Har ikke råd til to crane bokser,ikke nå iallfall så må finne meg ett rimligere alernativ
Driver å kobler sammen hallgiver tenninga nå,fått gnist men ikke start.Brukte msd coilen nå først.Lurer på om relet jeg erstatta coilen med er defekt.Skal prøve med ett annet etterpå.Riktig med ledningene fra orginal coilen inn på 85 og 86?Å så må jeg koble til pluss på 30 og utsignal på 87?Crane tenninga skal og prøves,er bare ett par ledninger der jeg må finne ut hvor skal først.
Bilde av begivenheten så langt."Lånte" Accel pluggledningene og koblet til "rett" fordeler.Brukte ledninger,fordeler og sluttrinn fra en delebil jeg har
Tenker det er liv i den om litt
Brukte du wastegate til innkobling av k-jet nr 2 Batland?Tenkte om det var mulig å bruke en slik trykkbryter som sitter på vanninnsprutet for eksempel,å så en ventil på bensintilførsel`n på sprut nr 2.Men blir kanskje litt forsinkelse da,for da må jo mengdefordeleren fylles opp før det kommer noe ut av dysene..Kan sprut komme på 100% med engang eller må det komme litt gradvis ettersom ladetrykket stiger?
Maange spørsmål som må løses før jeg kan begynne på noe slikt,men gjøres SKAL det.