Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  133
Side 1 av 29 1 2 3 11 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 25 av 714

Tråd: Volvo 740R Breddet. Superstar Bügel. TIL SALGS

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. april 2010
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    253
    Antall takk

    Standard Volvo 740R Breddet. Superstar Bügel. TIL SALGS

    Hei, etter flere misslykkede forsøk på å oppdatere min tråd på andre forum, satser jeg nå på at det funker her, håper på å få litt respons. Jeg lover å svare på så mangen spørsmål som mulig, og takker for alle tips og råd jeg kan få.

    Det er veldig mye å skrive om bilen. Jeg har hatt den i snart 9år, kjøpte den av en eldre kar, totalt urørt. Med en enkel Volvo B230FS maskin, fant aldri helt ut hva den "S"en stod for.

    Med tiden er bilen blitt bygget opp en rekke ganger. Både med Volvo 740 addon, og videre til Volvo 940 med 850R Front fanger, og videre har eventyret gått, med bytte av interiør og motorbytte til turbo med litt enkel trim.

    Gale huset knakk sommeren 2008, da ble jeg lei av å bare skru på små ting, etter å ha vært med på å bygge en rekke med Volvoèr og andre bilmerker som har rullet i Bergen by, fant eg ut at no må jeg selv gjøre noe med mitt eget lille barn.

    Innvisterete i noen spell nye Superstar Bügel felger. Videre gikk kappittelet, kontaktet folk i alle bauer og ender, for å spørre om hvilke problemer som oppstod under bredding. Men med veldig lite respons. Den verden måtte jeg selv finne ut av.

    De store detaljene er enkle, å bredde ut rompen på bilen er lett, det er å finne ut av de smarte løsningene og de merkverdige detaljene som er krevende.

    Midt i prosjektet havnet jeg på et annet prosjekt, så det ble stopp i mitt eget. Men Juni 2009 tok det endelig fart igjen. Og no går det virkelig på fram, tør ikke helt å si når bilen skal stå klar, jeg har vært meget uhelldig under byggets gang, blant annet med store beløp i tannleger, rygg problemer, og siden jeg var avhengig av en nærmest snø fri vinter, ja så slo no vår herre seg virkelig løs over vår frydefulle by med tidenes lengste hvite vinter. Takk skal du ha.

    Men ikke en gang han skal få stoppe meg, jeg gir meg ikke så lett. Hehe...

    Jeg legger inn kopi av en en post fra ett annet forum, som er langt dårligere enn dette, for dette er jo det beste. Hehe...

    Håper folk setter pris på mitt arbeid, jeg er ikke noen kaross arbeider, veldig mye er selvlært, men jeg har vært innom en rekke prosjekter tidligere, så innsikt i bil har jeg. Kaross er min favoritt.

    Bilde serien starter fra Ca Juni 2009.














































    Motor. OBS: Grenrøret skal ikke brukes, er noe feil.













    Håper det ser noe lunde bra ut. Har kansje litt til som er blankt som skal på.

    Har montert Oljekjøler på bilen no. Det måtte til, og intercooler, videre var også planen og få til slik at eg får den orginale STORE vannkjøleren til å være på den plassen den hører hjemme, altså, ikke noe mikk makk løsninger og flytte denne lenger bak, kan det gå tro? Så var det videre en plan om å få plass til en Intercooler som klarte å dekke hele front grillen, så eg kun så cellene. Her er det mer for synet sin del enn for hensikten. Litt for hensikten og så klart.

    Videre har eg breddet mere og fått til litt mere på hekken på bilen, Felgene har fått Gummi på seg. Så no kunne eg sleppe bilen helt ned og la den stå av seg selv. Er også godt i gang på sveisingen.

    Legger først inn et bilde av motoren, det har hendt litt der og.



    Også litt intercooler.



    Rimelig close her.



    og rimelig close her og.



    Så er det Olje kjøler.



    Den måtte skrå stilles for å få skikkelig plass.



    Så er det litt bredding inni døren ved kanalen.



    Litt felger med litt gummi.



    og bilder som sier seg selv.










    Også sveising i ene hjul brønnen baki.




    Litt oppdatering før turen går te Våler

    Begynner med Døren.

    Som man ser er det en "unaturlig glipe" nede på døren, dette må jo gjøres noe med.





    Så eg snitter den opp på en litt spesiell måte, for å så trekke ut og sveise igjen. Litt Vanskelig å forklare koffor eg snitter den på denne måten. Det har med tillpassingene inn mot bakre delen av døren å gjøre.



    Også sveiser eg igjen.



    Så har eg sveist igjen og slipt ned øvre deler av breddingene oppå kanalene, og også har eg sveist ferdig døren og slipt den ned, så no mangler det bare Epoxy på og en god tollmodighet med Sparkel. =)



















    Så har eg så vidt begynt på frammskjerm delen.

    Og det er ikke store klaringene til indre skjermen, har allt kappet vekk falsen, den måtte vekk.

    Har videre også planer for litt grier inni her.





    Skjermene er en del arbeid igjen på, har gjort litt feil her og der.

    Ting tar form, og Høyre side bak er så og si ferdig, har bare en sveise sømm igjen, så er jeg i mål der, før sparklingen kan ta av... =)

    Kan begynne med underkant av kanal, hadde litt jordings problemer til å begynne med, så måtte svise dobbelt på en del av punktene. Men det har no lite å si, bare sveisen går igjennom, det er det viktigste. Derfor ser det litt amatør messig ut. =)



    Så etter sliping



    Så har vi på innside av kanal inn mot hjul hus.



    Og her noe støtte tull inni kanalen som jeg har forlenget og sveist, fristet mest å drite i det, men jaja... Så tar vi alt. Hehe...



    Dette bildet er litt vanskelig å forklare, men det er sett nedenifra og opp i øverste bunnen av hjulhuset, her bygger jeg om alt, for evt senere om jeg skulle planlegge å ha luft på bilen, og for å få felgene så langt ut som mulig, for det går en kant like over indre hjulfals, den ville jeg ikke ha, for der hadde 19" tatt ani evt ved en hump. Så dette bygger jeg om, siden volvo selv ikke klarte å tenke seg til at eg skulle ha slike felger på bilen min.



    Og her begynner den laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnngeeeeeeee jobben, å sveise igjen hele indre hjul hus. Men det har gått overraskende greit.




    Og her er det så godt som ferdig sveist, noe sveising er det igjen, men det tar jeg under slipingen, Men no er alle stykkene sveist inn, og store deler av Venstre side er også sveist, men målene og slik er på plass, og det er det som har tatt tid og finne ut av. Kan ærlig si at det var ikke like lett som jeg hadde planlagt, men det har gått overraskende greit og.



    Litt flere Bilder av Stuket Rundtom









    Men til forandring så falt 16v en liten tur oppi i dag, var no mest for å kunne bygge litt lednings nett og slik til den, dvs.... Det blir 8ventileren som først skal oppi, og for syns skyld har eg ikke latt den ligge helt i ro heller. Bilder av den kommer om litt av den. =)

    Men men, nok om det. Bildene taler vel sitt, grenrøret var for stort, så det fikk ikke plass, men det er et grenrør jeg fikk billig, og er dessuten til en t4 turbo med dobble kanaler. Så da gjør det ikke så mye, for å få det til å passe må motoren stå rett stilt, og da må jeg i tillegg ha et annet innsug, så da forsvinner vinningen i det.















    Kommer som nevnt opp med bilder av 8ventileren så snart jeg får den monter, dette er bare midlertidig, maskinen er uten stempler inni for øyeblikket, årsaken til det er at den ikke er blitt målt diameter på etter støpingen på blokken. Det kan være triks å gjøre med tanke på om veggene evt skulle ha forskjøvet seg.

    Det blir nok ikke 16v topp til å begynne med. Det har heller ikke vært planen. Så det blir med en enkelt portet 8ventiler topp, kommer ikke til å legge ned så enormt med penger i denne motoren. Bygger ikke en Racerbil, =) Bygger bil som kan frakte meg til å fra kirken om Søndagen. =)

    Så her er det bilde av motoren med 8 ventilers topp, ser jo ikke så forferdelig gale ut det heller. Volvo bokstavene er slipt vekk, også har jeg hånd frest inn Linx Car Design, som er inisialene til meg og en kompis. Vi har bygget en del biler i lag, og bestemt oss for at bilene måtte merkes med noe, som kunne peke til hvem som hadde utført det hele. =)





    Så bygger jeg også bilen klar for evt å kunne senken den med luft belger, det kommer nok sikkert ikke luft belger på bilen før til neste sommer. Men da er det greit å ha alt klart.

    Som man alt ser, så finnes det ikke noe klaring mellom dekk og indre skjerm.





    Så her har jeg måtte snitte det hele opp, og dra det opp, legg merke til snittet jeg har laget over hjul buen. Dette er den største biten for å få bilen til å ligge så lavt som mulig med evt luft senk. Med denne løsningen kan jeg senke bilen 200 mm. Og alikavell kjøre den rett fram og også ha en god sving radius.



    Her er et slags før og etter bilde.





    Men på etter bilde er ikke skjermen helt ferdig justert. Men ta en titt på neste bilde, så ser man det totale resultatet før svising, dvs her har jeg alt banket opp og svist den flippen som jeg har skåret ut.





    Har desverre ikke tatt bilde når det hele var ferdig sviest, men resultatet ser ikke så gale ut. På de neste bildene er bilen senket omlag 200mm, det er mål tatt ut i fra en orginal 940, og da står bilen min på 19" men slik er det ikke teoretisk mulig å ha bilen uten at man har luft, man kunne ikke hatt bilen så lav som dette. Her har jeg faktisk fjærnet fjørene og gummiputen. =)

    Men det kommer nok mere idèer under veis. Får forhåpentligvis Nye skjermer til bilen i løpet av uken, ettersom at disse som jeg alt har på bilen ikke skal brukes.







    Har jobbet hardt på de siste 2 ukene, og mye har også skjedd. Og det kan se trangt ut å klare å følge planen om å få til å få bilen ferdig sveist i løpet av Oktober. Men det er på den andre siden heller ingen umulighet. =)

    Begynner med å vise et bilde som jeg ikke viste sist jeg oppdaterte, her viser jeg det hele med dekk.



    Det er enda mer arbeid igjen på indre delen av skjermene, men først må ytterskjermene breddes og gjøres ferdig før jeg kan sveise ferdig de indre delene. =)

    Fortsetter litt med å vise hvordan jeg bygget opp festene til front platen, pga den så pass store intercooleren som jeg har, og som jeg er så vrang med å plasere slik som jeg gjør, så måtte det bygges om litt på lykte festene, Tidligere var det intercooleren som holdt fronten sammen, nå holder fronten Intercooleren, hehe... Er vel slik det skal være.



    Her er et bilde etter at jeg har sveist det hele sammen, har ikke slipt ned punktene enda, det skal jeg ta. =)





    Fra tidligere så viste jeg vel at det var en glipe mellom dørene under listen. Skal no prøve å vise hvordan og hvorfor dette måtte gjøres. =)



    Her er døren snittet opp.

    Pil 1: Vinkelen ser noe snodig ut her, men slik endrer seg. Men det har med at jeg ikke har fått bøyd og bendet nok i flippe. Dette kommer seg. =)

    Pil 2: Det er ned hit jeg har kappet, det fordi det er like langt jeg også har kappet ytre delen av døren. Så døren er kappet opp hele veien i fra vinduet begynner i bakant av døren, og hele vein ba hit. Tror det blir ca 3 meter med sveise punkt. Så det tar litt tid å sveise en dør og slipe.



    Dette er indre delen av døren bak, inn mot fører døren. Etter at døren er blitt dradd ut, er det en del vinkler som ikke stemmer.

    Pil 1: Viser den orginale plaseringen
    Pil 2: Viser slik den er nå.
    Pil 3: Her har jeg også kappet døren nedlangs, det var for at vindus flaten skulle klare å legge seg inn mot taket. Det er masse vinkler som kødder seg når man bredder. Tro meg. Alle disse vinklene må man finne en løsning på, og her driver man ikke med glass fiber, man driver med høy varme, og faren for at stålet trekker seg er et faktum man også må tenke på.




    Her er flippen ferdig sveist og dradd ut, når du ser ned langs døren. så samsvarer ikke stykket mellom opp og nede på avstanden, det har med linsen på kameraet å gjøre.



    Så er det dags for enda et sett med Nye framskjermer. Årsaken til at jeg ikke bruker de jeg tidligere holdt på med er fordi jeg ikke var helt fornøyd.

    Det tar lang tid å måle opp, og tillpasse framskjermer, det er ikke bare å snitte og sveise. Man har utrolig lite å gå ut i fra. Man kan ikke stole på framhjulene helt. Men med god hjelp av en kompis, så kom vi i havn, det tok totalt 4,5 timer bare å få det noe lunde på plass. Og derretter har det gått i sveising.
    Når jeg sveiser tar jeg ingen sjanser, jeg vil ha minst mulig trekk i stålet, framskjermer er løse deler, de trekker seg veldig lett, så det trikset jeg bruker, som jeg tror mangen andre kaross arbeider og bruker, er å kjøle ned med Finger sliper, noen punkter en liten rekke, og sliper de i en engang, jeg sliper vært enkelt punkt. Dette for å unngå minst mulig trekk i stålet, på dette spaerer jeg også inn masse i sparkling senere, og faren for sig i sparkelen er også redusert betydelig. =)

    Da begynner vi på igjen, jeg bruker kun orginal deler, ikke noe Veng eller annet kina kjaffs, her skal det være ekte svenskt stål, som i tillegg også passer, så jeg fikk levert en splett ny 940 orginal skjerm sist Fredag, Lørdag var den alt kappet opp. =) Galskap mener vel noen.

    Jeg skal prøve så godt jeg kan å forklare hvorfor man kapper der hvor man kapper, og hvordan man kommer fram til det hele. =) Dette er ting jeg helt selv har funnet svar på, og svaret er ganske logisk viss man kapper feil på den første skjermen. Hehe...



    Man må kappe i under kant i framkant av skjermen, dette for å lettere kunne leke med stålet, også for å kunne ha en plass å feste skjermen. =)



    Viss du ser på bildet her, ser du 2 streker som er risset inn. De skal gå 90 grader ut i fra falsen på hjulbuen, og indre falsen på hjulbuen, det er ikke helt enkelt å få dette til, for hvordan skal man klare å mål 90grader på en bue?



    Her ser du et eksempel. Igjen skal jeg treffe hjørnet på falsen oppe hvor skjermen slutter, det er vanskelig å forklare hvorfor det MÅ bli slik, men prøv og kapp feil, så forstår du hele greien da. =)



    Og her er andre siden.



    Så starter vi oppmåling, det jeg ser ut i fra er hjulene, og i tillegg også en naturlighet, i tillegg samneligner jeg med hvordan det ser ut orginalt på min bruks bil som er en Volvo 940.



    Jeg bruker tape som følger falsene over hvor listene er, også måler jeg inn mot dekket, og merker meg et punkt, så gjør jeg tilsvarende på andre siden. =) Det blir masse løping fra side til side.



    Så klipper jeg til en stål bit som skal sveises inn, på lik linje med alt annet jeg har sveist, så legges også denne en til en. Ikke noe jalla med å legge stålet i bakkant, dette gjør jeg også for å ungå sig i sparkelen, man vil da kunne se kanten man har sveist bakom igjen i lakken senere.



    Så sveiser jeg underkanten av skjermen, den som ljeg snittet opp, som gjorde at man kunne flytte feste på skjermen lenger inn, man må ta begge sider av skjermen parallelt.

    Så hiver jeg meg på bakre delen av skjermen, det snittet som går inn mot front ruten.

    Så kommer den store oppgaven. Det som veldig mangen glemmer å vise når man bredder.

    Det er falsen mellom døren og skjermen, den blir helt på tryne, så det må jo også rettes på.

    For å finne den rette løsningen på snittet jeg skal lage, tar jeg en stål passer, lager avstand på passer hodet som går mellom skjermen og døren under speilet, for dette er skjermens null punkt. Så lar jeg passeren følge med samme åpning langs null punktet og nedover, en plass på veien vil den ene passer spissen treffe skjermen, og lage en ripe nedover. Dette blir da den delen som blir den ene linjen luft sagen skal skjøre, den andre linjen sagen skal skjere på er langs orginal falsen i skjermen, så da skjærer man altså ut en lang super tynn halv måne.





    Så bretter man inn kanten, og punkter det hele igjen, Legg merke til hvor sinnsykt bra det ble, hehe... Gir meg selv litt skryt for den. For går te til pokkers her, ja så har jeg brukt en hel uke på noe som var bortkastet. Jeg vil ha det skikkelig.





    Da var det oppdatert litt, no næremer det seg lange dager med Sparkling. Dette ser jeg frem til.

    Må bare få si, at jeg har vært med på mangen andre biler tidligere, og vi har gang på gang klart å få til noen bra resultater, men dette er den første bilen jeg står og jobber alene på, alt er selv lært. Alt av løsninger og slik har jeg selv funnet ut av. Jeg har sveist på en bil før.

    Jeg er utdannet og jobber som Elektrikker i dag. Men jeg har alltid likt å bygge bil. Jeg kjøpte denne 740 i totalt orginal stand av en Familie far på Sotra for snart 9 år siden. Jeg var nettopp fyllt 19 år den gangen, og fortalte denne familie faren som selv var litt bil intrisert, at dette skulle bli kansje Bergens tøffeste Volvo 740. Jeg skal ikke stå her no og påstå at jeg gjør alt riktig, og at jeg bygger den tøffeste Volvo 740 i Bergen, men det er ord gode venner har fortalt meg at jeg gjør. Hehe... Jeg har alltid vært en gutt som har likt å jobbe med hendene, og har hatt en uslåelig tollmodighet.

    Takker alle som støtter meg i prosjektet. Målet er å få bilen på veien til Våren, men det er nok uten den motoren jeg har i bilen no. Planen er å plumpe oppi en helt enkelt trimmet B230Fk. Intercooler og slik skal brukes.

    ********* Dette har jeg hentet i fra en annen tråd i fra et annet forum, håper den er til interresse på dette forumet og, derfor oppdaterer jeg det hele her og*******

    Tar i mot alt jeg kan få av ros og ris. =)
    Sist endret av Frode740R; 06/06/13 kl 11:23

  2. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. april 2010
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    253
    Antall takk

    Standard

    Legger videre opp litt oppdateringer.

    Her er etter sveisingen, jeg har bare lagt på primer for en kort tid. Så legger jeg på Epoxy senere. Så sparer jeg enkelt å greit en del Epoxy på det.





    Så fant eg ut at nøkkel hull er en detalj formye. Så da fjernet jeg den. =)



    Det kommer ikke til å se så veldig dumt ut med stepp hjulet. Hehe...



    Så hiver jeg meg på sparkling av ene døren. Jeg er ingen sparkle mester, så jeg tar kun grov jobben selv, så har jeg gode venner som støtter med finnish.

    Sparkelet legger jeg oppå enkelt slipt Epoxy så den skal få feste.



    Så er sparklingen i gang på ene siden av bilen. Fant noen Volvo 140 bredda stål felger. =)



    Det kommer flere bilder og oppdateringer løpende. Disse bildene er i fra desember 2009. (31)

  3. #3
    Registrerte brukere TurboHansen sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    966
    Antall takk

    Standard

    Fy så tøft!! også så fin oppløsning på bildene rett og slett deilig å bla gjennom denne tråden

  4. #4
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. april 2010
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    253
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TurboHansen Vis post
    Fy så tøft!! også så fin oppløsning på bildene rett og slett deilig å bla gjennom denne tråden
    Tusen takk du. Hehe... Har masse masse mer bilder som kommer, må jo levere litt med stil. =)

  5. #5
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Her har det ihvertfall gått med noen timer
    Stå på moro med folk som gjør litt annet en å slenger på adon skjørter og us blinklys
    One Ring to rule them all

  6. #6
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. april 2010
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    253
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TeamBørnOut Vis post
    Her har det ihvertfall gått med noen timer
    Stå på moro med folk som gjør litt annet en å slenger på adon skjørter og us blinklys
    Hehe.... Ja det har gått en del timer, det kan jeg tryggt si. Klipp og lim lærte vi i barnehagen.

  7. #7
    kimove sin avatar
    Medlem siden
    17. jan. 2010
    Sted
    Saltdal
    VCCN medlemsnummer
    405
    Innlegg
    1.603
    Antall takk

    Standard

    Har ventet lenge i spenning på denne tråden Digger bilen maks Spesielt med tanke på breddingen og stuket

    får håpe jeg får se den live en gang
    Stå på
    Teori e når man veit allt og ingenting funger.
    Praksis e når allt funger og ingen veit kofør.
    Å me dette så førenes teori og praksis.
    Ingenting funger og ingen veit kofør.

  8. #8
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. feb. 2010
    Sted
    Fosnavåg/Bergen
    Innlegg
    140
    Antall takk

    Standard

    Har venta litt på at denne skulle dukke opp igjen ja.
    Blir bra dette

  9. #9

    Medlem siden
    24. des. 2009
    Sted
    Voss
    Innlegg
    116
    Antall takk

    Standard

    Velkommen til VCCN, gleder meg til å sjå den her ferdig!
    Mykje bra arbeid

  10. #10
    Registrerte brukere Øyvind G sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Horten
    Innlegg
    3.654
    Antall takk

    Standard

    detta er heftig

  11. #11
    Daruu sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Vallset, litt sør for Hamar
    VCCN medlemsnummer
    57
    Innlegg
    2.387
    Antall takk

    Standard

    Ser meget bra ut

  12. #12
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    23. jan. 2010
    Sted
    Ørsta
    Innlegg
    288
    Antall takk

    Standard

    hårreheite du kommer til og få ein griserå 740 når du er ferdi

  13. #13
    Registrerte brukere JørnM_940 sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Stoksund, Norway
    Innlegg
    1.289
    Antall takk

    Standard

    Heftig prosjekt
    -BMW 320cd, 2005

    X: 1991 Volvo 940 bruksbilprosjekt ---> Solgt!

  14. #14
    Registrerte brukere Thomas S sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Verdal'n
    Innlegg
    1.125
    Antall takk

    Standard

    dette blir sykt rått

    - VOLVO S70 2.5T 98
    x VOLVO 745 TIC 87mod
    x 3stk 240

  15. #15
    Registrerte brukere Janus sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Åfjord, Sør-Trøndelag
    Innlegg
    722
    Antall takk

    Standard

    Stå på! Deilig 740

    "Det er ikke snakk om liter per mil, men kjøreglede per mil!"

  16. #16
    Registrerte brukere Luigi sin avatar
    Medlem siden
    10. jan. 2010
    Sted
    innerst i Goff
    Innlegg
    2.075
    Antall takk

    Standard

    en fryd og bla gjennom bildene! bra at du legger mye tid i bilen din, OG at du faktisk legger litt tid bak bildetaking og at du lager en bra tråd med mange fine og detaljerte bilder, og skriver hvordan og hvorfor du gjorde det slik

    Denne synes jeg fortjener en plass blant di andre gullprosjektene!

    Stå på, kommer til og bli en sikkeli fin 740 dette!

  17. #17
    Moderator ArneR sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Overhalla, Nord Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    77
    Innlegg
    3.004
    Antall takk

    Standard

    Strøkent, fortsett å strø om deg med bilder av byggeprosessen..
    '83 242
    '92 BMW 325i coupe
    '92 BMW 325td coupe

  18. #18
    Registrerte brukere mik4oj sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Fauske
    Innlegg
    262
    Antall takk

    Standard

    denne må jo flyttes til gullprosjekter!
    2000 Volvo V70 Turbo

    X: 1996 Volvo 940 Turbo - x90 front ++ Worklog
    X: 1989 Volvo 740

  19. #19
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Førde, Sogn og Fjordane
    Innlegg
    305
    Antall takk

    Standard

    Gull

  20. #20
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Mosjøen
    Innlegg
    974
    Antall takk

    Standard

    Strøkent

    Men hører vell til i gullprosjekter
    97`945 Bruksbil
    73`142 T5 Søndags cruiser
    91` 745 Vrak
    99`v70 Solgt
    96`850 Vrak[

  21. #21
    Registrerte brukere Fjellvang sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Nordland
    Innlegg
    221
    Antall takk

    Standard

    Dette blir en sinnsykt rå bil ettervært ja

  22. #22
    SirKim sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2895
    Innlegg
    1.929
    Antall takk

    Standard

    Dette er uten tvil gullprosjekt!

    Deilig bil!

  23. #23
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    Gullprosjekt, utan tvil, gratulerer
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  24. #24
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Bra den ble flyttet! dette gir inspirasjon

    Hva brukes du av grunning etc for at det ikke skal ruste opp etter noen år?
    One Ring to rule them all

  25. #25
    Registrerte brukere E.GRØNDAHL sin avatar
    Medlem siden
    08. april 2010
    Innlegg
    310
    Antall takk

    Standard

    WHAAAT? dette er jo helt rått! skal følge nøye med!
    Volvo 240gl rullende prosjekt http://forum.vccn.no/showthread.php?...419#post650419
    Volvo 240glt Turbo
    Suzuki fz50

Side 1 av 29 1 2 3 11 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •