Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: air flow sensor, mye å si?

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. april 2012
    Sted
    Eidsvoll
    Innlegg
    67
    Antall takk

    Standard air flow sensor, mye å si?

    Vet ikke om dette er riktig sted å poste dette men alikevel, driver med litt husmor trimming, har kjøpt chip og skl justere opp turbotrykk med ny wastegate snart..
    skal også ha åpent filter fra bcb.no og lurte på om http://www.aliexpress.com/product-gs...olesalers.html denne airflow sensoren har mye å si?
    er det noe effekt å hente her, eller er det bare jall?


    Takk for svar.
    -Sigbjørn

  2. #2
    Moderator ArneR sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Overhalla, Nord Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    77
    Innlegg
    3.004
    Antall takk

    Standard

    Var en anelse feil plassert denne ja, så jeg flyttet den til en mer passende plass.

    Så til saken: Du kan bruke en slik lmm ja, om du også kjører på med dyser som stemmer imot det økte arealet i denne lmm iforhold til den originale. Slike dyser er 0280255968 eller 0280150558, eller andre dyser som leverer rundt 430-450cc/min@3bar.

    I tillegg til det, trenger du en ny bensinchip som er beregnet for denne lmm, ellers vil du få problemer med å få motoren til å gå skikkelig, samt den vil nøkke under gange.

    TheLostArtOf@turbobricks selger dette til en fordelaktig pris. Evt. hør med A.Finstad i hans videresalgstråd under kjøp&salg.
    '83 242
    '92 BMW 325i coupe
    '92 BMW 325td coupe

  3. #3
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    06. jan. 2011
    Sted
    Fosser, Aurskog Høland
    Innlegg
    5.170
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av siggen Vis post
    Vet ikke om dette er riktig sted å poste dette men alikevel, driver med litt husmor trimming, har kjøpt chip og skl justere opp turbotrykk med ny wastegate snart..
    skal også ha åpent filter fra bcb.no og lurte på om http://www.aliexpress.com/product-gs...olesalers.html denne airflow sensoren har mye å si?
    er det noe effekt å hente her, eller er det bare jall?

    Takk for svar.
    -Sigbjørn

    Åpent filter er i grunnen jallaen her.
    Air Flow Sensor er VIKTIG. Denne bør passe til elektronikken du benytter, og kan i grunnen ikke sees på som en del man fritt plukker fra hylla. Så om du skal benytte denne bestemmes først og fremst av hva du ellers skal ha der.

    Filteret er blitt forklart om i en annen tråd her. Finnes på Youtube en snutt som viser hva "gevinsten" med slike åpne filter er. Anbefaler rett og slett å beholde originalt innsug, helt frem til grillen.
    Innehaver av ØSKEN FJØSMEKK
    (Null garanti kun skruglede og god kaffe)

    Har hatt annet enn Volvo jeg også.
    Men jeg tok til fornuften.......

Lignende tråder

  1. ikke cross-flow intercooler?
    By Rocket in forum Avansert trimming
    Svar: 3
    Siste post: 26/12/10, 16:30

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •