Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  208
Side 17 av 47 FørstFørst ... 7 15 16 17 18 19 27 ... SisteSiste
Viser resultater 401 til 425 av 1172

Tråd: forgasserturbo-tråden

  1. #401
    Registrerte brukere Berg Performance sin avatar
    Medlem siden
    20. jan. 2010
    Sted
    Mo i Rana
    Innlegg
    1.052
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av jabbajohn Vis post
    hva heter orginalturboen til dette r-sport kittet ?
    tb0313..

  2. #402
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    27. juli 2014
    Sted
    Trøndelag
    Innlegg
    29
    Antall takk

    Standard

    Noen som vet hvor langt en original 940 turbo bensinpumpe holder? Oppsettet mitt er 2x40 Dellorto dhla, garrett tb03 60 trim med 1,5 bar laddetrykk.
    Er det samme bensinpumpe på 940 turbo som vanlig 940 med sugemotor?

  3. Takk johmolan takket for denne posten
  4. #403
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.321
    Antall takk

    Standard

    Bensintrykket skal være rundt 0,18 BAR med Dellorto.

    Når man reduserer bensintrykket fra rundt 66 psi = 4,5 BAR (3,0 BAR + 1,5 BAR) til ca. 25 PSI = 1,68 BAR så øker bensinpumpens kapasitet betydelig så den pumpen rekker nok til ditt oppsett.



    EDIT:

    ----------------------------------------------------

    Her en mann som har valgt å ta rådene i denne tråden og som har valgt "dyr" Batland forgasser, "dyr" BSRT325 turbo, EFI pumpe, Malpassi BTR osv.

    Sitat Opprinnelig postet av Team Tynner Vis post
    Etter prøvekjøring er jeg meget imponert Utrolig kjapp spool på den BSRT325 turboen! Absolutt verdt hver eneste øre

    Nå lader den riktignok 1,7 BAR og AFR på 12 tallet enda. Ser sånn ut for øyblikket:



    60 grader Volvo Penta termostat i hjemmelaget temostathus og ett 5 kr. stykke i vannpumpa.
    Sist endret av Batland; 27/05/15 kl 20:30

  5. #404
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    24. sep. 2013
    Innlegg
    142
    Antall takk

    Standard

    Hei! Sitter nå og vurderer sterkt hva eg skal gjøre med min volvo 164 b30A. Har tenkt mye å turbotrimme denne, hadde noen meldinger med batland for ei god stund sia men de er nå sletta så hugser ikke hvilke komponenter han anbefalte å bruke. Derfor spørr eg her; noen som har ei lita liste på hva eg MÅ ha med når eg turbotrimmer b30a motorn, for å få litt effekt? Hadde vert takknemmlig isåfall

  6. #405
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.321
    Antall takk

    Standard

    Det man MÅ ha for enkelt å greit få dette sammen for ett "steg 1" resultat er:

    0. En motor som er i normalt grei bruksstand.
    1. Det originale kompresjonsforholdet er oppgitt til 9,3:1 som er håpløst høyt til turbobruk med pumpebensin -> Stempelene MÅ dreies evt. erstattes med B19ET stempler eller borring og B21ET stempler.
    2. EFI bensinpumpe.
    3. Malpassi FKT2 BTR til forgasserturbo.
    4. Stor vakumklokke til fordeleren.
    5. Stor intercooler.
    6. To stk. originale identiske Volvo turboer fra f.eks 940 eller èn stk. relativt stor turbo.
    7. To stk. originale Volvo AT turboforgassere.
    8. 3" eksosanlegg.

    En helt orginal og 100% uklødd AT forgasser klarer rundt 0,5 BAR ladetrykk så du begynner der. Du har da ett praktisk motorvolum på 4,5L så du vil merke stor forskjell.

    Options:

    Det må anbefales at den orginale kammen byttes ut med en D, K, Marinekammen som heter P eller en KG10 kam.

    For 500 + hk kan Cosworthstempler, Custom råder og dette innsuget vurderes:



    [IMG][/IMG]
    Sist endret av Batland; 10/07/15 kl 12:14

  7. #406
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    24. sep. 2013
    Innlegg
    142
    Antall takk

    Standard

    Takk for gode svar batland!hvor mye må stempla dreies? Hvor mye NM holder råder til? Tenkt litt rundt drivverk, er det brukende eller må det byttes kjapt?
    Sist endret av 164; 14/07/15 kl 00:46

  8. #407
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.321
    Antall takk

    Standard

    Hvis du kjører M-rådene så vet vi at de iallefall klarer 350 whp i en B23 motor, så vi sier 90 hk pr. råde. Du har selvsagt 6 stk. for en samlet effekt på 540 whp. Jeg har de vanlige Kjipe rådene i min B21 og har benket 306 whp og 428 Nm -> 460 WHP og 642 Wnm i en B30.

    Jeg er ingen B30 ekspert, man har alltid reagert på at 164 har større og sterkere clutch og gearkasse enn andre Volvoer. Jeg mener at ingen Volvo er så til de grader velegnet til suksessfull budsjettrimming som en 164 med B30A motor og synes det er utrolig ikke flere benytter denne muligheten.

  9. #408
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    24. sep. 2013
    Innlegg
    142
    Antall takk

    Standard

    Desverre er det en 73mod så har vell 6bolt veiva. Null ide hvilke råder det er i nå. Men motorn har aldri vært opna så regner med det er org. Uansett viss eg skal til på dette prosjektet blir eg glad med 300+ i første omgang. Så får eg heller se hvor lenge clutch og kassa holder til. Ja virker så det ikke skal så mye til for å få litt krutt ut av dem.

    Men må vell ha noe sterkere tenning. Sett på noe MSD men hvilket er å anbefale?
    Sist endret av 164; 14/07/15 kl 17:49

  10. #409
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.321
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av 164 Vis post
    Desverre er det en 73mod så har vell 6bolt veiva. Null ide hvilke råder det er i nå. Men motorn har aldri vært opna så regner med det er org. Uansett viss eg skal til på dette prosjektet blir eg glad med 300+ i første omgang. Så får eg heller se hvor lenge clutch og kassa holder til. Ja virker så det ikke skal så mye til for å få litt krutt ut av dem.

    Men må vell ha noe sterkere tenning. Sett på noe MSD men hvilket er å anbefale?
    Kan ikke se at 50 hk pr. sylinder er noe som helst problem for hverken rådene på 6 bolt veiven eller for stiftefordeleren hvis du bare bruker en stor vakumklokke og den store gule Accel Super coilen. http://www.summitracing.com/int/parts/acc-140001

    MSD er ikke min greie. Det er Crane som gjelder og helst med tenningsretard ved ladetrykk slik at du slipper å bruke en gammel stor vakumklokke. Ulempen er prisen.

    Best: http://www.summitracing.com/int/part...6466/overview/

    Coilen du trenger i tillegg: http://www.summitracing.com/int/parts/crn-730-0892

    Billigst med stor vakumklokke og denne: http://www.summitracing.com/int/part...6300/overview/

    tilhørende coil: http://www.summitracing.com/int/parts/crn-730-0891
    Sist endret av Batland; 15/07/15 kl 13:28

  11. #410
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    24. sep. 2013
    Innlegg
    142
    Antall takk

    Red face

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post

    Billigst med stor vakumklokke og denne: http://www.summitracing.com/int/parts/crn-730-0892 l]

    Er den linken feil? kommer opp samme som den over hos meg.

    50hk pr råde blir vell ikke noe problem nei, men mye vil fort ha mer vettu

  12. #411
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.321
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av 164 Vis post
    Er den linken feil? kommer opp samme som den over hos meg.

    50hk pr råde blir vell ikke noe problem nei, men mye vil fort ha mer vettu
    Jaggu var den det: http://www.summitracing.com/int/part...6300/overview/

    Du må for alt i verden ikke tro at en B230fk med ett "300 hk chip" kan sammenlignes med en lavkomp. forgasserturbo B30. Når du vil ha mer effekt på en så gammel motor så må du overhale den først. Da blir det borring, sliping av veiv og da har du plutselig en frisk 3,3 L.

  13. #412
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    24. sep. 2013
    Innlegg
    142
    Antall takk

    Standard

    Har aldri kjørt gasserturbo før, så vet heller ikke helt hva eg går til.. Men tenker da viss eg skal til å bytte råder er det jo ikke mye arbeid med å borre å få slipt veiva når motoren allerede er ute og i deler. like greit å klemme til litt enn å angre i ettertid. Og så hadde det vært grisegromt å jakta på 500hk med forgassere Hadde blitt mange overraskende blikk her i området da ingen har trua på forgasserturbo.

  14. #413
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    06. jan. 2014
    Sted
    Stor-elvdal
    Innlegg
    617
    Antall takk

    Standard

    Da har du noe å glede deg til. Alle som har sitti på med meg med b21dt motoren har blit overrasket over hvor godt det går med lavkomp gasserturbo
    Så vidt jeg vet får man vel også langslagveiv til b30
    Ivrige svensker kjører også med b21 staker og stempler i 500hk+ b20 motorer. Så med to sylindere til går nok samme effekt i b30 mye lettere


    Sendt fra min knuste Samsung
    Sist endret av bjornarw; 16/07/15 kl 12:09

  15. #414
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.321
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av 164 Vis post
    Har aldri kjørt gasserturbo før, så vet heller ikke helt hva eg går til..
    Men tenker da viss eg skal til å bytte råder er det jo ikke mye arbeid med å borre å få slipt veiva når motoren allerede er ute og i deler. like greit å klemme til litt enn å angre i ettertid.
    Og så hadde det vært grisegromt å jakta på 500hk med forgassere
    Hadde blitt mange overraskende blikk her i området da ingen har trua på forgasserturbo.
    Forutsatt at du utfører dette KORREKT så er jeg helt sikker på at du m.fl. blir skikkelig overrasket over resultatet.
    Forstår hva du mener, men det viktigste er å blir FERDIG. Store, flotte planer, demontering og bråstopp er det MER enn nok av andre som tar seg av allerede.
    Vil påstå at du ikke vil tro hvor godt en gammel 3,0 L 6 syl. motor med lavkomp., turbo og 1,3 - 1,5 BAR ladetrykk går, 500 hk eller ei.

    Jeg har selv tatt 249,6 hk med èn stk. AT forgasser ved 1,35 BAR ladetrykk, så 500 hk med 2 stk. er ikke umulig, men hvis det er 500 hk tallet som er målet, så vil jeg anbefale 3 stk. Strømberg AT forgassere eller Dellorto TurboForgassere.

    I Norge i dag ser det ut til at folk som har peiling på forgassere er en utdøende rase. Negative, høyrøstede, brølaper uten teknisk innsikt eller forståelse for motorer generelt og forgassere spesielt derimot, det har vi absolutt ingen mangel på. Disse er det bare å sette på plass.

    I USA er forgasserturbo stort og det funker så det holder: https://www.youtube.com/watch?v=dWStTmdy0-M
    Forøvrig ligger det flere klipp på youtube som viser forgasserturbo som fungerer her på bjerget også.
    https://www.youtube.com/watch?v=OJEDScmicJk
    https://www.youtube.com/watch?v=ZJ1cuDxFnrM
    https://www.youtube.com/watch?v=ekzRBb9h2P4
    Sist endret av Batland; 17/07/15 kl 14:27

  16. #415
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    24. sep. 2013
    Innlegg
    142
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Forutsatt at du utfører dette KORREKT så er jeg helt sikker på at du m.fl. blir skikkelig overrasket over resultatet.
    Forstår hva du mener, men det viktigste er å blir FERDIG. Store, flotte planer, demontering og bråstopp er det MER enn nok av andre som tar seg av allerede.
    Vil påstå at du ikke vil tro hvor godt en gammel 3,0 L 6 syl. motor med lavkomp., turbo og 1,3 - 1,5 BAR ladetrykk går, 500 hk eller ei.

    Jeg har selv tatt 249,6 hk med èn stk. AT forgasser ved 1,35 BAR ladetrykk, så 500 hk med 2 stk. er ikke umulig, men hvis det er 500 hk tallet som er målet, så vil jeg anbefale 3 stk. Strømberg AT forgassere eller Dellorto TurboForgassere.

    I Norge i dag ser det ut til at folk som har peiling på forgassere er en utdøende rase. Negative, høyrøstede, brølaper uten teknisk innsikt eller forståelse for motorer generelt og forgassere spesielt derimot, det har vi absolutt ingen mangel på. Disse er det bare å sette på plass.

    I USA er forgasserturbo stort og det funker så det holder: https://www.youtube.com/watch?v=dWStTmdy0-M
    Forøvrig ligger det flere klipp på youtube som viser forgasserturbo som fungerer her på bjerget også.
    https://www.youtube.com/watch?v=OJEDScmicJk
    https://www.youtube.com/watch?v=ZJ1cuDxFnrM
    https://www.youtube.com/watch?v=ekzRBb9h2P4
    Å bli ferdig vil ikke bli noe problem, da eg er altfor ivrig etter å prøve ferdigresultatet til å avslutte. Kan jo også begynne med å bare dreie stempel, modde forgassere å få på turbo oppsett og se hva resultatet blir. Så bare bygge på med tiden.
    Ja virker som det er mange som ikke kan spesielt mye om forgassere her omkring vertfall. Eg har heller ingen kunskap om forgasssere, men er villig til å gi dem et forsøk etter å ha sett tall her på forumet. Den rå lyden lokker jo såklart en del også

  17. #416
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.321
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av 164 Vis post
    Å bli ferdig vil ikke bli noe problem, da eg er altfor ivrig etter å prøve ferdigresultatet til å avslutte.
    Kan jo også begynne med å bare dreie stempel, modde forgassere å få på turbo oppsett og se hva resultatet blir. Så bare bygge på med tiden.
    Ja virker som det er mange som ikke kan spesielt mye om forgassere her omkring vertfall. Eg har heller ingen kunskap om forgasssere, men er villig til å gi dem et forsøk etter å ha sett tall her på forumet. Den rå lyden lokker jo såklart en del også
    Det er en god begynnelse.
    Det har vist seg at disse enkle budsjettbyggene er det de fleste eiere snakker mest om i ettertid. Det er enkelt, det er økonomisk overkommelig, forbedringen er voldsom, man blir ferdig og resultatene pr. kr. er meget hyggelige.

    Tragisk at rødmotorens "beste" deler ble produsert i minst antall. Jeg mener her Marineveivene og B19ET stemplene som passer i B19, B20, B200, B204 og B30.
    Hvis dette var mitt prosjekt så hadde jeg dreiet stemplene og montert K-kam fra B30E. Den orginale B30A-kammen er for mild og gjør at motoren avgir maks effekt for tidlig.

    De originale R-Sport AT forgasserene er bare å montere og kjøre opp til ca. 0,5 BAR ladetrykk slik at bilen går som om den hadde B45 motor, men det er ikke noen forgasserlyd med en stor intercooler og turbo. Når du så vil øke ladetrykket til korrekt nivå rundt 1,2 BAR for ett resultat som tilsvarer en B66 motor, da må AT forgasserene modifiseres.

    Til orientering:
    Kan forøvrig nevne at jeg har anbefalt og anbefaler denne tenningsretarden til alle jeg mener har en motor som har behovet:
    http://www.summitracing.com/int/part...6466/overview/
    http://www.summitracing.com/int/parts/crn-730-0892

    Senest i går fikk jeg tilbakemelding fra en overlykkelig eier av en suksessfullt turbokonvertert sugemotor. Bilen hans hadde aldri gått så godt som nå, hadde aldri vært så lettstartet og han hadde ikke hatt noen problemer etter av Cranalanegget ble montert. Før kjørte han lavere ladetrykk, men han skiftet ut knekte stempler flere ganger pr. mnd. likevel da han kjørte sugemotor tenningstidspunkt.
    Sist endret av Batland; 18/07/15 kl 12:58

  18. #417
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.321
    Antall takk

  19. Takk HansOla takket for denne posten
  20. #418
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. mai 2014
    Innlegg
    136
    Antall takk

    Standard

    nå sitter jeg her med:
    b23
    530 topp med a-kam
    rsport turbo
    Dellorto 40 DHLA Turboforgassere x 2 med plenumkammer
    bryterløst tendsystem fra b21et
    forsterket topppakning
    dumpventil
    2,5'' simons sportsanlegg
    elektronisk bensinpumpe
    smidde m-råder
    bofors veiva
    maplassi bensintrykk regulator for forgasserturbo
    høyefektcoil med forkoblingsmotstand
    NTERCOOLER
    ned dreide stempler (komprisjon på 8,1bar)
    oljepumpe for turbobruk
    oljekjøler
    ++
    men holder den orginalen 530 toppen mål hvis jeg en dag skal nærme meg 300hk med en turbo som klarer og lade mere? eventuelt klarer jeg meg bare med og bytte ventiler eller lønner det seg og bygge om forbrenningskammerert også? lønner seg vell og sette på noe sikkerlig når man først setter på toppen...

  21. #419
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.321
    Antall takk

    Standard

    Ta en titt på på denne. De utålmodige går til 5:00. 292 hk med 0,8 BAR ladetrykk.

    https://www.youtube.com/watch?v=bAuG-7B08-A

    Deretter er jo det naturlige spørsmålet: " Hvordan går bilen med denne motoren i praksis da?" Se den orange her: https://www.youtube.com/watch?v=hPMIQEfQ3bA
    Sist endret av Batland; 27/08/15 kl 20:38

  22. #420
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    04. aug. 2015
    VCCN medlemsnummer
    1436
    Innlegg
    18
    Antall takk

    Standard Forgasser-turbo og vinter

    Hei!

    Vi har kjøpt 240 med forgasser-turbo oppsett. Har forsåvitt liten erfaring og peiling på dette. Ser ut som kompetansen er større blandt mange her, så alle svar og tips tas imot med takk.

    Vil dette fungere på en bil hovedsaklig tenkt for bruk vinterstid på isbane?

    Hører masse negativt prat om ising i gassere, statproblemer og 'bare plunder', men er dette så ille som folk skal ha det til?

  23. #421
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    24. sep. 2013
    Innlegg
    142
    Antall takk

    Standard

    Må dollerto gassere omslipes nåler på? isåfall har eg et par til deg Batland

  24. #422
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.321
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av BjørnC Vis post
    Hei!

    Vi har kjøpt 240 med forgasser-turbo oppsett. Har forsåvitt liten erfaring og peiling på dette. Ser ut som kompetansen er større blandt mange her, så alle svar og tips tas imot med takk.

    Vil dette fungere på en bil hovedsaklig tenkt for bruk vinterstid på isbane?

    Hører masse negativt prat om ising i gassere, statproblemer og 'bare plunder', men er dette så ille som folk skal ha det til?
    Se linker i post #419 .

  25. #423
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.321
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av 164 Vis post
    Må dollerto gassere omslipes nåler på? isåfall har eg et par til deg Batland
    Nei, Dellorto DHLA forgassere fungerer etter ett annet prinsipp.

  26. #424
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    04. aug. 2015
    VCCN medlemsnummer
    1436
    Innlegg
    18
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Se linker i post #419 .
    Sant nok, ser da ut til at dette fungerer utmerket. Isen tyder kanskje ikke på at det er svinkaldt her, men vanskelig å si. Får prøve oss fram til vintern, og heller se hvordan det går før vi koster på i dyre dommer med unødvendige 'oppgraderinger'. Hadde vært fantastisk moro om bilen hadde fungert som den gjør nå, sjøl om vi leser 20 blå.

    Det vi veit om motor, om noen skulle finne det interessant:
    B230 (fk/ft?)
    Originale råder (skulle angivelig tåle opp i 600nm?)
    Dreide original stempler, ang. 7,6-7,8:1 komp.
    Underspyling
    Porta 531 topp
    2 x 175cd pierburg gassere på heimelaga innsug
    044 pumpe og Malpassi BTR
    IRX450
    Grenrør
    Stor alu IC
    Orig. fordelertenning m/elektronisk stift

    Finnes sikkert noen meninger om dette der ute? Og JA, som denne teksten avslører, har ikke spesielt god peiling på så mye av dette, men liker å leike på bane, og vil gjerne ha en bil som GÅR, og som ikke ruinere oss.

  27. #425
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.321
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av BjørnC Vis post
    Sant nok, ser da ut til at dette fungerer utmerket. Isen tyder kanskje ikke på at det er svinkaldt her, men vanskelig å si. Får prøve oss fram til vintern, og heller se hvordan det går før vi koster på i dyre dommer med unødvendige 'oppgraderinger'. Hadde vært fantastisk moro om bilen hadde fungert som den gjør nå, sjøl om vi leser 20 blå.

    Det vi veit om motor, om noen skulle finne det interessant:
    B230 (fk/ft?)
    Originale råder (skulle angivelig tåle opp i 600nm?)
    Dreide original stempler, ang. 7,6-7,8:1 komp.
    Underspyling
    Porta 531 topp
    2 x 175cd pierburg gassere på heimelaga innsug
    044 pumpe og Malpassi BTR
    IRX450
    Grenrør
    Stor alu IC
    Orig. fordelertenning m/elektronisk stift

    Finnes sikkert noen meninger om dette der ute? Og JA, som denne teksten avslører, har ikke spesielt god peiling på så mye av dette, men liker å leike på bane, og vil gjerne ha en bil som GÅR, og som ikke ruinere oss.
    Med unntak av 531 toppen, ukj. kam og evt. manglende stor vakumklokke, kult oppsett. Hadde selv 306 hk og 430 Nm (var det vel) på Nav med akkurat samme oppsett på en B21 motor.

    Bruksbil med forgasserturbo og intercooler blir fort problematisk på vinterstid pga forgasser-ising, men det finnes relativt enkle, men effektive løsninger på problemet. Når det gjelder banebiler er problemet lite da man bare fjerner papp platen som man har fremfor intercooleren før man skal kjøre race.

    Fortell gjerne mer om hvordan den fungerer nå.

Side 17 av 47 FørstFørst ... 7 15 16 17 18 19 27 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. forgasserturbo på insprøytning?
    By fordlife in forum Motor og gir
    Svar: 1
    Siste post: 26/01/20, 13:53
  2. r-sport bensinpumpe til forgasserturbo Ø.K
    By Lasse_GT in forum K: 100 / 200 -serien
    Svar: 5
    Siste post: 19/09/10, 11:30
  3. B23-0 med forgasserturbo.
    By Krissmp in forum Motor og gir
    Svar: 23
    Siste post: 14/07/10, 16:41

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •