Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  9
Side 5 av 7 FørstFørst ... 3 4 5 6 7 SisteSiste
Viser resultater 101 til 125 av 163

Tråd: Ukens tilbud hos Bilnerden

  1. #101
    Samarbeidspartner
    Medlem siden
    23. nov. 2012
    Innlegg
    129
    Antall takk

  2. #102
    Samarbeidspartner
    Medlem siden
    23. nov. 2012
    Innlegg
    129
    Antall takk

  3. #103
    Samarbeidspartner
    Medlem siden
    23. nov. 2012
    Innlegg
    129
    Antall takk

  4. #104
    Samarbeidspartner
    Medlem siden
    23. nov. 2012
    Innlegg
    129
    Antall takk

  5. #105
    Samarbeidspartner
    Medlem siden
    23. nov. 2012
    Innlegg
    129
    Antall takk

    Standard

    Ukens tilbud - Uke 4

    Med lanseringstilbud på blant annet denne nye skjønnheten fra North Detailing. 15 mm utkast gjør maskinen en god del mer effektiv enn Kestrel DAS-6 Pro i tillegg til at den er svært ergonomisk og velbalansert


  6. #106
    Samarbeidspartner
    Medlem siden
    23. nov. 2012
    Innlegg
    129
    Antall takk

  7. #107
    Samarbeidspartner
    Medlem siden
    23. nov. 2012
    Innlegg
    129
    Antall takk

  8. #108
    Registrerte brukere Øyvind G sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Horten
    Innlegg
    3.654
    Antall takk

    Standard

    Har ikke testet UHS selv enda, men utifra det jeg leser om dette produktet så tror jeg dette er et fint produkt for mange her inne som vil ta steget videre uten å ha "skapet fullt" av produkter.

    Dette er et produkt som er laget for å takle de fleste lakktyper og tanken bak det hele er at den skal fjerne mest mulig og etterlate en lakken slik at man kan kjøre et steg. Dette tar nok ikke absolutt alt av riper (spesielt på hard lakk), men den skal ifølge de som har testet dette produktet etterlate et tilfredstillende resultat.

    Sitter du på gjerdet å lurer på å prøve deg på maskinpolering så er UHS og en DA maskin veien å gå. Spør man pent så kanskje Kristian hos Bilnerden (trådstarter) kan gi en hyggelig pakkepris på UHS og hans nye DA maskin og en pakke med Microfiberkluter?


    *Selv om dette er et en stegs produkt så må det legges en voks eller sealer for å beskytte lakken etterpå.

  9. #109
    Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    3.655
    Antall takk

    Standard

    Kan UHS brukes sammen med Uber-puter, eller må man over på Rupes?
    <-- Link
    Pompel & Pilt

  10. #110
    Høvding aarnes sin avatar
    Medlem siden
    14. juni 2010
    Sted
    Oslo, Tåsen
    VCCN medlemsnummer
    4
    Innlegg
    5.133
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ovlov86 Vis post
    Kan UHS brukes sammen med Uber-puter, eller må man over på Rupes?
    Svaret jeg fikk fra Alien Autospa var at det var sterkt anbefalt å benytte UHSputer sammen med UHSprodukt for å oppnå best resultat..
    Jeg har kjøpt inn et UHSkit (liten flaske med produkt + 2x små og 2x store puter. (Som skal brukes sammen med Rupes duetto og Rupes mini)
    Klør i fingra etter å prøve det, men må bli litt bedre vær ute først.
    Sist endret av aarnes; 03/02/15 kl 15:59
    Joachim Aarnes
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styreleder

    --
    C40 P8 Twin Ultimate 2023

  11. Takk ovlov86 takket for denne posten
  12. #111
    Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    3.655
    Antall takk

    Standard

    Ah, I see. Menzerna har vel også en polish kalt 3-in-1 som skal være noe ala samme. Synes Rupes virker litt tungvindt når det kun kan brukes sammen med Rupes-puter osv.
    <-- Link
    Pompel & Pilt

  13. #112
    Administrator
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Kongsberg
    VCCN medlemsnummer
    5
    Innlegg
    5.183
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ovlov86 Vis post
    Synes Rupes virker litt tungvindt når det kun kan brukes sammen med Rupes-puter osv.
    At de sier det har vel mest med at de vil selge puter også, du kan nok trygt kjøre på med andre passende puter.

  14. Takk ovlov86 takket for denne posten
  15. #113
    Høvding aarnes sin avatar
    Medlem siden
    14. juni 2010
    Sted
    Oslo, Tåsen
    VCCN medlemsnummer
    4
    Innlegg
    5.133
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av volvoRsport Vis post
    At de sier det har vel mest med at de vil selge puter også, du kan nok trygt kjøre på med andre passende puter.
    Vet ikke det, kanskje noen fra bilnerden eller alien autospa kan uttale seg her..
    I mitt tilfelle var det snakk om å bruke eksisterende rupesputer, og når man har lagt igjen rundt 10000kr over noen få uker så er vel ikke mersalg av puter det første man tenker på.
    Som sagt, jeg vet ikke, men siden det er en 1-stegs som gjør underverker (som det sies) kan det være en spesiell hard/mykhet i puta? jeg vet ikke.
    Joachim Aarnes
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styreleder

    --
    C40 P8 Twin Ultimate 2023

  16. #114
    Registrerte brukere Øyvind G sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Horten
    Innlegg
    3.654
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ovlov86 Vis post
    Kan UHS brukes sammen med Uber-puter, eller må man over på Rupes?
    Du kan fint bruke andre puter. Her må du prøve deg litt frem hva som fungerer best hvis du har litt forskjellige puter fra før.

    Jeg har lest at UHS puten er vedlig hard (de fleste av Rupes sine puter er det), men at den blir litt mykere etter den er brukt litt. Dette er ikke noe problem på flatt panel, men er litt vanskelig og ekkel over knekker/kurver. Ser også at noen anbefaler gul Rupes pute sammen med UHS da denne i utgangspunktet er mykere enn UHS puten. Ved å bruke andre puter så gjør dette noe med efekten og resultatet både på godt og vondt.

    For de som ikke har andre puter eller så mye erfaring innenfor dette så vil nok det tryggeste være å gå for UHS puten. Det går jo også ann å ta med den gule puten også så kan man se selv hva man liker best.

    Jeg gjentar at jeg ikke har noen erfaring med UHS. Jeg har testet blå, grønn og gul Rupes produkt og puter som jeg synes fungerer meget bra. Alt er av høy kvalitet, er behagelig å jobbe med, leverer overaskende godt resultat og alt har en fornuftig pris.


    Jeg har akkurat fått North maskinen i hus. Gleder meg til å få testet den da det virker som en god maskin og den har en meget fin pris. Har planer om å få laget en liten review med denne maskinen.
    Sist endret av Øyvind G; 04/02/15 kl 17:23

  17. Takk ovlov86 takket for denne posten
  18. #115
    Samarbeidspartner
    Medlem siden
    20. juni 2014
    Innlegg
    17
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av aarnes Vis post
    Vet ikke det, kanskje noen fra bilnerden eller alien autospa kan uttale seg her..
    I mitt tilfelle var det snakk om å bruke eksisterende rupesputer, og når man har lagt igjen rundt 10000kr over noen få uker så er vel ikke mersalg av puter det første man tenker på.
    Som sagt, jeg vet ikke, men siden det er en 1-stegs som gjør underverker (som det sies) kan det være en spesiell hard/mykhet i puta? jeg vet ikke.
    Hei
    Du kan fint bruke andre pader med Rupes UHS produkt, men ikke omvendt.
    men nå er det sånn at dem har laget desse 2 produktene sammen, fordi dem mener at det gir det beste resultatet å hard lakk.
    Men som Øyvind.G skriver, kan man selfølgelig bruke produktet på andre puter.
    Ingen bil er lik og ingen lakk er lik, så man må nesten prøve seg frem.
    Jeg har hørt kun positive tilbakemeldinger fra de beste i landet når det gjelder UHS. Men som alt, øvelse gjør mester
    Alien Autospa AS
    E-post: kundeservice@alienautospa.no
    Tlf: 954 814 00


    Våre utmerkelser:

    Certified Detailer Swissvax, Modesta, Cosmic, PolishAngel, GTechniq, NAD-Nanolex og Max Protect Certified Instructor

  19. #116
    Samarbeidspartner
    Medlem siden
    23. nov. 2012
    Innlegg
    129
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ovlov86 Vis post
    Kan UHS brukes sammen med Uber-puter, eller må man over på Rupes?
    Du kan fint bruke UHS polish sammen med andre pads. Blant annet Uber som er slitesterke og gir mye for pengene. UHS pad'en er spesialdesignet for at man skal kunne oppnå gode resultater med 1-stegs polering på harde lakktyper. På mykere lakktyper kan ofte Uber være et bedre alternativ. UHS polish er en veldig god allrounder polish som støver lite og er enkel å buffe (tørke bort produktrester) og en speilblank finish

  20. Takk ovlov86 takket for denne posten
  21. #117
    Samarbeidspartner
    Medlem siden
    23. nov. 2012
    Innlegg
    129
    Antall takk

  22. #118
    Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    3.655
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Bilnerden.no Vis post
    Du kan fint bruke UHS polish sammen med andre pads. Blant annet Uber som er slitesterke og gir mye for pengene. UHS pad'en er spesialdesignet for at man skal kunne oppnå gode resultater med 1-stegs polering på harde lakktyper. På mykere lakktyper kan ofte Uber være et bedre alternativ. UHS polish er en veldig god allrounder polish som støver lite og er enkel å buffe (tørke bort produktrester) og en speilblank finish
    Takker for bra svar.

    Har ikke Menzerna et tilsvarende produkt, kalt 3-in-1? Har sett lite tester av det.
    <-- Link
    Pompel & Pilt

  23. #119
    Samarbeidspartner
    Medlem siden
    23. nov. 2012
    Innlegg
    129
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ovlov86 Vis post
    Takker for bra svar.

    Har ikke Menzerna et tilsvarende produkt, kalt 3-in-1? Har sett lite tester av det.
    Jo, det stemmer. Vi har den på lager, men har dessverre ikke fått lagt den ut i nettbutikken enda. Den både polerer og legger igjen beskyttelse og er i så måte et annerledes produkt enn UHS. Man slipper å vokse/beskytte bilen ved å bruke 3-in-1, så det går fortere, men resultatet blir som regel ikke like blankt og beskyttelsen varer ikke like lenge som ved polering først og voks/beskyttelse etterpå

  24. #120
    Samarbeidspartner
    Medlem siden
    23. nov. 2012
    Innlegg
    129
    Antall takk

    Standard

    Ukens tilbud - Uke 8

    Tilbud på flere av nyhetene fra GTechniq!

  25. #121
    Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    3.655
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Bilnerden.no Vis post
    Jo, det stemmer. Vi har den på lager, men har dessverre ikke fått lagt den ut i nettbutikken enda. Den både polerer og legger igjen beskyttelse og er i så måte et annerledes produkt enn UHS. Man slipper å vokse/beskytte bilen ved å bruke 3-in-1, så det går fortere, men resultatet blir som regel ikke like blankt og beskyttelsen varer ikke like lenge som ved polering først og voks/beskyttelse etterpå
    Hmm. Høres ut som et interessant produkt den 3in1-en også.

    Takker for gode svar!
    <-- Link
    Pompel & Pilt

  26. #122
    Samarbeidspartner
    Medlem siden
    23. nov. 2012
    Innlegg
    129
    Antall takk

  27. #123
    Samarbeidspartner
    Medlem siden
    23. nov. 2012
    Innlegg
    129
    Antall takk

  28. #124
    Samarbeidspartner
    Medlem siden
    23. nov. 2012
    Innlegg
    129
    Antall takk

  29. #125
    Samarbeidspartner
    Medlem siden
    23. nov. 2012
    Innlegg
    129
    Antall takk

    Standard

    Ukens tilbud - Uke 12

    Crazy price på Edgeless Microfiber kluter

Side 5 av 7 FørstFørst ... 3 4 5 6 7 SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •