Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 568

Tråd: Kristian N's 245 prosjekt (sirup i øra, #LAT)

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #1
    Registrerte brukere Kristian N sin avatar
    Medlem siden
    12. jan. 2012
    Sted
    Jessheim, Norway
    VCCN medlemsnummer
    784
    Innlegg
    994
    Antall takk

    Standard Kristian N's 245 prosjekt (sirup i øra, #LAT)

    Hey

    Her kommer nok et 240 prosjekt kjøpte meg en -92 245 Classic fra en kar fra Trøgstad (Veit ikke om noen her føler seg truffet)
    Dette ble altså førstebilen. Var jo ikke stolt i det hele tatt på vei hjem til Ullensaker. i utgangspunktet ikke lange turen, men med kappa fjører foran og tele-hiv fra helvete kan man jo selv se for seg åssen det var. Bilen ble solgt lesjø 40-40 senk godkjent i vognkortet, 2,5" eksos og KN-filter(kjempe nødvendig på original motor). hovedgrunnene til at jeg kjøpte bilen var naturlig nok utstyrs-mengden og selvfølgelig FX-motoren. Jeg synes detta er en fin motor å kjøre med et bredt register. Håper at det for maskineriet i bilen vil væra en sugemotor, men jeg veit jo at mens løsta på mer hester stiger blir turbo hester mer og mer fristende med tanke på pris... hehe

    dette er som sagt førstebilen og jeg er i den sammenheng ingen ekspert på verken bil eller Volvo. men jeg er på ingen måte blant de som bruker gaffa til karosseriet, sukkerbiter til el-systemet og jeg HATER kapping av fjører... jeg liker å gjøre ting ordentlig og hater snarveier. bilen er per idag en bruksbil, men skal fases over til sommerbil/søndagsbil/banebil etterhvert som økonomien blir mer stabil...

    men nå er det nok jabbing...

    sånn så gliset ut rett etter at jeg hadde kjøpt'n

    Her er'n med kappa fjører foran og 195-55-15... subba jo overalt

    biltema soting... Æsj!?


    sånn ser'n ut idag... 40 senk foran og orginalhøyde bak= stuk

    trur jeg må få ut hjula litt bak gitt. hehe


    NÃ¥... hva synes folket! Jeg er veldig interisert i forslag og tips. lytt til de lokale som man sier
    Sist endret av Kristian N; 23/01/17 kl 11:39

Lignende tråder

  1. Kristian s. 92mod 245tic. in rust we trust....
    By Kristian s in forum 200 -serien
    Svar: 133
    Siste post: 14/02/13, 23:40
  2. Kristian s. 88mod 245 bruksbilen.
    By Kristian s in forum 200 -serien
    Svar: 10
    Siste post: 14/08/10, 13:49

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye trÃ¥der
  • Du kan ikke svare pÃ¥ innlegg / trÃ¥der
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •