Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  212
Side 14 av 26 FørstFørst ... 4 12 13 14 15 16 24 ... SisteSiste
Viser resultater 326 til 350 av 628

Tråd: TurboThomas - 740 - Turbo

  1. #326
    TurboThomas sin avatar
    Medlem siden
    09. mai 2014
    Sted
    Melhus, Sør-Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2401
    Innlegg
    579
    Antall takk

    Standard

    Jepp. Derfor er det ingen dum ide å øke sugeffekten ytterligere

    Sent fra min SM-G975F via Tapatalk
    90' Volvo 740 Turbo
    87' Volvo 740

  2. #327
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.321
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TurboThomas Vis post
    Jada, lærer mye. Å det er detta som motiverer meg til å fortsette og forbedre oppsettet

    Jeg ble foråvidt ganske fornøyd med å få til 131whk med portinga mi (og kam), til at jeg aldri har gjort sånn før. Jeg gjore jo det etter "oppskrift" da. Tror ikke det skal være noe problem å hente 10hk til med større ventiler og lavkomp. Dertil kanskje mer med annen kam.
    Det er veldig kjekt å høre for rekrutteringen til dette faget og miljøet er som nanotekonlogi å anse. Gjennomsnitssløken vil ha ett chip og dett var dett. "Ååååh, må jeg bytte noen andre deler i tillegg??? "Hææææ??"

    Portingsarbeidet ditt er korrekt utført, ingen å utsette på og det HAR en stor del av ansvaret for den gode delen av resultatet ditt.

    Jeg får ikke laget ett bremsepapir for "den teoretiske sugemotoren" din for øyeblikket, men her kan man se hvorden den siste rødmotoren som var i den lokale dynapacken presterte.

    1. Medium innsugsventil og stor eksosventil i en Uportet 531 topp.
    2. E-innsug, men dysene står i toppen.
    3. 940 eksosmanifold.
    4. 49 mm turbo. EFR6258.
    5. BSRT5+ kam i dette tilfellet. Oppgraderte ventilfjærer selvsagt.
    6. God ESSO 98 blyfri og BETYDELIG kompsenket med dreide stempler og godt utslipte forbrenningskamre i toppen.

    TurboThomas kan gjerne fokusere på effekten på 4800 o/min. (Portet 530, hint, hint. )

    Sist endret av Batland; 11/08/20 kl 10:53

  3. #328
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.321
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TurboThomas Vis post
    Jepp. Derfor er det ingen dum ide å øke sugeffekten ytterligere
    Det er det det handler om, men det er feller å trampe i her.

    Skummelt mange tenker at det er korrekt å trimme grunnmotoren som en sugemotor og så tilsette ladetrykk. Resultatene av slikt er sjelden imponerende.
    Dick Johnson gjorde alt korrekt på sin RS500 SELVSAGT. Han hadde 680 hk med 2,4 BAR ladetrykk så den teoretiske sugemotorens effekt var 200 hp.
    Når motoren ble satt i en motorbremsebenk og testet uten turbo, så leverte den 90 hk !! Det er dette som er vellykket turbomotor - nemlig at motoren trives og fungerer MYYE bedre MED ladetrykk enn uten ladetrykk. I dette tilfellet så er forbedringen over 100%.

    Her en B230 med portet 530 topp med medium size innsugsventiler, store eksosventil og BSRT5+ kam, 57 mm turbo, KL-Racing innsug (vi har samme resultat med E-manifold), 940 eksosmanifold, DO88 intercooler, Esso 98 blyfri og selvsagt, BETYDELIG kompresjonsredusert med dreide stempler og utslipte forbrenningskamre.


    Legg merke til at dreiemoment er "korrekt" for B230 og at effekten er høyere enn dreiemomentet når sistnevnte er oppgitt i lb/ft.
    Da har man fått til noe med 8V rødmotor.
    Sist endret av Batland; 08/03/23 kl 21:19

  4. #329
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    BETYDELIG kompsenket
    Å med det mener du... 8.0:1? 5.0:1?

    Sent fra min SM-N950F via Tapatalk

  5. #330
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.321
    Antall takk

    Standard

    Mitt forslag er at kompresjonsforhold mellom 6.9:1 og 7,9:1 vurderes til biler som kjøres og i praksis brukes på gate - landevei, men dette er noen den enkelte må TENKE gjennom flere ganger selv, før man tar en avgjørelse.
    For 2,0 BAR ladetrykk på 95 blyfri pumpebensin tenker jeg at 6,9:1 er ett godt kompromiss. Hvis resultatet blir dårlig med dette, da har man valgt idiot-kam eller idiot turbo.
    En B230FK eier med 3" eksos, oppgradert bensinpumpe, større dyser, evt. datasprut, DO88 intercooler, det nevnte kompforholdet og en hard wastegate actuator hadde fått sjokk. Det samme gjelder clutch, drivverk og bakdekk.

    Som alltid er det slik at jo høyere budsjett man har og jo flinkere man er, jo høyere kompresjonsforhold kan man (ikke nødvendigvis bør eller skal, men kan man tillate seg å) velge for ett gitt ladetrykk. Hvis man overvurderer sine egne, eller de som skal hjelpe til sine evner og ender opp med for høyt komp-forhold i forhold til det ladetrykket og drivstoffet man kommer til å kjøre, ja så VIL resultatet alltid bli en skuffelse. Alltid.

    Her ett godt eksempel på hvor galt det kan gå:

    Sist endret av Batland; 11/08/20 kl 15:34

  6. #331
    TurboThomas sin avatar
    Medlem siden
    09. mai 2014
    Sted
    Melhus, Sør-Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2401
    Innlegg
    579
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Det er veldig kjekt å høre for rekrutteringen til dette faget og miljøet er som nanotekonlogi å anse. Gjennomsnitssløken vil ha ett chip og dett var dett. "Ååååh, må jeg bytte noen andre deler i tillegg??? "Hææææ??"

    Portingsarbeidet ditt er korrekt utført, ingen å utsette på og det HAR en stor del av ansvaret for den gode delen av resultatet ditt.

    Jeg får ikke laget ett bremsepapir for "den teoretiske sugemotoren" din for øyeblikket, men her kan man se hvorden den siste rødmotoren som var i den lokale dynapacken presterte.

    1. Medium innsugsventil og stor eksosventil i en Uportet 531 topp.
    2. E-innsug, men dysene står i toppen.
    3. 940 eksosmanifold.
    4. 49 mm turbo. EFR6258.
    5. BSRT5+ kam i dette tilfellet. Oppgraderte ventilfjærer selvsagt.
    6. God ESSO 98 blyfri og BETYDELIG kompsenket med dreide stempler og godt utslipte forbrenningskamre i toppen.

    TurboThomas kan gjerne fokusere på effekten på 4800 o/min. (Portet 530, hint, hint. )

    Ja, jeg vet.. jeg prøvde chip en gang, å da drukna bare bilen å bare drit så den ble plukka av etter en kjøretur. Har ligget urørt siden. Da ble det heller bare å montere sprut å ferdig med det.. Ting koster

    Se der ja, ganske mye toppeffekt da. Men 120hk på 4800, hvordan er det på 530 i forhold? Regner med det skjer litt mer tidligere. Han har jo efr, men hvis han hadde en litt treg turbo så har det blitt et noe seint register kan jeg se for meg.

    Sent fra min SM-G975F via Tapatalk
    90' Volvo 740 Turbo
    87' Volvo 740

  7. #332
    TurboThomas sin avatar
    Medlem siden
    09. mai 2014
    Sted
    Melhus, Sør-Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2401
    Innlegg
    579
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Mitt forslag er at kompresjonsforhold mellom 6.9:1 og 7,9:1 vurderes til biler som kjøres og i praksis brukes på gate - landevei, men dette er noen den enkelte må TENKE gjennom flere ganger selv, før man tar en avgjørelse.
    For 2,0 BAR ladetrykk på 95 blyfri pumpebensin tenker jeg at 6,9:1 er ett godt kompromiss. Hvis resultatet blir dårlig med dette, da har man valgt idiot-kam eller idiot turbo.
    En B230FK eier med 3" eksos, oppgradert bensinpumpe, større dyser, evt. datasprut, DO88 intercooler, det nevnte kompforholdet og en hard wastegate actuator hadde fått sjokk. Det samme gjelder clutch, drivverk og bakdekk.

    Som alltid er det slik at jo høyere budsjett man har og jo flinkere man er, jo høyere kompresjonsforhold kan man (ikke nødvendigvis bør eller skal, men kan man tillate seg å) velge for ett gitt ladetrykk. Hvis man overvurderer sine egne, eller de som skal hjelpe til sine evner og ender opp med for høyt komp-forhold i forhold til det ladetrykket og drivstoffet man kommer til å kjøre, ja så VIL resultatet alltid bli en skuffelse. Alltid.

    Her ett godt eksempel på hvor galt det kan gå:

    Hmm.. jeg hadde sett for meg 8.0:1, da det er det nye stempla mine er, men det er kanskje for høyt likevel?

    Den svenskmotoren der er vel "overkammet" i forhold til manifold? I tilegg til å ha en t3/t4 turbo.. De er jo litt typisk svenskene med stor turbo og seint register..


    Bra register på den 530 over her da Kunne tenkt meg å pørvd den brst5+ kammen

    Sent fra min SM-G975F via Tapatalk
    90' Volvo 740 Turbo
    87' Volvo 740

  8. #333
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.321
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TurboThomas Vis post
    Hmm.. jeg hadde sett for meg 8.0:1, da det er det nye stempla mine er, men det er kanskje for høyt likevel?

    Den svenskmotoren der er vel "overkammet" i forhold til manifold? I tilegg til å ha en t3/t4 turbo.. De er jo litt typisk svenskene med stor turbo og seint register..


    Bra register på den 530 over her da Kunne tenkt meg å pørvd den brst5+ kammen
    Jeg tok frem målene 76x4,5 mm til stempeldreiing for 8,0:1 for at de som önsket seg en raskere B230FK enn "naboen", enkelt kunne oppnå dette målet da en vanlig "300 sats" i beste tilfellet er en vits.

    Hvis det skal lades mye hardere og i tillegg på 95 blyfri, da bör betydelig lavere kompresjonsforhold vurderes.

    Korrekt montert med justerbart kamdrev og forsterkede ventilfjärer, så har jeg kun fått positive tilbakemeldinger på funksjon og resultater fra dem som her kjört med BSRT5+ kammen.

    https://www.youtube.com/results?search_query=BSRT5%2B
    https://www.youtube.com/watch?v=_Bke...d81Sg&index=10
    https://www.youtube.com/watch?v=pMxI...d81Sg&index=11

    https://www.youtube.com/watch?v=15w0...26JUQ&index=28
    Målet for denne motoren var egentlig å lade 3,0 BAR så kompresjonsforholdet er 6,8:1 og dette gikk helt fint selv med utrolig tung utveksling i kasse/bakaksling.
    BMW'en er en Turboladet M3 som var oppgitt til 630 hk. Legg også merke til at dette er helt tilbake til 2012.
    Sist endret av Batland; 12/08/20 kl 10:10

  9. Takk TurboThomas takket for denne posten
  10. #334
    TurboThomas sin avatar
    Medlem siden
    09. mai 2014
    Sted
    Melhus, Sør-Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2401
    Innlegg
    579
    Antall takk

    Standard

    Glemte å svare..
    Frisk den b230n der da.. men ser han har vanninsprut, er det for å få kjørt med detso mer tenning? Han har jo veldig lavt komp forhold. Egentlig litt lyst å prøve vanninnsprut selv

    Hvor stor grop må man ha for å få 7,5/6,9:1 da? Å er turbo stemplene tykke nok til å kunne ta ut så mye eller burde man kjøpe nye lavkomp stempel?

    Sent fra min SM-G975F via Tapatalk
    Sist endret av TurboThomas; 16/08/20 kl 20:55
    90' Volvo 740 Turbo
    87' Volvo 740

  11. #335
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.321
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TurboThomas Vis post
    Glemte å svare..
    Frisk den b230n der da.. men ser han har vanninsprut, er det for å få kjørt med detso mer tenning? Han har jo veldig lavt komp forhold. Egentlig litt lyst å prøve vanninnsprut selv

    Hvor stor grop må man ha for å få 7,5/6,9:1 da? Å er turbo stemplene tykke nok til å kunne ta ut så mye eller burde man kjøpe nye lavkomp stempel?
    Tenningen som har värt kjört på flere av disse RS-Tuning-Bergen motorene med vanninnsprut har värt på ett nivå som jeg ikke engang vil gjengi da det ikke er troverdig for de uinnvidde , men jeg kan gjengi en erfaren amerikansk dyno operatör: " Min erfaring er at en motor fungerer best med samme tenningstidspunkt når den er overladet som når den ikke er overladet." Der borte kjörer de selvsagt höyoktan racefuel så de er ikke oktanbegrenset og sliter ikke med tenningsbank. De kan derfor bare gi motoren det tenningstidspunktet som gjör at motoren leverer de beste resultatene.

    Norsk pumpebensin er relativt uegnet til å turbotrimme hardt på fordi man må overdrive tenningsretard for å unngå tenningsbank. Vanninnsprut sender drivstoffets praktiske oktantall ganske betydelig oppover og gjör at man slipper å overdrive med tenningsretard og eller ladetrykksbegrensning.

    Det er noe man må regne på i hvert enkelt tilfelle, men alle rundt her som har kjört kompresjonsforhold på 6 tallet har kun kjört med originale Volvo turbostempler som er blitt dreid ned.

    Vel, etterhvert som 98 blyfri fases ut, så kommer nok vanninnsprut til å bli stadig mer nödvendig for å oppnå gode resultater.
    Sist endret av Batland; 16/08/20 kl 23:25

  12. #336
    TurboThomas sin avatar
    Medlem siden
    09. mai 2014
    Sted
    Melhus, Sør-Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2401
    Innlegg
    579
    Antall takk

    Standard

    Det er absolutt opp til vurdering i allefall. Dette er jo ikke en bil som blir brukt supernye, så å fylle på litt vann innimellom har ikke så mye å si

    Sent fra min SM-G975F via Tapatalk
    90' Volvo 740 Turbo
    87' Volvo 740

  13. #337
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TurboThomas Vis post
    Det er absolutt opp til vurdering i allefall. Dette er jo ikke en bil som blir brukt supernye, så å fylle på litt vann innimellom har ikke så mye å si

    Sent fra min SM-G975F via Tapatalk
    er bare å ha en 4L med ferdigblanda i bagasjen det, så kan du kjøre i evigheter jeg for min del vil heller ha vanninnsprøytning enn bf98, å du vet hvor mye jeg kjører...

  14. Takk TurboThomas takket for denne posten
  15. #338
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.321
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TurboThomas Vis post
    Det er absolutt opp til vurdering i allefall. Dette er jo ikke en bil som blir brukt supernye, så å fylle på litt vann innimellom har ikke så mye å si.
    Hvis man kjöper seg ett seriöst kit fra Snow Performance eller
    AEM
    , så anbefaler jeg at man vurderer å kjöpe den utgaven med den störste vanntanken. Da fyller man vann (spylerveske) når man fyller bensin.

    Noen BMW'er har vanninnsprut originalt, men de spyler inn så lite vann at det närmest er en vits.

  16. #339
    TurboThomas sin avatar
    Medlem siden
    09. mai 2014
    Sted
    Melhus, Sør-Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2401
    Innlegg
    579
    Antall takk

    Standard

    Tenkte å modde en spylevesketank etc, da kan man tilogmed bruke orginal føler for å se når det begynner å bli lite igjen. Er det vanlig vann man bruker eller spyleveske?

    Sent fra min SM-G975F via Tapatalk
    90' Volvo 740 Turbo
    87' Volvo 740

  17. #340
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    VCCN medlemsnummer
    788
    Innlegg
    4.966
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TurboThomas Vis post
    Tenkte å modde en spylevesketank etc, da kan man tilogmed bruke orginal føler for å se når det begynner å bli lite igjen. Er det vanlig vann man bruker eller spyleveske?

    Sent fra min SM-G975F via Tapatalk
    Vann og metanol, kan vel bruke rødsprit tror jeg

    Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  18. #341
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.321
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TurboThomas Vis post
    Tenkte å modde en spylevesketank etc, da kan man tilogmed bruke orginal føler for å se når det begynner å bli lite igjen. Er det vanlig vann man bruker eller spyleveske?
    Det er en god idé.
    Det avhenger av hvor seriös man er. Det beste er selvsagt å kjöre en dedikert såkalt "boost-juice", helst Gale Banks sin.
    Deretter er det vann og metanol blandet 50/50.
    Så er det vann og rödsprit 50/50.
    Så er det spylerväske i vinterutgave.
    Sist er rent vann.
    Når det kommer til vannet så er det ikke anbefalt å kjöre springvann på noe som helst på en bil, inkl. på radiatoren, men i praksis er det jo det som brukes.

  19. #342
    TurboThomas sin avatar
    Medlem siden
    09. mai 2014
    Sted
    Melhus, Sør-Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2401
    Innlegg
    579
    Antall takk

    Standard

    Lite å melde om siden sist, annet enn at det har blitt handlet en del spøledekk for litt morro (Kanskje det blir en tur på bane etterhvert?)



    Og en liten investering til garasjen



    Sent fra min SM-G975F via Tapatalk
    90' Volvo 740 Turbo
    87' Volvo 740

  20. Takk HansOla takket for denne posten
  21. #343
    Registrerte brukere In The White sin avatar
    Medlem siden
    04. mars 2011
    Sted
    Skåne/Sverige
    Innlegg
    1.061
    Antall takk

    Standard

    Fanken vad najs med egen däckmaskin!
    Tack till:
    Bil Bengtsson i Simrishamn
    do88
    KL Racing

  22. #344
    TurboThomas sin avatar
    Medlem siden
    09. mai 2014
    Sted
    Melhus, Sør-Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2401
    Innlegg
    579
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av In The White Vis post
    Fanken vad najs med egen däckmaskin!
    Joda, fikk den billig så måtte slå til. Er en gammal traver da, men den funker utmerket og virker solid

    Sent fra min SM-G975F via Tapatalk
    90' Volvo 740 Turbo
    87' Volvo 740

  23. #345
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Stiller vel ikke høye krav for å vrenge på 15" lekehjul

    Sent fra min SM-N950F via Tapatalk

  24. #346
    TurboThomas sin avatar
    Medlem siden
    09. mai 2014
    Sted
    Melhus, Sør-Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2401
    Innlegg
    579
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av vangsfreaken Vis post
    Stiller vel ikke høye krav for å vrenge på 15" lekehjul

    Sent fra min SM-N950F via Tapatalk
    Blir nok bare til morro til spøling/banebruk. Så funker fint til bruken min Er en del 16", noe 17" og et sett med 18", så greit å ha maskin uansett. Blir fort dyrt om man skal bytte litt på verksted

    Sent fra min SM-G975F via Tapatalk
    90' Volvo 740 Turbo
    87' Volvo 740

  25. #347
    TurboThomas sin avatar
    Medlem siden
    09. mai 2014
    Sted
    Melhus, Sør-Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2401
    Innlegg
    579
    Antall takk

    Standard

    Siden jeg fikk orden på den blå både med oppstart, kjøring, benking osv så har jeg egentlig bare brukt den i sommer, da gullfisken ble "satt bort" pga ulyd i diff/aksling. Den har egentlig kun stått å skamma seg på gårdsplassen siden juni da det var da jeg oppdaga tikkinga i bakakslingen.


    Lokket ble tatt av i helga å jeg fikk rett i at man absolutt ikke burde kjøre med det, jeg trodde først at det var lager, men fikk se at boltene på selve diffen hadde begynt å skru seg ut å begynte å ta i siden. To stk var skikkelig bøyd og en hadde tilogmed falt ut og lå inni akslingen. Halvparten var allerede skrudd ut en del (!) Heldigvis har det gått bra, så jeg er glad jeg ikke kjørte noe mer med det sånn som det var. Kunne jo nermest rast hele akslingen i verstefall.

    Årsaken er vel at jeg hadde antagelig for lite moment da jeg skrudde det på plass. I skrivende stund så har jeg fått ordna det igjen med locktite og skrudd godt til. En bolt knakk til meg inni der, men regner med det går bra. Skal bytte diff på den i vinter engang, orker ikke mer sveis nå..





    Sent fra min SM-G975F via Tapatalk
    Sist endret av TurboThomas; 21/09/20 kl 08:09
    90' Volvo 740 Turbo
    87' Volvo 740

  26. #348
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    den var ny... tror ikke jeg har sett noen få til det der før

  27. #349
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    VCCN medlemsnummer
    788
    Innlegg
    4.966
    Antall takk

    Standard

    Litt flaks må man jo ha

    Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  28. #350
    TurboThomas sin avatar
    Medlem siden
    09. mai 2014
    Sted
    Melhus, Sør-Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2401
    Innlegg
    579
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av vangsfreaken Vis post
    den var ny... tror ikke jeg har sett noen få til det der før
    Den plata som er der org har vel en betydning

    Sent fra min SM-G975F via Tapatalk
    90' Volvo 740 Turbo
    87' Volvo 740

Side 14 av 26 FørstFørst ... 4 12 13 14 15 16 24 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Bytte av slange fra LMM til turbo - '86 740 Turbo
    By samaron in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 8
    Siste post: 25/09/12, 00:52
  2. Orginal 740 Turbo vinge/spoiler og turbo grill.
    By kristofferlund in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 5
    Siste post: 25/01/12, 12:08

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •