Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  65
Side 19 av 20 FørstFørst ... 9 17 18 19 20 SisteSiste
Viser resultater 451 til 475 av 492

Tråd: Øygard sin 940se

  1. #451
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Neida, litt mas er berre hyggelig. God jul ja
    Sist endret av Øygard; 09/03/18 kl 14:23

  2. Takk Skårholen, Anders Dybvadsskog takket for denne posten
  3. #452
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Er det nåken som har vore borti Bilstein B4-støtdemparar? Må ha nye bak. Er det andre demparar til grei pris som kan anbefalast?
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  4. #453
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    B4 skal vel tilsvare originalt? Bilstein er i hvert fall å anbefale

    Sent fra min SM-N950F via Tapatalk

  5. #454
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Jeg er veldig fornøyd med Monroe sine gass stødtdempere har de på bruksbilen har hørt veldig mye bra også om de fra andre

  6. Takk Øygard takket for denne posten
  7. #455
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av vangsfreaken Vis post
    B4 skal vel tilsvare originalt? Bilstein er i hvert fall å anbefale

    Sent fra min SM-N950F via Tapatalk
    Ja men originalt er heilt greit, bør ikkje vera veldig mykje stivare enn originalt helst, for då blir det nåke drit å kjøra på dårleg vei. Merka det i går når det satt fem vaksne mannfolk i bilen at det gynga godt på telehiven og bilen vart veldig segen bak.

    Sitat Opprinnelig postet av kimar Vis post
    Jeg er veldig fornøyd med Monroe sine gass stødtdempere har de på bruksbilen har hørt veldig mye bra også om de fra andre
    Las litt om det, og det var nåken som sa det var litt for kort levetid på dei, men det kan jo henda det var ein som har vore litt uheldig og at det egentlig er bra. Ska undersøka litt meir for eg vil kjøpa nåke skikkeleg, er lei av drit.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  8. #456
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Vet at på den ene Yarisen i slekta er det Monroe stødtdempere på fremme og de har noe over 100.000km på seg og fungerer fint enda en kan alltid være uheldig men merker som Bilstein, Monroe osv skal være av god kvalitet.
    Jeg kjøpte mine fra Tyskland fra autodoc og selv om Norsk mva kommer itilegg til prisen så blir det billig så er jo en plass du kan sjekke.

  9. #457
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Ja der er det greit å handla, rimelege prisar, men eg ser at det er omtrent lika rimeleg hos Pedersens Racing, der er det mykje bra til rimeleg pris.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  10. #458
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Ja kan du få kjøpt det i Norge til nesten samme pris så er jo det det beste og pedersen racing har mye bra ja.

  11. #459
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Det blei til at eg kjøpte dei Bilstein-demparane frå Pedesen, kjøpte og forsterka fjører hos dei, so håpar detta blir bra. Må ha nye innerskjermar bak då, dei dårleege demparane og slappe fjørane bak, litt feil innpress på felgane so dei kom for longt ut og 5 over gjennomsnittet tunge mannfolk i bilen var ein dårleg kombinasjon på ein vei med mykje telehiv. Resultatet er at eg må skifta plastinnerskjermane bak og når dei er av må eg smøra på nåke maling og styr på hjulbuen. Eksosanlegget er forresten sundrusta og knekt to plassar, har bestilt rustfritt på Biltema som forhåpentligvis skal gjera jobben i mange år. Eller har bilen fått seg ein ny vindusviskar og blitt vaska ein del gongar sidan sist, i tillegg til ein liten service der eg skifta girloje og. Det angrar eg ikkje på, det vart mykje lettare å gira etterpå, det var nok lenge sidan sist det var skifta girolje på denne, viss det i heile tatt har blitt gjort.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  12. Takk kimar, HansOla takket for denne posten
  13. #460
    Registrerte brukere Taz sin avatar
    Medlem siden
    10. juni 2012
    Sted
    Hardanger
    VCCN medlemsnummer
    2570
    Innlegg
    438
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Det blei til at eg kjøpte dei Bilstein-demparane frå Pedesen, kjøpte og forsterka fjører hos dei, so håpar detta blir bra. Må ha nye innerskjermar bak då, dei dårleege demparane og slappe fjørane bak, litt feil innpress på felgane so dei kom for longt ut og 5 over gjennomsnittet tunge mannfolk i bilen var ein dårleg kombinasjon på ein vei med mykje telehiv. Resultatet er at eg må skifta plastinnerskjermane bak og når dei er av må eg smøra på nåke maling og styr på hjulbuen. Eksosanlegget er forresten sundrusta og knekt to plassar, har bestilt rustfritt på Biltema som forhåpentligvis skal gjera jobben i mange år. Eller har bilen fått seg ein ny vindusviskar og blitt vaska ein del gongar sidan sist, i tillegg til ein liten service der eg skifta girloje og. Det angrar eg ikkje på, det vart mykje lettare å gira etterpå, det var nok lenge sidan sist det var skifta girolje på denne, viss det i heile tatt har blitt gjort.
    Eg kan se om eg har innerskjermane etter 740’n min liggande fremdeles? Husker ikkje ka stand de var i..
    Volvo 740 GLT 16v '89
    Volvo 940 Turbo (FT) '91
    Audi A8 V8 TDI '07
    VW Golf 1.8T Syncro '88
    VW Jetta 16V '85

  14. #461
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Ja det hadde vore flott
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  15. #462
    Registrerte brukere Taz sin avatar
    Medlem siden
    10. juni 2012
    Sted
    Hardanger
    VCCN medlemsnummer
    2570
    Innlegg
    438
    Antall takk

    Standard




    Einaste skaden er den sprekken
    Volvo 740 GLT 16v '89
    Volvo 940 Turbo (FT) '91
    Audi A8 V8 TDI '07
    VW Golf 1.8T Syncro '88
    VW Jetta 16V '85

  16. #463
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Den er ikkje nåke stort problem for der kjem skvettlappen Kor mykje vil du ha for dei då? Er dei i Odda?
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  17. #464
    Registrerte brukere Taz sin avatar
    Medlem siden
    10. juni 2012
    Sted
    Hardanger
    VCCN medlemsnummer
    2570
    Innlegg
    438
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Den er ikkje nåke stort problem for der kjem skvettlappen Kor mykje vil du ha for dei då? Er dei i Odda?
    I Odda ja, bare kom og hent di når du har tid du
    Volvo 740 GLT 16v '89
    Volvo 940 Turbo (FT) '91
    Audi A8 V8 TDI '07
    VW Golf 1.8T Syncro '88
    VW Jetta 16V '85

  18. Takk Øygard takket for denne posten
  19. #465
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Bilen sto parkert i nesten 1,5 mnd no nyleg sidan det har vore litt anleggsarbeid rundt huset her og me har hatt litt dårleg med parkeringspllassar. derfor har denne stått innesperra bak steinrøyser og grøfter og venta på betre tider. Benyta då muligheten til å senda instrumentpanelet til ein som reparerer sånne, etter at km-tellaren og speedometeret slutta å virka. Kunne prøvd å fiksa det sjølv men bestemte meg for å senda det til ein som kan det skikkeleg og få garanti og greier. På mandag måtte bilen i bruk igjen, starta lika fint som alltid og vart kjørt fram på nåken plankar (pga store steinar som me måtte kjøra over). Instrumentpanelet var komt tilbake og fungerte bra, bortsett frå belysninga, den var død. Tenkte å klaga til han som hadde fiksa det, men måtte bruka bilen denne veka sidan Carinaen er vekklånt. I går når eg skulle heim såg eg at ingen av varsellysa fungerte, men det lyste i srs-lyset. Eg måtte uansett heim og kjørte av gårde. Ca halvveis merka eg at motoren fuska og musikken hakka og forsvant etter kvart heilt. Kjørte til sida på eit busstopp og lurte litt på det. Fant ut at batteriet var ganske utlada, kobla frå instrumentpanelet og då, etter å ha venta ei stund starta faktisk bilen igjen, og eg kom meg dei siste 3 mila heim.
    Det var jo naturleg å tenka at feilen var i instrumentpanelet, men etter å ha målt ein del ser det ikkje sånn ut. Instrumentpanelet er i orden og feilen er på bilen, ganske sikkert. Studerte litt koblingsskjema men fekk ikkje gjort so mykje før det var kveld, lot bilen stå på lading over natta og kjørte til jobb i dag, lada bilen der og kjørte heim igjen. Heima på tunet målte eg ca 11,3 volt på batteriet. Etter å ha grubla litt tok eg prøvelampa frå +polen og til der som den tynne ledningen går inn på dynamoen, då begynte dynamoen å lada. Det betyr at dynamoen ikkje får magnetiseringsstraum gjennom ladelampa, det er derfor den ikkje har lada dei siste dagane.
    Det neste på lista no er å sjå over jordingspunkt og litt sånt, dei er ikkje alltid so lette å finna, er det nåken som veit hen det er?
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  20. #466

    Medlem siden
    28. nov. 2010
    Sted
    Hordaland, Bergen
    VCCN medlemsnummer
    940
    Innlegg
    1.570
    Antall takk

    Standard

    Bak sparkeplaten på høyre side rundt styreenheten er det felles jordingspunkt. Usikker på om det er på venstre side også.
    I innerskjermene på begge sider skal det også være felles jordingspunkt.

    Ta av alle kabelsko og skru ut 10mm bolt som holder jordskinne på plass og puss rent alle veier.
    På min 745 jeg hadde en gang slet jeg med at vindusspyleren gikk når jeg tok på langlys og venstre blinklys lyste konstant når jeg hadde på vindusviskerne. Gikk over jord i innerskjermer og alle problemer forsvant

    Anbefaler også at du tar ut laderegulator fra dynamoen og sjekker tilstand på den. Min var ihjenrustet så jeg fikk heller ikke lading på 744'en. Noe tilsvarende symptomer også. Turteller som hopper, musikk som kommer og går, dårlig gange med fjusking.
    2003 Volvo V70 D5 163hk, 1990 Volvo 740, 1994 Volvo 940
    X: 2001 Volvo V70 2.5 TDI, 1995 Volvo 850 2.5 20v [SOLGT], 1995 Volvo 855 [SOLGT OG VRAKET]

  21. Takk Øygard takket for denne posten
  22. #467
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Har sjekka jordingspunkt bak ecuen og tilsvarande på førarsida, tok av ein og ein ledning, der var alt på stell Problemet med belysning i speedometeret og brytarane er løyst med å skifta over den boksen på baksida av instrumentpanel frå delespeedometeret, so no gjenstår berre det andre problemet, som eg trur ligg i instrumentpanelet.
    Dynamoen er berre eit halvt år gammal, og fungera fint, grunnen til at den ikkje alltid har lada er at når srs-lyset lyser og dei andre varsellysa ikkje gjer det får ikkje dynamoen straum i den tynne raude ledningen og då kan han ikkje lada. Har fiksa det midlertidig med å legga opp ein ny ledning frå coilen til dynamoen sånn at det ikkje blir ladeproblem i alle fall, er på ferie med bilen no, skal sjå meir på det når eg kjem heim.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  23. #468
    Registrerte brukere konso sin avatar
    Medlem siden
    30. des. 2009
    Sted
    Ogndal/ Steinkjer
    Innlegg
    594
    Antall takk

    Standard

    Jeg var ut for noe lignende feil på en 740 og da var det en løs kabelsko under sikringsboksen foran girspaken. Denne feilen var også periodisk.

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
    Volvo løs
    Tidligere: 2006 V70 Summum D5 185hk
    04 S80 2,4D+, 94 850GLT og 84/87 740dieseler

    Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lengre tid

  24. Takk Øygard takket for denne posten
  25. #469
    Registrerte brukere Nilsson sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Tretten
    Innlegg
    943
    Antall takk

    Standard

    Sjekka noe så enkelt som pæra til ladelmpa?
    Forresten akkurat bytta dynamo på 240n også, under ett år gammel, ingen varsel lys som fungerte da heller.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Volvo 240GL 1990
    Volvo V70 D5 AWD 2005
    Opel Kadett 1970

    X Volvo 940 1998

  26. #470
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av konso Vis post
    Jeg var ut for noe lignende feil på en 740 og da var det en løs kabelsko under sikringsboksen foran girspaken. Denne feilen var også periodisk.

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
    Takk for tipset, har ikkje leita og gravd so mykje der, skal sjå etter. Må midtkonsollen ut for å komma til? Skal ut med den etter kvart uansett.

    Sitat Opprinnelig postet av Nilsson Vis post
    Sjekka noe så enkelt som pæra til ladelmpa?
    Forresten akkurat bytta dynamo på 240n også, under ett år gammel, ingen varsel lys som fungerte da heller.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Ja den er både sjekka og skifta. Ja, det er jo mulig at ganske nye delar og tar kveld (som f eks startmotoren eg kjøpte før jul) men med den midlertidige løysinga mi har det ikkje vore ladeproblem i heile tatt, har vore på ferietur med bilen denne veka, kom heim i dag, einaste problemet med bilen var at vindusbrytaren i passasjerdøra berre virkar ned og ikkje opp. Det er jo ikkje nåke stort problem sidan eg kan kjøra det opp frå førarplassen men eg har jo lyst å fiksa det
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  27. #471
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Her er forresten bilde av startmotoren frå biltema. No har bilen fått original startmotor igjen




    Bilde frå når eg dreiv og feilsøkte. Har nesten konkludert med at feilen mest sannsynleg er i speedometeret.


    Her er bevis på at jallagreiene mine funka og bilen tok meg der eg ville i sommar.


    Vart brukt som campingbil og, her på vei ned frå Vikafjell




    Ellers kan det nevnast at bilen fekk oljeskift og nye bremseklossar framme før turen.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  28. Takk kimar, 2førr10 takket for denne posten
  29. #472
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Investerte i bagasjeromsmatta i vår, fant ut at eg måtte ha nåke som er lettare å halda reint for eg drive på med mykje rart. Kjøpte matta på vparts. Og so er det komt ei antenna på høgre bakskjermen og, det er ei dab-antenna som eg fekk. Det skal visst vera ei av dei beste på markedet, men viss det stemmer er dab-nettet mykje dårligare enn fm var. Motorvarmarkabelen var eit forsøk på å bøya antenna litt, funka dårlig.


    Har visst ikkje tilgjengeleg bilde av spelaren eg sette i, men han likna på den som sto der før, pioneer, men den nye har dab, usb og aux, det mangla den gamle spelaren, men den var grei ellers so den havna i Carinaen.
    Samlinga mi


    Sidan eg hadde ein til bil kunne eg la 940en stå ei stund i påventeav ny startmotor i vår, då vart det rydda opp litt i diverse gamle ledningar til sub som låg der etter tidligare eigar


    Me investerte i eit sånt sett, som eg har behandla alle holrom og kanalar med, so blir det ein litt mindre dårlig følelse å ta bilen ut på saltet til vinteren. Skal behandla resten og. Det ernåke kliss men heller det enn å la det rusta.


    Litt opprydding i motorromet og, det var so rotete med ledningar, er ikkje heilt ferdig der enno. Her er eit rele til kvart hovedlys, eit til ekstralys og eit som ikkje er tatt i bruk enno.


    På lørdag kom det pakke i posten med litt kjedlige ting og ei frontlykt til venstre sida. Høgre har eg skifta før, for å sjå om det hjelpte på lysstyrken, ville testa med ei først for å ikkje bruka for mykje pengar viss ikkje det hadde nåke for seg, men når eg hadde pakka ut den nye og såg forskjelen bestemte eg meg for å kjøpa ei til. Den første kjøpte eg på Biltema, denne kjøpte eg frå Tyskland for ca halve prisen. Men eg ser at mønsteret i glaset på denne ikje er likt som dei originale og den som eg kjøpte på biltema, so det blir spennande å sjå korleis lysbildet er på den.


    Litt forskjel. Gammal og ny


    Montert


    Fant og ut at registerreima har vore med siste 171000 km og 10 år, kanskje på tide å skifta snart? Har kjøpt ny vannpompa og for det er ein liten lekkasje på den øverste pakningen mot toppen, og so kanskje eg skiftar nåken simmeringar og.
    Sist endret av Øygard; 03/09/18 kl 20:39
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  30. Takk kimar takket for denne posten
  31. #473
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Liker og se at det fortsatt er liv i denne og at du holder liv i den. Når det gjelder dab så har ikke jeg hatt noen problemer er veldig skjeldent at signalene forsvinner såpass at jeg husker ikke sist det skjedde og på turen nå gjennom store deler av Norge så hadde jeg ingen problemer. Jeg har brukt denne antenna på mine biler https://bilradiospes.no/produkter/bi...tiv-takantenne den har 95 på styrke skalaen de har flere typer med forsjellig styrke men de koster.

  32. #474
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Klart det er liv i skuto, har berre vore dårleg til å oppdatera her Styrt ein del ned å laga meir parkeringsplass heima og litt forskjellig andre ting.
    Dabantenna er ikkje so viktig for meg, brukar ikkje dab so ofte, og fleire andre her seier det samme om dekninga, reknar med at det er fjell og sånt som gjer det. Det hadde sikkert vore meir ideelt å ha antenna på taket, men på bakskjermen er tøffare

    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  33. Takk kimar takket for denne posten
  34. #475
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Det går og ha antenna på bakskjermen også hadde det på 240en men ser det at er ikke vits i det om du ikke bruker dab så ofte. Og ja er ofte slik at en ikke har tid til forumet men slik er det bare har det selv slik innimellom. Men må si at jeg er overrasket over hvor lenge registerreima har vært på bilen ville tro at du hadde byttet tidligere og utrolig at den fungerer enda

Side 19 av 20 FørstFørst ... 9 17 18 19 20 SisteSiste

Lignende tråder

  1. Bytte om fra "Manuell" klima til "Automatisk"
    By regeli in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 3
    Siste post: 29/12/12, 21:00
  2. Svar: 4
    Siste post: 12/04/12, 15:01
  3. Ny moderator for "motor og gir" og "avansert trimming"
    By gaupe in forum Avansert trimming
    Svar: 5
    Siste post: 06/02/12, 18:59
  4. S60 2002 - Telefon med "sos" og "Volvo on-call"
    By aarnes in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 18
    Siste post: 21/11/11, 12:13
  5. Svar: 0
    Siste post: 13/11/11, 13:05

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •