Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  12
Side 1 av 5 1 2 3 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 25 av 102

Tråd: 93Henrikf 1999 V70R AWD

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. sep. 2010
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    VCCN medlemsnummer
    681
    Innlegg
    52
    Antall takk

    Standard 93Henrikf 1999 V70R AWD

    Etter at den gamle V70 dieselen fikk seg ny eier måtte jeg anskaffe meg ny bil. Etter at Turbokim her på forumet fikk seg V70R og jeg fikk sitte på var jeg ikke annet enn hekta!! Har hele tida hatt V70R i sikte, men økonomien har desverre aldri tillatt det. Etter en del leiting fikk jeg et godt tilbud på en v70R i laserblå farge. Hadde denne i hodet hele tida, og når bilen min blei solgt lot det seg gjøre å oppgradere. Bilen blei kjøpt etter en flytur til sogndal, der blei det handling av bil og en lang, fin kjøretur med ferge, før jeg kjørte hemsedalsfjellet, gol og numedal ned igjen til Kongsberg.

    Litt info om bilen :

    V70 R
    AWD

    1999 modell
    250 hk
    255000 km
    Automat
    Svart alcantara skinn interiør

    Etter en lang kjøretur hjem fikk jeg testa ut bilen. Er kjempe fornøyd ! Bilen er tight og fin å kjøre, sitter som et skudd på veien og utrolig komfortabel! Eneste minuset med dissa må utvilsomt være at det er en bil som ikke er spesielt førerkort vennlig med tanke på onkel blå, hehe
    Bilen virker som å være i god stand, men er desverre litt rust på den som trekker ned.

    Planene for bilen er derfor :

    Lakkere opp takluke på nytt, samt alle hjulbuer
    Chip
    Komplett 3" eksosanlegg
    Oppgradere understell med coilovers
    Xenon
    Nye felger
    Maskinpolere bilen
    Ta ut seter og rense alt av interiør
    Oppgradere bremser med borra og slissa skiver
    Vurdere å lakkere opp fangere samt panser pga riper og steinsprut
    Montere v70N visker

    Det er stort sett det jeg har lagt av planer på bilen til nå. Må ta ting litt som det kommer. Angående 3 toms eksos og understell, hva er det som er å anbefale?

    Legger ved noen bilder av gliset til slutt:


    Flyturen til Sogndal over Hardangervidda:









    Update 2:
    Vasking, shining og polering



    Etter å ha fått bilen hjem oppdaga jeg at bilen ikke var fullt så fin i lakken som jeg trodde. Etter å ha kikka nærmere på lakken oppdaga jeg at hele lakken var full av svarte prikker, og at overflata på lakken var like ru som sandpapir. Denne bilen har nok mest sannsynlig ikke vært tatt noe særlig vare på. Ut i fra den rue overflata vil jeg anslå at bilen ikke er polert på hvertfall ett år minst, om ikke fler.

    Derfor var det nå tid for å gjøre noen grep! Bilen blei grundig vaska ned to ganger, før rubbing blei påført. I og med at jeg hadde både rubbing og polish fra før blei produkter fra Autoglym benytta. Begynte først å rubbe ned hele bilen med Autoglym Paint Renovator. Hele bilen blei påført rubbing flere ganger for hånd. Autoglym Paint Renovator er et produkt jeg varmt kan anbefale. Den er tung å jobbe med, men den frisker definitivt opp lakken og fjerner prikker og merker. Etter 6 timer var hele bilen rubba ned, og vi gikk på med Autoglym Super Resin Polish for å bringe fram glansen igjen.

    Etter polering fikk takrails, skvettlapper og motordeksler en lakkoppfrisker før dekka blei shina med meguiars sin dekkshine. Blei desverre tatt få bilder av poleringa, men legger ved det jeg har av bilder:


    50/50 bilde av takluke etter rubbing. Som dere ser er det fullt av svarte prikker overalt. Dette er ikke det verste stedet, hele bilen så nemlig sånn ut:



    Ferdig resultat:











    Update 3 : bestilling av deler

    Som flere av dere sikkert la merke til på de forrige bildene av bilen bakfra, så mangler det en W i
    AWD
    . Dette føles sårt ut for en volvoentusiast. Derfor gikk turen fort til Bilspiten på Kongsberg. Her blei det handla nytt
    AWD
    emblem, deksel til å ha foran hengerfeste, samt V70N visker med parkering på høyre side. Viskeren blei bestilt litt i etterkant, dekselet til hengerfestet samt W i
    AWD
    fikk jeg fort og dette blei derfor montert med engang. Ut i fra volvoforum leste jeg at hvis man bestiller pusserkåpa som sitter på v40 2003-2004 så skal man kunne montere denne. Fordelen med dette er at man slipper det hullet som er til spylervæske dysa på v70N. Derfor bestemte jeg meg for å prøve dette, i og med at jeg ikke var helt fornøyd med det hullet som stakk ut på den forrige bilen.

    Har også hatt bilen hos Autolakk på Kongsberg for å vise fram rustskadene på bilen. Bakluka er rusten flere steder, så hele denne må tas på nytt. Samt begge to hjulbuene bak er rustne, den ene mye og den andre lite. Fikk derfor pris på lakkering, og bilen skal leveres den 12.06.

    Tvers over gata for autolakk ligger turbopower, tok samtidig turen innom dit og kjøpte åpent kn filter. Dette blei montert og lyden i bilen blei helt annerledes!

    Update 4: demontering og klargjøring for lakkering

    Ettersom jeg har fått time for lakkering begynte jeg å demontere bilen. Starta først med å demontere vindusviskeren, deretter bagasjeromstrekket, før vindusmotor med den tappen til vindusviskeren blei tatt av. Dette blei gjort for å komme til de 4 skruene som holder lista og håndtaket på baggasjeluka på plass. Lista gikk det veldig greit å løsne, men håndtaket var derimot litt verre. Endte opp med å ta av de to metallstengene som håndtaket er festa i? Veit ikke om dette er riktig framgangsmåte, men om noen kunne ha hjulpet meg med bilder/info om hvordan jeg skal montere disse stengene sammen igjen så håndtaket bak fungerer hadde jeg vært veldig takknemlig!

    Skiltet og skiltplata blei skrudd av, før innerskjermene bak blei tatt bort. Deretter tok jeg av lykteviskerene foran, siden jeg ønsker å lakkere disse i samme farge som bilen. Koppen til hengerfestet blei også tatt av, samt alle de 4 skvettlappene på bilen.

    Bilder av bilen ferdig demontert, samt rustskadene:



















    Da blir bilen levert til lakkereren for litt magi seinere i dag

    Update 5: Fått bil tilbake fra lakkering og montert noen småting

    Fikk henta bilen hjem fra lakkering på torsdagen. Endelig fått fjerna rust og lakkert opp noen smådeler som jeg lenge gikk og tenkte på med den gamle bilen. Siden jeg har operert vekk mandlene så er det begrensa hva jeg orker å gjøre, men fikk i allefall gjort litt på torsdag og fredag, her er bilder:

    Lakkerte lykteviskere foran:


    Bagasjeromsluke uten rust:



    Hele, rustfrie hjulbuer:





    Helhetsbilde bak med V70N visker, bagasjeromslist og lakkert deksel til hengerfeste:

    Sist endret av 93Henrikf; 16/06/12 kl 13:22

  2. Takk kjetil r takket for denne posten
  3. #2
    kristoffeer
    Gjest

    Standard

    Grom vogn!
    Grattis me ny bil! kondolere med rust! :(

  4. #3
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    Gratulerer med laserblå, gammal kjenning dette, Mr.X har mellom anna hatt denne, så har den vel vore innom Skjåk før det også. Samt det har vore andre forummedlemmar som har nemnt det, har vel vore innom Gjøvik også, om eg ikkje tek feil.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  5. #4
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. sep. 2010
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    VCCN medlemsnummer
    681
    Innlegg
    52
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av kristoffeer Vis post
    Grom vogn!
    Grattis me ny bil! kondolere med rust! :(
    Takker så mye! Bilen blir levert til lakkereren nå snart, så da blir den nok bra igjen

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Gratulerer med laserblå, gammal kjenning dette, Mr.X har mellom anna hatt denne, så har den vel vore innom Skjåk før det også. Samt det har vore andre forummedlemmar som har nemnt det, har vel vore innom Gjøvik også, om eg ikkje tek feil.
    Takk skal du ha! Jøss, stilig! Veit du hvordan den er tatt vare på? Kjøpte den av tmr her på forumet, han som hadde den sist. Da gikk bilen i førde

  6. #5
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    Her står din på Sørlandstreffet i 2007






    Liitt diverse her: http://www.sunnmore.net/gallery/album11
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  7. #6
    Registrerte brukere Revell sin avatar
    Medlem siden
    24. sep. 2010
    Sted
    Wild, wild West Bamble
    Innlegg
    4.062
    Antall takk

    Standard

    Definitivt peneste V70R fargen Gratulerer med bilen

  8. Takk Eirik R takket for denne posten
  9. #7
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    482
    Antall takk

    Standard

    Flott bil dette. Var litt rust på hjulbuene ser jeg ja. Har litt nederst på begge sider bak på 850R og bakluka da.

  10. #8
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. sep. 2010
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    VCCN medlemsnummer
    681
    Innlegg
    52
    Antall takk

    Standard

    Jøss! Takk Gaupe! Bildene fra Sørlandstreffet har jeg sett, men det andre var nytt for meg! Kult Takk Revell Kenneth D : Takk skal du ha Bilen er levert på lakkering nå, så får håpe at det blir bra

  11. #9
    Registrerte brukere hgnubel sin avatar
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Bergen
    VCCN medlemsnummer
    14
    Innlegg
    4.453
    Antall takk

    Standard

    Veldig pen bil! Men det må vel være modellåret 2000 og ikke 1999?

    Har du 2,3 eller 2,4 literen? Hvis du har 265hk originalt skal det være 2,4 og 2000-modell
    --
    Bruksbil: 2016 V70 T4 Dynamic Edition
    Prosjekttråd: 2000 V70R AWD Solgt!

  12. #10
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av hgnubel Vis post
    Veldig pen bil! Men det må vel være modellåret 2000 og ikke 1999?

    Har du 2,3 eller 2,4 literen? Hvis du har 265hk originalt skal det være 2,4 og 2000-modell
    Er 99 med 250 hk og firetrinns automat dette.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  13. #11
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. sep. 2010
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    VCCN medlemsnummer
    681
    Innlegg
    52
    Antall takk

    Standard

    Se her ja! Her fikk vi svar på dette. Har lenge undra, for har fått opplyst flere steder om at 99 modell laserblå har 265 hk? Har imidlertid ikke fått dette til å stemme, for volvo har sagt 250 og vognkortet 248.

  14. #12
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av 93Henrikf Vis post
    Se her ja! Her fikk vi svar på dette. Har lenge undra, for har fått opplyst flere steder om at 99 modell laserblå har 265 hk? Har imidlertid ikke fått dette til å stemme, for volvo har sagt 250 og vognkortet 248.
    99 modellen har 18T turbo og 2,3L, same som 97-98 med manuell har, automat har hatt 16T. Men på 2000 modellen fekk du 2,4L/2,5L (2435 ccm, den blir kalla både 2,4 og 2,5l) og 265 hk.

    Men 99 modellen skiljer seg frå 98, med ny topp med VVT på eksossida, nytt innsug, elektronisk spjeld osv, som kom saman med overgangen til CANBUS.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  15. #13
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Mosjøen
    Innlegg
    974
    Antall takk

    Standard

    Her ikke sett en v70 som har rustet så veldig før, lurer på om hjulbuene kan være opplakkert med dårlig grunnarbeid? Hva måtte du ut med for herligheten?
    97`945 Bruksbil
    73`142 T5 Søndags cruiser
    91` 745 Vrak
    99`v70 Solgt
    96`850 Vrak[

  16. #14
    Registrerte brukere Aashome sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Maura
    Innlegg
    741
    Antall takk

    Standard

    Blir bra dette! Fargen blir aldri feil på disse bilene!
    1999 V70R AWD

    Ta kontakt hvis du trenger hjelp med anlegg!

  17. #15
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. sep. 2010
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    VCCN medlemsnummer
    681
    Innlegg
    52
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    99 modellen har 18T turbo og 2,3L, same som 97-98 med manuell har, automat har hatt 16T. Men på 2000 modellen fekk du 2,4L/2,5L (2435 ccm, den blir kalla både 2,4 og 2,5l) og 265 hk.

    Men 99 modellen skiljer seg frå 98, med ny topp med VVT på eksossida, nytt innsug, elektronisk spjeld osv, som kom saman med overgangen til CANBUS.
    Aha! Det renska opp litt i hodet mitt! Takk skal du ha Så er med andre ord 2,3l 250 hk jeg har da ?

    Sitat Opprinnelig postet av roffenn Vis post
    Her ikke sett en v70 som har rustet så veldig før, lurer på om hjulbuene kan være opplakkert med dårlig grunnarbeid? Hva måtte du ut med for herligheten?
    Ikke jeg heller! Har visst at bakluke har vært et problem på disse , men hjulbuer har jeg ikke sett så ille på noen v70 før :( Gud veit hva som er gjort, men bra arbeid er det definitivt ikke, desverre.. Til tross for hva jeg vil kalle litt semmert og slett vedlikehold, så vil jeg ikke si helt hva jeg ga for bilen, men et sted mellom 100 og 150 måtte jeg ut med Motoren på bilen virker definitivt vellhodlt, men virker som at eier har "glemt" interiør og eksteriør. Bilen var rett og slett ikke bra utvendig.. Veit ikke hvorfor jeg ikke la merke til alle asfaltprikkene når jeg så på den, men dette var definitivt ikke bra. Flere kompiser som også syns det her var helt snodig.. Var som om hele bilen var dyppa i asfalt, men etter mange timer med vask, rubbing og polering så forsvant heldigvis dette Syns det er direkte trist å se en såpass unik bil sånn, så dette blei fort tatt tak i. Inne var det heller ikke bra, mye drit rundt seter, møkkete matter osv. Tenkte jeg skulle få tatt ut setene, vaska interiøret og gått over hele bilen med greenclean og få shina ordentlig.

    Sitat Opprinnelig postet av Aashome Vis post
    Blir bra dette! Fargen blir aldri feil på disse bilene!
    Tusen takk Bra noen har trua! Bilen står som sagt på autolakk nå, får den igjen til fredag så det ser jeg definitivt fram til

  18. #16
    Eirik R sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2010
    Sted
    Sør-Varanger
    VCCN medlemsnummer
    758
    Innlegg
    446
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Gratulerer med laserblå, gammal kjenning dette, Mr.X har mellom anna hatt denne, så har den vel vore innom Skjåk før det også. Samt det har vore andre forummedlemmar som har nemnt det, har vel vore innom Gjøvik også, om eg ikkje tek feil.
    Gratulere med bilen, er som sagt en gammel kjenning denne. Vært i Lakselv og Alta også denne bilen.
    Uansett, en laserblå en er flotte biler. Ta vare på den å få den tilbake til fordums prakt!
    Biler: Passion rød V70R -06, V90CC T5 -17, 960 stv -95 og 740 Turbo stv -87

    Tidliger biler: XC60 D4 -14, XC70 D5 -08, Laserblå V70R AWD -00, XC70 D5 -05, V40 1,9d -02, V70 TDI -98, 740 Turbo 87, 760 Turbo -85, 240 "b230fx" -81, 242 l "B20 2,2l++" -76 og 145 Delux -74

  19. #17
    Registrerte brukere apex_s2k sin avatar
    Medlem siden
    02. jan. 2011
    Innlegg
    405
    Antall takk

    Standard

    Ser du vurderer understell. Jeg har bestilt KW variant 2 til min R. Så jeg kan komme med en vurdering når jeg har mottatt og montert dette. Om du ikke har handla noe innen da, selvfølgelig. Gratulerer med R, forresten. Blir nok lekkert etter lakk.

  20. #18
    Registrerte brukere hgnubel sin avatar
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Bergen
    VCCN medlemsnummer
    14
    Innlegg
    4.453
    Antall takk

    Standard

    Synes det begynner å bli en del R-biler på forumet nå, kanskje nok til at det kan arrangeres et R-treff hvor de som har anledning kan samles, sikle på hverandres biler og rakke ned på biler som ikke er R for å understreke vår suverenitet, etc...
    --
    Bruksbil: 2016 V70 T4 Dynamic Edition
    Prosjekttråd: 2000 V70R AWD Solgt!

  21. Takk Aashome takket for denne posten
  22. #19
    Registrerte brukere Scania143 sin avatar
    Medlem siden
    21. aug. 2011
    Sted
    Jessheim
    VCCN medlemsnummer
    600
    Innlegg
    440
    Antall takk

    Standard

    lekkert!
    artig at det finnes bilder av bilen før da, som dukker opp!

    blir spennede og se når du får fiksa på den, regner med det blir strøkent, er en fordømt fin farge, gratulerer så mye med bil!

  23. #20
    Per Turbo sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Lørenskog
    VCCN medlemsnummer
    8
    Innlegg
    8.105
    Antall takk

    Standard

    Grattis med lekker bil med lekker farge!!

    Rust er bare en utfordring Blir nok bra dette her! Jeg har trua

  24. #21
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. sep. 2010
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    VCCN medlemsnummer
    681
    Innlegg
    52
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Eirik R Vis post
    Gratulere med bilen, er som sagt en gammel kjenning denne. Vært i Lakselv og Alta også denne bilen.
    Uansett, en laserblå en er flotte biler. Ta vare på den å få den tilbake til fordums prakt!
    Morsomt med gamle kjenninger. Noen du kjenner godt som har hatt den før? Skal gjøre det jeg kan for å få den strøken igjen, litt trassig som det er nå..

    Sitat Opprinnelig postet av apex_s2k Vis post
    Ser du vurderer understell. Jeg har bestilt KW variant 2 til min R. Så jeg kan komme med en vurdering når jeg har mottatt og montert dette. Om du ikke har handla noe innen da, selvfølgelig. Gratulerer med R, forresten. Blir nok lekkert etter lakk.
    Åja! Stilig! Gi meg gjerne beskjed når du har prøvd det ut! Sikler litt på variant 3 også,men hvis du prøver ut variant 2 så er det jo lett for deg å gi tilbake meldinger Er ute etter å få en stivere bil som sitter enda bedre på veien! Takk skal du ha

    Sitat Opprinnelig postet av hgnubel Vis post
    Synes det begynner å bli en del R-biler på forumet nå, kanskje nok til at det kan arrangeres et R-treff hvor de som har anledning kan samles, sikle på hverandres biler og rakke ned på biler som ikke er R for å understreke vår suverenitet, etc...
    Hehe, begynner samtlige med R bil her på forumet å bli ekle mener du? hehe

    Sitat Opprinnelig postet av Scania143 Vis post
    lekkert!
    artig at det finnes bilder av bilen før da, som dukker opp!

    blir spennede og se når du får fiksa på den, regner med det blir strøkent, er en fordømt fin farge, gratulerer så mye med bil!
    Ja, definitivt enig med deg! Gøy når det er mulig å se hvor bilen har vært før og hvordan den har sett ut Bra du har trua!


    Sitat Opprinnelig postet av Per Turbo Vis post
    Grattis med lekker bil med lekker farge!!

    Rust er bare en utfordring Blir nok bra dette her! Jeg har trua
    Tusen takk for koslig tilbakemelding Per! Veit at du har hatt sånn før Hadde ikke du øhlins understell på din? Hvordan var dette? Mye råere enn orginalt? Og hvor mye må man regne med å måtte punge ut med for ett sett? Angående rust så er nok det mulig å få gjort noe med! Var innom lakkereren og kikka på bilen i dag, og det ser meget bra ut ! Var grunna når jeg kikka istad, og han skulle nok lakkere den i kveld Mulig at jeg får den igjen i mårra! Isåfall gleder jeg meg veldig!

  25. #22
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Møtte han karen du handla hos deg i Sogndal eller har den gått i Sogndal?
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

  26. #23
    Registrerte brukere hgnubel sin avatar
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Bergen
    VCCN medlemsnummer
    14
    Innlegg
    4.453
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av 93Henrikf Vis post
    Hehe, begynner samtlige med R bil her på forumet å bli ekle mener du? hehe
    Nå kan jeg vel bare snakke for meg selv egentlig.. Mener ikke ekle, bare litt furtne over at det er så mange jukse-R-biler rundt om, og at uinnvidde ikke ser forskjell (når vi tross alt betaler vesentlig mer for å få original-R)

    Altså, det plager meg ikke hva folk gjør med egne biler, men når de annonseres for salg som original-R og helt klart er noe annet så blir jeg litt gretten
    --
    Bruksbil: 2016 V70 T4 Dynamic Edition
    Prosjekttråd: 2000 V70R AWD Solgt!

  27. #24
    Registrerte brukere Volvo-turbo sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Bor det noen i osten på himmelen?
    Innlegg
    696
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Gratulerer med laserblå, gammal kjenning dette, Mr.X har mellom anna hatt denne, så har den vel vore innom Skjåk før det også. Samt det har vore andre forummedlemmar som har nemnt det, har vel vore innom Gjøvik også, om eg ikkje tek feil.
    Denne bilen starta livet i Tyskland så vidre til Sverige før den landet i Skjåk. Det var var jeg som ordna tollpapirene på Gjøvik i sin tid.

    Og gratulere som R eier!!!
    244 Turbo Intercooler -84 / Chevrolet Bel Air conv. - 56 / Audi A6 Allroad - 13

  28. #25
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Volvo-turbo Vis post
    Denne bilen starta livet i Tyskland så vidre til Sverige før den landet i Skjåk. Det var var jeg som ordna tollpapirene på Gjøvik i sin tid.

    Og gratulere som R eier!!!
    Korfor fekk den trønderskilt då?
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

Side 1 av 5 1 2 3 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Svar: 16
    Siste post: 09/12/15, 22:23
  2. 1999 v70r awd selges/byttes
    By Per Ulv in forum Biler selges / kjøpes
    Svar: 0
    Siste post: 03/06/11, 09:26
  3. JohBor: V70R AWD 1999 Laserblå [5/7: XC90 Bremser BAK]
    By JohBor in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 59
    Siste post: 09/04/11, 20:41
  4. Svar: 13
    Siste post: 07/01/11, 00:32

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •