Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  3
Side 2 av 3 FørstFørst 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 26 til 50 av 63

Tråd: KSR, kimmit sport racing

  1. #26
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Frøya
    Innlegg
    312
    Antall takk

    Standard

    Har kunn negative erfaringer med disse gutta, reklamasjoner blir avfeid umiddelbart uten begrunnelse. Jeg anbefaler dere å kjøpe Kina varer andre steder.

  2. #27
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    27. des. 2009
    Sted
    Averøy, Nordmøre
    Innlegg
    806
    Antall takk

    Standard

    jeg er veeeeldig fornøyd med kimmit! kjøpte ei vifte derrifra nå, og den kom raskt!
    dessuten samler jeg litt på stickers, så jeg ba om å få med litt reklameeffekter, og fikk nå tilsendt halve sjappa i reklamestickers! kontakten med dem har også vært veldig god. enkle å handle med!
    97' Volvo S70 T5
    90' Volvo 240GL (F+T)Solgt:(

  3. #28
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Meland - Frekhaug
    VCCN medlemsnummer
    363
    Innlegg
    2.075
    Antall takk

    Standard

    Kjempe fornøyd, fantastisk service og ikke minst gode priser

    Ser fram til neste dose med deler som skal handles.

  4. #29
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    kan vell da si at jeg er skeptisk og ikke fornøyd med dette her jeg også racing242...

    sendte ksr en mail ang pris på oljekjøling, bensinpumpe og intercooler for fk i 242n... sendte denne 16 NOVEMBER... fikk i dag svar 5 DESEMBER...
    da var i tillegg svaret som følger: noen bruker radiator fra bmw...

    skjønner ikke hvor de tok spørsmålet om radiator fra og heller ikke hvorfor de ikke kunne svare på de ting jeg spurte om i mailen, nesten en mnd etter jeg sendte den... måtte jo også sende til alle 3 mailadressene jeg fant på sida deres for å få svar om ikke annet et totalt usaklig svar... alt for lenge etter det er akseptabelt å forvente svar fra et firma i norge!

    håper noen kan bringe det videre og kanskje få noen til å ta tak i kundeservicen... for sånn gjør meg bare glad for å ha ebay... og bcb... og kgtrimning...

  5. #30
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Frøya
    Innlegg
    312
    Antall takk

    Standard

    Hahaha, jeg må le av de gutta der altså, skulle tro at de trodde de var de eneste som har parts til bila våre, de oppfører seg i allefall slik. Anbefaler de ett kurs i kundebehandling.
    Får si som jeg har sagt før: KJØP KINAVARENE DERES EN ANNEN PLASS!

  6. #31
    Registrerte brukere Ekren sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Melhus, Norway
    Innlegg
    1.019
    Antall takk

    Standard

    Har kjøpt noe snusk til mine biler der jeg, bare gode erfaringer.

    som f.eks en msd coil dem hadde litt leverings tid på, så hadde jeg glemt noe pluggwraps og fikk etterbestilt dem uten problemer.

    raskt svar var det og.
    Styremedlem VOLVO-klubben trøndelag
    -1977 242 Turbo -1978 242 L SOLGT -1983 240 Turbo orginalare -1989 740 Turbo SOLGT -1990 240 Turbo - 2006 VW Transporter -1989 245 Turbo

  7. #32
    Registrerte brukere kapli sin avatar
    Medlem siden
    23. jan. 2010
    Sted
    Seljord
    Innlegg
    587
    Antall takk

    Standard

    Sendte mail og spørte om det gikk an å få sendt stålstrips i en konvolutt så frakta ikke blir så svindyr, men det gikk ikke...Da ble det fort handel på ebay gitt..

  8. #33
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    aldri hatt noe problemer med kimmit. rask levering er det også.
    og aldri vært noe spørsmål anngående reklamasjon.har blitt sendt nye deler i posten samme dag eller dagen etter!
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  9. #34
    Registrerte brukere R.G sin avatar
    Medlem siden
    08. sep. 2010
    Sted
    alvdal
    Innlegg
    4.040
    Antall takk

    Standard

    aldri hadd trøbbel med di jeg el. hadde en reklamasjon for halvt år sida på en turbo jeg fikk(røyk blått på første oppstart spytta olja i ett kjør, sendte tilbake, gikk noen dager og fikk ny tilbake med bekreftelse på att den forrige var defekt, uten ekstra kostnader. bestilt ting og tang i senere tid, og fått i post dagen etterpå så er fornøyd med ksr hittil.
    1988 760 B6284T
    1988 765 D24TIC
    1985 740 B230ET

  10. #35
    Registrerte brukere Frigstad Racing sin avatar
    Medlem siden
    27. juli 2010
    Sted
    Lillesand
    Innlegg
    1.929
    Antall takk

    Standard

    Dem svarer meg ikke på mail engang med mine spørsmål om noen produkter..
    Synes det står veldig lite om enkelte produkter så derfor må enn jo spørre før en bestiller de har brukt mye Ctrl+C etterfulgt av Ctrl+V i webshoppen syns jeg.

  11. #36
    Registrerte brukere Audun sin avatar
    Medlem siden
    15. juli 2010
    Sted
    Akershus
    Innlegg
    624
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av SirKim Vis post
    Hver gang jeg sender dem mail får jeg aldri svar! Bortsett fra 2 ganger! Ene gangen ble jeg skikkelig irritert da jeg skulle handle turbo. Hadde bestemt meg for turbo, men hadde bare et par spørsmål som jeg stilte i mail. Men gidder de svare? Nei. Sendte mail 3 ganger til dem, men aldri svar å få. Så siden dem ikke ville svare når folk skal kjøpe turbo til 13 lapper, så går man en annan plass istede! Dem hadde hatt en kjøper, men når dem ikke svarer så får de bare sitte der fortsette med å pille seg i ræva eller hva de nå enn gjør...

    Men når man sender inn bestilling uten noe spørsmål eller noe, ja da sender de jo. Men spørsmål osv virker det som for meg at dem ikke gidder å svare på. Ja, det var riktig mail-adresse, for fikk svar på første mail. Men 2 mailen jeg sendte fikk jeg aldri svar på. Mail nummer 2 ble sendt 3 ganger. Enda ikke svart. Å dette er vel 4 mnd siden ca.

    Handler ikke mye der nå nei!
    Det er nå min erfaring
    Opplevd det samme selv. Hadde planer om og kjøpe en rimelig stor pakke der, sendte de en forespørsel ang noen av delene jeg hadde noen spm om. Fikk aldri no svar tilbake.

    Sendte de en ordre: la inn et spm i ordre, de svarte aldri på det, men delene og regnina fikk jeg

    Og når en driver en butikk. Så må en vite hva en selger for noe. Spørr du meg høres det ut som mangel på kunskap her ettersom mange ikke for noe svar fra sine spm.

    Virker som de rett og slett gir litt faen i kundeservice
    menmen,en betaler for hva en får....
    Sist endret av Audun; 23/02/11 kl 02:11
    White smoke racing- Volvo 740 tic
    prosjekttråd: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=15947

  12. #37
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Meland - Frekhaug
    VCCN medlemsnummer
    363
    Innlegg
    2.075
    Antall takk

    Standard

    Ta å ring de neste gang, for disse gutta sitter ikke på ræven bak datamaskinen... De holder HELE tiden på med en bil eller flere.

  13. #38
    Registrerte brukere gull pilen sin avatar
    Medlem siden
    21. mars 2010
    Sted
    Elleville Vesten....
    Innlegg
    3.087
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gl740turbo Vis post
    Ta å ring de neste gang, for disse gutta sitter ikke på ræven bak datamaskinen... De holder HELE tiden på med en bil eller flere.
    da skulle de hatt en mann til kunde behandling.....
    2008 v50 summum 2,0tdi (konebil)
    1993 S2 Avant 2,2 turbo

  14. #39
    Utestengt
    Medlem siden
    18. feb. 2010
    Sted
    Namdalen
    Innlegg
    410
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gl740turbo Vis post
    Ta å ring de neste gang, for disse gutta sitter ikke på ræven bak datamaskinen... De holder HELE tiden på med en bil eller flere.
    Da burde di KANSKJE ikke drive butikk !!!!!!!!

  15. #40
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Meland - Frekhaug
    VCCN medlemsnummer
    363
    Innlegg
    2.075
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av 242 Vis post
    Da burde di KANSKJE ikke drive butikk !!!!!!!!
    Hvorfor ikke? De vil jo dele alle sine ting de skaffer fra steder rundtom over alt i verden med oss her ute i gaten.

    Er enig at det kanskje burde stått RING ved spørsmål og annet, men det betyr ikke alikavell at de skal måtte stenge ned netthandelen sånn at vi ikke kan se hva de har for noe kult.

    Men kan heller ikke se så mange som har prøvd å ringe kim foreksempel uten å få svar? Burde gjerne tenkt litt selv når man ikke før svar via mail før en legger ut masse negativt om de.

    Uansett er det opp til hver enkelt å handle hos de så de som er misfornøyd kan lavær men vi med god erfaring kan forsette å handle

  16. #41
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Meland - Frekhaug
    VCCN medlemsnummer
    363
    Innlegg
    2.075
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gull pilen Vis post
    da skulle de hatt en mann til kunde behandling.....
    Klart det, og mulig de har eller skal få...men jeg kan ikke svare på hva og hvordan de vil drive sin sjappe

  17. #42
    Utestengt
    Medlem siden
    18. feb. 2010
    Sted
    Namdalen
    Innlegg
    410
    Antall takk

    Standard

    Nå skriver du hvorfor ikke, men klart det ? Hva mener du , kundebehandler, eller kunder som "skal "skjønne di bygger sine egne biler ?

    Så lenge di ikke klarer å ta vare på sine kunder, og nye som ikke får hjelp.
    Så kan di skru så mye bil og ha peiling så langt oppi en viss plass for min del.

    En butikk selger, bygger ikke biler til fordel for sin egen interesse.

    Her er en tråd om erfaringer, ikke HVA di kommer til å få eller kunne hatt.
    Di har en slik opptreden pr i dag. That"s it. Forferdeligt dårligt !

  18. #43
    Registrerte brukere Frigstad Racing sin avatar
    Medlem siden
    27. juli 2010
    Sted
    Lillesand
    Innlegg
    1.929
    Antall takk

    Standard

    Hvis de alltid er opptatt med en eller annen bil så har de jo ikke kapasitet til drive butikk.
    De er jo tydeligvis så opptatte at de ikke har tid til å sjekke mailen sin engang.

    En butikks gode rykte kommer fra god kundeservice, ikke åssen bilen de som har sjappa skrur på.. Vet ikke med dere andre, men jeg driter jo langt oppi det, jeg skal jo bare ha deler, er jo derfor jeg tar kontakt med dem, for de er jo en butikk!

    Men dette telefonnummeret skulle jeg likt å ha. Noen som kan poste det?

  19. #44
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Meland - Frekhaug
    VCCN medlemsnummer
    363
    Innlegg
    2.075
    Antall takk

    Standard

    901 80 947

    900 60 004

  20. #45
    Registrerte brukere gull pilen sin avatar
    Medlem siden
    21. mars 2010
    Sted
    Elleville Vesten....
    Innlegg
    3.087
    Antall takk

    Standard

    men hva er vitsen med en webshop hvis kundene må ringe dem uansett for å bestille ting...???

    gl740turbo: vet du var litt oppgitt på dem en periode også, så du kjønner sikkert folk på forumet her er oppgitt...
    ik noe vits å forsvare at de ikke greier å drifte webshoppen sin.....!!
    2008 v50 summum 2,0tdi (konebil)
    1993 S2 Avant 2,2 turbo

  21. #46
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Meland - Frekhaug
    VCCN medlemsnummer
    363
    Innlegg
    2.075
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gull pilen Vis post
    men hva er vitsen med en webshop hvis kundene må ringe dem uansett for å bestille ting...???

    gl740turbo: vet du var litt oppgitt på dem en periode også, så du kjønner sikkert folk på forumet her er oppgitt...
    ik noe vits å forsvare at de ikke greier å drifte webshoppen sin.....!!
    Var oppgitt en liten stund når de sendte meg feile AN koblinger, men det ordnet de jo opp ganske så kjapt. Så det kan jeg ikke klage på. Alle kan ta feil i blandt.

    De som vil kan være oppgitt og la hver å handle hos de

    Orker ikke å diskutere mer for er typeligvis sykt vanskelig å trykk inn 8 sifre på telefonen og ringe. Via telefon før du direkte kontakt, og mye letter å diskutere med de. Og gjør de noe feil eller du ikke er fornøyd kan du si det direkte i telefonen.

    Dumt for KSR om de blir barnslig i telefonen å slenger dritt for det går bare utover de selv, men uansett er jeg strålende fornøyd med både service og priser så ferdig med den saken. Skal ikke blande meg inn mer i andre sine erfaringer.

  22. #47
    Registrerte brukere JørnM_940 sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Stoksund, Norway
    Innlegg
    1.289
    Antall takk

    Standard

    En god butikk følger opp alt som blir forespurt, og vet at kunden alltid har rett
    -BMW 320cd, 2005

    X: 1991 Volvo 940 bruksbilprosjekt ---> Solgt!

  23. #48
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Kunden har så absolutt ikke alltid rett . Men man må såklart prøve å møte kunden på best mulig måte i alle mulige situasjoner.

    At de er ute å skrur på biler er ingen unnskyldning for å ikke svare på mail. Det koster dem kanskje 20 minutter om dagen å sjekke/svare på mail, gjøre/sjekke opp det som eventuellt må sjekkes og skrive notater i Outlook kalenderen eller lignende så man husker det man eventuellt må huske på så det ikke går i surr.

  24. #49
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av racing242 Vis post
    Hahaha, jeg må le av de gutta der altså, skulle tro at de trodde de var de eneste som har parts til bila våre, de oppfører seg i allefall slik.
    De oppfører seg akkurat som Statens vegvesen!

    Forskjellen er bare at Statens vegvesen er helt uten konkurranse, noe disse gutta også tror de er
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  25. Takk Audun takket for denne posten
  26. #50
    Utestengt
    Medlem siden
    18. feb. 2010
    Sted
    Namdalen
    Innlegg
    410
    Antall takk

    Standard

    haha, bra sagt

Side 2 av 3 FørstFørst 1 2 3 SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •