Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  67
Side 1 av 7 1 2 3 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 25 av 155

Tråd: VCCN hovedtreff og trackday på Rudskogen 2015

  1. #1
    Registrerte brukere a|ex sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Drammen
    Innlegg
    1.985
    Antall takk

    Standard VCCN hovedtreff og trackday på Rudskogen 2015

    Dette er ment å være tråden for å diskutere og planlegge oss frem mot et nytt hovedtreff på Rudskogen i 2015 - denne gangen forhåpentligvis som rent Volvo-treff!



    Volvo-trackday på Rudskogen i 2008 vs. 2014.


    BAKGRUNN:
    Foreløpig er det ifølge klubbledelsen høyst usikkert om det tradisjonsrike hovedtreffet på Rudskogen i det hele tatt blir noe av neste år. Det ville ikke bare vært fryktelig synd i seg selv, men også gjøre medlemskap i klubben mindre attraktivt. De siste årene har treffet blitt arrangert i samarbeid med OMC (Opel-klubben) av økonomiske årsaker. Oppmøtet fra Volvo-folket har blitt dårligere og dårligere, og i år ble treffet åpnet for alle som ville komme og kjøre uavhengig av merke eller klubbtilhørighet. Det så ikke ut til å hjelpe nevneverdig på oppmøtet, og klubben har nå tapt så store penger på treffet at flere trackdays på Rudskogen blir ansett som økonomisk uforsvarlig og ser ut til å være helt i det blå.

    PROBLEMET:
    Slik trenger det imidlertid ikke være. Selve gjennomføringen av treffene er det ingen ting i veien i med, snarere tvert imot. De som har tatt turen forteller om flotte treff og har fått bra med valuta for pengene. Problemet ligger i organiseringen, planleggingen og profileringen av det som bør være Norges store, årlige Volvo-happening for alle med et snev av interesse for bilmerket. Og dem er det som kjent ganske mange av - og enda flere er det over svenskegrensa.

    MULIGHETENE:
    Prislappen for baneleie og nødvendig mannskap på Rudskogen for en lørdag ligger nå på rundt 100.000 kroner, og har steget betraktelig siden det første Volvoforum-treffet på gamle Rudskogen i 2008. Min påstand er at det likevel er fullt mulig å gjennomføre et økonomisk bærekraftig, rent Volvo-treff uten andre merker tilstede hvis man legger ned litt mer innsats i forkant. Jeg melder meg derfor frivillig til å hjelpe klubben med å gjenoppleve gamle minner om et Rudskogen smekkfullt av Volvoer og Volvoentusiaster. Jeg har kompetanse og en strategi på hvordan, og tar svært gjerne på meg oppgaven helt vederlagsfritt av rein og skjær volvolidenskap

    Volvo som bilmerke er en del av den norske folkesjela og noe de fleste har et forhold til. Potensialet for oppmøte og samarbeidspartnere er kjempestort bare man trykker på de rette knappene. Det er på tide at vi går fra å være et "forumtreff" for menigheten her inne, til et stort og anerkjent Volvo-stevne for hele landet, for hele familien og for alle andre som synes det er stas å se det råeste av norske Volvoer i fri utfoldelse enten det er i utstilling eller på bane.

    Er dette noe klubbledelsen ønsker å gjennomføre er det bare å la oss sette i gang. Det handler om å se mulighetene og ikke begrensningene folkens!!

    Ta en kikk på denne filmsnutten fra 2008 for litt skikkelig Volvo-spirit:

    Sist endret av a|ex; 04/09/14 kl 05:41
    Mine biler:

  2. Takk kjetil r, Marius, sverre2210, henrik940, JEPS takket for denne posten
  3. #2
    Per Turbo sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Lørenskog
    VCCN medlemsnummer
    8
    Innlegg
    8.105
    Antall takk

    Standard

    Bruker ikke journalister å sjekke fakta og komme med riktig info fra kildene sine?

  4. Takk aarnes, Hassel takket for denne posten
  5. #3
    Høvding aarnes sin avatar
    Medlem siden
    14. juni 2010
    Sted
    Oslo, Tåsen
    VCCN medlemsnummer
    4
    Innlegg
    5.135
    Antall takk

    Standard

    Foreløpig er det ifølge klubbledelsen høyst usikkert om det tradisjonsrike hovedtreffet på Rudskogen i det hele tatt blir noe av neste år. Det ville ikke bare vært fryktelig synd i seg selv, men også gjøre medlemskap i klubben mindre attraktivt. De siste årene har treffet blitt arrangert i samarbeid med OMC (Opel-klubben) av økonomiske årsaker. Oppmøtet fra Volvo-folket har blitt dårligere og dårligere, og i år ble treffet åpnet for alle som ville komme og kjøre uavhengig av merke eller klubbtilhørighet. Det så ikke ut til å hjelpe nevneverdig på oppmøtet, og klubben har nå tapt så store penger på treffet at flere trackdays på Rudskogen blir ansett som økonomisk uforsvarlig og ser ut til å være helt i det blå.
    Såvidt meg bekjent er det ingen i klubbledelsen som har uttalt seg om treffet i det hele tatt - hverken om økonomi eller hva planene er for neste år.
    Jeg var den som hadde ansvaret for treffet, og kan ihvertfall si at det ikke var store summen vi gikk med i tap i år.
    Det at det ble åpnet for andre bilmerker hjalp forøvrig betraktelig på inntektene - uten disse ville vi ha gått vesentlig mer i underskudd.
    At det var dårlig oppmøte fra Volvo er det ikke til å legge skjul på - men det vil jeg i hovedsak si at skyldes mangel på info og profilering her på forumet. Det er noe styret evt. arrangementansvarlige burde ha tatt tak i - jeg ble "kastet" inn i dette to uker før treffet skulle være.

    Edit: har regnet på det nå, og underskuddet er vesentlig større en antatt grunnet flere utgifter som har kommet i etterkant.
    Sist endret av aarnes; 05/09/14 kl 21:34
    Joachim Aarnes
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styreleder

    --
    C40 P8 Twin Ultimate 2023

  6. #4
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Standard

    Så så.. La han nå få lov til å engasjere seg :-) Det verste som kan skje, er at det ikke blir treff. Da får ingen møtt opp.
    Det nest verste, er å ha det sammen med andre merker, og da blir det bare uinteressant. Og da er det mange som ikke gidder å møte opp. Alex har noen gode poenger som jeg støtter oppunder.
    Om man klarer å se muligheter framfor begrensninger, så er det meste mulig. Er man derimot pessimist, så går det ikke i det hele tatt.
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  7. Takk aarnes takket for denne posten
  8. #5
    Per Turbo sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Lørenskog
    VCCN medlemsnummer
    8
    Innlegg
    8.105
    Antall takk

    Standard

    Har ikke noe i mot verken engasjementet eller argumentene, de er absolutt oppegående!

    Men nå skal det være ett møte for å sette sammen ett nytt Styre på årsmøtet neste søndag og så skal man se hva neste sesong byr på etter det.

    Om det blir treff, hvor det blir treff og som dere sier, i verste fall, hvem det blir treff med gjenstår å se

    At VCCN ønsker seg ett rent Volvotreff med masse glade kjørende og utstillende Volvoer bør det ikke være noen som helst tvil om! Kostnader er en ting, interesse og faktisk oppmøte av folk som vil kjøre på banen er det man må engasjere til

    Så Alex skal ha for engasjementet, helt klart!

  9. #6
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Standard

    Jepp.. Får satse på at det kommer på plass brukbare folk i det nye styret, og ikke no tusseladder som bare synes det er gjevt med et verv :-)
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  10. #7
    Høvding aarnes sin avatar
    Medlem siden
    14. juni 2010
    Sted
    Oslo, Tåsen
    VCCN medlemsnummer
    4
    Innlegg
    5.135
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Ola Moen Vis post
    Jepp.. Får satse på at det kommer på plass brukbare folk i det nye styret, og ikke no tusseladder som bare synes det er gjevt med et verv :-)
    Hehe, det er jeg veldig sikker på at valgkomiteen sørger for at det IKKE blir. tusseladder altså
    Joachim Aarnes
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styreleder

    --
    C40 P8 Twin Ultimate 2023

  11. #8
    Høvding aarnes sin avatar
    Medlem siden
    14. juni 2010
    Sted
    Oslo, Tåsen
    VCCN medlemsnummer
    4
    Innlegg
    5.135
    Antall takk

    Standard

    Kul film forresten, det er sånn det bør være!
    Joachim Aarnes
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styreleder

    --
    C40 P8 Twin Ultimate 2023

  12. #9
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Kløfta
    Innlegg
    182
    Antall takk

    Standard

    Såvidt meg bekjent er det ingen i klubbledelsen som har uttalt seg om treffet i det hele tatt - hverken om økonomi eller hva planene er for neste år.
    Kan det hende at dette er noe av problemet, og att medlemer føler de må ta insj.
    Volvo 240SE -93
    Volvo 242
    Volvo 940 -98

  13. #10
    Høvding aarnes sin avatar
    Medlem siden
    14. juni 2010
    Sted
    Oslo, Tåsen
    VCCN medlemsnummer
    4
    Innlegg
    5.135
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Even Vis post
    Kan det hende at dette er noe av problemet, og att medlemer føler de må ta insj.
    Ingen som har spurt, og det er jo litt over to uker siden treffet var.
    Jeg kan godt skrive en avhandling om hvordan treffet var om det er behov for det.
    kan jo tenkes at dette legges frem på årsmøtet?
    Joachim Aarnes
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styreleder

    --
    C40 P8 Twin Ultimate 2023

  14. Takk Even takket for denne posten
  15. #11
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Standard

    Vi får avvente til det er gjort, så kan jeg drøye med å ta kontakt med et par støttespillere som kan være interessante å forsøke å få med som evt bidragsytere. Da snakker vi om Dekkimportører. To-tre firmaer som gjerne ser at produktene blir eksponert, og testet for hva det er verdt. ;-)
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  16. #12
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Kløfta
    Innlegg
    182
    Antall takk

    Standard

    Vi får avvente til det er gjort, så kan jeg drøye med å ta kontakt med et par støttespillere som kan være interessante å forsøke å få med som evt bidragsytere. Da snakker vi om Dekkimportører. To-tre firmaer som gjerne ser at produktene blir eksponert, og testet for hva det er verdt. ;-)
    Dette må vel være opp til de som skal arrangere treffet og ordne. Ser for meg mye rot hvis alle som kjenner noen skal drive og forhandle på egenhånd, selv om det er i god tro. Det er kjempefint med innspill og forslag men det bør kordineres med de som arrangerer. Virker ikke veldig profesjonel om du nå hadde tatt kontakt med noen og så viser det seg at VCCN ikke kan arrangere treff av en eller annen grunn og du må avlyse. Dette er jo en av grunnene til at årsplan/treffkalender/arrangementer bør planlegges i god tid, allerede på årsmøte bør kalender for året frem til neste årsmøte legges frem.
    Volvo 240SE -93
    Volvo 242
    Volvo 940 -98

  17. #13
    Registrerte brukere a|ex sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Drammen
    Innlegg
    1.985
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Per Turbo Vis post
    Bruker ikke journalister å sjekke fakta og komme med riktig info fra kildene sine?
    Per, hvis du antyder at noe av det jeg har skrevet er feil, vær så vennlig å fortelle meg hva du mener er uriktig.

    Jeg har blitt møtt med kritikk og sure miner når jeg har forsøkt å rette konstruktiv kritikk og komme med forslag til hvordan man kan øke oppslutningen om klubbtreffene tidligere også. Man skulle tro dette var i klubbens interesse og at betalende medlemmer gjennom mange år ble behandlet med litt mer respekt enn hva du oppviser her.
    Sist endret av a|ex; 04/09/14 kl 16:04
    Mine biler:

  18. #14
    Registrerte brukere a|ex sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Drammen
    Innlegg
    1.985
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av aarnes Vis post
    Såvidt meg bekjent er det ingen i klubbledelsen som har uttalt seg om treffet i det hele tatt - hverken om økonomi eller hva planene er for neste år.
    Dere har jo sagt rett ut at hovedtreffet på Rudskogen er dårlig butikk og at det på grunn av økonomi er usikkert om det kan bli treff på Rudskogen neste år. Og oppgir dårlig oppmøte som årsaken. Eller teller ikke det som skrives av klubbledelsen andre steder på forumet?

    Sitater fra Per Backe (formelt styremedlem og mulig påtroppende styreleder) i går angående hovedtreffet på Rudskogen:

    Sitat Opprinnelig postet av Per Turbo Vis post
    Det er viktigere ting enn hovedtreff som må løses først, men når det er ett tema skal man finne ut om, hvor og når.
    Sitat Opprinnelig postet av Per Turbo Vis post
    Hyggelig at du og mange andre ønsker ett merketreff, det tror jeg gjelder alle men kostnadene er blitt så høye at det er ikke økonomisk forsvarlig eller mulig å ta alt fra egen kasse når oppmøtet er lite fra egne rekker. Da blir det samarbeid eller ikke noe i det hele tatt.
    Sitat fra Daniel Vangen, som har stått for arrangering og vært en del av klubbledelsen de siste årene:

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Problemet er ikke Opelklubben, men at VCCN-medlemmer er dårlige til å møte opp på de treffene som arrangeres. Hvorfor er det et samarbeidstreff? Jo, det er enkelt: hvis ikke hadde vi ikke hatt noe treff i det hele tatt! Vi hadde fort hadde vært oppe i 100 000,- dersom vi skulle arrangert alene. Kommer det 100 biler fra VCCN ut på banen? På ingen måte. I fjor tjente vi 13 000,- på betalende førere om jeg ikke husker helt feil. 2014 sesongen kommer, og baneleia på Rudskogen for en lørdag stiger fra 65 000,- til 80 000,- (!!). Nå har vi virkelig ikke sjans til å arrangere alene, for det er nå blitt så dyrt at vi bare kan skrinlegge hele ideen uten OMC, basert på hvor få som dukket opp i 2013. I tillegg til 80 000,- i baneleie kommer også det som før har vært med banemannskap, sport rescue og alt det andre. Det vil si at vi hadde vært oppe i 115 000,- for å arrangere dette alene, noe som ville vært GALSKAP å gjøre. Spesielt når det som møter opp er et fåtall biler. Om det blir noe neste år er opptil nytt styre å vurdere, men basert på hvor få som møter opp og legger igjen litt penger i kassa på dette treffet, så ser det dårlig ut.
    Ferskt sitat fra Roy Magne Mo, nåværende styreleder:

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Det er alltid nokon som skal neste år, men veke før det er treff, så bart det ikkje klart likevel og ein kan heller kjøre på andre treff. Konkurransen på slike treff har vorte altfor hard, og det var ikkje mange nok som ville støtte eit reint volvotreff.
    Sitat fra Lars Petter Snopestad, som også har vært involvert i arrangering og klubbøkonomi i år, som etter eget utsagn har "sagt opp i protest":

    Sitat Opprinnelig postet av Petter Vis post
    Et rent Volvo treff med de siste års Volvo oppmøte er flaut!!

    Så ja Aarnes, jeg vil nesten påstå at noen fra klubbledelsen har uttalt seg om treffet...


    Sitat Opprinnelig postet av aarnes Vis post
    Jeg var den som hadde ansvaret for treffet, og kan ihvertfall si at det ikke var store summen vi gikk med i tap i år. Det at det ble åpnet for andre bilmerker hjalp forøvrig betraktelig på inntektene - uten disse ville vi ha gått vesentlig mer i underskudd.
    Hvorfor snakker man da om å kutte ut Rudskogentreffet på grunn av økonomien? Basert på uttalelsene over skulle man tro at inntektene ikke akkurat gikk i taket.

    Sitat Opprinnelig postet av aarnes Vis post
    At det var dårlig oppmøte fra Volvo er det ikke til å legge skjul på - men det vil jeg i hovedsak si at skyldes mangel på info og profilering her på forumet. Det er noe styret evt. arrangementansvarlige burde ha tatt tak i - jeg ble "kastet" inn i dette to uker før treffet skulle være.
    Det er jo nettopp der kritikken ligger, og som jeg forsøker å hjelpe til med. Dette er ingen på ingen måte ment som noen kritikk mot deg personlig, du er ikke nevnt med et eneste ord i innlegget mitt.
    Mine biler:

  19. Takk JEPS takket for denne posten
  20. #15
    Registrerte brukere a|ex sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Drammen
    Innlegg
    1.985
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Per Turbo Vis post
    At VCCN ønsker seg ett rent Volvotreff med masse glade kjørende og utstillende Volvoer bør det ikke være noen som helst tvil om! Kostnader er en ting, interesse og faktisk oppmøte av folk som vil kjøre på banen er det man må engasjere til
    Da håper jeg klubben følger opp i praksis, det virker unektelig på enkelte sentrale personer som om man har avfunnet seg med en situasjon der vi er nødt for å søke hjelp hos oss andre bilklubber for å gjennomføre treff, eller som du sier, skrinlegge hele hovedtreffet på Rudskogen.

    Hvor er viljen til å gjøre noe med saken? Her handler det om å sette alle kluter til!
    Mine biler:

  21. #16
    Per Turbo sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Lørenskog
    VCCN medlemsnummer
    8
    Innlegg
    8.105
    Antall takk

    Standard

    Rolig nå...

  22. #17
    Høvding aarnes sin avatar
    Medlem siden
    14. juni 2010
    Sted
    Oslo, Tåsen
    VCCN medlemsnummer
    4
    Innlegg
    5.135
    Antall takk

    Standard

    Jeg kan ikke uttale meg om treffet i fjor, men sånn som treffet ble arrangert i år, så synes jeg det gikk bra.
    Tatt alt i betraktning.

    Forsåvidt greit med de uttalelsene over, men det angår jo fjorårets treff, ikke årets...
    den eneste fra klubbledelsen som faktisk var på Rudskogen er Arne, og da føler jeg egentlig at alle de andre ikke kan uttale seg så mye om årets treff, utenom vi som faktisk var der.

    Jeg synes vi skal legge alt dette bak oss, og heller fokusere på fremtiden, med nytt styre, nye muligheter, og ikke minst - mye engasjement (fra deg foreløpig)
    Mange av oss som har vært med på å arrangere tidligere er fortsatt aktive i klubben, og da må vi se på hva som blir gjort feil og hva som vi kan gjøre annerledes for å få et vellykket RENT Volvo treff.
    Sist endret av aarnes; 04/09/14 kl 15:07
    Joachim Aarnes
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styreleder

    --
    C40 P8 Twin Ultimate 2023

  23. #18
    Registrerte brukere a|ex sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Drammen
    Innlegg
    1.985
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Ola Moen Vis post
    Vi får avvente til det er gjort, så kan jeg drøye med å ta kontakt med et par støttespillere som kan være interessante å forsøke å få med som evt bidragsytere. Da snakker vi om Dekkimportører. To-tre firmaer som gjerne ser at produktene blir eksponert, og testet for hva det er verdt. ;-)
    Sitat Opprinnelig postet av Even Vis post
    Dette må vel være opp til de som skal arrangere treffet og ordne. Ser for meg mye rot hvis alle som kjenner noen skal drive og forhandle på egenhånd, selv om det er i god tro. Det er kjempefint med innspill og forslag men det bør kordineres med de som arrangerer. Virker ikke veldig profesjonel om du nå hadde tatt kontakt med noen og så viser det seg at VCCN ikke kan arrangere treff av en eller annen grunn og du må avlyse. Dette er jo en av grunnene til at årsplan/treffkalender/arrangementer bør planlegges i god tid, allerede på årsmøte bør kalender for året frem til neste årsmøte legges frem.
    Nettopp derfor har jeg gitt beskjed om at jeg stiller meg til disposisjon for å jobbe målrettet med neste års hovedtreff, HVIS styret ønsker det. Jobben må selvfølgelig gjøres i samarbeid med styret på en måte som alle er inneforstått med. Grunnet en ganske turbulent situasjon i klubbledelsen det siste året lar jeg nå et nytt styre få litt tid på seg, og håper å kunne få en tilbakemelding innen utgangen av september hvis klubben er interessert i det jeg foreslår. Jeg har pappaperm i høst og derfor en del tid til overs med å kunne gjøre nødvendige avtaler og sondere mulighetene i markedet..
    Mine biler:

  24. #19
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Even Vis post
    Dette må vel være opp til de som skal arrangere treffet og ordne. Ser for meg mye rot hvis alle som kjenner noen skal drive og forhandle på egenhånd, selv om det er i god tro. Det er kjempefint med innspill og forslag men det bør kordineres med de som arrangerer. Virker ikke veldig profesjonel om du nå hadde tatt kontakt med noen og så viser det seg at VCCN ikke kan arrangere treff av en eller annen grunn og du må avlyse. Dette er jo en av grunnene til at årsplan/treffkalender/arrangementer bør planlegges i god tid, allerede på årsmøte bør kalender for året frem til neste årsmøte legges frem.
    Om du lærer deg å lese skikkelig før du uttaler deg, så ser du hva jeg skrev.
    Poenget er at man må se på hva slags muligheter man har til rådighet, og så tidlig som mulig prøve å legge en strategi for hvordan man kan løse utfordringen med å få til et rent merke-treff.
    Så får det bli opp til de som skal arrangere dette å finne ut når, og hvor, og om de vil det skal bli et rent treff, eller ikke.
    Sist jeg sjekka, så hadde Gaupe lagt meg til i treffkomité i allefall.

    Dersom det blir snakk om å arrangere sammen med andre klubber, så kommer ikke jeg til å møte opp på treff, og ihvertfall ikke gidde å legge noe engasjement i det i forkant.
    Den som vil kan jo gjerne mislike det, men det er nå bare min mening i klar tale.
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  25. Takk henrik940 takket for denne posten
  26. #20
    Registrerte brukere a|ex sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Drammen
    Innlegg
    1.985
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av aarnes Vis post
    Forsåvidt greit med de uttalelsene over, men det angår jo fjorårets treff, ikke årets...
    Det er ferske uttalelser bare noen dager gamle, Aarnes. Forøvrig var det du som oppfordRet meg til å opprette en ny tråd om temaet..

    Sitat Opprinnelig postet av aarnes Vis post
    Jeg synes vi skal legge alt dette bak oss, og heller fokusere på fremtiden, med nytt styre, nye muligheter, og ikke minst - mye engasjement (fra deg foreløpig)
    Enig! Bare surt å føle at man blir møtt med en kald skulder når man forsøker å bidra..
    Mine biler:

  27. #21
    Høvding aarnes sin avatar
    Medlem siden
    14. juni 2010
    Sted
    Oslo, Tåsen
    VCCN medlemsnummer
    4
    Innlegg
    5.135
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av a|ex Vis post
    Det er ferske uttalelser bare noen dager gamle, Aarnes. Forøvrig var det du som oppfordRet meg til å opprette en ny tråd om temaet..



    Enig! Bare surt å føle at man blir møtt med en kald skulder når man forsøker å bidra..
    Jepp, unødvendig å ta diskusjonen i en tråd som omhandler Gardermoen.

    Jeg ser den - og jeg tror ikke det er meningen - men det er ikke så mye aktivitet igjen i styret akkurat nå tror jeg - og jeg tolker et par av innleggene dine som at du allerede slakter et NYTT styre, før de får muligheten til å uttale seg eller vise hva planene er.
    Tror kanskje det er derfor du føler at du får en kald skulder enkelte steder her. Jeg har nok uttalt meg litt krass i enkelte innlegg selv - det beklager jeg om det er tilfellet.
    Joachim Aarnes
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styreleder

    --
    C40 P8 Twin Ultimate 2023

  28. #22
    Registrerte brukere a|ex sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Drammen
    Innlegg
    1.985
    Antall takk

    Standard

    For å feie all tvil til side: Jeg brenner for Volvo, for klubben og for Volvotreff i regi av klubben, derav mitt engasjement. La det være sagt: Et nytt styre er på høy tid, og jeg håper det er oppgaven verdig. Derfor har jeg trua, og tålmodigheten - ihvertfall en stund til
    Mine biler:

  29. Takk aarnes takket for denne posten
  30. #23
    Registrerte brukere Ekren sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Melhus, Norway
    Innlegg
    1.019
    Antall takk

    Standard

    Hva med og ta sikte på en litt mindre bane og litt billigere(?) alternativ? F.eks Vålerbanen?
    Bare for og få fart på volvo miljøet, og bygge seg stadig oppover igjen?
    Styremedlem VOLVO-klubben trøndelag
    -1977 242 Turbo -1978 242 L SOLGT -1983 240 Turbo orginalare -1989 740 Turbo SOLGT -1990 240 Turbo - 2006 VW Transporter -1989 245 Turbo

  31. #24
    Registrerte brukere a|ex sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Drammen
    Innlegg
    1.985
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Ekren Vis post
    Hva med og ta sikte på en litt mindre bane og litt billigere(?) alternativ? F.eks Vålerbanen?
    Bare for og få fart på volvo miljøet, og bygge seg stadig oppover igjen?
    Skal man bygge opp medlemstall og fremstå som en attraktiv klubb tror jeg ikke løsningen er å trappe ned. Det er stort potensiale for betalende medlemmer og nye inntekter bare klubben gjør ting riktig i forhold til profilering. Det bør som sagt være fullt mulig å gjennomføre et fullskala, selvfinansierende volvo-treff på Rudskogen.
    Mine biler:

  32. #25
    Per Turbo sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Lørenskog
    VCCN medlemsnummer
    8
    Innlegg
    8.105
    Antall takk

    Standard

    Vålerbanen er ett alternativ, sentralt for mange og gode fasiliteter så det vil bli vurdert og sjekket opp mot Rudskogen både på kostnader og andre ting

Side 1 av 7 1 2 3 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Svar: 707
    Siste post: 03/08/11, 19:10
  2. VCCN trackday Rudskogen 17.Juli Convoy
    By Tarell in forum Arkiv
    Svar: 27
    Siste post: 15/07/11, 04:33
  3. VCCN trackday på Rudskogen 2011?
    By MrTjerbo in forum Arkiv
    Svar: 10
    Siste post: 19/01/11, 17:33
  4. Bildetråd: VCCN Trackday@Rudskogen 18/7 2010
    By Per Turbo in forum Volvo Bilder og film
    Svar: 307
    Siste post: 15/11/10, 08:41
  5. Svar: 175
    Siste post: 24/08/10, 17:50

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •