Sitat Opprinnelig postet av TurboThomas Vis post
Nei.. nesten litt synd. Hadde ikke plan om å bytte den ut så fort, men når man får det så billig så går det fint Hadde jo lyst på en sånn turbo uansett. Ja, jeg ble litt overaska selv over at den er såppass stor. Det er jo mest ekoshuset som er fysisk større, komoressorsia er jo holseten litt større fysisk, men det er jo litt pga utløpet sitt..Dog så håper (og forsåvidt vet) at hjula er en del mindre og at den generelt har bedre egenskaper til å yte bra på en b230 enn hy35'n..

Jeg rakk ikke se så mye på den egentlig, tror ikke det er noen spesiell kant, men det vil nermere undersøkelse vise.
Ja, utvilsomt. Ft blokka må nok borres for å bli bra om jeg skal bruke den

Sent fra min SM-G975F via Tapatalk
du får løfte en komplett FT med Holset oppi gullfisen da vet du, så har du 350+ i vinterbilen over natta
størrelse på hjul er en ting, men jeg hadde bare sett for meg at den var slankere... alle sier jo at Holset er så solid, overdimensjonert, klumpete, også videre... med unntak av bendet er de jo veldig like, å om man har det bendet i aluminium eller en silikonslange utgjør jo ingen forskjell

sikkert bedre enn turboblokka uansett. en kjapp vask og honing før du kaster inn nye deler, så har du enda bedre oppsett enn i år