Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  604
Side 1 av 27 1 2 3 11 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 25 av 667

Tråd: THolandsli: 1967 Amazon Turbo

  1. #1

    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard THolandsli: 1967 Amazon Turbo

    Etter omfattende gruppepress blant en del medlemmer her inne så ser jeg meg nødt til å lage en prosjekttråd for min Amazon. Mange kjenner nok til mitt 960 prosjekt som i de senere år har hatt lite framdrift. Denne bilen er nå solgt. Det ikke så mange vet er at jeg for 14år siden startet med restaurering/ombygging av en Amazon. Dette prosjektet stagnerte etter noen få år grunnet lite penger, andre prosjekter som f.eks 960, kvinnfolk, 30 mil til garasjen og mye annet rart.

    Det siste året har jeg fått noen henvendelser fra folk som ville kjøpe Amazonen. Jeg fant da ut at jeg måtte ta et veivalg. Siden Amazonen var min første bil, som jeg kjøpte da jeg var 16år var ikke valget så veldig vanskelig sånn rent følelsesmessig, men dette blir mye arbeid.

    Bilen har forfalt mye siden jeg skrinla prosjektet. De 3 siste årene har den stått ute. Flere ganger har jeg prøvd å hatt presening over, men vinden har bare flerret opp presening etter presening. Det salte klimaet i området har ikke gjort det bedre så bilen hadde blitt ganske så brun.

    Nok om historien. På sensommeren i år gikk jeg i gang med prosjektet med friskt mot og en innstilling om at dette blir bra, men dyrt, men det får det bare bli. For nå skal det bli bil igjen! Nå har jeg også fått ordnet meg garasje mye nærmere så da er det litt enklere å få gjort noe også.

    Bilen er en 1967 modell med B18 originalt, god bakkeklaring og 165/80-15 dekk. Spennende? Neppe... Jeg måtte finne på noe litt mer dristig. Planen ved første restaurering, heretter omtalt som" restaurering fase 1" var B20 med turbo, senking og chromefelger. Smaken har ikke forandret seg så mye iløpet av alle disse årene, men har nå litt mer ressurser og kunnskap til rådighet enn den gang. Så grovt sett er planen noe sånt:

    - B5204T2 altså 2.0T med 180hk
    - Tremec TKO 600 girkasse
    - IPD stab.stag
    - Luftfjæring
    - 18" felger av en eller annen type
    - R-bremser
    - Watt-link
    - Sømsveist karroseri
    - 1031 bakaksel med Truetrac
    - Kanskje servostyring
    - Og masse andre detaljer

    Kosmetisk inn og utvendig vil jeg kjøre nesten originalt utseende. Som farge tror jeg at det ender med Porsche 7A1 som er gråfarga som ofte er på Porsche 911 GT3 RS. Skal gjøre ei prøvelakkering iløpet av jula for å se om farga kler bilen.


    Her er bilen slik den så ut da jeg kjøpte den. Den gang var den lakkert i signalrød bengalakk og i bruksstand, men intet mer.


    Et par bilder fra "restaurering fase 1"




    Etter mange års lagring inne og ute blir det mye støv, skitt, grønske osv som må fjernes. Skum og høytrykkspyler kunne umulig gjøre det verre.


    Siden jeg hadde en gammel femmer stående måtte jeg jo se om det var plass.








    Siden denne motoren ikke duger til mer enn anker uansett, så ble den revet i småbiter slik at jeg kan bruke den som dummy når motor/gir skal tilpasses i bilen.


    Planen videre var å helsandblse bilen slik at jeg har et rent og pent utgangspunkt når den skal bygges opp igjen. Før sandblåsing måtte alle asfaltmatter og tectyl fjernes. Da er det kjekt med ei karroserisnurre.


    Før skraping.


    Etter skraping.


    Før skraping.


    Etter skraping.


    Enda mer skraping.


    Og noe av det tyngste. Fjerning av asfaltmatter.


    For å gjøre det enklere å transportere bilen til og fra sandblåsing snekret jeg en pall. Personlig har jeg ikke så mye erfaring med pallsnekring så jeg forhørte meg litt med noen kompiser som har lang fartstid på Costa del Palle før jeg starta på.


    Etter mange kvelder med skraping ble bilen sandblåst.


    Etter sandblåsinga ble det lagt et tynt lag primer over hele bilen.


    Det vises ikke så godt på bildene, men etter sandblåsinga kom det fram en masse små rusthull her og der på bilen. Så her blir det nok intensiv rustsveising langt uttover vinteren.


    Jomfrurusthullet. Siden et var mange år siden jeg sveiste rust sist og jeg hadde nytt ukjent sveiseapparat så startet jeg med et enkelt lite hull på en plass som ikke synes. PS! Jeg skal ikke ha skylda for rustreparasjonen på skjerminnfestinga. :P


    Så hoppet jeg rett over på rustsveising for viderekommende. Skjerminnfestningen var dårlig på denne bilen også, slik som de fleste andre Amazoner.


    En ganske arbeidssom sak å tilpasse dette, så da var det godt å kome i gang med sveisinga.


    Dette var det siste jeg gjorde i dag. Skjermfestet er ferdig sveist og samtidig starta jeg litt med sømsveising i samme området. Bare litt finpuss med sliperen her og der nå så er et klart for å starte i en annen ende.


    Sist endret av THolandsli; 23/03/15 kl 23:32
    - 11" XC60 D3 AWD
    - 67 Amazon Turbo <-- Prosjekttråd

    Instagram: @projectamazonturbo

  2. Takk knetrom, Karl, respiant, Lance, Sveinung takket for denne posten
  3. #2
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    VCCN medlemsnummer
    2800
    Innlegg
    4.609
    Antall takk

    Standard

    Endeleg prosjektråd! Følger såklart med her
    Drit kult at du går for ei utradisjonell oppbygging, sjølv om Amazonen er gammal klassikar er det for lite gromme bilar som blir bygd opp slik i NorgeHar du planar om og godkjenne f.eks motor og lignande i bilen?
    Fargevalget trur eg kjem til og passe perfekt, Amazon kom vel i ein gråfarge som minnar litt om Porsche fargen orginalt?

    Flott karrosseriarbeid, veldig spent på fortsettelsen

    Ka type motor er det forresten du har til dummy?Aldri sett toppdeksel uten 20v merket på?
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  4. #3

    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Modifikasjonene skal godkjennes ja.

    Er vel ei originalfarge som ligner litt ja, men tror den er litt blassere.

    Dummymotoren er en B5202, altså 2.0 med 126hk som sto i S70 som jeg bygde om til 2.5t.
    - 11" XC60 D3 AWD
    - 67 Amazon Turbo <-- Prosjekttråd

    Instagram: @projectamazonturbo

  5. #4
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Her skal det følges med!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #5
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    VCCN medlemsnummer
    2800
    Innlegg
    4.609
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av THolandsli Vis post
    Modifikasjonene skal godkjennes ja.

    Er vel ei originalfarge som ligner litt ja, men tror den er litt blassere.

    Dummymotoren er en B5202, altså 2.0 med 126hk som sto i S70 som jeg bygde om til 2.5t.
    Vanvittig kult!Har du fått godkjent søknad og?Lov og spør korleis i så fall?Når eg søkte om fk/ft i min Amazon fekk eg beskjed om at det var maks 150hk/200nm
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  7. #6
    sekse sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Lier
    VCCN medlemsnummer
    25
    Innlegg
    3.090
    Antall takk

    Standard

    Moro! Godt at du har funnet både garasje og motivasjon!
    -V70 R AWD 2005 http://forum.vccn.no/showthread.php?...5-Ny-bruksbil!
    -240 GL 1993 http://forum.vccn.no/showthread.php?p=65185#post65185
    -V90CC D4 2019
    -144 de Luxe 1971 http://forum.vccn.no/showthread.php?...ight=144+sekse
    xV60 D6 2015 x960 2.5 1995 x242 DL 1979 x244 GL 1980

  8. #7
    Registrerte brukere JEMracing sin avatar
    Medlem siden
    07. april 2010
    Sted
    Larvik (kongeriket sundet)
    VCCN medlemsnummer
    213
    Innlegg
    401
    Antall takk

    Standard

    Flott prosjekt. Skal du rettstille femmer'n eller ha den 12 grader på skakke?

    Bruksbil: Transporter 2.5tdi 4 motion
    Konebil: Volvo v70N 2001mod. 2l turbo.
    Sommerbil: Volvo 940 98mod. ("300hk oppsettet")SOLGThttp://forum.vccn.no/showthread.php?t=14552
    Sommerbil: volvo 144 74mod. prosjekt b5204t2 http://forum.vccn.no/showthread.php?...204T2-prosjekt
    Banebil/prosjekt: volvo 240 turbo b230ft,16v (487hk/636nm)http://forum.vccn.no/showthread.php?...Volvo240-Turbo

  9. #8

    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av volvobrage Vis post
    Vanvittig kult!Har du fått godkjent søknad og?Lov og spør korleis i så fall?Når eg søkte om fk/ft i min Amazon fekk eg beskjed om at det var maks 150hk/200nm
    Har en dialog på gang med Biltilsynet ja. Stemmer at det er 150hk/200nm som gjelder fra Volvo Norge. Biltilsynet kan ta ei helhetlig vurdering på slike eldgamle biler. Vi kan vel si det sånn at sømsveisinga ikke var en del av planen i utgangspunktet.

    Sitat Opprinnelig postet av JEMracing Vis post
    Flott prosjekt. Skal du rettstille femmer'n eller ha den 12 grader på skakke?
    Regner med den blir stående på skakke. Trangt blir det vel uansett, men jeg tenker å bruke originalt innsug av denne rette typen også blir det vel å snekre ny eksosmanifold så da stiller man litt friere på den siden.
    - 11" XC60 D3 AWD
    - 67 Amazon Turbo <-- Prosjekttråd

    Instagram: @projectamazonturbo

  10. #9
    Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    3.655
    Antall takk

    Standard

    Hoho, dette kan bli et spennende prosjekt å følge med på.
    <-- Link
    Pompel & Pilt

  11. #10
    Per Turbo sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Lørenskog
    VCCN medlemsnummer
    8
    Innlegg
    8.105
    Antall takk

    Standard

    Svært hyggelig Torgeir

    Blir artig å følge med på dette, bygge bil kan du! Så dette må bli helt bøllete


    -
    Per Turbo
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styreleder/Chairman

  12. #11
    Registrerte brukere V90 sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    VCCN medlemsnummer
    1072
    Innlegg
    1.553
    Antall takk

    Standard

    Knalltøft!

    Her skal det følges med. Innertier ang. farge.

    Stå på!
    Gamle biler blir ødelagt om de ikke brukes, mens nye biler blir ødelagt om de brukes...
    Prosjekttråd;
    http://forum.vccn.no/showthread.php?...mod-It-s-alive!

  13. #12

    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Godt dere har troa.

    På dragracen på Hot August Nights ifjor var det med en Amazon med B20 turbo. Denne var nok også medvirkende årsak til at jeg gikk igang prosjektet. Hadde da en liten fantasi om at bilen min kunne være klar for stripa til august neste år slik at jeg kunne utfordre han. Blir ikke noe råskinn motor jeg setter inn, men i en så lett bil blir det morsomt uansett.

    Tror nok at det blir hardt å bli ferdig til august neste år, men i 2016 må ting være på plass.

    Noen som har noen tanker om drivstoffsystem? Amazon har originalt ei mekanisk pumpe på kammen og ett rør fra tank og fram. Nå som jeg skal ha innsprøytning tenker jeg å sveise inn en ekstra nippel i tanken for retur. For å sikre tilførsel tenker jeg å montere en catchtank. Denne mates med ei eller annen lavtrykkspumpe og etter catchtanken sitter hovedpumpa som jeg tror blir ei Bosch 044.

    Noen meninger/synspunkter på valg av komponenter, system, rørdimensjoner osv?
    - 11" XC60 D3 AWD
    - 67 Amazon Turbo <-- Prosjekttråd

    Instagram: @projectamazonturbo

  14. #13
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Mysen, Østfold
    Innlegg
    3.137
    Antall takk

    Standard

    12mm tubing? Originalt for 940 turbo og 850 t5 er vel typ 10mm og det er vel sjeldent noe problem med den dimmen heller.
    Er du helt sjef så bruker du A-lok eller noe sånt, mest for morroskyld...

    Hvis du skal bruke original fuelrail så tror jeg det er en del JIC ute og går på 960/850 motorene.

    Tror original matepumpe fra 940 skal henge med. Du kjører jo retur fra btr ned i catchtanken også så det burde ikke bli noe problem.
    Mener airtex hadde ganske bra på hjemmesiden sin med flowrate på pumper så du kan se hva de leverer.
    044 pumpa er i allefall godt nok til en husmortrimma femmer.
    17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
    07 Opel Zafira OPC "bussen"
    92 240 "Turbo" venter på bedre tider
    x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
    71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro

  15. #14
    Lasse R sin avatar
    Medlem siden
    21. feb. 2010
    Sted
    Akershus
    VCCN medlemsnummer
    2694
    Innlegg
    2.921
    Antall takk

    Standard

    Tøft.. Denne skal jeg følge. Blir heltværst!

  16. #15
    Registrerte brukere Torra sin avatar
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Melhus, Sør-Trønderlag
    Innlegg
    2.156
    Antall takk

    Standard

    endelig

  17. #16
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    06. jan. 2014
    Sted
    Stor-elvdal
    Innlegg
    617
    Antall takk

    Standard

    Tøft blir bil dette. skal helt klart følge med her!!

  18. #17

    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Glemte å legge til i lista at det skal monteres 1031 bakaksel. Planen er å flytte over festene fra Amazon over til 240 akslinga. Det som er litt mer utfordrende er å endre boltsirkelt fra 5x108 til 5x4,5''. Noen som har erfaring med det på 240 aksel? Det er jo et digert hull mellom 2 av boltehullene som gjør det vanskelig å borre opp midt mellom de eksisterende. Mulig å sveise igjen dette tro?


    Sitat Opprinnelig postet av turb00le Vis post
    12mm tubing? Originalt for 940 turbo og 850 t5 er vel typ 10mm og det er vel sjeldent noe problem med den dimmen heller.
    Er du helt sjef så bruker du A-lok eller noe sånt, mest for morroskyld...

    Hvis du skal bruke original fuelrail så tror jeg det er en del JIC ute og går på 960/850 motorene.

    Tror original matepumpe fra 940 skal henge med. Du kjører jo retur fra btr ned i catchtanken også så det burde ikke bli noe problem.
    Mener airtex hadde ganske bra på hjemmesiden sin med flowrate på pumper så du kan se hva de leverer.
    044 pumpa er i allefall godt nok til en husmortrimma femmer.
    Hadde en tanke om 10mm tur og 8mm retur. Rør av aluminium og AN fittings. Jobber jo innenfor en bransje hvor vi fråtser i mye snasne tubingmaterialer og fittings. 6MO, titan eller Hastelloy-C hadde sikkert også funka sammen med noe Gyrolok eller Parker fittings. Har fort ei lita månedslønn i fittings i lomma når man jobber med slike materialer.:P

    Siden det ikke er så store vektreserver på Amazon og jeg skal tilføre en del vekt så må jeg tenke vekt i alt jeg gjør. Skal jo etterhvert mange rørstrekk fra bak til fram ifm, bensin, bremser og luft til luftfjæringa.

    Original matepumpe i 940 sitter vel i tanken. Jeg må ha ei ekstern pumpe som suger godt nok til at den kan levere det som trengs i catchtanken. Noen som har forslag til pumpe som er egnet for dette?
    - 11" XC60 D3 AWD
    - 67 Amazon Turbo <-- Prosjekttråd

    Instagram: @projectamazonturbo

  19. #18
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Mysen, Østfold
    Innlegg
    3.137
    Antall takk

    Standard

    Jupp. Bestilte vanlige male connectorer til 7500kr stk denne uka. 25mm 6mo, gyrolok.

    Men de røra blir det vel ikke rare forskjellen på om de er i syrefast eller alu?

    Sendt fra en talatut
    17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
    07 Opel Zafira OPC "bussen"
    92 240 "Turbo" venter på bedre tider
    x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
    71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro

  20. #19
    Registrerte brukere Anders Dybvadsskog sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Verdal`n
    Innlegg
    4.702
    Antall takk

    Standard

    Dette blir bra
    740 prosjekt: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=392

    Ny eier av Dunfrid<3

  21. #20
    Registrerte brukere Tinnsoldaten sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Karmøy, Rogaland
    Innlegg
    1.120
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av THolandsli Vis post
    Glemte å legge til i lista at det skal monteres 1031 bakaksel. Planen er å flytte over festene fra Amazon over til 240 akslinga. Det som er litt mer utfordrende er å endre boltsirkelt fra 5x108 til 5x4,5''. Noen som har erfaring med det på 240 aksel? Det er jo et digert hull mellom 2 av boltehullene som gjør det vanskelig å borre opp midt mellom de eksisterende. Mulig å sveise igjen dette tro?
    Ingen erfaring med det du spør om, men et alternativ er jo å bruke 140 spindler, slik at du får 5x108 framme også. Men mulig du vil ha 5x4,5" pga. felgutvalg?
    -70 Volvo 164
    -70 Volvo 142 2,5
    -97 Volvo 850R


    If it has tits or wheels, it'll give you problems

  22. #21

    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av turb00le Vis post
    Jupp. Bestilte vanlige male connectorer til 7500kr stk denne uka. 25mm 6mo, gyrolok.

    Men de røra blir det vel ikke rare forskjellen på om de er i syrefast eller alu?

    Sendt fra en talatut
    Er nok ikke den store vektforskjellen nei.

    Sitat Opprinnelig postet av Tinnsoldaten Vis post
    Ingen erfaring med det du spør om, men et alternativ er jo å bruke 140 spindler, slik at du får 5x108 framme også. Men mulig du vil ha 5x4,5" pga. felgutvalg?
    Er lysten på å beholde 5x4,5" grunnet et rikelig felgutvalg som er i riktig stil.
    - 11" XC60 D3 AWD
    - 67 Amazon Turbo <-- Prosjekttråd

    Instagram: @projectamazonturbo

  23. #22
    Registrerte brukere Tinnsoldaten sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Karmøy, Rogaland
    Innlegg
    1.120
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av THolandsli Vis post
    Er lysten på å beholde 5x4,5" grunnet et rikelig felgutvalg som er i riktig stil.
    Ser den ja.
    Har sett at folk har sveist igjen hullene etter eksisterende bolter og borret opp ny boltsirkel, så det lar seg nok gjøre.
    -70 Volvo 164
    -70 Volvo 142 2,5
    -97 Volvo 850R


    If it has tits or wheels, it'll give you problems

  24. #23

    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Her fant jeg vel egentlig ut det jeg trengte angående endring av boltsirkel på stikkakslingene. Noen flinke sjeler her inne som tar på seg en sånn jobb for en slant?

    http://www.ebbt.no/boltsirkel-forand...stikk-aksling/
    - 11" XC60 D3 AWD
    - 67 Amazon Turbo <-- Prosjekttråd

    Instagram: @projectamazonturbo

  25. #24
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    VCCN medlemsnummer
    2800
    Innlegg
    4.609
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av THolandsli Vis post
    Her fant jeg vel egentlig ut det jeg trengte angående endring av boltsirkel på stikkakslingene. Noen flinke sjeler her inne som tar på seg en sånn jobb for en slant?

    http://www.ebbt.no/boltsirkel-forand...stikk-aksling/
    Torgeir/Tor24 fikser nok det viss han har tid!
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  26. #25

    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Takk for tipset volvobrage. Får kanskje høre med han når jeg har fått tak i skiver og har stikkakslingene klare.

    Siden det blir masse karroseriarbeid i tiden framover fant jeg ut at jeg måtte gi meg selv en liten førjulsgave. False/lokketang, bankefil, en ny oppretterhammer, clecos og noen tusjer som visstnok skal fungere på skittent underlag. Etter å vært på "ferie" i Oslo hele uka er jeg endelig hjemme og klar for noen økter i garasjen i helga.
    - 11" XC60 D3 AWD
    - 67 Amazon Turbo <-- Prosjekttråd

    Instagram: @projectamazonturbo

  27. Takk V90 takket for denne posten
Side 1 av 27 1 2 3 11 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Hondreåfleiråførrs Volvo Amazon 1967 Rust edition
    By Hondreåfleiråførr in forum PV / Duett/ Amazon / 1800 / 140 / 160
    Svar: 4
    Siste post: 29/07/14, 20:12
  2. Dekk til volvo amazon hgv 1967 mod.
    By slashiroth in forum PV / Duett / Amazon / 1800
    Svar: 3
    Siste post: 23/05/12, 22:22
  3. EU godkjenne 1967 mod amazon hgv
    By slashiroth in forum PV / Duett / Amazon / 1800
    Svar: 6
    Siste post: 16/05/12, 18:48
  4. Volvo Amazon 1967 modell selges!
    By mannjern in forum Biler selges / kjøpes
    Svar: 9
    Siste post: 02/02/12, 13:15

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •