Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  3
Side 1 av 4 1 2 3 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 25 av 81

Tråd: hakhe's 2009 V50 2.0D

  1. #1
    Registrerte brukere hakhe sin avatar
    Medlem siden
    08. mars 2012
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    116
    Antall takk

    Standard hakhe's 2009 V50 2.0D

    Hei godtfolk!
    Har i flere år gått å ønsket meg en V50. Nå etter 3 år har jeg endelig fått ønsket oppfyllt! Kjøpte meg en svart 2009 mod V50 den 16/3.

    Lager meg en to do liste her som jeg kommer til å krysse av etterhvert jeg får gjort unna ting:

    [ ] = ikke utført
    [/] = deler bestillt
    [X] = utført

    - Nye felger [X]
    - Vinge bak [X]
    - R-design bodykit [ ]
    - Coilover kit [ ]
    - Tone ned ruter [X]
    - Hvitere parklys [X]
    - Hvitere nærlys [X]
    - Hvitere fjernlys [X]
    - Hvitere tåkelys [X]
    - 12V el uttak i bagasjerom [X]
    - VCCN skiltholdere [X]
    - Nye skilter [X]
    - VCCN Dekaler bakruter [X]
    - Revolvolution dekaler [X]
    - Større anlegg [ ]
    - Short shift kit [ ]
    - Kjørecomputer [X]
    - Sportsratt [X]
    - Interiør detaljer [X]
    Sist endret av hakhe; 30/11/16 kl 19:56

  2. #2
    Registrerte brukere Roy sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    VCCN medlemsnummer
    220
    Innlegg
    333
    Antall takk

    Standard

    Fin lesing, gratulerer og lykke til. (Men eg kan ikkje sjå bilde av hjula du ville kjøpe?)
    2015 Volvo V60 D2 Ocean Race (Blå) - Konebilen
    2021 Volvo XC40 P8 Recharge (Svart Onyx)

  3. #3
    Registrerte brukere hakhe sin avatar
    Medlem siden
    08. mars 2012
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    116
    Antall takk

    Standard

    Her kommer min worklog:

    Fredag 16/3;
    Våkner opp i grålysninga i Trondheim 06:00 og spretter, for kanskje første gang på flere år, rett opp når klokka starter å jalle. IDAG skal jeg hente min V50!
    Sjekker kontoen på nettbanken, har pengene fra lånet kommet inn? Nei, oi... De er sikkert på plass snart beroer jeg meg med.
    Pakker ferdig baggen min, daterer og signerer salgsmeldingen på gamlebilen, sinnsykt beleilig at jeg fikk solgt denne videre til en kompis så seint som igår tenker jeg for megselv. Tar med meg bag, pc og nøkler å spaserer ned i kjelleren hvor jeg har min gamle gode V40 stående å vente på meg.



    Sånn ser V40'n ut tidlig en fredags morgen.




    Et eldre bilde fra litt lystigere dager


    Hiver meg inn, skal vi starte idag? Å jadda, V40 starter da vel alltid! hirr hirr
    Freser ut av garasjen og opp til kompisen som skal ha bilen etter meg. Fortsetter turen ut til Værnes på Stjørdal, oppdager at gjennomsnitts målings fotoboksene i Hell tunellen har blitt aktivert nå, bremser ned til 80 og fortsetter gjennom. hehe
    Passerer boksen på Stjørdals sia, ingen blink! Svinger inn på avgangsrampen på flyplassen, tar avskjed med "gamle rød" og får booket meg inn hos DAT. Kjøper meg et rundstykke og en kopp kaffe til 89 spenn!!!! Enkelt å ha høye priser når man har monopol på servering tenker jeg. Finner meg et bord og sjekker saldoen på kontoen, fortsatt ikke fått lånet overført. Begynner å bli litt klam i hendene, tenker at det skjer sikkert noe i 9 tia når bankene åpner go fortsetter med kaffen og rundstykket laget av gull...

    08:15 - Klart for boarding, kommer meg ombord i propellflyet, sjekker kontoen IGJEN før jeg må skru av telefonen, no cash yet. Følger flittig med på fruen som demonstrerer hvordan setebeltet mitt fungerer og hvordan jeg skal ta på meg redningsvesten i tilfelle vi skal lande på vann. Tenker at vi skal jaggu være heldig om vi klarer å finne vann stort nok til å lande i da vi kun flyr over fjell mellom Trondheim å Rygge. Lander på Rygge 09:50, fem minutter før tia, tenker det er fordi vi har flydd i nedoverbakke :P Får skrudd telefonen på fort som svint og sjekker nok en gang saldoen, OHHH YES! "I'm rich biaaaaatch"

    Treffer sjølingen utafor som for tiden faktisk kjører en VW Golf, da han hadde en smell med en annen bil i XC90'en sin noen dager tidligere og har levert den til karosseri rep. Vi svinger innom Lefdal i Moss og henter ut
    GPS
    'en jeg har bestillt på nettet dagen før, kjekt med collect@store funksjonen til Lefdal. Freser videre til banken, hvor "PGA sykdom så må desverre kø måtte påregnes", fire kasser og kun en stakkar på jobb. Ventet, ventet og ventet, det kribler nå noe helt sykt i kroppen for å få hentet bilen nå! Min tur endelig, tar ut en bankremisse og spaserer tilbake til Golf'en. Faderen og jeg hiver oss tilbake i bilen og starter vår ferd mot ny bil! 110km kommer og går. og jeg ser bilen for første gang i levende live, jeg er IKKE skuffet.



    Her har vi da MIN V50




    Bruker litt tid på å gjøre meg kjent med knapper og dingsedupser og kjører tilbake til Moss.

    Nye 110 HERLIGE kilometer suser forbi og jeg tror jeg glisa hver eneste km som passerte!



    Tilbake i Moss





    17/3:
    Har brukt dagen til å lese meg opp på felger, tillatt avvik på rulleomkrets og innpress (ET). Slått fast at 18" sannsynligvis blir litt store og leter etter noen smoothe 17". Finner en tråd her inne og følger en link til byttdekk.com og her finner jeg DISSE felgene, oi oi oi :P Siden jeg har 20' igjen på bil budsjettet så tror jeg at det blir disse felgene med "Pirelli Cinturato P7" 205/50R17

    Har utpå ettermiddagen idag brukt litt tid på å oppdatere kart osv på den nye TomTom'en.
    Fikk lasta ned stemmen til Linda Eide fra "Norsk Attraksjon" kjent fra NRK, vittig dame hu! Se LINK

    Leste også på nettet at det IKKE gikk ann å endre oppstart og avsluttnings bildet på min versjon av TomTom'en, men etter litt knoting så ser da altså nettop oppstarts og avslutningsbildet hhv:

    SLIK


    og SLIK ut


    HA HA HA, in your face TomTom!

    Planene framover er jo selvfølgelig å få smellt på flotte felger, få montert en vinge på bakenden, muligens konvertere til Xenon i hovedlyktene, ettermontere USB/Ipod docking og montere original Volvo Handsfree. Det står noe uorginalt motorola guff i den nå.

    Om det er noen som har inspill til videre utbedringer/ oppgraderinger, tips, kommentarer, ris eller ros så nøl ikke med å skrike ut!

    Takk for oppmerksomheten og ha en fisefin dag/kveld/natt!


    Ordet DISSE i biten som omhandlet felgene er en link. Her er ihvertfall et bilde:



    Og link: http://www.byttdekk.com/dezent-rg-da...01?car-id=9451
    Sist endret av hakhe; 12/05/12 kl 17:18
    - 09 V50 2.0D ----> WORKLOG
    - 97 V40 1.8
    Jeg sier som Tommy Rustad; Vi har alltid hatt Volvo. For alt jeg vet så ble jeg unnfanga i en Volvo og!

  4. #4
    Registrerte brukere The Bear sin avatar
    Medlem siden
    02. mars 2011
    Sted
    Husnes, Kvinnherad
    Innlegg
    2.250
    Antall takk

    Standard

    Artig lesning, føller med
    - 1990 Volvo 740 GL -
    - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler -

  5. #5
    Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    3.655
    Antall takk

    Standard

    Fin bil!! Blir nok bra med de felgene.
    <-- Link
    Pompel & Pilt

  6. #6
    Registrerte brukere hakhe sin avatar
    Medlem siden
    08. mars 2012
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    116
    Antall takk

    Standard

    Kjapp oppdatering. Ingen store endringer skjedd foreløpig. Har hatt bilen inne hos Volvo å tatt en service, bytta låsekassen i høyre bakdør da denne startet å lage en guffen ulyd. Er redd jeg må bytte den i høyre framdør og snart da denne og har begynnt å knurre litt. Har bestillt felgene nevnt tidligere og disse er snart på vei. Har bestillt opp vinge til bakluka da jeg syns dette gjør seg på Volvo stv. Ellers så har jeg vært innom VVShop å kjøpt meg noen dekaler:





    Har også ett sett med steilende elg dekaler liggende men usikker på om jeg syns det er tøft med disse eller om det bare er teit? Tenke tenke...

    Nok en gang så setter jeg mektig stor pris på tips og inspill!

    Ha en fisefin tippeligadag!
    - 09 V50 2.0D ----> WORKLOG
    - 97 V40 1.8
    Jeg sier som Tommy Rustad; Vi har alltid hatt Volvo. For alt jeg vet så ble jeg unnfanga i en Volvo og!

  7. #7
    Registrerte brukere jacobsen sin avatar
    Medlem siden
    22. sep. 2010
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    3.268
    Antall takk

    Standard

    Ble tøft med TomTomen din. Er like før jeg også handler gps nå
    - Volvo S60 2.0T -02
    - Audi 80 Quattrofemmer

  8. #8
    Registrerte brukere hakhe sin avatar
    Medlem siden
    08. mars 2012
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    116
    Antall takk

    Standard

    Ikke kjip ut å kjøp den TomTom en jeg gjorde. Må betale ekstra for å legge inn fotobokser osv. Ville ha spandert på meg en litt dyrere variant, ellers så er den billige varianen veldig enkel å ha med å gjøre og masse muligheter for tilpasninger!
    Sist endret av hakhe; 26/03/12 kl 16:42
    - 09 V50 2.0D ----> WORKLOG
    - 97 V40 1.8
    Jeg sier som Tommy Rustad; Vi har alltid hatt Volvo. For alt jeg vet så ble jeg unnfanga i en Volvo og!

  9. #9
    Registrerte brukere hakhe sin avatar
    Medlem siden
    08. mars 2012
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    116
    Antall takk

    Standard

    Da har påsken startet for min del og jeg slo på stortromma å la ut på langtur denne påsken! Første etappe ble unnagjort på Lørdag 31.3 og gikk fra Trondheim til Bergen hvor jeg har min søster boende. Leste at veien over Sognefjell kunne bli stengt i perioder på opptil 5 timer så jeg kjørte via Valdresflya og Filefjell. Tok meg småfrekke 10.54h med en stopp på Dombås og en stopp på en rasteplass et sted jeg aldri hadde vært før. Utrolig behagelig å kjøre langt med V50'en!


    Kartruta jeg fulgte

    Var utrolig heldig med både vær og føre nesten hele veien! Knallsol og bare veier, noen små isete flekker over Valdresflya og noen få korte snødekte partier over Filefjell, ellers så var det vare fryd og gammen!


    På vei over Dovrefjell

    Stoppa kjapt inne i Lærdalstunnellen selv om dette egentlig ikke er lov og tok noen kjappe bilder da jeg alltid har hatt lyst til å gjøre dette.


    Kunstlys domen ca midt på Lærdalstunellen



    Da jeg ankom Voss så startet det å regne skikkelig for første gang på turen og dette været fulgte meg helt fram til Bergen sentrum. Forøvrig så ble det en slags V50 kolonne på vei fra Flåm og inn da vi etterhvert ble 4 V50'er liggende etter hverandre, det var for min del litt morrosamt.

    Neste etappe går fra Bergen til Moss da jeg skal innom faderen en tur før påska er omme. Følg med! =)
    - 09 V50 2.0D ----> WORKLOG
    - 97 V40 1.8
    Jeg sier som Tommy Rustad; Vi har alltid hatt Volvo. For alt jeg vet så ble jeg unnfanga i en Volvo og!

  10. #10
    Registrerte brukere hakhe sin avatar
    Medlem siden
    08. mars 2012
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    116
    Antall takk

    Standard

    Da her jeg omsider fått summet meg etter påska og her kommet neste etappe i midt/vest/øst norge rundt.

    Denne etappen gikk fra Bergen til Moss, startet fra Bergen ca 10.30 og stilte gps'n inn til å ta meg til Moss. Siden jeg ikke hadde det noe travelt så valgte jeg å ta en "seenic route" og kjørte langs Hardangerfjorden og over Hardangervidda, tok til høyre på Geilo og fulgte FV. 40 til Kongsberg, feis via Drammen ned til Horten og så ferga over til Moss. Her er ruta:


    Ankom utenfor hos sjølingen ca 23 så det tok meg godt og vel 12 og en halv time +/- noen minutter. Hadde en kjempefin tur med sol og "sommer" hele veien, her et bilde fra Hardangervidda:

    Fint snøføre og fin flyt i trafikken.
    - 09 V50 2.0D ----> WORKLOG
    - 97 V40 1.8
    Jeg sier som Tommy Rustad; Vi har alltid hatt Volvo. For alt jeg vet så ble jeg unnfanga i en Volvo og!

  11. #11
    Registrerte brukere hakhe sin avatar
    Medlem siden
    08. mars 2012
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    116
    Antall takk

    Standard

    Neste og siste etappe gikk fra Moss og tilbake til Trondheim. Kjørte via Elverum opp Østerdalen og ut på E6 igjen på Ulset og da straka vegen inn til Trondheim. Ruta er her:


    Tok ikke noen bilder på veien denne gangen da jeg faktisk hadde det litt travelt, kun en stopp på elverum for å fylle bilen med diesel og magen med en pølse. Hadde nok en gang flaks med været og hadde knallsol det meste av veien og møtte nermest ingen trafikk nordover, men sørover var det kører uten like! Glad jeg skulle mot nord! Turen tok nesten 8 timer med stoppen på Elverum så det gikk godt oppover.
    - 09 V50 2.0D ----> WORKLOG
    - 97 V40 1.8
    Jeg sier som Tommy Rustad; Vi har alltid hatt Volvo. For alt jeg vet så ble jeg unnfanga i en Volvo og!

  12. #12
    Registrerte brukere hakhe sin avatar
    Medlem siden
    08. mars 2012
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    116
    Antall takk

    Standard

    SOMMERDEKK!!!!!! =)=)=)

    Da prognosene for været sier +4 og oppover så har jeg tatt sjangsen på at det ikke kommer mer snø og is i før til høsten og montert SOMMERDEKK!
    Skal si det er noe annet enn de kjedelige hjulkapslene ja!!







    Har også plukket av emblemene på bakluka for å få en clean og smooth rumpe, bilder av det kommer i morgen. Har skaffa vinge hos en kamerat som jobber hos Volvo men den ble lakkert i feil svartfarge da han tok en råsjangs på at bilen var svart metallic, han skulle lakkere den om og montere den senere. Han skulle også se om han kunne skaffe meg R-Design styling så jeg satser på at det får i orden! =) Ellers så har jeg snakka med en kar som jobber i firmaet ved siden av vårt om å få sotet rutene fra b stolpen og bakover og han skulle få gjort det snart sa han. Så bil livet ser lyst ut framover! =)
    Sist endret av hakhe; 21/04/12 kl 20:58
    - 09 V50 2.0D ----> WORKLOG
    - 97 V40 1.8
    Jeg sier som Tommy Rustad; Vi har alltid hatt Volvo. For alt jeg vet så ble jeg unnfanga i en Volvo og!

  13. #13
    Registrerte brukere jacobsen sin avatar
    Medlem siden
    22. sep. 2010
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    3.268
    Antall takk

    Standard

    Ble nice!
    vurderer å plukke av emblemene på bakluka jeg også
    - Volvo S60 2.0T -02
    - Audi 80 Quattrofemmer

  14. #14
    Registrerte brukere hakhe sin avatar
    Medlem siden
    08. mars 2012
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    116
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av jacobsen Vis post
    Ble nice!
    vurderer å plukke av emblemene på bakluka jeg også
    Jeg syns det ble nokså fin fint ja! =) Hvis du skal plukke av emblemene så kan varmepistolen på kontoret brukes med hell. Juster tempen ned til laves da ihvertfall, står en boks med sitrus spray atme vasken på lageret om du ikke får vekk all teipen.
    - 09 V50 2.0D ----> WORKLOG
    - 97 V40 1.8
    Jeg sier som Tommy Rustad; Vi har alltid hatt Volvo. For alt jeg vet så ble jeg unnfanga i en Volvo og!

  15. #15
    Registrerte brukere hakhe sin avatar
    Medlem siden
    08. mars 2012
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    116
    Antall takk

    Standard

    Da har jeg fått skrubbet og shinet vinterdekkene og lagt de til sommerlagring, Med det samme jeg hadde vaskesaker framme så fikk bilen seg en kjapp runde også.



    Og som jeg lovet igår så kommer da resultatet av de-emblering av bakluke her:



    Jeg syns det ble fin fint uten emblemer men jeg vet at enkelte ikke liker at emblem fjernes da "man skal da ikke skjemmes over å kjøre Volvo!" og det gjør jeg heller IKKE men hvis du ikke ser at dette er en Volvo uten at emblemene er der så har du lite peiling, foråsiresånn... he he =)
    - 09 V50 2.0D ----> WORKLOG
    - 97 V40 1.8
    Jeg sier som Tommy Rustad; Vi har alltid hatt Volvo. For alt jeg vet så ble jeg unnfanga i en Volvo og!

  16. #16
    Registrerte brukere gull pilen sin avatar
    Medlem siden
    21. mars 2010
    Sted
    Elleville Vesten....
    Innlegg
    3.087
    Antall takk

    Standard

    Ser at fjerne emblemer skal jeg på min og.. Min ser igrunnen helt lik ut til din bortsett fra at jeg har takvinge, coilovers, summum rails, skvettlapper og svarte ruter hele veien.. Ble mye forskjell bare å fjerne emblemer..
    2008 v50 summum 2,0tdi (konebil)
    1993 S2 Avant 2,2 turbo

  17. #17
    Registrerte brukere hakhe sin avatar
    Medlem siden
    08. mars 2012
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    116
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gull pilen Vis post
    Ser at fjerne emblemer skal jeg på min og.. Min ser igrunnen helt lik ut til din bortsett fra at jeg har takvinge, coilovers, summum rails, skvettlapper og svarte ruter hele veien.. Ble mye forskjell bare å fjerne emblemer..
    Jeg syns det gjorde seg uten emblem, hva slags coilovers har du? Dette er noe jeg og STERKT vurderer. Vinge har jeg på gang allerede men en ka,erat lakkerte den i svart metallic 452 istedet for bare svart 019, så den ligger inne til lakkering igjen. Skal få tonet ned rutene etterhvert men siden jeg prøver å spare penger så blir det gjort når behjelpelige kjentfolk som kan det har tid. =)
    - 09 V50 2.0D ----> WORKLOG
    - 97 V40 1.8
    Jeg sier som Tommy Rustad; Vi har alltid hatt Volvo. For alt jeg vet så ble jeg unnfanga i en Volvo og!

  18. #18
    Registrerte brukere gull pilen sin avatar
    Medlem siden
    21. mars 2010
    Sted
    Elleville Vesten....
    Innlegg
    3.087
    Antall takk

    Standard

    ser den ja... alt koster peng og tid.. har tatechnics coilovers på bilen min, koster 4490kr for komplett sett... betalte vel 6000kr for toning av ruter hele veien...
    2008 v50 summum 2,0tdi (konebil)
    1993 S2 Avant 2,2 turbo

  19. #19
    Registrerte brukere hakhe sin avatar
    Medlem siden
    08. mars 2012
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    116
    Antall takk

    Standard

    God kveld godtfolk!
    En kjapp oppdatering i skumringen:
    Har fått tak i nye pærer over hele linja da jeg vill ha et hvitere lys! Dette fant jeg hos Scandic shine på Verdal. Var tom for pæretypen med H7 sokkel, men den var på vei inn igjen. Pærene er Höen Xenonmatch og parklysene er av typen Phillips T10 4000k. Beklager kvaliteten på bildene da jeg ikke fant digital kameraet så brukte jeg mobilkameraet som erstatning så bildene gir kun en liten pekepinn på forskjellen.

    Først bare parklys:


    Så park + tåke:


    Så park + tåke + nær:


    Så til slutt park + tåke + nær og fjærn:


    Har også satt opp en "to do" liste i øverste inlegg.
    - 09 V50 2.0D ----> WORKLOG
    - 97 V40 1.8
    Jeg sier som Tommy Rustad; Vi har alltid hatt Volvo. For alt jeg vet så ble jeg unnfanga i en Volvo og!

  20. #20
    Registrerte brukere hakhe sin avatar
    Medlem siden
    08. mars 2012
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    116
    Antall takk

    Standard

    Oppdatering idag på selveste arbeidernes dag. Dagen tema: Plassering av autopass brikke!

    Jeg har gått å irritert meg over hvor skjemmende autopassbrikken er i frontruta, dette er jo ikke noe å bry seg om egentlig men har da likevel irritert meg!

    IRRITERENDE!!!


    Fant en smart plassering etter å ha lest i haukauge sin tråd (http://forum.vccn.no/showthread.php?...2-V70-R-Design) om å plassere den i midkonsollen.

    Smart Løsning!


    Dette har i V50 fungert litt sporadisk, virker som om vinkelen på autopass senderen i bommen og hvor jeg har albuen liggende spiller en rolle om den blir
    registrert eller ikke.

    Tenkte også på å prøve THolandsli metode med å plassere den bak grillen (http://forum.vccn.no/showthread.php?...V70-Ocean-Race) men leste i hans
    tråd at den da ikke ble registrert ved passering så slo den tanken fra meg.

    Satt å funderte på hva som kunne ha vært en lur plassering da det slo meg at over kupelyset virket det som om det kunne være god plass!

    God plass???


    Vippa ut hele kupelyset og inspiserte klaringer og det virket som om dette her skulle kunne gå!

    Joda, god plass


    Fikk vippa løs brikken teipet opp brakketten for andre gang og plassert.



    Så nå får tiden vise om dette her ble en kurant løsning. Vil tro dette skal fungere godt iom at brikken ble registrert
    av og til når brikken sto ca 60 cm på skått ned og innover i bilen.
    Sist endret av hakhe; 01/05/12 kl 18:46
    - 09 V50 2.0D ----> WORKLOG
    - 97 V40 1.8
    Jeg sier som Tommy Rustad; Vi har alltid hatt Volvo. For alt jeg vet så ble jeg unnfanga i en Volvo og!

  21. #21
    Registrerte brukere Joakim sin avatar
    Medlem siden
    25. juni 2011
    Innlegg
    208
    Antall takk

    Standard

    Fin bil dette! Har veldig sansen for V50 og syns dem er veldig gode å kjøre Ble kult med emblemfrie bakluken og tøffe felger med grei størrelse Følger med på denne
    Two wheels move your body, four wheels move your soul


    Volvo V70 2,4 10V 1999
    http://forum.vccn.no/showthread.php?...o-V70-99modell

  22. #22
    Registrerte brukere hakhe sin avatar
    Medlem siden
    08. mars 2012
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    116
    Antall takk

    Standard

    Takk for det, og bedre skal den bli så snart det er litt penger i kassa igjen! =)
    - 09 V50 2.0D ----> WORKLOG
    - 97 V40 1.8
    Jeg sier som Tommy Rustad; Vi har alltid hatt Volvo. For alt jeg vet så ble jeg unnfanga i en Volvo og!

  23. #23
    Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    3.655
    Antall takk

    Standard

    Fungerte det å plassere autopassen oppi der? Veldig fine felger du har fått deg!
    <-- Link
    Pompel & Pilt

  24. #24
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    24. jan. 2011
    Sted
    stjørdal
    Innlegg
    65
    Antall takk

    Standard

    fin bil du har håkon
    Volvo v70 2.0T 1997
    Volvo 744 2,3F 1990
    volvo 945 2,3T 1995

  25. #25
    Registrerte brukere hakhe sin avatar
    Medlem siden
    08. mars 2012
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    116
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ovlov86 Vis post
    Fungerte det å plassere autopassen oppi der? Veldig fine felger du har fått deg!
    Har ikke fått testa det enda, bilen har stått i ro noen dager, skal ut å kjøre litt i ettermiddag så tilbakemelding kommer. Og takk, syns de gjorde seg igrunn, men er fortsatt litt usikker på om jeg skulle ha gått for 18". Får se det ann når jeg får på coiloversene

    Sitat Opprinnelig postet av Odegaard Vis post
    fin bil du har håkon
    Takker for det Jokke!
    - 09 V50 2.0D ----> WORKLOG
    - 97 V40 1.8
    Jeg sier som Tommy Rustad; Vi har alltid hatt Volvo. For alt jeg vet så ble jeg unnfanga i en Volvo og!

Side 1 av 4 1 2 3 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Div volvo'er fra 2004-2009...
    By r_style in forum Volvo Bilder og film
    Svar: 22
    Siste post: 26/11/12, 14:54
  2. kjøp av x70 2009 model
    By jatsen in forum x60 / V70II / XC70II / S80II
    Svar: 8
    Siste post: 13/12/11, 14:37
  3. Serviceintervaller på 2009 xc70 D5
    By jatsen in forum x60 / V70II / XC70II / S80II
    Svar: 2
    Siste post: 06/12/11, 23:47
  4. Orig. C70-felg fra 2009 på S70 '98?
    By Espen69 in forum Dekk, felg, chassi og bremser
    Svar: 0
    Siste post: 26/04/11, 11:28
  5. Sunnmørstreffet 2009
    By gaupe in forum Volvo Bilder og film
    Svar: 48
    Siste post: 26/03/10, 16:21

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •