Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  25
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: En hilsen fra ny leder i Hovedstyret

  1. #1
    Per Turbo sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Lørenskog
    VCCN medlemsnummer
    8
    Innlegg
    8.105
    Antall takk

    Standard En hilsen fra ny leder i Hovedstyret

    Hei hei alle Volvovenner!

    Det har nå vært årsmøte/Generalforsamling i klubben, hvorpå det kom på plass nye personer i Hovedstyret. Dette har vært ikke bare nødvendig men også etterlengtet.
    Tidligere leders tid til klubbdrift har av personlige årsaker vært liten siste årene men takket være ildsjeler har man klart å holde klubben rullende. Nå ser det ut som vi har fått samlet en bra gjeng med ildsjeler og jeg har virkelig trua på dette!

    Først av alt vil jeg takke for tilliten til vervet som klubbens leder, tusen takk!

    Jeg vil også rette en stor takk til Roy (Gaupe) for hans tid som leder, selv om det har vært labert fra han siste tiden, har han vært en meget viktig ressurs for klubben, helt fra starten av da vi satte igang arbeidet med å etablere VCCN.
    En stor takk fortjener også Kjetil (kkrømcke), Daniel (Daniel V), Christian, Arne og alle dere andre som har vært med på å holde klubben rullende på tross av alt sammen. Og ikke minst også Aarnes som har vært, og er veldig aktiv med klubbarbeid, det var kanskje mest han av alle som fikk meg til å si ja til vervet som leder. Mulig jeg har glemt noen navn nå men:

    TUSEN TAKK ALLE SAMMEN!

    Nå er det slik at Hovedstyret velger å sette en strek over mye av det som har vært i klubben og starter med blanke ark, mye iver og glede for å løfte klubben tilbake der den var, og også få den mer attraktiv for medlemmene. VCCN har en sunn og god økonomi som gjør at vi kan fortsette med mange av de kjente aktivitetene og også se på nye. Det jobbes nå på høygir for å gå igjennom punkter som vi ser nødvendig og å gjøre noe med. Dette være endringer eller innkjøp, mest av alt ønsker vi å gjøre ting enkelt og effektivt, både for dere som medlemmer, men også for oss som driver klubben. Nå er en klubbshop åpnet, hvor det er mulig å bestille VCCN artikler, men også gjøre innmelding i klubben! Og med Paypal løsninger er dette nå enkelt, og enklere blir det. Vi har med andre ord mange ting å jobbe med, og jeg håper det settes pris på av dere der ute

    Selv om det nå er noen måneder igjen av året, er sesongen på hell nå som høsten sniker seg på. Allerede nå er dialoger om neste års arrangementer i gang, både utstilling, hovedtreff og diverse annet er ting vi nå undersøker og utreder, og informasjon blir lagt ut så fort noe er spikret. Målet er å få til så mye av egne VCCN treff som mulig, altså kun for Volvo. Dette håper vi å få til! MEN! Dette avhenger jo også helt på interessen og ikke minst oppmøte fra dere der ute! HINT!

    Jeg som leder ønsker også å gjøre informasjon tilgjengelig for medlemmene, med det mener jeg at referater, budsjetter, regnskap osv. skal medlemmer ha tilgang til. Dette vil legges ut fortløpende når dette er klart. Hovedstyret kommer også til å samles flere ganger årlig utover Årsmøtet, dette for å holde en kontinuitet i arbeidet, men også så alle som er i Hovedstyret skal få være delaktige, si sine meninger etc. Ser for oss 3-4 møter utover Årsmøtet. Som nevnt ønsker jeg at alle styremedlemmene føler de er med i styret, og får oppgaver de har å jobbe med, ikke bare er med på papiret. Min oppgave er å sørge for delegering, sørge for at ting blir og er gjort, og jeg vil også være tilgjengelig for dere medlemmer dersom dere har noen synspunkter. Ett av mine mål og ønsker er også at VCCN er mye mer synlige, med det mener jeg at klubben skal delta på mest mulig av arrangementer som Gatebil, diverse Volvotreff, Natt til 1. mai treffet bl.a.

    Klubbshop kommer også til å bli ett lite satsingsområde, hvorpå vi ønsker å utvide med nye og flere artikler, mange av dere har kommet med ønsker og forslag. Både når det gjelder klær og artikler.
    Lokale ildsjeler ønsker vi også, vi vet at Bergen har ett bra miljø med faste treff som har vært populært. Er det andre lokale sterke Volvomiljøer er det bare å samles lokalt, og vi hjelper til om det er noe vi kan bidra med! Bare å ta kontakt
    Bare husk å ha grunneiers tillattelse og oppfør dere pent så man ikke blir jaget og mister mulighetene til å samles på slike steder, det kommer alle tilgode


    Vet ikke hvor mye mer jeg skal dra frem nå, men jeg håper dere alle fortsetter og være med i klubben, så skal vi gjøre det vi kan for at det skal bli både attraktivt og hyggelig!

    Har dere kommentarer eller spørsmål så ikke vær redd for å fyre løs!

    Takk for oppmerksomheten

  2. #2
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    Lukke til, gi gass :-D
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  3. #3
    Registrerte brukere Wrasko sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Kallak/Marker/Østfold
    Innlegg
    1.387
    Antall takk

    Standard

    Liker veldig godt muligheten for Paypal, blir fort dyre impulskjøp av sånt..

    Liker og godt den følelsen jeg får av å lese det du skriver, virker som om det er en motivert gjeng!!

    Full åpenhet er en flott ting! Og hvem ble egentlig stemt inn i styret? Vet at det er på den lukkede delen, men er pr.d.d ikke betalende medlem pga at bilhobbyen har stått brakk. (startet igjen nå)

  4. #4
    Høvding aarnes sin avatar
    Medlem siden
    14. juni 2010
    Sted
    Oslo, Tåsen
    VCCN medlemsnummer
    4
    Innlegg
    5.133
    Antall takk

    Standard

    Motivert gjeng er vi definitivt!

    Styret er som følger:

    Per Turbo (Leder)
    aarnes (Nestleder/Økonomi)
    Boman (styremedlem)
    Christian (Styremedlem)
    Svirre (Styremedlem)

    Hassel (Vara)
    mrstfu (Vara)
    Lars R (Vara)
    Joachim Aarnes
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styreleder

    --
    C40 P8 Twin Ultimate 2023

  5. Takk Wrasko takket for denne posten

Lignende tråder

  1. Svar: 5
    Siste post: 05/07/13, 22:03
  2. Svar: 0
    Siste post: 17/10/12, 08:00
  3. Volvo Polestar leder i halvlek
    By vccn in forum Volvo i media
    Svar: 0
    Siste post: 09/07/12, 10:00

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •