, Svirre takket for denne posten
  24. #1743
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Det ser jo veldig bra ut

  25. #1744
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Ved siden av å fikse lakkjobben i går, flytta jeg ledbaren fra grillen og ned under skilt. Får se hvor lenge den får bli der, litt kinkig å stille inn når den henger i plasten. Kan hende jeg fester den i alubjelka, men skal ha opp en oljekjøler til kassa og, så må avvente og se litt.



    Grunnen til at jeg flytta den ned er fordi det ikke lenger er plass til den opp i grillen.





    Det er ikke en ettermarkedsgrill, men en fra en '05 XC70. Indre del høgde jeg løs fra ramma si og festa den ramma fra min grill. Skråstaget sitter med strips for å la (surprise, surprise) Tec7en herde.

    Ironisk nok gikk jeg løs på dette prosjektet for å ha en mer åpen grill, som ikke tok særlig med lys fra ledbaren jeg hadde stående bak. Tenkte ikke på at XC-grillen er 4 cm tykkere enn V70-grillen. Og den er ikke på langt nær ferdig, selv etter å ha lakkert den med Foliatec sin ganske tjukke foliespray er det mye ujevnheter og dårlig sliping synlig, fordi jeg ble utålmodig og trudde Foliatecen skulle dekke mer av skjønnhetsfeilene. Vi får se, grillen var i prinsippet gratis, så har ikke brukt store summene. Er et klassisk tilfelle av "langt ifra fin, men fin langt ifra", og den passer bilen veldig mye bedre enn ettermarkedsgrillen fra eksempelvis Vparts.

    Vil ikke anbefale noen å gjøre det samme. For å få plass til den i det hele tatt kan den ikke sitte bak V70-ramma, men må settes litt inne i den. Følgelig må det et møkktonn sparkling og sliping til for å få det decent i mørket, og enda et møkktonn til for å bli bra.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  26. #1745
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    VCCN medlemsnummer
    979
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Det ser jo bra ut dette

    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

  27. #1746
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Det er i hovedsak på grunn av komprimeringen til bildene
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  28. #1747
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    VCCN medlemsnummer
    979
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Det er i hovedsak på grunn av komprimeringen til bildene
    Folk trenger uansett ikke trykke trynet sitt inn i grillen for å studere, det vi fleste er ute etter er at det ser bra/greit ut på litt avstand. Så får det være så som så om det ikke ser strøkent ut på nært hold.

    Ta eksempel på lakken til v70'n min, ser fin ut på avstand men en del småriper når man nærmer seg.

    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

  29. #1748
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Jeg er petimeter nok til å la det plage meg, så en viss endring blir det nok uansett
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  30. #1749
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    VCCN medlemsnummer
    979
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Er ikke bare forskjell på folk, men også forskjell på hvilken ting vi skal la oss plage av også. Heldigvis

    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

  31. #1750
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Har hatt skeiv takluke en stund, og den har stoppa når jeg har villet åpne den helt, vil kun gå opp i bakkant. Skrudde av selve luka nå, titta litt på mekanikken og fant en greie som hadde hoppa ut av sporet sitt. Fikk satt alt sammen igjen, dessverre har den nå hoppa over nok drev i mekanikken til at fremre stoppunkt, der bryteren ikke kan kjøre luka lengre frem, er godt innunder stålplata i taket. Så, til helga blir det ut med taktrekket og kassetten, og bygge alt sammen igjen. Kjenner jeg gleder meg stort.

    ^^sarkasme
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  32. Takk Anders Dybvadsskog, Joachimbg takket for denne posten
Side 70 av 77 FørstFørst ... 20 60 68 69 70 71 72 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Morten83: 1980 242 Tar form..
    By Morten83 in forum 200 -serien
    Svar: 166
    Siste post: 21/05/16, 20:26
  2. mrstfu: Vera™ - Solgt :(
    By mrstfu in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 2644
    Siste post: 27/01/16, 11:17
  3. mrstfu: '93 850 - Turid - Tråden kan stenges.
    By mrstfu in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 1433
    Siste post: 05/08/14, 18:02
  4. tennings hjerne er ikke i form
    By t.e.b in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 2
    Siste post: 03/01/11, 21:36

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •