Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  4
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 26 til 29 av 29

Tråd: volvo 240 GLT

  1. #26
    Registrerte brukere SvenskFerari sin avatar
    Medlem siden
    15. feb. 2015
    Sted
    Tromsø
    Innlegg
    21
    Antall takk

    Standard

    Ja da ble det en litn oppdatering, jeg har tatt ut varmeaparatet og byttet det, vifta på det gammle var gåen men jeg hadde et problem at d ikke var lys i instrumentan inni bilen, så jeg tok og målte om det var strøm til pærene.. men det er bare 6 volt til alle pærene..

    Er det noen som har noe tips om hva det kan være? Det var akkorat litt glød i ei pæra..







    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #27
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    26. des. 2012
    Sted
    Skien
    Innlegg
    227
    Antall takk

    Standard

    Huska å vri på knotten til instrumentlysa ?

  3. #28
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    VCCN medlemsnummer
    788
    Innlegg
    4.966
    Antall takk

    Standard

    Dårlig jording?

    Sent fra min SM-G390F via Tapatalk

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  4. #29
    Registrerte brukere SvenskFerari sin avatar
    Medlem siden
    15. feb. 2015
    Sted
    Tromsø
    Innlegg
    21
    Antall takk

    Standard

    hei, det e vell på høy tid at man får til ei oppdatering igjenn :P jeg fikk skurdd sammen biln å den gikk såm bare f*** :P alt va helt peise presis å sånn det skulle være.. men ja d e jo alltid et men.. jeg hadde kontroll time for godkjenning av motorn den 5 juni i fjord, jeg dro på visninga å fikk en saksbehandler som ja mildt sakt kunne ha vært sjuk den dagen haha :P fikk annmekning på rust i rammevang på venstre sia, galt eksosannlegg sia d ikkje e katt på d æ har no sia biln e en 87 mod å ikkje har di fine fiffige kravan om utslepp. han prøvde sæ me å gje mæ mangell på luftfilter men æ klarte å krangle mæ tell at d ikkje hadde nåkka å si mtp at volvo 240 kom ikkje me b230fk/ft.

    æ tænke no på at korrdan den mann kannj ha god sammvittighet me den jobben han gjør å at han kan utgi sæ for å ha peiling på gammle volvoa å ikkje ha d i det hele tatt.. han begynnte og krangle med mæ på at volvo 940 (donorbiln min) ikkje kom med intercooler orginalt så da skulle æ ikkje ha d i biln min heller, å koffer æ ikkje hadde søkt om å montere intercooler.. arghh æ bir så frustrert åver sånne alljvitera :P

    men men nokk om d, æ kjørte dær ifra og til garasjen å dær blei biln ståaness heilt tell no rætt ætter ny året, da va æ færdig me surkinga å motivasjon va sånn høvelig kommen tellbake :P æ har tadd ut motorn å begynnjt å ta den rusta såm dem klagde på, har skjert ut og pussa ned den rusta son va der å påbegynnjt sveising (har enda litt igjenn så bilde kommer) å så har jeg kjøpt nye fòringe til forstillinga som jeg skall presse i etterhvert.

    så ja såm dokker skjønne nokk å ta i :P æ skall bli flinkare å oppdatere førr d hær e alt førr dårlig :P

Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •