Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  1.756
Side 591 av 613 FørstFørst ... 91 491 541 581 589 590 591 592 593 601 ... SisteSiste
Viser resultater 14.751 til 14.775 av 15307

Tråd: Godbiter fra bilannonsesidene

  1. #14751
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av kimar Vis post
    Veldig pen 940 stv med FK motor og lav km men dessverre automat og litt dyr?
    https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=108458511
    Latterlig velholdt... Høytrykksturbo og skinninteriør drar også opp førsteinntrykket (da er det forresten ft, ikke fk). Litt synd det er automat, men det er ikke nødvendigvis en uting da denne gjør seg bedre til cruising hos en entusiast enn som ungdomsbil prisen er grei synes nå jeg, håper noen tar vare på denne.

    Sent fra min SM-N950F via Tapatalk

  2. #14752
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av vangsfreaken Vis post
    Latterlig velholdt... Høytrykksturbo og skinninteriør drar også opp førsteinntrykket (da er det forresten ft, ikke fk). Litt synd det er automat, men det er ikke nødvendigvis en uting da denne gjør seg bedre til cruising hos en entusiast enn som ungdomsbil prisen er grei synes nå jeg, håper noen tar vare på denne.

    Sent fra min SM-N950F via Tapatalk
    Sjekket og det er en FT som du sier. Ja får virkelig håpe noen tar vare på denne er langt mellom orginale 940 som er så fine
    Sist endret av kimar; 13/11/17 kl 09:07

  3. #14753
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    [QUOTE=B230;1064308]
    Sitat Opprinnelig postet av kimar Vis post
    Veldig pen 1999 mod V70 i pen farge og skjeldent lav km
    https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=108230539[/QUOTE

    Automat+bensin, og lav km, er kanskje ikke så mye å være redd for?

    Er det deksler over kanalene på disse, som kan skjule rust?
    Er plast deksler over kanalene ja på disse men de pleier ikke og ruste så mye men må jo sjekkes, plasten på kanalene den kan gnage vek litt lakk på noen punkter og føre til rust men er lett og fikse. Og automat kassene i disse er mye mer holdbare en de nyere. Vis du er på jakt etter en
    P80
    V70 så tror jeg dette er en av de beste der ute fin farge og lav km hadde selv kjøpt bilen vis jeg hadde hatt pengene
    Sist endret av kimar; 13/11/17 kl 09:03

  4. #14754
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    [QUOTE=kimar;1064318]
    Sitat Opprinnelig postet av B230 Vis post

    Er plast deksler over kanalene ja på disse men de pleier ikke og ruste så mye men må jo sjekkes, plasten på kanalene den kan gnage vek litt lakk på noen punkter og føre til rust men er lett og fikse. Og automat kassene i disse er mye mer holdbare en de nyere. Vis du er på jakt etter en
    P80
    V70 så tror jeg dette er en av de beste der ute fin farge og lav km hadde selv kjøpt bilen vis jeg hadde hatt pengene
    Jo, disse pleier faktisk å ruste ganske mye under kanalskjørtene. Det er en typisk feil på
    P80
    , som mange ikke oppdager før det har rusta gjennom.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  5. Takk kimar, B230 takket for denne posten
  6. #14755
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    [QUOTE=Daniel V;1064320]
    Sitat Opprinnelig postet av kimar Vis post

    Jo, disse pleier faktisk å ruste ganske mye under kanalskjørtene. Det er en typisk feil på
    P80
    , som mange ikke oppdager før det har rusta gjennom.
    Der lærte jeg noe nytt på min var det nesten ingen ting rust på kanalene problemet mitt er at skjørtene er løse nede så de gnager på lakken på noen punkter og jeg har hatt rust på framme nede på hjulbuene bak der plast beskyttelsen var virker som det er vanlig også
    Sist endret av kimar; 13/11/17 kl 11:10

  7. #14756
    Moderator larsverm sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Hammerfest
    VCCN medlemsnummer
    333
    Innlegg
    6.852
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av vangsfreaken Vis post
    Latterlig velholdt... Høytrykksturbo og skinninteriør drar også opp førsteinntrykket (da er det forresten ft, ikke fk). Litt synd det er automat, men det er ikke nødvendigvis en uting da denne gjør seg bedre til cruising hos en entusiast enn som ungdomsbil prisen er grei synes nå jeg, håper noen tar vare på denne.

    Sent fra min SM-N950F via Tapatalk
    Man får synes hva man vil om automat, men jeg har inntrykk av at det på litt eldre biler gjerne er sammenfall mellom automat og velholdt, ikke-mishandlet bil.
    93/94 245SE
    93 244SE (45.000 km)
    75 164E (fra California)
    03/04 S80 2.0T
    15/16 S80 D4

  8. #14757
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av larsverm Vis post
    Man får synes hva man vil om automat, men jeg har inntrykk av at det på litt eldre biler gjerne er sammenfall mellom automat og velholdt, ikke-mishandlet bil.
    Kan nok være tilfelle det da automat ofte blir eid av litt eldre personer jeg er selv veldig glad i og kjøre bil og kjører nesten aldri i by så jeg foretrekker manuell girkasse er derfor jeg ser automat som negativt

  9. #14758
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    [QUOTE=B230;1064308]
    Sitat Opprinnelig postet av kimar Vis post
    Veldig pen 1999 mod V70 i pen farge og skjeldent lav km
    https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=108230539[/QUOTE

    Automat+bensin, og lav km, er kanskje ikke så mye å være redd for?

    Er det deksler over kanalene på disse, som kan skjule rust?
    Er du forresten interessert i denne? Virker som en veldig god bil for lite penger dette

  10. #14759
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    26. des. 2012
    Sted
    Skien
    Innlegg
    227
    Antall takk

    Standard

    Ut fra annonsen virker den bra ja. Selgeren hadde overtatt den fra sin bror, som driver med kjøp og salg av bil. Derfor er jeg litt mistenksom.

  11. #14760
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av B230 Vis post
    Ut fra annonsen virker den bra ja. Selgeren hadde overtatt den fra sin bror, som driver med kjøp og salg av bil. Derfor er jeg litt mistenksom.
    Det har ikke jeg fått med meg har du da pratet med han? Det høres jo litt spesielt ut ja.
    Edit ser den er solgt 7.11 til han her men forrige eier har eid den siden 2007 og i følge eu kontrol historikken så stemmer km.
    Søkte også opp tlf et og det navnet jeg får opp ville fått meg til og unngå bilen er ikke rasist men har litt dårlige erfaringer med handel fra slike.
    Sist endret av kimar; 13/11/17 kl 13:27

  12. #14761
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av larsverm Vis post
    Man får synes hva man vil om automat, men jeg har inntrykk av at det på litt eldre biler gjerne er sammenfall mellom automat og velholdt, ikke-mishandlet bil.
    Det er ofte en sammenheng ja ser forøvrig ikke automat som noe problem da det er overraskende ålreit å kjøre med på 7/900-serie, dog foretrekker jeg nok manuell på min egen da den er "bygd" for å kunne leke litt hadde det ikke vært for morofaktoren med M90 og turtallsvillig motor derimot...
    Kort og godt: alt til sitt bruk, ikke noe feil med Automat på en 940 så lenge man vil ha det

    Sent fra min SM-N950F via Tapatalk

  13. #14762
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    26. des. 2012
    Sted
    Skien
    Innlegg
    227
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av kimar Vis post
    Det har ikke jeg fått med meg har du da pratet med han? Det høres jo litt spesielt ut ja.
    Edit ser den er solgt 7.11 til han her men forrige eier har eid den siden 2007 og i følge eu kontrol historikken så stemmer km.
    Søkte også opp tlf et og det navnet jeg får opp ville fått meg til og unngå bilen er ikke rasist men har litt dårlige erfaringer med handel fra slike.
    Ja ringte til selgeren igår kveld. Stemmer, en eier 2007-17, så har bruktbilhandleren hatt den, så hans bror fra 7/11.

  14. #14763
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av B230 Vis post
    Ja ringte til selgeren igår kveld. Stemmer, en eier 2007-17, så har bruktbilhandleren hatt den, så hans bror fra 7/11.
    Jeg lurer da på om broren hans er han som driver den bruktbil sjappa i Arendal kan virke slik.

  15. #14764
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    26. des. 2012
    Sted
    Skien
    Innlegg
    227
    Antall takk

    Standard

    Hva heter den sjappa, hvor ligger den? Dette er ikke den på Stoa

  16. #14765
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av B230 Vis post
    Hva heter den sjappa, hvor ligger den? Dette er ikke den på Stoa
    Tror det er denne ligger på myrene i Arendal http://grimstadbruktbil.no/index.html men jeg kan ta feil.

  17. #14766
    Moderator larsverm sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Hammerfest
    VCCN medlemsnummer
    333
    Innlegg
    6.852
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av kimar Vis post
    Kan nok være tilfelle det da automat ofte blir eid av litt eldre personer jeg er selv veldig glad i og kjøre bil og kjører nesten aldri i by så jeg foretrekker manuell girkasse er derfor jeg ser automat som negativt
    Det kan kanskje ofte dreie seg om litt eldre folk, ja - eller mer generelt kan vi nok si at automat ikke innbyr til "herjing", og at de som vil ha bil å "herje" med, unngår automat.
    93/94 245SE
    93 244SE (45.000 km)
    75 164E (fra California)
    03/04 S80 2.0T
    15/16 S80 D4

  18. #14767
    Daruu sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Vallset, litt sør for Hamar
    VCCN medlemsnummer
    57
    Innlegg
    2.387
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av kimar Vis post
    Veldig pen 940 stv med FK motor og lav km men dessverre automat og litt dyr?
    https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=108458511
    Ringte på'n jeg.
    Hadde vært en liten kollisjonsskade bak på venstre bakskjerm(man kan se noe rart på bilder foran bensinlokket). Var noe gærent med skinna til den elektriske takluka også mangla det en lyktevisker foran.
    Ellers virket den godt holdt, importert av nåværende eier og en tidligere eier i Tyskland.
    Var mange som var interessert hørtes det ut som, og jeg gidder ikke å reise 6-7 timer hver vei hvis det ikke blir bil, så står nok over men...

  19. #14768
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daruu Vis post
    Ringte på'n jeg.
    Hadde vært en liten kollisjonsskade bak på venstre bakskjerm(man kan se noe rart på bilder foran bensinlokket). Var noe gærent med skinna til den elektriske takluka også mangla det en lyktevisker foran.
    Ellers virket den godt holdt, importert av nåværende eier og en tidligere eier i Tyskland.
    Var mange som var interessert hørtes det ut som, og jeg gidder ikke å reise 6-7 timer hver vei hvis det ikke blir bil, så står nok over men...
    Litt er det jo alltid på gamle biler men virker ikke galt dette det med kollisjonsskaden mulig jeg ser noe som du sier. Men vis noen her kjøper denne så håper jeg de sier ifra da det hadde vært moro og vist hvor den ender opp

  20. #14769
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. okt. 2010
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    766
    Antall takk

    Standard

    Dette må være ett kupp https://www.finn.no/108398459

    Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk
    04 Volvo XC70 D5 automat - 01 Volvo S60 2,0T

    Tidligere biler:
    05 Volvo V70 D5 automat
    08 Volvo V70 D5 automat
    05 Volvo XC70 D5 automat
    01 Volvo V70 2,4 bensin automat

  21. Takk kimar, hgnubel takket for denne posten
  22. #14770
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Bilen er sikkert grei den, men annonsa er nok den beste godbiten

  23. Takk HansOla, kimar, larsverm takket for denne posten
  24. #14771
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    26. des. 2012
    Sted
    Skien
    Innlegg
    227
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av kimar Vis post
    Veldig pen 1999 mod V70 i pen farge og skjeldent lav km
    https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=108230539
    Var og så på den igår ettermiddag i dagslyset. Spurte på forhånd om rust, ble fortalt at det ikke var noe av betydning, eller lite, husker ikke ordlyden.
    Det er rust i hjulbuene bak, det holder kanskje å pusse ned og smøre over noe stoff.
    Mer skjemmende er det med bulk og skrape på venstre bakdør og hjulbue VB. Dette har de passa på å ikke få med på bilde i annonsa.
    Som om man ikke skulle se det når man kikker på bilen. Beskrivelsen "meget pen" i annonsa stemmer ikke.

  25. #14772
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av B230 Vis post
    Var og så på den igår ettermiddag i dagslyset. Spurte på forhånd om rust, ble fortalt at det ikke var noe av betydning, eller lite, husker ikke ordlyden.
    Det er rust i hjulbuene bak, det holder kanskje å pusse ned og smøre over noe stoff.
    Mer skjemmende er det med bulk og skrape på venstre bakdør og hjulbue VB. Dette har de passa på å ikke få med på bilde i annonsa.
    Som om man ikke skulle se det når man kikker på bilen. Beskrivelsen "meget pen" i annonsa stemmer ikke.
    Var det jeg var litt redd for er ikke første gang jeg har opplevd dette. Du kjøpte vell ikke bilen eller?

  26. #14773
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    26. des. 2012
    Sted
    Skien
    Innlegg
    227
    Antall takk

    Standard

    Har erfart dette mange ganger, bilen er ofte ikke så bra som selger sier. Man må ta ingenting for gitt. Kjøpte ikke.

  27. #14774
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av B230 Vis post
    Har erfart dette mange ganger, bilen er ofte ikke så bra som selger sier. Man må ta ingenting for gitt. Kjøpte ikke.
    Jeg har oftes opplevd at folk er ærlige men er noen som ikke er det dessverre.

  28. #14775
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Den Volvo PV36 Carioca som jeg la ut her tidligre i år er fortsatt til salgs https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...rder=ASCENDING

Side 591 av 613 FørstFørst ... 91 491 541 581 589 590 591 592 593 601 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •