Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  742
Side 63 av 77 FørstFørst ... 13 53 61 62 63 64 65 73 ... SisteSiste
Viser resultater 1.551 til 1.575 av 1916

Tråd: mrstfu: Dunfrid™ - '07 V70 AWD - En æra er over </3

  1. #1551
    Registrerte brukere Benjamin sin avatar
    Medlem siden
    09. okt. 2016
    Sted
    Østfold
    Innlegg
    818
    Antall takk

    Standard

    Såpass ja! Det var jo ikke akkurat LITE stein
    1990 Volvo 240

  2. #1552
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Det var veldig til oppsamling av stein og grus har selv kjørt mye på grusvei og aldri opplevd så mye.

  3. #1553
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Nei, var en god mengde. Siden beskyttelsesplata er tiltenkt bensinmotorer, måtte jeg modde den litt for å få den på riktig. Da fungerer den litt som ei veiskrape på grusvei med dype spor, men det er ikke noe problem
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  4. #1554
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    VCCN medlemsnummer
    979
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Mye stein på plata ja

    Du gjør sånn som meg, (og helt sikkert mange andre) skriver inn oljeskift i servicehefte.

    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

  5. #1555
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Føler ikke service hos merkeverksted har så mye for seg når bilen er uten garanti og jeg gjør arbeidet selv, men greit å vise jeg bruker riktig olje og skifter i høvelig tid.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  6. #1556
    Hassel sin avatar
    Medlem siden
    17. sep. 2010
    Sted
    Buskerud
    VCCN medlemsnummer
    452
    Innlegg
    3.314
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Nei, var en god mengde. Siden beskyttelsesplata er tiltenkt bensinmotorer, måtte jeg modde den litt for å få den på riktig. Da fungerer den litt som ei veiskrape på grusvei med dype spor, men det er ikke noe problem
    Finnes en egen bruksanvisning for å bygge den om til diesel
    Henrik Hassel
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem


    S60 2004 - 2,5T - AWD
    V70 1998 - 2.0t - SOLGT

  7. #1557
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Hassel Vis post
    Finnes en egen bruksanvisning for å bygge den om til diesel
    Det er to forskjellige plater, den til bensin har et luftehull med "trakt" der hvor trykkrøret går under motor. Røska bort den, blir nok å poppe fast ei plate der etterhvert, mener også åpning helt fremme på hver side av plata. Skuffer en del opp der og.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  8. #1558
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    06. mars 2015
    Sted
    Fredrikstad
    Innlegg
    1.001
    Antall takk

    Standard

    Jeg har to forskjellige varianter, men tror ingen av de egentlig passer diesel? Da fortrinnsvis pga vibrasjonsdempergreia på subframe/tannstag som gjør at den ikke har noen festepunkter i bakkant?

  9. #1559
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Dette har vi jo prata om før, men det stemmer det. Finnes visstnok originale tilbehørafester man lurer opp i subframe og fester med bolter/muttere. Jeg lagde egne.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  10. #1560
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    06. mars 2015
    Sted
    Fredrikstad
    Innlegg
    1.001
    Antall takk

    Standard

    Mener fortsatt at det ikke går.. =p På min ihvertfall, muligens forskjeller på XC og V. Uansett står det på Volvos egne monteringsanvisninger at de ikke skal brukes på diesel, så at de monteringsdelene er til diesel tviler jeg på.

  11. #1561
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Jimbojama Vis post
    Mener fortsatt at det ikke går.. =p På min ihvertfall, muligens forskjeller på XC og V. Uansett står det på Volvos egne monteringsanvisninger at de ikke skal brukes på diesel, så at de monteringsdelene er til diesel tviler jeg på.
    Av det jeg har sett er de festehullene til subframe dønn like på XC og V, og på bensin og diesel. Har du prøvd?

    Og som sagt, den må modifseres for å få plass på diesel, siden trykkrøret går under motor.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  12. #1562
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    06. mars 2015
    Sted
    Fredrikstad
    Innlegg
    1.001
    Antall takk

    Standard

    Har ikke prøvd nei, da det som nevnt ikke er hullene i seg selv som er problemet, men vibrasjonsdemperen. Det er vanskelig å presse en 5-6mm tykk skive og mutter opp i en sprekk på 2mm.
    Den siste plata jeg fikk tak på er uten den trakta, men har også en liten forskyving av festehullet foran. Har ikke prøvd meg på montering av den ennå heller, da tiden går med til hus for tida. =p

  13. #1563
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    2mm? Min satt hvertfall 4-5mm unna plata, og vibrasjonsdemperne er bare en gummikloss, ikke noe stress å bøye på den. Er heller ikke verdens undergang å skru den av, sitter med en eller to bolter opp i tannstanga. Prøv, eller finn en måte. Borr et nytt hull til bolten fremme. Alu ruster ikke i filler om du borrer i det.

    Så vanskelig er det ikke
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  14. #1564
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Litt action i helga. Kompis spilte konsert på Trysil og ville ha meg som fotograf, så vrengte oppover der på ettermiddagen i går. Etter konserten skulle jeg kjøre bilen til stedet vi overnatta, og på en grusvei smalt det noe grønnjævlig og rykka til i hele bilen, før kupéen ble fyllt av romling og skraping. Trudde bakdiffen hadde eksplodert eller noe sånt. Neida:



    For de som kjører
    P2
    , dette er/var en brakett som sitter under bilen på tvers av mellomakseltunnelen, cirka rett under baksetet eller noe sånt. Hassel har advart meg et par ganger om at denne er bare å fjerne, noe jeg ikke hadde fått somla meg til. Denne hekta seg fast i en svær stein delvis begravd i grusveien, som jeg ikke så i farta, og vrengte seg av det ene festet, ble stående som en plog rett ned i grusen, derav ulydene. Visstnok ikke helt sjeldent at disse bikker oppover, dytter eksosen opp i mellomakselen, med de følgeskadene det får, så jeg anser meg heldig.

    Skrudde av den andre bolten på grusveien, parkerte bilen og drakk meg dumfull, tømte en øl i fanget på en trivelig hedmarking, knuste telefonen og sånn moro, og kjørte hjemover i dag utpå ettermiddagen, når det kom et spetakkel i hele bilen, tilsynelatende bakfra, økte frekvens med hastighet. Boltene som holdt braketten fester også varmeskjoldet over mellomakselen, og ligger nå baki der og skrangler. Festehulla i varneskjoldet har blitt litt lobotomert av braketten, så fikser det med noen store skiver på boltene. 24 mil med de ulydene var drøyt.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  15. Takk Benjamin, Hassel takket for denne posten
  16. #1565
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    25. aug. 2011
    Sted
    Sandefjord
    VCCN medlemsnummer
    545
    Innlegg
    130
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Litt action i helga. Kompis spilte konsert på Trysil og ville ha meg som fotograf, så vrengte oppover der på ettermiddagen i går. Etter konserten skulle jeg kjøre bilen til stedet vi overnatta, og på en grusvei smalt det noe grønnjævlig og rykka til i hele bilen, før kupéen ble fyllt av romling og skraping. Trudde bakdiffen hadde eksplodert eller noe sånt. Neida:



    For de som kjører
    P2
    , dette er/var en brakett som sitter under bilen på tvers av mellomakseltunnelen, cirka rett under baksetet eller noe sånt. Hassel har advart meg et par ganger om at denne er bare å fjerne, noe jeg ikke hadde fått somla meg til. Denne hekta seg fast i en svær stein delvis begravd i grusveien, som jeg ikke så i farta, og vrengte seg av det ene festet, ble stående som en plog rett ned i grusen, derav ulydene. Visstnok ikke helt sjeldent at disse bikker oppover, dytter eksosen opp i mellomakselen, med de følgeskadene det får, så jeg anser meg heldig.

    Skrudde av den andre bolten på grusveien, parkerte bilen og drakk meg dumfull, tømte en øl i fanget på en trivelig hedmarking, knuste telefonen og sånn moro, og kjørte hjemover i dag utpå ettermiddagen, når det kom et spetakkel i hele bilen, tilsynelatende bakfra, økte frekvens med hastighet. Boltene som holdt braketten fester også varmeskjoldet over mellomakselen, og ligger nå baki der og skrangler. Festehulla i varneskjoldet har blitt litt lobotomert av braketten, så fikser det med noen store skiver på boltene. 24 mil med de ulydene var drøyt.
    Da var du heldigere enn meg ja, gjorde bortimot akkurat det samme, bare stenen jeg traff var nok noe større og satt bedre. Endte med eksos som smalt opp i mellomaksling og bøyde denne, så ja, den braketten kan gjøre mye ugang bak der!!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  17. #1566
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Om steinen din var større og satt bedre var den nok et helt fjell. Steinen min var en sånn som stikker noen centi opp av veien, midt mellom kjørespora. Iflg grunneier har de forsøkt å fjerne den før, men minigraver holdt ikke, så de bare fyllte på masse.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  18. #1567
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    25. aug. 2011
    Sted
    Sandefjord
    VCCN medlemsnummer
    545
    Innlegg
    130
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Om steinen din var større og satt bedre var den nok et helt fjell. Steinen min var en sånn som stikker noen centi opp av veien, midt mellom kjørespora. Iflg grunneier har de forsøkt å fjerne den før, men minigraver holdt ikke, så de bare fyllte på masse.
    Oj, ja da kanskje de var like men det var ikke noe stas med bøyd aksling uansett, det ristet veldig i tillegg til alt annet bråk du beskriver


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  19. #1568
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Kan jeg tenke meg. Ingen merkelig oppførsel her, heldigvis. Kun ulyd, om jeg blasta litt death metal blir alle symptomer nesten borte
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  20. #1569
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Å ha lav bil er ikke bare bra ser jeg men bra det ikke ble ødelagt så mye da

  21. #1570
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Imgur er litt mongo, prøver Picasa. EDIT: funka itte.

    Fått festa varmeskjoldet igjen, selv om det er litt mer skader enn jeg først så. Mutteren som braketten var festa i på høyresida var rivd helt av, så å feste noe i det opprinneligw festepunktet var bare å glemme. Heldigvis er det et par mindre hull noen centimeter unna på rammevangen der, og med korte bolter og feite skiver stikker ikke denne av med det første.

    DSC_0766.JPG

    Ser eksosen har fått en smell og, men den sitter godt, med jevn avstand til mellomakselen hele veien, så jeg tar det hele med ganske knusende ro.
    Sist endret av mrstfu; 25/07/17 kl 20:53
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  22. #1571
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Med den nydelige bildefunksjonen vi har fått på forumet er det ingen unnskyldning lenger, må få klemt ut noen bilder. Er ikke veldig mye som har skjedd med bilen siden før sommerferien, det bare funker og går, liksom. Må ha noe å henge fingra i, og lys får man aldri nok av.

    Har hatt Biltemas 9" H7-bøtter i fronten siden jeg kjøpte bilen, disse lyktene er så allsidige på grunn av plassen som finnes bak reflektor. Har hatt 75W slimballaster til xenon baki der, når det settet paja gikk jeg over til LED. Kjørt med 2x40W LED siden februar 2016, hadde er veldig fint og jevnt hvitt lys, men siden det strengt tatt er en halogenreflektor ble det litt feil lysbilde, og litt for mye spredning for min smak. Absolutt fint lys, og det ga rekkevidde, men ikke helt det jeg helst ville ha, så for noen uker siden kom jeg over betydelig sterkere pærer, med litt annen plassering av selve lyskildene, som jeg tok en kvalifisert gjetning på at ville gi meg litt mer spot-lysbilde, noe det absolutt gjør. Før montering kobla jeg de opp rett til et batteri i en halvtime for å vurdere temperatur, så jeg ikke steiker lykta, og det var null stress. Ikke ubehagelig å ta på engang. Den varmeste delen av pæra sitter uansett inne i reflektor, som får en del kjøling i fart. Tok noen bilder, med kameraet på manuelle innstillinger, for å gi så tydelig forskjell som mulig på bildet. Autosettings ville bare prøvd å eksponere før og etter så likt som mulig. Noe måtte jeg justere på, de nye pærene gjordd forgrunnen helt overeksponert på samme innstilinger som de gamle. Uansett kastelengden jeg vil vise. Før:



    Mye spredning, drøyt 150m brukbart lys, fin farge. Etter:



    Mye mer fokusert, lett 300m rekkevidde med brukbart lys i fullstendig mørke, noe mer blåaktig i fargen. Jeg må stille lyktene litt ned, siden de andre pærene hadde såpass stor spredning var lyktend vinkla litt opp for ikke å lyse for mye på veien rett foran bilen.



    Ikke helt min smak i farge, men lyset er så sterkt og riktig fokusert at jeg ikke bryr meg. Med originalfjernlyset er det ganske perfekt blanding av spredning og spot, blir skikkelig lyst flerd hundre meter fremover. Tok meg en lang kjøretur på jakt etter helt mørk vei med lite trafikk, men det var så tåkete at det ikke funka i dag. Prøver å fikse bedre bilder fra inni bilen senere. Opplastingstjenesten komprimerer en del, men lyset er mye mer fokusert på lengden.



    Superfornøyd, spesielt i forhold til pris, men som kjent - mye vil ha mer, så jeg har mer lys på vei. Gjenstår bare å se hvor det havner, og om det blir i kombinasjon eller alene. Produsenten sier den kaster lys dobbelt så langt som ekstralysoppsettet jeg har nå
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  23. Takk Joachimbg, kimar, Svirre takket for denne posten
  24. #1572
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    VCCN medlemsnummer
    788
    Innlegg
    4.966
    Antall takk

    Standard

    Oij, stor forskjell! Hvilke merke er det?

    Sent fra min SM-G390F via Tapatalk
    Sist endret av HansOla; 10/09/17 kl 10:19

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  25. #1573
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av HansOla Vis post
    Oij, stor forskjell! Hvilke merke er det?

    Sent fra min SM-G390F via Tapatalk
    Jeg gidder ikke prøve å uttale det engang, men det er bygd på Phillips LED.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  26. #1574
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    VCCN medlemsnummer
    788
    Innlegg
    4.966
    Antall takk

    Standard

    Du har ikke tilfeldigvis link? Har lyst på sånn lys i bøttene mine jeg også

    Sent fra min SM-G390F via Tapatalk

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  27. #1575
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Mye vil ha mer, og mer dumpa ned i postkassa her på onsdag. Fant en hyggelig pris på en søt liten Rigid Industries 10" LED-bar. Produsenten oppgir 718m kastelengde med brukbart lys med Spot-optikken, og selv om jeg ikke har skritta opp, er det en stripe i skogen her som brukes som mørkekjøringsområde. Mener å huske den er ca 500m lang, og jeg har masse brukbart lys i enden. Sitter på taket, koblet over egen bryter, mye fordi jeg ikke kan bruke den hele tida. Vanligvis slår jeg av fjernlyset mitt når lyset til motkommende begynner å plage meg, men med den kastelengden denne gir må jeg slå av tidligere. Litt bilder, først kun nærlys:



    Nærlys uten ekstralys:



    Ekstralys med mye spredning:



    Alt med Rigiden i tillegg:



    Kun Rigiden:



    Søt sak.





    Det er ikke like lett å dokumentere det med telefonen som jeg trodde - selv om jeg kan justere lukkertid, og blenderen er fast, er ISOen automatisk, så noe kompensering fra telefonen er det. Får vippe ut speilrefleksen en kveld.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  28. Takk Joachimbg, vangsfreaken, kimar takket for denne posten
Side 63 av 77 FørstFørst ... 13 53 61 62 63 64 65 73 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Morten83: 1980 242 Tar form..
    By Morten83 in forum 200 -serien
    Svar: 166
    Siste post: 21/05/16, 20:26
  2. mrstfu: Vera™ - Solgt :(
    By mrstfu in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 2644
    Siste post: 27/01/16, 11:17
  3. mrstfu: '93 850 - Turid - Tråden kan stenges.
    By mrstfu in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 1433
    Siste post: 05/08/14, 18:02
  4. tennings hjerne er ikke i form
    By t.e.b in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 2
    Siste post: 03/01/11, 21:36

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •