Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 1729

Tråd: Legg ut dine/andres bremsepapirer og motoroppsett her

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #11
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.322
    Antall takk

    Standard

    Da er det nok den og den har overrasket oss positivt og bekreftet våre mistanker fordi når vi analyserer pull-tabellene som viser resultatet, så avslöres det at den teoretiske sugemotoren med original A-kam produserer sin maks effekt ETTER 6000 o/min., og dette til tross for at det brukes ett A/R0.48 turbinhus som gir motoren klart höyere baktrykk enn ladetrykk fra pullet starter. Dette avslörer at det puster godt og vi tar 125 hk målt på NAV gjennom en automatkasse som en bekrefelse på dette når originale motorer med A-kam er oppgitt til 129 hk på svinghjul på 5250 o/min.
    Dette resultatet leverer denne motoren på alle pull fra minimale ladetrykk og opp til det som er er maksimalt ladetrykk med denne aktuatoren. I forhold til den urörte, originale 530 toppen som stod på ved forrige mapping, er det lagt på store mengder fuel for å holde AFR på önsket nivå og 550 ccm dysene ble raskt for små og erstattet med 1000 ccm dyser. Det er også tatt bort mye tenningsretard da det vanlige tenningsbanksbanksproblemet ikke var tilstede og selv på ekstra tunge 360 o/min./sek. pull, og på hold, så glöder eksosmanfold og turbinhus svärt mye mindre enn "normalt".
    Sist endret av Batland; 10/03/18 kl 15:58

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •