Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  25
Side 6 av 16 FørstFørst ... 4 5 6 7 8 ... SisteSiste
Viser resultater 126 til 150 av 377

Tråd: Team Tynners 240 og 740 turbo prosjekter

  1. #126
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.322
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Team Tynner Vis post
    Eksostemp tror er høyere enn det som er bra,derfor vil jeg ha måler på plass fort som f.Ikke hatt problem med att ekspansjons tanken begynner å smelte,men det gjør den nå.Pakke den inn i varme bandaje til jeg får laga ett skjold.
    Det var akkurat dette jeg fryktet. Ekosventiler og turbinhjul får kjørt seg og lider nå.
    Den ekstra varmen kommer fra luft og bensinblanding som ikke har fått gjort nytte for seg inne i sylinderen pga for sen tenning. Dette saboterer effektuttaket dramatisk.

    Har mest tro på ett tillegssprut til å begynne med, samt en ny cdi tenning som kan stå i bilen permanent.
    Drømmen hadde å vært å fått til noe med til noe med k-jet,gjerne trykksattIkke planer om mange hundre hester men ca 3 hadde vært fint.
    Men det blir ikke før 240`n er ferdig
    Jeg har også tro på den type oppsett.
    Det klarer du fint. Kjørte selv med dobble orginale B21ET K-jet og det fungerte godt. Fuelkapasiteten er 300 + hk.

    Her ett bilde fra første oppstart. GIK VT211/VT212 eksosmanifold med en 450 hk T4 turbo.

    Sist endret av Batland; 06/08/13 kl 14:10

  2. #127
    Registrerte brukere Team Tynner sin avatar
    Medlem siden
    01. jan. 2010
    Sted
    seljord
    Innlegg
    895
    Antall takk

    Standard

    Skal oppom til delebilen min idag så tar jeg med tenninga fra den og så jeg kan prøve den også.Ender nok med att jeg kjøper en ny cdi tenning til denne seinere eksperimentering også..

    Sett på k-jet oppsettet ditt Batland å synes det ser spennende utBremset dette?Hadde det vært mulig å brukt motronicen jeg har(med seperat tenning),å så hatt ett b21et sprut som nr 2?Dårlig forklart men.
    "iblandt lønner det seg å holde kjeft å late som man er idiot,enn å åpne kjeften å fjerne all tvil"

  3. #128
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.322
    Antall takk

    Standard

    Det er en god plan.
    Til en ren bruksbil hadde jeg vurdert hakket mildere og billigere tenningsboks enn den du valgte til banebilen.

    Takk.
    Dette er mange år siden og lenge før vi Bergensere hadde enkel tilgang til RS Tuning Bergen sin Dynapack slik vi har nå. Den ble derfor ikke bremset, men siden 2 stk. B21ET K-jet henger med til godt noe rundt 370 hk så er det resten av motoroppsettet som avgjør resultatet og ikke bensinsystemet.

    Jeg forstår hva du mener. I utgangspunktet vil det kreve noe tilpassing og innjustering, men ja, jeg har tro på at det kan la seg gjennomføre med tilfredsstillende resultat.

    Når man holder på med slike spesielle oppsett så er det kreativiteten og fantasien som setter begrensningene.
    Eks.; Styre innkoblingen av K-jet via en påsveist og modifisert arm på en integrert WG.
    Sist endret av Batland; 07/08/13 kl 17:10

  4. #129
    Registrerte brukere Team Tynner sin avatar
    Medlem siden
    01. jan. 2010
    Sted
    seljord
    Innlegg
    895
    Antall takk

    Standard

    Har ikke råd til to crane bokser,ikke nå iallfall så må finne meg ett rimligere alernativDriver å kobler sammen hallgiver tenninga nå,fått gnist men ikke start.Brukte msd coilen nå først.Lurer på om relet jeg erstatta coilen med er defekt.Skal prøve med ett annet etterpå.Riktig med ledningene fra orginal coilen inn på 85 og 86?Å så må jeg koble til pluss på 30 og utsignal på 87?Crane tenninga skal og prøves,er bare ett par ledninger der jeg må finne ut hvor skal først.
    Bilde av begivenheten så langt."Lånte" Accel pluggledningene og koblet til "rett" fordeler.Brukte ledninger,fordeler og sluttrinn fra en delebil jeg har

    Tenker det er liv i den om litt

    Brukte du wastegate til innkobling av k-jet nr 2 Batland?Tenkte om det var mulig å bruke en slik trykkbryter som sitter på vanninnsprutet for eksempel,å så en ventil på bensintilførsel`n på sprut nr 2.Men blir kanskje litt forsinkelse da,for da må jo mengdefordeleren fylles opp før det kommer noe ut av dysene..Kan sprut komme på 100% med engang eller må det komme litt gradvis ettersom ladetrykket stiger?
    Maange spørsmål som må løses før jeg kan begynne på noe slikt,men gjøres SKAL det.
    "iblandt lønner det seg å holde kjeft å late som man er idiot,enn å åpne kjeften å fjerne all tvil"

  5. #130
    Registrerte brukere Team Tynner sin avatar
    Medlem siden
    01. jan. 2010
    Sted
    seljord
    Innlegg
    895
    Antall takk

    Standard

    Lest denne noen ganger,mye inspirasjon å tips å få her
    http://forum.savarturbo.se/viewtopic...39368&start=30
    Og dette er jo og en mulighet,rimelig er det og
    http://www.trendab.se/gnistbearb-bra...cyl-p-345.aspx
    Sist endret av Team Tynner; 10/08/13 kl 13:52
    "iblandt lønner det seg å holde kjeft å late som man er idiot,enn å åpne kjeften å fjerne all tvil"

  6. #131
    Registrerte brukere Team Tynner sin avatar
    Medlem siden
    01. jan. 2010
    Sted
    seljord
    Innlegg
    895
    Antall takk

    Standard

    Testa gassoverføringa til forgasserne istad,har trua på denne.Skal ha på locktite når armene er justert inn,samt flytte opplagringa til akselen til andre siden av flensen på den innerste forgasseren.Feste til gasswire kommer oppå plenumet.Blir fint trur jeg
    "iblandt lønner det seg å holde kjeft å late som man er idiot,enn å åpne kjeften å fjerne all tvil"

  7. #132
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    19. mars 2013
    Sted
    Ålesund
    Innlegg
    436
    Antall takk

    Standard

    Ser veldig bra ut spennede prosjekter du har. Men jeg lurer litt på hva du gjør angående kaldstartsventil på gasserturboen?

    Sendt fra min galaxy s4

  8. #133
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.322
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Team Tynner Vis post
    Har ikke råd til to crane bokser,ikke nå iallfall så må finne meg ett rimligere alernativDriver å kobler sammen hallgiver tenninga nå,fått gnist men ikke start.Brukte msd coilen nå først.Lurer på om relet jeg erstatta coilen med er defekt.Skal prøve med ett annet etterpå.Riktig med ledningene fra orginal coilen inn på 85 og 86?Å så må jeg koble til pluss på 30 og utsignal på 87?Crane tenninga skal og prøves,er bare ett par ledninger der jeg må finne ut hvor skal først.
    Bilde av begivenheten så langt."Lånte" Accel pluggledningene og koblet til "rett" fordeler.Brukte ledninger,fordeler og sluttrinn fra en delebil jeg har

    Tenker det er liv i den om litt

    Brukte du wastegate til innkobling av k-jet nr 2 Batland?Tenkte om det var mulig å bruke en slik trykkbryter som sitter på vanninnsprutet for eksempel,å så en ventil på bensintilførsel`n på sprut nr 2.Men blir kanskje litt forsinkelse da,for da må jo mengdefordeleren fylles opp før det kommer noe ut av dysene..Kan sprut komme på 100% med engang eller må det komme litt gradvis ettersom ladetrykket stiger?
    Maange spørsmål som må løses før jeg kan begynne på noe slikt,men gjøres SKAL det.
    Det er en ærlig sak.
    Flott. Coilen er en spole. Det er også en spole mellom 85 og 86 på releét. Ideen er å erstatte den ene spolen med en annen. Du skal derfor ikke koble noe til 30 og 87.
    Ett annet alternativ er å beholde orginalcoilen tilkoblet. Da sveiser du inn en lamdamutter i downpipen og skur inn en Ford OHC tennplugg. Så drar du en vanlig pluggledning fra orginalcoilen og bort til denne pluggen. Originalcoilen jobber da som orginalt.

    Hvis du har gnist, men ikke får start så bør du finne frem tenningslampen og sjekke tenningstidspunktet på syl. 1 på den blokkmonterte fordeleren.

    Nei jeg gjorde det på en annen måte, men valgt å nevne dette for å vise hvor uvanlig man tidvis må tenke for å få hentet ut potensialet i oppsettet.
    Sist endret av Batland; 12/08/13 kl 09:39

  9. #134
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.322
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Team Tynner Vis post
    Lest denne noen ganger,mye inspirasjon å tips å få her
    http://forum.savarturbo.se/viewtopic...39368&start=30
    Og dette er jo og en mulighet,rimelig er det og
    http://www.trendab.se/gnistbearb-bra...cyl-p-345.aspx
    Ett originalsprut er velutvilket og har tilsvarende luftkapasitet på luftmengdemåleren som fuelkapasitet på sprut/dyser. For ett B21ET sprut er kapasiteten ca. 185 hk. Når man gnister sprutet så øker fuelkapasiteten, men luftkapasiteten er uendret. Turboer hater luftrestriksjon på sugesiden. Ett V8 sprut som de brukte i Gr.A har betydelig høyere luftkapasitet.
    Jeg valgte derfor å bruke doble B21ET sprut.
    De kr. 5000,- man sparer kan man i stedet bruke på høykvalitet bensinpumper og nye Gulldyser. http://www.summitracing.com/parts/bc...2047/overview/

    Sist endret av Batland; 12/08/13 kl 15:10

  10. #135
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.322
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av jabbajohn Vis post
    Ser veldig bra ut spennede prosjekter du har. Men jeg lurer litt på hva du gjør angående kaldstartsventil på gasserturboen?
    Originale AT/R-sport forgassere har chockefunksjon som fungerer glimrende og gjør motoren ekstremt lettstartet om resten er korrekt justert.
    Kaldstartventil er 100% overflødig.
    Korrekt oppsatt funker det slik. Legg merke til at choken på forgasseren dras lett på her:

    http://www.youtube.com/watch?v=-v3ZH7gZdsQ
    Sist endret av Batland; 12/08/13 kl 09:38

  11. #136
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.322
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Team Tynner Vis post
    Testa gassoverføringa til forgasserne istad,har trua på denne.Skal ha på locktite når armene er justert inn,samt flytte opplagringa til akselen til andre siden av flensen på den innerste forgasseren.Feste til gasswire kommer oppå plenumet.Blir fint trur jeg
    Ser flott ut dette.

  12. #137
    Registrerte brukere Team Tynner sin avatar
    Medlem siden
    01. jan. 2010
    Sted
    seljord
    Innlegg
    895
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Ett originalsprut er velutvilket og har stilsvarende luftkapasitet på luftmengdemåleren som fuelkapasitet på sprut/dyser. For ett B21ET sprut er kapasiteten ca. 185 hk. Når man gnister sprutet så øker fuelkapasiteten, men luftkapasiteten er uendret. Turboer hater luftrestriksjon på sugesiden. Ett V8 sprut som de brukte i Gr.A har betydelig høyere luftkapasitet.
    Jeg valgte derfor å bruke doble B21ET sprut.
    De kr. 5000,- man sparer kan man i stedet bruke på høykvalitet bensinpumper og nye Gulldyser. http://www.summitracing.com/parts/bc...2047/overview/

    Motronic på b230et yter 182hk orginalt.Med vanlig chiptrimming ca 200,kanskje mer med litt mer agressiv tenning(?)pluss 185hk i tilleg fra b21et sprutet,så kan man altså potensiale til 385hk(ca) viss resten av oppsettet stemmer.Måtte blitt noe slik som:
    *b21 blokk eller kanskje b200ft blokk kan brukes?
    *Vil bruke 940 grenrør,kina røret har iallfall ingen framtid.
    *Bsrt 325 turbo
    *Bruke toppen med innsug som den er(530 med A-kam)
    *Nye dyser.
    *vann/alkohol innsprutet
    *Tenning,må se om mallory eller msd har noe som kan brukes til en rimelig penge.
    *Lage til ett lettere svinghjul.

    Bensinforbruk burde heller ikke bli så ille,bruker jo bare k-jet`n ved hardere pådrag.044 pumper brukelige Batland?
    "iblandt lønner det seg å holde kjeft å late som man er idiot,enn å åpne kjeften å fjerne all tvil"

  13. #138
    Registrerte brukere Team Tynner sin avatar
    Medlem siden
    01. jan. 2010
    Sted
    seljord
    Innlegg
    895
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Ser flott ut dette.
    TakkSkal få en kamerat til å sveise på flensene for meg,å så må jeg borre inn luft/vakuum nippler
    "iblandt lønner det seg å holde kjeft å late som man er idiot,enn å åpne kjeften å fjerne all tvil"

  14. #139
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.322
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Team Tynner Vis post
    Motronic på b230et yter 182hk orginalt.Med vanlig chiptrimming ca 200,kanskje mer med litt mer agressiv tenning(?)pluss 185hk i tilleg fra b21et sprutet,så kan man altså potensiale til 385hk(ca) viss resten av oppsettet stemmer.Måtte blitt noe slik som:
    *b21 blokk eller kanskje b200ft blokk kan brukes?
    *Vil bruke 940 grenrør,kina røret har iallfall ingen framtid.
    *Bsrt 325 turbo
    *Bruke toppen med innsug som den er(530 med A-kam)
    *Nye dyser.
    *vann/alkohol innsprutet
    *Tenning,må se om mallory eller msd har noe som kan brukes til en rimelig penge.
    *Lage til ett lettere svinghjul.

    Bensinforbruk burde heller ikke bli så ille,bruker jo bare k-jet`n ved hardere pådrag.044 pumper brukelige Batland?
    Det stemmer. Kunne blitt morro og driftsikkert det oppsettet der ja, men styr klar B200 motoren med mindre du skal over på strokerveiv og helst B204 topp.

    Bosch 044 pumpene er glimrende. Sleipe selger utnytter dette ryktet til å lage kinakopier som man med fordel kan styre unna.

  15. #140
    Registrerte brukere Team Tynner sin avatar
    Medlem siden
    01. jan. 2010
    Sted
    seljord
    Innlegg
    895
    Antall takk

    Standard

    Hvorfor ikke 8v på 200 blokka?
    Fikk start med hallgiver tenninga,skal teste/justere litt i helgen
    Gladnyhet både for meg å bilene er att jeg var på jobb intervju igår.som jeg tror gikk bra20kr mer i timen,nytt verksted lokale med utstyr,mere goder osv..Hadde vært grusomt
    Sist endret av Team Tynner; 16/08/13 kl 16:44
    "iblandt lønner det seg å holde kjeft å late som man er idiot,enn å åpne kjeften å fjerne all tvil"

  16. #141
    Registrerte brukere Team Tynner sin avatar
    Medlem siden
    01. jan. 2010
    Sted
    seljord
    Innlegg
    895
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Originale AT/R-sport forgassere har chockefunksjon som fungerer glimrende og gjør motoren ekstremt lettstartet om resten er korrekt justert.
    Kaldstartventil er 100% overflødig.
    Korrekt oppsatt funker det slik. Legg merke til at choken på forgasseren dras lett på her:

    http://www.youtube.com/watch?v=-v3ZH7gZdsQ
    Ser på den youtube filmen din,har du to btr?Eller den der bare for å vinkle slangen?
    "iblandt lønner det seg å holde kjeft å late som man er idiot,enn å åpne kjeften å fjerne all tvil"

  17. #142
    Registrerte brukere Team Tynner sin avatar
    Medlem siden
    01. jan. 2010
    Sted
    seljord
    Innlegg
    895
    Antall takk

    Standard

    Fått montert bredbånds lambda og eksostemp måler i helgen.Temp måleren trur jeg ikke er god,så resultatene fra den skal tas med flere never salt.Er måler fra kl racing,har god erfaring med instrumenter derifra tidligere.Ladetrykks måleren deres er like nøyaktig som det orginale testinstrumentet fra volvo vi har på jobb feksI følge lambda måleren,en dyr sak fra
    AEM
    så denne stoler jeg på,får 740`n rikelig med "mat" iallfall!afr 11,5 på tomgang!påfullt pådrag i 3.gir,5000rpm og 1,7bar ladetrykk gikk den ned til ca 13,7-8..
    Sist endret av Team Tynner; 23/08/13 kl 18:39
    "iblandt lønner det seg å holde kjeft å late som man er idiot,enn å åpne kjeften å fjerne all tvil"

  18. #143
    Registrerte brukere Team Tynner sin avatar
    Medlem siden
    01. jan. 2010
    Sted
    seljord
    Innlegg
    895
    Antall takk

    Standard

    Kommer også til å bytte blokk på denne i høst,b19`n er for slapp på lave turtall til en bil til hverdagsbruk.2000 O/min å nedover orker den ingenting,Til gjengjeld går den som bare faen når den får varva litt,så til banebruk er den helt okKunne byttet stempler å,men vil heller ha denne blokka i "reserve" til 240,in case of havari på den etterhvert.
    Har lyst på b21,finner jeg ikke det må det bli en lett dekompa b230..Tok ut endel gods i brennkammera på 530 toppen,så sammen med 230ft/fk blokk ville den fremdeles ha grei komp
    "iblandt lønner det seg å holde kjeft å late som man er idiot,enn å åpne kjeften å fjerne all tvil"

  19. #144
    Registrerte brukere Team Tynner sin avatar
    Medlem siden
    01. jan. 2010
    Sted
    seljord
    Innlegg
    895
    Antall takk

    Standard

    B21,soon b21bt


    Rac lammelen min,får se hvor lenge denne lever
    "iblandt lønner det seg å holde kjeft å late som man er idiot,enn å åpne kjeften å fjerne all tvil"

  20. #145
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.322
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Team Tynner Vis post
    Hvorfor ikke 8v på 200 blokka?
    Fikk start med hallgiver tenninga,skal teste/justere litt i helgen
    Gladnyhet både for meg å bilene er att jeg var på jobb intervju igår.som jeg tror gikk bra20kr mer i timen,nytt verksted lokale med utstyr,mere goder osv..Hadde vært grusomt
    De lange rådene i B200 motorene gjør disse slappere på lave turtall enn B19 motoren.
    Hva har du justert tenningstidspunktet til, både tomgang og fullt utslag?
    Lykke til med ny jobb i tilfellet.
    Sist endret av Batland; 25/08/13 kl 11:44

  21. #146
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.322
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Team Tynner Vis post
    Ser på den youtube filmen din,har du to btr?Eller den der bare for å vinkle slangen?
    Bilen min har etterhvert hatt endel forskjellige oppsett så "tilfeldighetene" gjør at jeg nå har to stk. BTR, men dette er ikke nødvendig.

  22. #147
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.322
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Team Tynner Vis post
    Fått montert bredbånds lambda og eksostemp måler i helgen.Temp måleren trur jeg ikke er god,så resultatene fra den skal tas med flere never salt.Er måler fra kl racing,har god erfaring med instrumenter derifra tidligere.Ladetrykks måleren deres er like nøyaktig som det orginale testinstrumentet fra volvo vi har på jobb feksI følge lambda måleren,en dyr sak fra
    AEM
    så denne stoler jeg på,får 740`n rikelig med "mat" iallfall!afr 11,5 på tomgang!påfullt pådrag i 3.gir,5000rpm og 1,7bar ladetrykk gikk den ned til ca 13,7-8..
    Hvilke temperaturer ser du da?

    Typisk chip dillet å drukne motoren når den ikke har bruk for det og så gi for lite når det gjelder.
    En AFR på 13,7 avslører at motoren får ALT for lite bensin til 1,7 BAR ladetrykk.

  23. #148
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.322
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Team Tynner Vis post
    Kommer også til å bytte blokk på denne i høst,b19`n er for slapp på lave turtall til en bil til hverdagsbruk.2000 O/min å nedover orker den ingenting,Til gjengjeld går den som bare faen når den får varva litt,så til banebruk er den helt okKunne byttet stempler å,men vil heller ha denne blokka i "reserve" til 240,in case of havari på den etterhvert.
    Har lyst på b21,finner jeg ikke det må det bli en lett dekompa b230..Tok ut endel gods i brennkammera på 530 toppen,så sammen med 230ft/fk blokk ville den fremdeles ha grei komp
    Jo bedre drag du vil ha fra lave turtall jo større motorvolum bør du satse på.
    Ulempen er at større motorer dør ut på høye turtall hvis man ikke har budsjett til nye ventilseter, 48/40 ventiler og egentlig en såpass vill kam at man er nødt til å kjøre pulsplitt grenrør. :-(
    Det høye peak dreiemomentet som den A-formede dreiemomentkurven leverer belaster drivverket maksimalt og gir problemer.
    Sist endret av Batland; 25/08/13 kl 12:11

  24. #149
    Registrerte brukere Team Tynner sin avatar
    Medlem siden
    01. jan. 2010
    Sted
    seljord
    Innlegg
    895
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Hvilke temperaturer ser du da?

    Typisk chip dillet å drukne motoren når den ikke har bruk for det og så gi for lite når det gjelder.
    En AFR på 13,7 avslører at motoren får ALT for lite bensin til 1,7 BAR ladetrykk.
    Sto på ca 500 grader,men nå har den låst seg på 200.Defekt instrument tipper jeg.
    på vanlig rolig kjøring ligger den på 11,5-12.Drar jeg på går den ned i 10,5 en stund før den går oppover ettersom ladetrykket stiger.Testa med flere forskjellige chips nå,men ingen store forskjeller.
    "iblandt lønner det seg å holde kjeft å late som man er idiot,enn å åpne kjeften å fjerne all tvil"

  25. #150
    Registrerte brukere Team Tynner sin avatar
    Medlem siden
    01. jan. 2010
    Sted
    seljord
    Innlegg
    895
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    De lange rådene i B200 motorene gjør disse slappere på lave turtall enn B19 motoren.
    Hva har du justert tenningstidspunktet til, både tomgang og fullt utslag?
    Lykke til med ny jobb i tilfellet.
    Det er sant,husker første gangen jeg fikk prøve en 740 tic,den hadde b200ft blokk
    ,531 topp og med overdimensjonert turbo!Fikk beskjed av eieren av bilen om å dra den "fint" opp til 4000 o/min før jeg ga full gassLada nesten ingenting før det,men for en som var vant til å kjøre en sliten b200k,var jo dette rene måneraketten i forhold!
    Justert den til 15 grader på tomgang,har ikke fått testa på fullt utslag ennå.Bilen har bestemt seg for å ikke starte for øyblikket så må finne ut hvorfor det først..
    "iblandt lønner det seg å holde kjeft å late som man er idiot,enn å åpne kjeften å fjerne all tvil"

Side 6 av 16 FørstFørst ... 4 5 6 7 8 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Svar: 17
    Siste post: 23/07/12, 20:54
  2. S: 18" Team Dynamics Monza
    By volvoRsport in forum Felger & dekk selges / kjøpes
    Svar: 71
    Siste post: 01/06/11, 15:52
  3. Team Risig
    By Mikmo in forum Øvrig Volvorelatert
    Svar: 5
    Siste post: 08/03/11, 19:36
  4. Per turbo til gull prosjekter!
    By microplex in forum Forslagskassen
    Svar: 1
    Siste post: 22/08/10, 22:31

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •