Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  2
Viser resultater 1 til 14 av 14

Tråd: [INNFØRT] Forum i ny Fane....

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Halden
    VCCN medlemsnummer
    28
    Innlegg
    1.262
    Antall takk

    Standard [INNFØRT] Forum i ny Fane....

    Etter den gamle forsiden ble fjenet og byttet ut med den nye spreke forsiden, så legger forumet seg i ny Fane i IE.
    Mulig jeg er sær, men har ikke brukt for forsiden liggende ved siden av. Er dette noe som det går ann å få tilbake til "gamledager" hvor forumet åpner seg i samme fane som hjemmesiden???

    Eller er alle på forumet fan av dette så jeg må leve i frustrasjon livet ut?
    Sist endret av aarnes; 31/12/14 kl 17:03

  2. #2
    Christian sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Longyearbyen
    VCCN medlemsnummer
    22
    Innlegg
    6.569
    Antall takk

    Standard

    Jeg er enig med deg, syns det er tungvindt å åpne i ny fane.
    Christian Gulbrandsøy
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Nestleder/Treffansvarlig

  3. #3
    Registrerte brukere Dan Bay-Johansen sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Søgne, Vest-Agder
    Innlegg
    2.898
    Antall takk

    Standard

    Kan du ikke bare lage et bokmerke som gjør at du kommer direkte til forumsdelen da? Eller kikker du innom forsiden kanskje?

    Ellers er jeg forøvrig enig...


    Direkte fra blåmyra!
    1976 Langførr med 6 på rekke !
    1977 Volvo 245 Turbo
    1990 Volvo 240 Stasj
    2013 VW Passat 4motion
    2004 Renault Trafic

  4. #4
    Moderator Børge Vikebø sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Nordhordland, Norway
    VCCN medlemsnummer
    438
    Innlegg
    2.568
    Antall takk

    Standard

    åpner alltid forumet for seg selv, jeg, men jeg ser den at det kunne være greit at den åpnet opp i samme vindu.
    '17 V90 D4
    '18 VW Caravelle T6
    X - '11 V70D3
    X - '03 XC90 2,5T AWD
    '79 245 L
    '18 Adrian Adora 573PT

  5. #5
    Høvding aarnes sin avatar
    Medlem siden
    14. juni 2010
    Sted
    Oslo, Tåsen
    VCCN medlemsnummer
    4
    Innlegg
    5.132
    Antall takk

    Standard

    Det er smak å behag. jeg for min del liker å få ny fane hver gang jeg trykker på en link.
    skal også sies at jeg i 9 av 10 tilfeller går direkte inn på forum.vccn.no

    Jeg tenker mest på nye medlemmer akkurat når det gjelder vccn.no - de går inn der og trykker rundt, og ser hva som finnes. kanskje trykker på forumet for å se hva som er der, så innom klubbshop for å kjøpe medlemskap etc.
    Joachim Aarnes
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styreleder

    --
    C40 P8 Twin Ultimate 2023

  6. #6
    Registrerte brukere Koff sin avatar
    Medlem siden
    17. mai 2012
    Sted
    3320 Vestfossen
    Innlegg
    145
    Antall takk

    Standard

    Sliter med at forsiden er sperret når jeg er på jobb, så jeg har gjort meg til vane å gå rett inn på forum.vccn.no :P
    Tlf: 452 66 579
    OakhearT RacinG

  7. #7
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Halden
    VCCN medlemsnummer
    28
    Innlegg
    1.262
    Antall takk

    Standard

    Synes det kan endres tilbake siden de medlemmer som har kommentert er enige om hva som er best.

    Og rart det kun er forumet som åpnes i ny fane, men ikke klubbshop, treffkalender, kjøpsinfo og resten.

    Dessuten tror jeg nye medlemmer tenker sitt om vccn når de åpner forsiden som er der nå. Riktig nok skjedde det ikke så mye på den gamle forsiden, men den var mye mer fancy enn det hvite arket som er nå med kun sort skrift. Ser ut som en fantasiløse 12 åring har laget den.

  8. #8
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Støtter Petter litt der. På den gamle siden hadde vi jo artikler og litt sånt om hva vi driver med. På den nye siden er det jo ikke et bilde, eller noe informasjon fra våre turer eller noe. Akkurat det ser jeg på som en downgrade. Litt kjedelig at artiklene som jeg og Kjetil har skrevet bare ble slettet.

    Jeg synes detailersclub har en bra hjemmeside. Det er det bilder og informasjon Jeg personlig synes kanskje hjemmesiden her blir litt i overkant enkel. Det er jo en meny bestående av 7 punkter, og 4 av de er tilhørende klubbshoppen. For meg er det ingen stor sak, men å si at det er en bra hjemmeside, blir å ta litt hardt i
    Sist endret av Daniel V; 31/12/14 kl 15:12
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  9. #9
    Høvding aarnes sin avatar
    Medlem siden
    14. juni 2010
    Sted
    Oslo, Tåsen
    VCCN medlemsnummer
    4
    Innlegg
    5.132
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Petter Vis post
    Synes det kan endres tilbake siden de medlemmer som har kommentert er enige om hva som er best.

    Og rart det kun er forumet som åpnes i ny fane, men ikke klubbshop, treffkalender, kjøpsinfo og resten.

    Dessuten tror jeg nye medlemmer tenker sitt om vccn når de åpner forsiden som er der nå. Riktig nok skjedde det ikke så mye på den gamle forsiden, men den var mye mer fancy enn det hvite arket som er nå med kun sort skrift. Ser ut som en fantasiløse 12 åring har laget den.
    Det er fordi forumet er en egen site, altså FORUM.vccn.no , mens det andre tilhører WWW.vccn.no
    By all means - jeg kan endre det slik at det åpnes på samme side. men det er smak å behag, at DU liker det sånn betyr ikke at alle medlemmene gjør det, Petter.

    Og, spar deg for slike kommentarer ang. fantasiløse 12åringer. du fremstår som ganske barnslig selv :-)

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Støtter Petter litt der. På den gamle siden hadde vi jo artikler og litt sånt om hva vi driver med. På den nye siden er det jo ikke et bilde, eller noe informasjon fra våre turer eller noe. Akkurat det ser jeg på som en downgrade. Litt kjedelig at artiklene som jeg og Kjetil har skrevet bare ble slettet.

    Jeg synes detailersclub har en bra hjemmeside. Det er det bilder og informasjon Jeg personlig synes kanskje hjemmesiden her blir litt i overkant enkel. Det er jo en meny bestående av 7 punkter, og 4 av de er tilhørende klubbshoppen. For meg er det ingen stor sak, men å si at det er en bra hjemmeside, blir å ta litt hardt i
    De artiklene var jo evig gamle, men ja - jeg støtter at det bør legges ut artikler der med nyheter, og det er planen at skal gjøres på forsiden som er der nå og.
    Det er ingenting som er slettet, men det ble faktisk bestemt at den forsiden skulle bort - av nettopp MEDLEMMER.
    Hvem er det som har sagt det er en BRA hjemmeside? det er en forside, da majoriteten av folk benytter forumet.
    Vi gjorde det så enkelt i denne omgang nettopp for å integrere bedre mot klubbshoppen, noe som definitivt har hatt en positiv økning i både nye medlemskap og salg av klubbeffekter.
    Joachim Aarnes
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styreleder

    --
    C40 P8 Twin Ultimate 2023

  10. Takk ovlov86 takket for denne posten
  11. #10
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Jeg sa ikke at den gamle forsiden var bra, for det var den på ingen måte ikke. Det eneste positive jeg så i den var at det var en enkel og oversiktlig funksjon for å publisere artikler
    Sist endret av Daniel V; 31/12/14 kl 16:01
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  12. #11
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Halden
    VCCN medlemsnummer
    28
    Innlegg
    1.262
    Antall takk

    Standard

    Jeg så ikke alle medlemmene.. Da må du lese på nytt, skjev de som har kommentert her.

    Du kan ikke ta deg nær av fantasiløse 12 åringer da gutt. Da blir det hardt for deg i styret vil jeg tro utifra tidligere kommenterer her på forumet.
    Det var en annen måte å si at jeg ikke var imponert over forsiden, om det er hyggeligere å skive.

  13. #12
    Svirre sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2010
    Sted
    Hønefoss-Lunner
    VCCN medlemsnummer
    2802
    Innlegg
    8.130
    Antall takk

    Standard

    Min personlige mening ut i fra hva saken handler om, så er det snakk om å flytte musen opp til fanene og velge den nye siden som spratt opp. Om det er ønskelig å endre dette slik at linken som velges åpnes i samme vindu, kan dette selfølgelig endres om det er for stor misnøye rundt dette.
    Årsaken til at vi har gjort det slik er for å gi et inntrykk av at forumet er en del av VCCN, men samtidig også vise at forum.vccn.no er "selvstendig".

    Ang. forsiden har den blitt forenklet betraktlig inntil videre. Er kun ment som å gi en mer oversiktlig forside for de som titter innom første gang, hvor man fort ser at siden inneholder mer enn bare et skriv. Enn så lenge har dette vært en sak med lav prioritering, men har noen innspill, så tar vi gjerne i mot dette!


    Ha et riktig godt nyttår alle sammen!

    Mvh
    Jan-Sverre
    -> Volvo V90 D3 AWD || x Dodge Ram 5.9d '03 || Volvo V70 D5 AWD '06 || x Volvo V70 D5 '07 || x Volvo V70 D5 AWD '05 || x Volvo V70N 2.4d '07 || x Volvo V70 2,5t AWD '98
    x Volvo V70 2.5D '00 || x Volvo 964 3.0l '91 || x Volvo 855 '95|| x Toyota Hiace '07 || x Volvo 760 TDiC '90 || x Volvo 940 TD '92 || x Hyundai H1 '98 || x Volvo 760 GLE '88

    Det finnes flere biler jeg ikke ønsker å nevne...

  14. #13
    Høvding aarnes sin avatar
    Medlem siden
    14. juni 2010
    Sted
    Oslo, Tåsen
    VCCN medlemsnummer
    4
    Innlegg
    5.132
    Antall takk

    Standard

    Da sier vi stopp her, TS ønsket at forumlinken på www.vccn.no åpnes i samme side som hovedsiden, og dette er nå innført.

    Ønsker med dette alle et godt nytt år! :-)
    Joachim Aarnes
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styreleder

    --
    C40 P8 Twin Ultimate 2023

  15. #14
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Halden
    VCCN medlemsnummer
    28
    Innlegg
    1.262
    Antall takk

    Standard

    Det var en glede å gå inn på forumet i dag. Takk!!!

    Godt nytt år til dere alle. Godt VCCN år.

  16. Takk Christian takket for denne posten

Lignende tråder

  1. Ny på forum og ny V70-eier :-)
    By smrendal70 in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 34
    Siste post: 27/01/14, 07:36
  2. forum sider?
    By tennpluggen in forum Bilstereo og Multimedia
    Svar: 3
    Siste post: 12/06/12, 17:14
  3. søke i spesifik forum..
    By Eskil95 in forum Forslagskassen
    Svar: 2
    Siste post: 24/04/12, 19:05

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •