Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  7
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 26 til 44 av 44

Tråd: Pedersens Racing

  1. #26
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Synes det virker som en helt grei butikk, men synes godt de kunne spandert på seg å gi oss VCCN medlemmer litt rabatt. Er vel vi som kjøper mesteparten av Volvodelene der, så å gi oss litt rabatt hadde ingen dødd av.

    Synes også de er trege på mail, og at innpakningene derifra er ganske så elendige. Skal man kjøpe ting som kan knuses (som lykter osv..) må man nesten be dem om å pakke det ekstra godt inn for at det ikke skal knuses.. Har hørt om flere som har opplevd å få knuste ting i posten av dem, så de bør vel snart slutte å være gniere på innpakningspapiret

    Ellers, en helt grei butikk med mye kult!
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  2. #27
    Registrerte brukere vazborris sin avatar
    Medlem siden
    18. feb. 2010
    Sted
    Vestfossen
    Innlegg
    426
    Antall takk

    Standard

    Altid møtt blide folk der pakker kommer fort og er man hos de har de god service, brukt noen 10k der oppigjennom
    242 turbo bil oppbygning.
    242 1980 B19A veteran kose bil/ bruksbil


    Endelig bra det ikke fantes internettforum da de diskuterte om jorda var rund eller flat.

  3. #28
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Synes det virker som en helt grei butikk, men synes godt de kunne spandert på seg å gi oss VCCN medlemmer litt rabatt. Er vel vi som kjøper mesteparten av Volvodelene der, så å gi oss litt rabatt hadde ingen dødd av.

    Synes også de er trege på mail, og at innpakningene derifra er ganske så elendige. Skal man kjøpe ting som kan knuses (som lykter osv..) må man nesten be dem om å pakke det ekstra godt inn for at det ikke skal knuses.. Har hørt om flere som har opplevd å få knuste ting i posten av dem, så de bør vel snart slutte å være gniere på innpakningspapiret

    Ellers, en helt grei butikk med mye kult!
    Tviler sterkt på at det er VCCN-medlemmer som legger igjen mest cash i kassa til Pedersens.. Er nok rally, rallycross, bilcross og slikt som legger igjen mest penger der..
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  4. #29
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Joakim-G_R Vis post
    Tviler sterkt på at det er VCCN-medlemmer som legger igjen mest cash i kassa til Pedersens.. Er nok rally, rallycross, bilcross og slikt som legger igjen mest penger der..
    Ikke generelt nei, men de selger jo mye annet enn bare Volvo der da.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  5. #30
    Registrerte brukere larsen92 sin avatar
    Medlem siden
    08. juni 2010
    Sted
    Brumunddal
    Innlegg
    97
    Antall takk

    Standard

    har handla no par ting der i fjor sommer. men syns prisene er litt stive.
    så handler mest at gundersenmotorsport brukt godt over 10-15K på kjøreutstyr til bilcross og slikt.. så jeg er mest fornøyd med gundersen : )

  6. #31
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    27. des. 2009
    Sted
    Narvik, Norway
    Innlegg
    674
    Antall takk

    Standard

    må si at pedersens racing imponerer meg stadig med servicen sin =)
    ikke noe problem å få byttet deler som er feilbestilt osv, får penger igjen og alt. kjempebutikk, ikke noe annet å si!

  7. #32
    Utestengt
    Medlem siden
    18. feb. 2010
    Sted
    Namdalen
    Innlegg
    410
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av yengis Vis post
    må si at pedersens racing imponerer meg stadig med servicen sin =)
    ikke noe problem å få byttet deler som er feilbestilt osv, får penger igjen og alt. kjempebutikk, ikke noe annet å si!

    Spesifiser dette du ! Absolutt ingen jeg kjenner , som har handla der for masse titusener har noen gnag fått igjen pener !

  8. #33
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av 242 Vis post
    Spesifiser dette du ! Absolutt ingen jeg kjenner , som har handla der for masse titusener har noen gnag fått igjen pener !
    Jeg har byttet ting jeg har kjøpt feil, levert tilbake varer og lagt imellom mer penger for bedre varer (enda det er lenge siden jeg handla varen), og jeg har alltid uten problem fått igjen penger, og alltid uten noe diskusjon.

    Hva er det de kompisa dine skulle ha igjen penger for da?
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  9. Takk yengis takket for denne posten
  10. #34
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    27. des. 2009
    Sted
    Narvik, Norway
    Innlegg
    674
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av 242 Vis post
    Spesifiser dette du ! Absolutt ingen jeg kjenner , som har handla der for masse titusener har noen gnag fått igjen pener !
    Handlet -963 trykkplate og sinterlamell der, som jeg har hatt liggende i nesten et år. Imellomtida letta jeg svinghjulet og maskinerte det om for å passe tp-618. Ikke noe problem å få bytta tp-963 og sinter mot tp-618 og organisk lamell, ble 700kr til overs som jeg fikk utbetalt. Igår sendte jeg inn en av nipplene i fuelrailen for jeg trenger banjo på torpedoveggsida, ikke noe problem å få bytte mot mellomlegg. Kjempefornøyd med pedersens

  11. #35
    Utestengt
    Medlem siden
    18. feb. 2010
    Sted
    Namdalen
    Innlegg
    410
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Joakim-G_R Vis post
    Jeg har byttet ting jeg har kjøpt feil, levert tilbake varer og lagt imellom mer penger for bedre varer (enda det er lenge siden jeg handla varen), og jeg har alltid uten problem fått igjen penger, og alltid uten noe diskusjon.

    Hva er det de kompisa dine skulle ha igjen penger for da?
    Ja rekna med det var varer du handle da gitt hehe.

    Av erfaring så har jeg, samt andre hatt problemer med kamakslinger, knekt senkesett,defekt demper osv. Er bare et masse påstander om at det er selvforskylt , og på ene kammen så måtte jeg kjøpe nye løftere for at garantien skulle være gyldig, men etter jeg handla så solgte di ikke løftere som hadde garanti lengre. Så da bi meg å sende blokka inn for totalsjekk for å se om en oljekanaon var tett noe som ikke ble gjort, kjøpte ny kam en annen plass og den fungerer den dag i dag.

  12. #36
    Registrerte brukere Volvo 1983 sin avatar
    Medlem siden
    04. mars 2010
    Sted
    Bodø
    Innlegg
    108
    Antall takk

    Standard

    Hei!

    Min erfaring fra Pedersens er at de er dyre, raske og gode å selge...

    Men min TP763 forsterka trykkplate knakk, da var det ingen hjelp å få!



    Mvh

  13. #37
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. juni 2010
    Sted
    Ortnevik, Sogn og Fjordane
    Innlegg
    1.673
    Antall takk

    Standard

    min erfaring er bra. har bestilt eit par ganga der. frå bestillig gjekk det ikkje mange daga før varene var kommen i posten.

    er kjempe fornøyd med dei
    volvo 855 t5
    volvo 940 gl.
    volvo 855 gl.

    prosjekt bilen 855 t5 http://forum.vccn.no/showthread.php?...s-volvo-855-t5

  14. #38
    Registrerte brukere tyggern sin avatar
    Medlem siden
    25. des. 2009
    Sted
    østfold
    Innlegg
    318
    Antall takk

    Standard

    På pedersen er det stort sett altid hjelp å få.
    Men det er viktig at en er sakelig når det dukker opp noe, jeg har kjøpt, bytta og levert inn deler uten problemer..

    Og til alle som sier de er dyre.... hva er dyrt og hvorfor?
    På mer eller mindre ALT jeg har sjekket og handlet derfra er de billigere en de andre norske forhandlerne..
    Det er jo da selvfølgelig på samme vare eller noe av tilsvarende kvalitet....

    Jeg skulle like å se den buttiken som f.eks selger trykkplate og lammel til M45 for tusen lappen.....
    volvo løs...
    X V70N 04 titanum sport edition
    X 945 96mod FK+++++
    X 142 72Mod B20 2,2L++++++ historisk race edition

  15. Takk Joakim-G_R takket for denne posten
  16. #39
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    450
    Antall takk

    Standard

    Pedersens Racing har jeg handlet mye av, men bare til 200-serien.
    Har bare hatt gode erfaringer.. Hyggelige folk, god service og gode produkter.

  17. #40
    Registrerte brukere OnkelTom sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2010
    Sted
    Sørumsand
    Innlegg
    65
    Antall takk

    Standard

    Bestilte Lesjöfors senke fjører til min 245 i går, de ligger på post kontoret nå!
    Kjappe til og levere værtfall

    MVH OnkelTom!
    Volvo 945 1995
    Volvo 242 1975
    Volvo 855 1996
    + Div andre biler

  18. #41
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Thumbs up

    Har en ny erfaring å komme med fra Pedersens nå. Foringen i det øvre motorfestet på min 850 var totalt gåent da jeg fikk bilen. Ringte Pedersens da jeg oppdaget dette og bestilte meg en Powerflex foring. Ringte kl 14:00. De skulle sende det dagen etter mot at jeg forskuddsbetalte. Kl 16:30 ringer telefonen, eneste er at jeg ikke merker det, og tar den derfor ikke. Litt senere tikker det inn en SMS hvor det står: "Hei, skal en tur til Nesodden med ungene etterpå, og ser på vår liste at du ikke bor så langt unna der man tar opp til Nesodden. Jegtar med meg foringen din, og kan kjøre 15 min ekstra for å levere foringen til deg, kostnadsfritt selvfølgelig, da jeg er i området. Mvh Heine fra Pedersens Racing" Jeg skulle til Morten (med safran V70R AWDen) på kvelden, så jeg sa jeg kunne møte han på Vinterbro, da jeg alikevel skulle dit. Heine stod der til avtalt tid, med foringen, og jeg betalte bare for selve foringen.

    Det kaller jeg service det!
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  19. Takk Lasse R takket for denne posten
  20. #42
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Thumbs up

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Har en ny erfaring å komme med fra Pedersens nå. Foringen i det øvre motorfestet på min 850 var totalt gåent da jeg fikk bilen. Ringte Pedersens da jeg oppdaget dette og bestilte meg en Powerflex foring. Ringte kl 14:00. De skulle sende det dagen etter mot at jeg forskuddsbetalte. Kl 16:30 ringer telefonen, eneste er at jeg ikke merker det, og tar den derfor ikke. Litt senere tikker det inn en SMS hvor det står: "Hei, skal en tur til Nesodden med ungene etterpå, og ser på vår liste at du ikke bor så langt unna der man tar opp til Nesodden. Jegtar med meg foringen din, og kan kjøre 15 min ekstra for å levere foringen til deg, kostnadsfritt selvfølgelig, da jeg er i området. Mvh Heine fra Pedersens Racing" Jeg skulle til Morten (med safran V70R AWDen) på kvelden, så jeg sa jeg kunne møte han på Vinterbro, da jeg alikevel skulle dit. Heine stod der til avtalt tid, med foringen, og jeg betalte bare for selve foringen.

    Det kaller jeg service det!
    Det er slikt som gjør kunder fornøyd
    Det blir noe av den samme erfaringen jeg har med Tore på Turbopower AS da jeg ringte en fredags ettermiddag, og trengte ny senterdel på turboen i en Calibra 4X4 Turbo. -"Je ska oppover i dine trakter seinare i kveld, og tek med ein senterdel og faktura" Senterdelen ble levert på døra etter 3 timer, og i tillegg hadde jeg fått 25% rabatt uten at jeg hadde bedt om det.
    Moro med folk som DRIVER butikk og kundebehandling. Ikke bare vil ha tak i pengene dine lissom.
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  21. Takk Daniel V, Audun takket for denne posten
  22. #43
    Registrerte brukere Michelle sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    aust agder
    Innlegg
    292
    Antall takk

    Standard

    Bestillte clutch og utløserlageret til min på mandag, motokk clutch og utløserlageret på onsdagen
    Kjempe hyggelige folk, god service, flott leveranse (Y) Kun positive meninger fra meg så langt
    945 LT 98 worklog. Minnene 242 DL 82. 245 GL 93. 940 GL 94. 945 LT 95.
    No real power, just turbo shit.

  23. #44
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    VCCN medlemsnummer
    2800
    Innlegg
    4.609
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av tyggern Vis post
    På pedersen er det stort sett altid hjelp å få.
    Men det er viktig at en er sakelig når det dukker opp noe, jeg har kjøpt, bytta og levert inn deler uten problemer..

    Og til alle som sier de er dyre.... hva er dyrt og hvorfor?
    På mer eller mindre ALT jeg har sjekket og handlet derfra er de billigere en de andre norske forhandlerne..
    Det er jo da selvfølgelig på samme vare eller noe av tilsvarende kvalitet....

    Jeg skulle like å se den buttiken som f.eks selger trykkplate og lammel til M45 for tusen lappen.....
    Heilt eining med deg, syns ikkje det er dyrt(på dei tinga eg har handla/sett på ivertfall)
    Såklart finner ein billigare deler på ebay, men ein får gjerne ofte det ein betalar for..

    Er vertfall heilt enorm service der og har aldri fått deler så fort hos nåken andre som eg gjer hos pedersen..Og det gjentar seg kver einaste gang

    Rett og slett mi favoritt bedrift og handle hos!
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  24. Takk Jonas Soldal, VolvoR-Sport takket for denne posten
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •