Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  6
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 26 til 32 av 32

Tråd: Wrasko: Min generelle prosjekttråd: 17.10 Byttet dørlåser

  1. #26
    Registrerte brukere Bård sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Skien
    Innlegg
    1.067
    Antall takk

    Standard

    Hadde vært moro å polert opp de panelene som ikke er blitt rosa ennå på franskmannen. Og latt de rosa være for å vise hva man kan få til med litt polering

  2. #27
    Registrerte brukere Wrasko sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Kallak/Marker/Østfold
    Innlegg
    1.387
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ovlov86 Vis post
    Skikkelig blank og fin den Partneren.
    Har litt jevnere rosafarge nå Smooth .

    Går nå plutselig på 4 sylindre igjen.. Tror jeg skal bestille ny coilpakke (svær jævel som man presser over alle 4 tennpluggene). Men fikk to inaktive feilkoder på lambda og kjølevæsketemp. Så blir å bytte temp sensor, samt kjøpe inn noen nye endeledd for å bli kvitt noen ulyder

    Sitat Opprinnelig postet av Bård Vis post
    Hadde vært moro å polert opp de panelene som ikke er blitt rosa ennå på franskmannen. Og latt de rosa være for å vise hva man kan få til med litt polering
    Ingen stopper deg, kjør på ... For min del så blir jeg for demotivert av å se lakken som flasser ved hjulbuene til å være interessert i å polere. Er vel nesten nærmere tanken på å plastdippe enn å polere.
    2011 Renault Scenic 1.5DCI | 200X Peugeot Partner 1.6 hdi | 1982 Volvo 242
    2001 Yamaha TDM 850 | 1997 Aprilia Classic

  3. #28
    Registrerte brukere Wrasko sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Kallak/Marker/Østfold
    Innlegg
    1.387
    Antall takk

    Standard

    Partner'en.
    Etter å ha bannet over at jeg ikke klarte å se bensinmåleren i går kveld, (visste at det var lite igjen, men ikke hvor lite) så fant jeg ut at jeg måtte gjøre noe med det..

    Illustrasjonsbilde.. Slengt genseren over rattet etc for å demonstrere at det mangler litt lys


    Haugevis av skruer senere




    Hadde bestilt opp disse for en tid tilbake.. T10 w5w står det.. (men fikk vite av Kim Ove at det var to forskjellige sokler i stad)


    Med andre ord, pærene passet ikke i soklene for en femmer..

    Heiv det sammen igjen, så startet med noe annet


    Dvs testing av cd-spilleren som havner i kvinnfolkets Fiesta, bare vil sjekke litt opp med den angående kabler etc, og er "litt" enklere å drive med sånt kluss i min egen bil.
    IT'S ALIVE!! Elendig merking av kabler etc, anbefaler vel egentlig ingen å kjøpe 2 din spiller til under 40 dollar inkl frakt , men virker som om den kan fungere greit, bare må finne utav kablene til ryggekamera etc, så ordner seg nok .


    Flott midlertidig montering. (gidder ikke å ødelegge rammen som er der inne når jeg bruker 1 din selv, null problem å endre til 2 din, men er ikke reversibelt.)
    2011 Renault Scenic 1.5DCI | 200X Peugeot Partner 1.6 hdi | 1982 Volvo 242
    2001 Yamaha TDM 850 | 1997 Aprilia Classic

  4. #29
    Lasse R sin avatar
    Medlem siden
    21. feb. 2010
    Sted
    Akershus
    VCCN medlemsnummer
    2694
    Innlegg
    2.921
    Antall takk

    Standard

    Hvor kjøpte du spilleren? Har du link?

  5. #30
    Registrerte brukere Wrasko sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Kallak/Marker/Østfold
    Innlegg
    1.387
    Antall takk

    Standard

    Kan linke til en tilsvarende.
    http://www.ebay.com/itm/6-2-Car-DVD-...81ba26&vxp=mtr


    Jeg har en litt "rar" måte å handle på ebay på.. Jeg byr på kanskje 100 ting om dagen, og da en maks sum opp til rundt 30-40 dollar. Så jeg visste at jeg skulle ha spiller til kjerringa, så jeg har bydd på spillere, inkl en del andre ting daglig i opp mot ett halvt år, før jeg plutselig får tilslaget. Ett annet problem er at mange selgere reserverer seg mot å selge så billig, så flere av handlene jeg evnt kan klare å vinne, ender jeg opp med å ikke få likevell..

    Men kan nevne at bildekvaliteten på kameraet (og skjermen selvsagt der og da), var sjokkerende detaljert og bra. Trodde hverken at skjerm eller kamera hadde såpass kvalitet.. Men kvalitet på resten av saken er selvsagt så som så, men virker ihvertfall.
    2011 Renault Scenic 1.5DCI | 200X Peugeot Partner 1.6 hdi | 1982 Volvo 242
    2001 Yamaha TDM 850 | 1997 Aprilia Classic

  6. #31
    Lasse R sin avatar
    Medlem siden
    21. feb. 2010
    Sted
    Akershus
    VCCN medlemsnummer
    2694
    Innlegg
    2.921
    Antall takk

    Standard

    Takk for linken

    Hehe, du er nok ikke den eneste :P
    Såpass, jeg veit ikke om jeg kommer til å bruke ryggekamera, men klart følger det med kan en jo koble det opp.
    Tiltenkt brukisen til kjærringa, så var litt på utkikk etter en billig 2 din.

  7. #32
    Registrerte brukere Wrasko sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Kallak/Marker/Østfold
    Innlegg
    1.387
    Antall takk

    Standard

    Har problemer med låsene på Partneren. Virker når den vil med knappen så jeg har bestilt nye batterier fra Kina.
    Største problemet da er at på sjaførdøra så går ikke låsen rundt i det hele tatt, smurt og smurt, men ikke blitt bedre. Og på andre siden er låsen så som så, og da må jeg lene meg over for å låse opp på sjaførdøra..

    Så bestilte låssett. 270kr tror jeg det kom på. For 2 dørlåser og 2 nøkler.

    Ett bilde av ene døra underveis.. Burde ha limt litt sammen, og burde skaffet meg ett par klips på forhånd.. Alltid noen som går i stykker..


    På første døra knotet jeg mye unødvendig.. Til den andre fant jeg ut at jeg i prinsippet bare behøvde å ta av ett lite deksel (plastikk som knekker om du titter kjapt på den), så kom man til den som holder låsen (som jeg selvsagt mistet ned i døra, og måtte av med dørtrekk i dør 2 og).

    Dårlig bilde av en lås


    Ferdig



    Skal bestille opp en 10 klips eller noe, sånn at jeg får byttet de 2 klipsa som er ødelagt, samt ene klipset på lista utvendig på bilen. (ser like ut). Skal og ta å teipe sammen "trekket" i døra når jeg først åpner for å sette på nye klips. Bare må anskaffe litt sølvteip


    Måtte av med dørtrekk på begge sidene pga at jeg mistet en del på dør 2, men hjelper HEFTIG å vite teknikken. (var vel 10-15 min med snakking med naboen og på dør 1)
    Total arbeidstid dør 1: ca 40 min.
    Total arbeidstid dør 2: ca 7 min.
    Sist endret av Wrasko; 17/10/14 kl 13:55
    2011 Renault Scenic 1.5DCI | 200X Peugeot Partner 1.6 hdi | 1982 Volvo 242
    2001 Yamaha TDM 850 | 1997 Aprilia Classic

Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Lignende tråder

  1. Svar: 2
    Siste post: 21/11/13, 13:20
  2. Wrasko: 1982 Volvo 242 DL never starting story
    By Wrasko in forum 200 -serien
    Svar: 29
    Siste post: 30/08/11, 23:09

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •