Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Oppgradering av XC70 understell, bremser?

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    09. feb. 2010
    Sted
    Elverum
    Innlegg
    46
    Antall takk

    Standard Oppgradering av XC70 understell, bremser?

    Noen som har erfaring med dette på 2005 XC70 modeller/ tilsvarende? Ser i delenr-samlinga at det finnes blant annet fjærer, bærearm og krengestag (police)

    Mener også å ha lest et eller annet sted at der finnes større skiver og andre typer klosser (?) som begrenser felgstr nedad til 17".

    Kan jeg som vanlig kunde og eier av en privatbil bestille og montere slikt utstyr. Og ikke minst, er det noen vits??

    Synes ikke at jeg kan "style" XC`en min noe mer før den "detter over kanten" og ser vulgær ut i stedet for fin (min mening da... ) og da er det jo mulig å bruke penger på det man ikke ser, så lenge man merker noe til de forandringene i positiv forstand vel å merke..

  2. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Du får vell montert på s60 v70r bremser. men jeg ville heller ha kjøpt noen skikkelig bremseklosser til bilen isteden. ferrodo har mye fint som får bilen til å stoppe på en 5er. bærearmene inneholder vell kanskje litt stivere foringer. krenghemmern gjør vell det samme + at den kan være litt stivere. Du får bestilt dette. ingen problemer
    One Ring to rule them all

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •