Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10

Tråd: Bluepower.se

  1. #1
    Registrerte brukere skogy sin avatar
    Medlem siden
    12. juni 2011
    Sted
    Levanger, Norway, Norway
    Innlegg
    595
    Antall takk

    Standard Bluepower.se

    Hei.

    Noen som har handlet på www.bluepower.se ?

    Fornøyd med kundeservice, leveringstid og kvalitet?

    Har kjøpt meg coilovers og DVD spiller til min 2004 mod v70 der.
    Sist endret av Morgis; 27/07/23 kl 11:14
    Skogy`s 740 Turbo: http://forum.vccn.no/showthread.php?...073#post796073

    Solgt!Skogy`s V70 Titanium sport 2.0T 2004mod: http://forum.vccn.no/showthread.php?...t-2-0T-2004mod

    Solgt!Volvo 850 2,5 SE 1994 :http://forum.vccn.no/showthread.php?p=457194#post457194

    Solgt!!87 mod 740 gl,B230FK Motor,M90 Girkasse ,T16 Turbo
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=25188

  2. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. jan. 2010
    Sted
    Romedal, i stange kommune
    Innlegg
    1.391
    Antall takk

    Standard

    var da ganske grei rabatt der, bestillte like godt en spiller selv til v70n, så da har jeg integrert styring til ratt betjening da jeg ikke enda har somlet meg til å få tak i interface til min 2din pioneer i løpet av siste to åra.. fekk rabatt på ca 400kr i allefall
    tidligere navn: Greenshadow

    Volvo og kun volvo.

  3. #3
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. april 2013
    Innlegg
    153
    Antall takk

    Standard

    Det oser kinakvalitet av varene til Bluepower ennå. En kamerat har bestilt, montert, prøvd og sendt varen i retur pga treg responstid på spiller, og dårlig interface, dårlig radio +++

  4. #4
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. jan. 2010
    Sted
    Romedal, i stange kommune
    Innlegg
    1.391
    Antall takk

    Standard

    Oppdatering av bluepower erfaringen. Det viser seg at jeg ikke får opp den nyeste versjonen på modell anpassad på bluepower.se. Der dukker det opp kun den gamle versjonen uten gps.

    Fekk kontakt med en fyr derfra på facebook og han sendte meg link, til "vinterrea" linken og der var den nyeste versjonen. SÅ der har jeg gjort feil...... Jeg trudde at den nyeste var på modellanpassad, men det er tydeligvis bare inne på vinter tilbud sia..
    Sist endret av Ola Hagen; 12/01/14 kl 17:20
    tidligere navn: Greenshadow

    Volvo og kun volvo.

  5. #5
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. jan. 2010
    Sted
    Romedal, i stange kommune
    Innlegg
    1.391
    Antall takk

    Standard

    Pokker så dårlig kundeservice etter mi mening. Jeg har nedsatt hørsel så jeg kan ikke ringe til de. Men de svarer ikke på mail, en svarte i allefall på facebook sia doms. Og jeg forklarte at jeg var ute etter den nyeste spilleren, og den hadde jeg funnet på modellanpassad.

    Men denne fyren mente absolutt at alt på nettsia doms var i orden. SÅ jeg ba om linken til modellanpassad siden han mente var i orden, linken fekk jeg, men der var det kun de gamle versjonene. SÅ sendte han meg en anna link til tilbudsia doms og der var den nyeste versjonene. Men det rare er at halv time etter jeg informerte om at sia doms på modellanspassad manglet de nyeste versjonene så kommer de spillere dit. Og jeg har bedt om en god rabatt siden de ikke hadde gjort det riktig da jeg kontaktet dom for den nyeste versjonen fra starten av og jeg ble informert om å bestille på modellanpassad og siden det var kun en type der og ingenting info om hva som var nyeste så bestillte jeg den spilleren og fekk gamle versjonen...

    Men ikke ett eneste svar har jeg fått. Gamle spilleren er noe dritt og faans til møkk, 8år gammel pioneer er mye bedre. Men de nyeste har jeg sett litt på en i anna bil og den så mye bedre ut.

    Men er kundeservicen doms jeg er irritert på!
    tidligere navn: Greenshadow

    Volvo og kun volvo.

  6. #6
    Registrerte brukere immortal92 sin avatar
    Medlem siden
    22. juni 2011
    Sted
    Stryn
    Innlegg
    889
    Antall takk

    Standard

    Har snakket en heil del med Bluepower på mail siste veka... Det eg har funne ut er at kun dei med integrert
    GPS
    /NAVI er oppdatert, dei fikk kraftigare prosessor og ny software i 2013. Dei uten gps har prosessor og software fra 2009 (!?!?!?!?), men dei skulle snart slutte og selge V.3, det er den frå 2009, og oppdatere/oppgradere den uten gps også. Grunnen for at eg snakka me dei i hovudsak var for å funne ut om original navi vil fungere ilag med spelaren deira, og det gjorde den ikkje fikk eg beskjed om. Etter en del eposter fikk eg et skikkelig svar med tegning der dei sa at ved å koble en egen ledning med 3,3-5V på RUN ledninga i MELBUS kabelen so er det ikkje noke problem. Om noken ønska tegninga er det berre og ta kontakt!
    Sa også at eg veit om fleire som venta på oppdatering av den uten gps, og at eg ville skrive på forumet at den er oppdatert når eg har kjøpt en som er det, so håpa dei får ut fingern snart!! Ting har liksom skjedd med teknologien sia 2009 :P

  7. #7
    Registrerte brukere Jimmen sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2013
    Sted
    Rørvik , Trøndelag
    Innlegg
    1.095
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av immortal92 Vis post
    Har snakket en heil del med Bluepower på mail siste veka... Det eg har funne ut er at kun dei med integrert
    GPS
    /NAVI er oppdatert, dei fikk kraftigare prosessor og ny software i 2013. Dei uten gps har prosessor og software fra 2009 (!?!?!?!?), men dei skulle snart slutte og selge V.3, det er den frå 2009, og oppdatere/oppgradere den uten gps også. Grunnen for at eg snakka me dei i hovudsak var for å funne ut om original navi vil fungere ilag med spelaren deira, og det gjorde den ikkje fikk eg beskjed om. Etter en del eposter fikk eg et skikkelig svar med tegning der dei sa at ved å koble en egen ledning med 3,3-5V på RUN ledninga i MELBUS kabelen so er det ikkje noke problem. Om noken ønska tegninga er det berre og ta kontakt!
    Sa også at eg veit om fleire som venta på oppdatering av den uten gps, og at eg ville skrive på forumet at den er oppdatert når eg har kjøpt en som er det, so håpa dei får ut fingern snart!! Ting har liksom skjedd med teknologien sia 2009 :P
    FEIL.

    Jeg fikk den uten navi\
    GPS
    til julegave fra fruen. (de selger ikke de med navi lengre?)
    Knall spiller, med nye software.. Litt treig, eller god.

    Se en tråd jeg startet for ikke mange ukene siden om det
    På v70 00 - 08 forumet.
    09mod Ford S-Max 2.2TDCI Tit-S Individual Familiebil
    10mod Audi A6 Allroad 3.0TDIQ Konebil
    95mod Volvo 940 Turbo Banebil

  8. #8
    Registrerte brukere immortal92 sin avatar
    Medlem siden
    22. juni 2011
    Sted
    Stryn
    Innlegg
    889
    Antall takk

    Standard

    100% sikker? Da har eg blitt feilinformert iallefall Dei sa at kun den me navi er oppgradert. Og ja, dei selger dei enda, men du må søke den opp.. tungvindt :P

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

  9. #9
    Registrerte brukere Jimmen sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2013
    Sted
    Rørvik , Trøndelag
    Innlegg
    1.095
    Antall takk

    Standard

    Åja, godt mulig dem selger den med også.
    Synes servicen til bluepower er sånn nogenlunde, når de først svarer gir de svært dårlig svar i tillegg..

    Men ja, jeg har den med nyeste software, helt sikkert.
    Som sagt, se tråden jeg startet tidligere
    09mod Ford S-Max 2.2TDCI Tit-S Individual Familiebil
    10mod Audi A6 Allroad 3.0TDIQ Konebil
    95mod Volvo 940 Turbo Banebil

  10. #10
    Moderator Morgis sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    VCCN medlemsnummer
    9
    Innlegg
    6.063
    Antall takk

    Standard

    Ny oppdatering fra dette møkkafirmaet.
    Kjøpte for 1.5år siden den nyeste Android spilleren til P2N.
    Først venter man 4-6uker før ordren dukker opp.
    Deretter hadde jeg fått canbus adapter til S80(?) som ikke fungerte på min V70.
    Fikk ny tilsendt, da fungerte rattknapper og ryggesensor.
    Men mange funksjoner på Car information var ikke helt riktige, samt ryggesensor diagrammet på skjermen fungerte ikke.
    Ellers bra spiller med god lyd og funksjonalitet.
    April ønsket jeg å returnere enheten pga dette for å få dem til å ta en gjennomgang.
    Dette fikk jeg innvilget og de sendte en returadresse jeg kunne bruke.
    Kort tid senere startet nye problemer, som jeg også da sendte dem på mail.
    Lang responstid, men spilleren et nå blitt litt over 1år.
    Den begynte å kræsje, veldig ofte, og ble tilslutt ubrukelig.
    Noe som minner om defekt minne.
    Bluepower i kjent stil, trenerer tiden ved å besvare mail hver 3.uke, dersom de i det hele tatt svarer.
    Mye purring må påberegnes.
    Valgte til slutt å bare sende den i retur som først avtalt da jeg ikke fikk noe mer svar.
    Sendte dem sporingsnummer.
    Da gikk det plutselig et par timer hvor responsen var at de ville nekte mottak av vare da dette nå gjaldt andre reklamasjoner enn hva jeg hadde forespurt første gang. Og at garantitiden nå var utgått.

    Jeg ønsker selvfølgelig ikke å kjøpe mere produkter fra dem, og ba dem nå kansellere min 2 uker gamle bestilling på nok en slik spiller vi hadde påtenkt i bil nr 2.
    Den ordren er nå registrert som kansellert, MEN status er nå endret til "Ej betald" enda beløpet er trukket fra min konto ved bestilling.
    De besvarer ikke mail med spørsmål om dette.
    Er spent på om de faktisk refunderer beløpet eller om de faktisk også er blitt bedragere.

    Her her forresten en liten gjennomgang av enheten når den var ny og fungerte.
    https://youtu.be/YgumJL61gYU
    '07 V70 R ✓
    '95 850 T-5R

Lignende tråder

  1. BSR Volvo og pin-kode
    By havkattnorge in forum Øvrig Volvorelatert
    Svar: 0
    Siste post: 08/06/13, 09:41
  2. dekk rabatt
    By hanatoppen in forum Forslagskassen
    Svar: 12
    Siste post: 15/03/12, 20:52

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •