Hei, jeg har byttet bakluke på min 855 (95 med blått del skinn) og den nye luken kommer fra en nyere bil med bremslys over bakluke glasset. beklageligvis var den nye luken uten trekk. Jeg trenger derfor et nytt trekk, evetuelt deler av dette. Er det noen som vet hva som er forskjellen på disse trekkene?

Det gamle trekket med bremselys under glasset (hoved trekket uten listene opp) er sammen satt av tre deler (ovenfra og ned): plast koppen over bremselyset, øvre del av trekket i blå plast og nedre panel i plast trekt med blått stoff. alle disse delene kan tas i fra hverandre.

Er det noen som vet om jeg må skifte hele trekket (med plast deksler oppe også) eller bare deler av dette? jeg har ikke sett hvordan det nye ser ut da jeg bare har bakluken uten trekk. Jeg må nok ha ny plast list med lykt hus for bremselyset over bakluke glasset, men kan jeg bruke det samme nedre trekket som er stoff belagt eller er alt forskjellig? Er den noen som vet hvor jeg kan få tak i disse delene brukt isåfall?

Alle svar taes i mot med takk.
På forhånd takk
MVH
Tor