Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 1729

Tråd: Legg ut dine/andres bremsepapirer og motoroppsett her

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #11
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.321
    Antall takk

    Standard

    Ca. det ja.

    Her "full boost" ladetrykket som KPA MAP:



    Her prestasjonene til den teoretiske sugemotoren:



    Ser frem til det, men vi tror at CNC toppen er en av delene som har en stor del av ansvartet for det uvanlige resultatet. Baktrykket passerte ikke ladetrykket för det var 492 hp målt på NAV.



    En kompis bestillte også BSRT5+ kam og fikk samme beskjed om at det ikke var tilgang på höykvalitet emner i Norge eller Sverige for öyeblikket. Vi venter i spenning.

    Ellers må det påpekes at resultatene er oppnådd med bar-and-plate core intercooler med low density turbolatorer som man ser på venstre siden av dette bildet.



    Til folk som har personlige favoritter som BSRT5+ kam, EFR turbo, Haltech sprut m.v. kan jeg kun anbefale dyrere intercoolere som har celleverk med high-density turbulatorer, enten "Cosworth original" bar and plate som vist til höyre på bildet over her eller i tube-and-fin utgave som har funket godt for meg her lokalt og som vi ser på bildet under her:


    Batlandintercooler

    Alt annet enn disse to utgavene som vist her VIL sabotere potensialet i oppsettet og ergo påvirke sluttresultatet negativt. Hvis trykkfallet over intercooleren blir for stort, da må man montere en med större cellecerk eller alternativt flere celleverk eller flere intercoolere som parallel kobles:


    https://www.schmiedmann.hu/hu/termek...rmek=200001060

    Her ett eksempel på billig kinaskrot som jeg kun kan fraråde, men den enkelte gjör selvsagt som den selv vil.

    Sist endret av Batland; 24/11/18 kl 16:00

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •