Brukere som er tagget i denne tråden

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 25 av 63

Tråd: KSR, kimmit sport racing

Hybrid View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #1
    Utestengt
    Medlem siden
    18. feb. 2010
    Sted
    Namdalen
    Innlegg
    410
    Antall takk

    Thumbs down KSR, kimmit sport racing

    Oppdaterer min profil osv da jeg ikke har brukt di på en stund.

    Bestiller dagen etterpå, da jeg var usikker på en ting jeg skulle ha.

    Men ingen pakke får jeg, for den er sendt til min gamel adresse.
    Noe som ksr sier er min feil.

    Terningkast 1

    Finnes da nok av plasser å handle kinating, så er bare å bytte da .

  2. #2
    Straydog sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Nord-Norge
    VCCN medlemsnummer
    669
    Innlegg
    403
    Antall takk

    Standard

    Forstår jeg deg riktig når du mener du at det er KSR sin feil at du ikke har opplyst din nye adresse til dem?
    Har: 20 Kia e-Soul 64kWh | 10 XC70 2,4D AWD
    Hadde: 17 V90 D3 AWD | 08 XC70 D5 AWD | 04 XC70 D5 | 07 XC90 D5 | 04 V70 D5 | 91 940GL 2,3 | 05 S60R | 00 V70 2,5D | 07 XC70 D5 | 06 V70 2,0T | 97 850 T-5 | 86 740GLE | 93 240GL

  3. #3
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Det har jo ingen ting å si hvis man sender til feil adresse i norge.. tar noen dager ekstra bare.
    One Ring to rule them all

  4. #4
    Utestengt
    Medlem siden
    18. feb. 2010
    Sted
    Namdalen
    Innlegg
    410
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Straydog Vis post
    Forstår jeg deg riktig når du mener du at det er KSR sin feil at du ikke har opplyst din nye adresse til dem?
    Jeg oppdaterer adresse ,tlf FØR bestiling.
    Og får ordre bekreftelse med min nye adresse på mail.
    Så sendes det feil, hva annet kan jeg gjøre da ???
    Er den min feil, di fyrte seg seriøst opp og sa at
    jeg måtte bare kjøre sak. For det hadde mange andre prøvd på også.

    Slikt lyder ikke bra nei........

  5. #5
    Straydog sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Nord-Norge
    VCCN medlemsnummer
    669
    Innlegg
    403
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av 242 Vis post
    Jeg oppdaterer adresse ,tlf FØR bestiling.
    Og får ordre bekreftelse med min nye adresse på mail.
    Så sendes det feil, hva annet kan jeg gjøre da ???
    Er den min feil, di fyrte seg seriøst opp og sa at
    jeg måtte bare kjøre sak. For det hadde mange andre prøvd på også.

    Slikt lyder ikke bra nei........
    Da blir saken annerledes ja... Noen som har en dårlig dag kanskje?
    Har: 20 Kia e-Soul 64kWh | 10 XC70 2,4D AWD
    Hadde: 17 V90 D3 AWD | 08 XC70 D5 AWD | 04 XC70 D5 | 07 XC90 D5 | 04 V70 D5 | 91 940GL 2,3 | 05 S60R | 00 V70 2,5D | 07 XC70 D5 | 06 V70 2,0T | 97 850 T-5 | 86 740GLE | 93 240GL

  6. #6
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Skedsmokorset, akershus
    Innlegg
    644
    Antall takk

    Standard

    Jeg har handlet MASSE fra KSR og da mener jeg MASSE!og jeg er rimlig fornøyd med både service og levering.

    og som mange andre butikker hjelper det faktisk og ringe de.

    men skjønner at folk blir frustrerte da de ikke får svar

  7. #7
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Straydog Vis post
    Forstår jeg deg riktig når du mener du at det er KSR sin feil at du ikke har opplyst din nye adresse til dem?
    Han mener at han oppdaterte sin addresse på profilen sin hos dem en dag og bestillte delene dagen etterpå. Og så ble delene sendt til hans gamle adresse istedenfor den nye han la inn.

  8. #8
    Registrerte brukere Fjellvang sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Nordland
    Innlegg
    221
    Antall takk

    Standard

    Har selv bare positive erfaringer med Kimmit.
    Bestilt fra dem ett par ganger, og varene har kommet etter få dager.

  9. #9
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    levanger
    Innlegg
    2.293
    Antall takk

    Standard

    Bar positivt og si om dem jeg og, de er jo faktisk på nivå med ebay priser også
    Kawasaki kfx 450r
    BMW E39 525T

  10. #10
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Da kommer jo pakka til riktig adresse om 2-3-4 dager... max
    jeg får ihvertfall regningene / pakkene mine selv om jeg ikke har endra adresse til alt å alle
    One Ring to rule them all

  11. #11
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. mars 2010
    Sted
    Midt-Norge , Nord møre.
    Innlegg
    1.006
    Antall takk

    Standard

    vanlig at de bare legger med regning uten kid nr i pakken da? før har jeg fått pakken i oppkrav , men den jeg fikk idag lå det regning neddi pakken. Uten kid nr. Skeptisk

  12. #12
    Registrerte brukere Anders- sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Grua, Hadeland
    Innlegg
    719
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Jobbe88 Vis post
    vanlig at de bare legger med regning uten kid nr i pakken da? før har jeg fått pakken i oppkrav , men den jeg fikk idag lå det regning neddi pakken. Uten kid nr. Skeptisk
    Hvorfor skulle det vekke noe skepsis?
    Volvo 242 L 77 B19A
    Vært litt fraværende det siste året, går med planer om å kjøpe bil igjen


  13. #13
    Utestengt
    Medlem siden
    18. feb. 2010
    Sted
    Namdalen
    Innlegg
    410
    Antall takk

    Standard

    Da fikk jeg mail i dag. Så ble nå litt overasket pga gårdagens munnhugge
    Gikk litt opp på på terminskastet , men ikke helt på topp pga unødvendig ufred.



    Blir sendt på nytt idag til rett adresse. Beklager feilen.

    Mvh
    KSR

  14. #14
    SirKim sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2895
    Innlegg
    1.929
    Antall takk

    Standard

    Hver gang jeg sender dem mail får jeg aldri svar! Bortsett fra 2 ganger! Ene gangen ble jeg skikkelig irritert da jeg skulle handle turbo. Hadde bestemt meg for turbo, men hadde bare et par spørsmål som jeg stilte i mail. Men gidder de svare? Nei. Sendte mail 3 ganger til dem, men aldri svar å få. Så siden dem ikke ville svare når folk skal kjøpe turbo til 13 lapper, så går man en annan plass istede! Dem hadde hatt en kjøper, men når dem ikke svarer så får de bare sitte der fortsette med å pille seg i ræva eller hva de nå enn gjør...

    Men når man sender inn bestilling uten noe spørsmål eller noe, ja da sender de jo. Men spørsmål osv virker det som for meg at dem ikke gidder å svare på. Ja, det var riktig mail-adresse, for fikk svar på første mail. Men 2 mailen jeg sendte fikk jeg aldri svar på. Mail nummer 2 ble sendt 3 ganger. Enda ikke svart. Å dette er vel 4 mnd siden ca.

    Handler ikke mye der nå nei!
    Det er nå min erfaring

  15. #15
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av SirKim Vis post
    Hver gang jeg sender dem mail får jeg aldri svar! Bortsett fra 2 ganger! Ene gangen ble jeg skikkelig irritert da jeg skulle handle turbo. Hadde bestemt meg for turbo, men hadde bare et par spørsmål som jeg stilte i mail. Men gidder de svare? Nei. Sendte mail 3 ganger til dem, men aldri svar å få. Så siden dem ikke ville svare når folk skal kjøpe turbo til 13 lapper, så går man en annan plass istede! Dem hadde hatt en kjøper, men når dem ikke svarer så får de bare sitte der fortsette med å pille seg i ræva eller hva de nå enn gjør...

    Men når man sender inn bestilling uten noe spørsmål eller noe, ja da sender de jo. Men spørsmål osv virker det som for meg at dem ikke gidder å svare på. Ja, det var riktig mail-adresse, for fikk svar på første mail. Men 2 mailen jeg sendte fikk jeg aldri svar på. Mail nummer 2 ble sendt 3 ganger. Enda ikke svart. Å dette er vel 4 mnd siden ca.

    Handler ikke mye der nå nei!
    Det er nå min erfaring
    Sånn er det faktisk mange butikker som er. Uten at jeg skjønner hvorfor. Når det er snakk om deler til flere tusen kroner, så skulle man tro de var såpass interessert i å selge at de hvertfall svarer på spørsmålene de mottar.

  16. #16
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ChrML Vis post
    Sånn er det faktisk mange butikker som er. Uten at jeg skjønner hvorfor. Når det er snakk om deler til flere tusen kroner, så skulle man tro de var såpass interessert i å selge at de hvertfall svarer på spørsmålene de mottar.

    De får sikkert 150 mail om dagen fra "snakkere". Jeg la ut en ny kkk24 fra s60 for salg i fjor sommer. satte prisen til 5000. billig for en slik ny turbo. 50mail i løpet av dagen fra folk jeg VISTE ikke kom til å kjøpe turboen. 20telefoner fra folk som jeg også viste ikke skulle ha den. solgte den til den første som sa "han kom å hentet".
    Prøv å legg ut en eldre honda accord til salgs i oslo, så skjønner dere hva jeg mener. (det er foresten JÆVLIG moro også)
    One Ring to rule them all

  17. #17
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TeamBørnOut Vis post
    De får sikkert 150 mail om dagen fra "snakkere". Jeg la ut en ny kkk24 fra s60 for salg i fjor sommer. satte prisen til 5000. billig for en slik ny turbo. 50mail i løpet av dagen fra folk jeg VISTE ikke kom til å kjøpe turboen. 20telefoner fra folk som jeg også viste ikke skulle ha den. solgte den til den første som sa "han kom å hentet".
    Prøv å legg ut en eldre honda accord til salgs i oslo, så skjønner dere hva jeg mener. (det er foresten JÆVLIG moro også)
    Tror ikke de får så mange mail om dagen. Mailene jeg sender er heller ikke bare for å prate. Det er spørsmål relevant til om produktene de selger passer til det jeg skal bruke de til. Og når de ikke gidder å svare på det så leiter jeg heller andre steder til jeg finner noe.

  18. #18
    Registrerte brukere Audun sin avatar
    Medlem siden
    15. juli 2010
    Sted
    Akershus
    Innlegg
    624
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av SirKim Vis post
    Hver gang jeg sender dem mail får jeg aldri svar! Bortsett fra 2 ganger! Ene gangen ble jeg skikkelig irritert da jeg skulle handle turbo. Hadde bestemt meg for turbo, men hadde bare et par spørsmål som jeg stilte i mail. Men gidder de svare? Nei. Sendte mail 3 ganger til dem, men aldri svar å få. Så siden dem ikke ville svare når folk skal kjøpe turbo til 13 lapper, så går man en annan plass istede! Dem hadde hatt en kjøper, men når dem ikke svarer så får de bare sitte der fortsette med å pille seg i ræva eller hva de nå enn gjør...

    Men når man sender inn bestilling uten noe spørsmål eller noe, ja da sender de jo. Men spørsmål osv virker det som for meg at dem ikke gidder å svare på. Ja, det var riktig mail-adresse, for fikk svar på første mail. Men 2 mailen jeg sendte fikk jeg aldri svar på. Mail nummer 2 ble sendt 3 ganger. Enda ikke svart. Å dette er vel 4 mnd siden ca.

    Handler ikke mye der nå nei!
    Det er nå min erfaring
    Opplevd det samme selv. Hadde planer om og kjøpe en rimelig stor pakke der, sendte de en forespørsel ang noen av delene jeg hadde noen spm om. Fikk aldri no svar tilbake.

    Sendte de en ordre: la inn et spm i ordre, de svarte aldri på det, men delene og regnina fikk jeg

    Og når en driver en butikk. Så må en vite hva en selger for noe. Spørr du meg høres det ut som mangel på kunskap her ettersom mange ikke for noe svar fra sine spm.

    Virker som de rett og slett gir litt faen i kundeservice
    menmen,en betaler for hva en får....
    Sist endret av Audun; 23/02/11 kl 02:11
    White smoke racing- Volvo 740 tic
    prosjekttråd: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=15947

  19. #19
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Du stikker ikke på rimi å spør om den melka passer bra i den vaffel røra... Man må vite sånt selv..
    Trenger du svar på sånt så spør du en kokk (motorbygger). enkelt å greit. de driver nettbutikk bare..
    Sist endret av Anders-; 07/05/10 kl 16:19
    One Ring to rule them all

  20. #20
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TeamBørnOut Vis post
    Du stikker ikke på rimi å spør om den melka passer bra i den vaffel røra... Man må vite sånt selv..
    Trenger du svar på sånt så spør du en kokk (motorbygger). enkelt å greit. de driver nettbutikk bare..
    Nei, det er ikke det jeg prater om. Men når det ikke står måla på tinga og lignende på nettsidene så er det ingen annen måte å finne det ut på enn å spørre dem eller noen andre som har kjøpt varene.

    En gang så skulle jeg faktisk bestille noe.. Men fikka aldri svar . De tapte den fortjenesten for å si det sånn.

  21. #21
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Hvis de har manglende info så har jeg full forståelse på hvorfor man spør
    One Ring to rule them all

  22. #22
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TeamBørnOut Vis post
    Hvis de har manglende info så har jeg full forståelse på hvorfor man spør
    Er noen sider som er så seriøse at de legger ut komplett datablad og fulle mål på alle delene de selger. Alle varer som blir kjøpt inn fra et sted og solgt har somregel en PDF fil eller lignende laget av de som lager varene. Er så mange butikker som ikke gidder å skaffe filene på det de selger og legge ut dette på sidene. Hadde de bare gjordt det hadde de spart seg for enormt mye å svare på av mail og fått solgt mye mer... Mye latskap ute å går.

  23. #23
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Det værste er egentlig når de legger ut samme bilde av forskjellige ting.... bilder selger!
    One Ring to rule them all

  24. #24
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    02. april 2010
    Innlegg
    417
    Antall takk

    Standard

    har handla ein del småting hos KSR, å aldri hatt noko problem, men, det eg ikkje skjønna, e koffor eg må betale 150kr i frakt for ein boostcontroller å eit par silikonbend. det står pakken blir sendt fra førde, å eg bur i lærdal, det e 2.5 time å kjøyre, å ein boostcontroller og eit par silikonbend veg ikkje masse. menmen, nåken her so har peil på koffor det blir so dyrt?

  25. #25
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av The Rev Vis post
    har handla ein del småting hos KSR, å aldri hatt noko problem, men, det eg ikkje skjønna, e koffor eg må betale 150kr i frakt for ein boostcontroller å eit par silikonbend. det står pakken blir sendt fra førde, å eg bur i lærdal, det e 2.5 time å kjøyre, å ein boostcontroller og eit par silikonbend veg ikkje masse. menmen, nåken her so har peil på koffor det blir so dyrt?
    Ble det sendt i oppkrav? Isåfall så er det dyrt. Privatpersoner kommer aldri under ca 230 kr i frakt når man sender en liten pakke i oppkrav. Bedrifter får somregel rabatter. Betaler man på forhånd så blir det mye billigere frakt.

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •