Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  17
Side 6 av 6 FørstFørst ... 4 5 6
Viser resultater 126 til 145 av 145

Tråd: SC Styling

  1. #126
    Registrerte brukere Svartedal sin avatar
    Medlem siden
    18. mars 2012
    Sted
    Melsomvik
    VCCN medlemsnummer
    717
    Innlegg
    378
    Antall takk

    Standard

    Ok, jeg ser om noe har skjedd i morgen. Så tar jeg det derfra!

  2. #127
    Registrerte brukere Svartedal sin avatar
    Medlem siden
    18. mars 2012
    Sted
    Melsomvik
    VCCN medlemsnummer
    717
    Innlegg
    378
    Antall takk

    Standard

    Er det noen som har hørt fra Jahn den siste tiden?

  3. #128
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Jeg fikk plutselig en veldig lang mail i går, med en god redegjørelse for situasjonen. Av hensyn til Jahn vil jeg ikke utdype innholdet, men det var av en sånn karakter at jeg kan forstå at ting har tatt tid. Dog skrev jeg tilbake at mitt synspunkt var at det burde være en liten notis om at leveringstidene fortiden er endel lenger enn det som står oppgitt på hjemmesiden.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  4. #129
    Registrerte brukere Svartedal sin avatar
    Medlem siden
    18. mars 2012
    Sted
    Melsomvik
    VCCN medlemsnummer
    717
    Innlegg
    378
    Antall takk

    Standard

    Da burde han informere alle som er blitt behandlet ræva...

    Sent fra min LG-H850 via Tapatalk

  5. #130
    SirKim sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2895
    Innlegg
    1.929
    Antall takk

    Standard

    absolutt. han svarer ikke på mine henvendelser. Fikk varene, men ene varen var defekt. Når jeg melder fra sier han at han skal ordne opp, å så hører man ikke mer, å svarer ikke på mer.


    DanielV : Hvem e-post er det du har fått svar fra han på?

  6. #131
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Fikk refundert pengene mine i dag også.

    Jeg fikk svar på info@scstyling.no.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  7. #132
    Registrerte brukere Svartedal sin avatar
    Medlem siden
    18. mars 2012
    Sted
    Melsomvik
    VCCN medlemsnummer
    717
    Innlegg
    378
    Antall takk

    Standard

    Jeg har fortsatt ikke hørt stort.. Sendte en hissig epost nå..

  8. #133
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    VCCN medlemsnummer
    979
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Ikke før nå jeg så denne tråden, men jeg fikk pengene refundert før jeg visst at de ikke hadde en del på lager likevel.



    Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

  9. #134
    Registrerte brukere Svartedal sin avatar
    Medlem siden
    18. mars 2012
    Sted
    Melsomvik
    VCCN medlemsnummer
    717
    Innlegg
    378
    Antall takk

    Standard

    Fikk svar nå, grillen hadde han ikke mottatt enda... Så pengene ble overført tilbake til min paypalkonto! Bra det, men det må for F!!! gå an å holde kunden oppdatert underveis og svare på epost..

    Jeg er ferdig med denne bedriften!

  10. #135
    Svirre sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2010
    Sted
    Hønefoss-Lunner
    VCCN medlemsnummer
    2802
    Innlegg
    8.130
    Antall takk

    Standard

    Så så. Husk på at du er ikke den eneste kunden han har. At folk begynner å få svar, tyder på at noe løsner.

    Sent fra min SM-N910F via Tapatalk
    -> Volvo V90 D3 AWD || x Dodge Ram 5.9d '03 || Volvo V70 D5 AWD '06 || x Volvo V70 D5 '07 || x Volvo V70 D5 AWD '05 || x Volvo V70N 2.4d '07 || x Volvo V70 2,5t AWD '98
    x Volvo V70 2.5D '00 || x Volvo 964 3.0l '91 || x Volvo 855 '95|| x Toyota Hiace '07 || x Volvo 760 TDiC '90 || x Volvo 940 TD '92 || x Hyundai H1 '98 || x Volvo 760 GLE '88

    Det finnes flere biler jeg ikke ønsker å nevne...

  11. #136
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Helt ærlig Svirre, så skulle jo det bare mangle. Her er det folk i denne tråden som har kjøpt og betalt deler for over tre måneder siden, og som ikke har hørt noe siden de betalte. At folk da føler seg ferdig med bedriften skjønner jeg godt.

    Jeg synes ikke det var noe hyggelig jeg heller å måtte gå så langt som å informere om at jeg ville ta saken videre dersom jeg ikke fikk pengene mine tilbake.

    Folk må gjerne fortsette å handle fra SC Styling, men jeg hadde da valgt å få faktura i ettertid. Koster vel 30,- mer eller noe, men det er vel verdt det når du ikke får svar på mailer, og prøver å få avbestilt det du har bestilt som aldri dukker opp.
    Sist endret av Daniel V; 10/01/17 kl 23:36
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  12. #137
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Skjønner godt at folk blir irriterte, spesielt de som ikke har noe tidligere forhold til Jahn. Jeg har kun gode ting å si om han, men siden situasjonen har blitt som det har mtp Jahns forhold til SCS er jeg motvillig til å bestille noe derfra. Personlig synes jeg det kan gies litt spillerom siden han har såpass lang historie med god levering og hyggelige priser, og det at han ble sstt i en vanskelig situasjon når SCS trakk seg ut. Jeg synes det er unødvendig med banning, men sålenge det ikke blir mer usivilisert enn dette er det ikke noe problem.

    Basert på min og andres erfaring kan jeg nesten garantere at han rydder opp etter seg så fort som mulig, men som Daniel sier - det kan være lurt å bestille med oppkrav en stund fremover. Når vi ser at ting begynner å gå smooth igjen tar nok bestillingene seg opp, og Jahn vet at VCCN er en stor kundegruppe, han kommer sikkert til å ønske å være inne i varmen igjen når han er klar for det.

    Bare prøv å hold det sivilisert her, når det er snakk om en navngitt privatperson og ikke et stort upersonlig foretak.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  13. Takk TommyG, hgnubel takket for denne posten
  14. #138
    Registrerte brukere Svartedal sin avatar
    Medlem siden
    18. mars 2012
    Sted
    Melsomvik
    VCCN medlemsnummer
    717
    Innlegg
    378
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Skjønner godt at folk blir irriterte, spesielt de som ikke har noe tidligere forhold til Jahn. Jeg har kun gode ting å si om han, men siden situasjonen har blitt som det har mtp Jahns forhold til SCS er jeg motvillig til å bestille noe derfra. Personlig synes jeg det kan gies litt spillerom siden han har såpass lang historie med god levering og hyggelige priser, og det at han ble sstt i en vanskelig situasjon når SCS trakk seg ut. Jeg synes det er unødvendig med banning, men sålenge det ikke blir mer usivilisert enn dette er det ikke noe problem.

    Basert på min og andres erfaring kan jeg nesten garantere at han rydder opp etter seg så fort som mulig, men som Daniel sier - det kan være lurt å bestille med oppkrav en stund fremover. Når vi ser at ting begynner å gå smooth igjen tar nok bestillingene seg opp, og Jahn vet at VCCN er en stor kundegruppe, han kommer sikkert til å ønske å være inne i varmen igjen når han er klar for det.

    Bare prøv å hold det sivilisert her, når det er snakk om en navngitt privatperson og ikke et stort upersonlig foretak.
    Er derfor jeg skreiv "F!!!".

    Men i mitt tilfelle så har jeg 4 ordre fra scstyling før dette, ikke noe problemer med dem. Men Jahn har jeg null forhold til, er derfor jeg blir oppgitt når produktet ble betalt 16.11.16.
    Det virker også som det er flere som har fått beskjed om at de er "saldofeil/feilsaldo" på siden hans, dette burde kanskje rettes opp i før han fortsetter å selge ting derfra.

    Blir nok ikke scstyling jeg kommer til å sjekke for deler i fremtiden, når det oppstår problemer med bedrifter så får jeg litt "trustissus".

  15. #139
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Veldig enig med deg der, Ray.

    Jeg har også inntil august kun gode erfaringer med SC-styling.

    Jahn har laget ny rabattkode for 2017 og lover han skal komme sterkere tilbake.

    Dog synes jeg SC-styling med fordel kan spille med litt mer åpne kort. Det er bedre å informere kundene om at man er i en litt tråkig situasjon fortiden, enn å bare late som ingenting. Jeg er sikker på at folk fint kunne levd med litt lenger leveringstider så lenge det blir informert om. Er det da noe som haster så er en klar over at det må kjøpes et annet sted.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  16. #140
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Men det kan tenkes at han har hatt veldig mye å gjøre i det siste, siden han drev SCS.no, og nå prøver å få et eget foretak på beina, i tillegg til å nå jobbe fullt til daglig. Sier ikke at det unnskylder manglende levering og kundeoppfølging, men det kan forklare litt. Det er nå snakk om en enkelt person, ikke et stort foretak med flere ansatte, hvilket jeg selv ikke hadde nølt med å klage til og på. Bra at det deles erfaringer, men et realistisk syn på saken lønner seg for alle involverte. Det er selvfølgelig kjipt for de knvolverte, spesielt de som enten venter på deler eller refusjon, men det hjelper lite å hisse seg opp. Pust, gutta
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  17. #141
    Registrerte brukere Svartedal sin avatar
    Medlem siden
    18. mars 2012
    Sted
    Melsomvik
    VCCN medlemsnummer
    717
    Innlegg
    378
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Men det kan tenkes at han har hatt veldig mye å gjøre i det siste, siden han drev SCS.no, og nå prøver å få et eget foretak på beina, i tillegg til å nå jobbe fullt til daglig. Sier ikke at det unnskylder manglende levering og kundeoppfølging, men det kan forklare litt. Det er nå snakk om en enkelt person, ikke et stort foretak med flere ansatte, hvilket jeg selv ikke hadde nølt med å klage til og på. Bra at det deles erfaringer, men et realistisk syn på saken lønner seg for alle involverte. Det er selvfølgelig kjipt for de knvolverte, spesielt de som enten venter på deler eller refusjon, men det hjelper lite å hisse seg opp. Pust, gutta
    Enig, MEN! litt info ang. problematikk til kunder på scstyling.no forsiden hadde ikke gjort noen noe vondt.

  18. #142
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Helt enig, men der ligger kanskje noe av problematikken, siden SCS ikke har noe med Jahn å gjøre lenger. Blir bare spekulering, men det er ikke sikkert det er så lett for Jahn å legge ut mer innhold på nettsida akkurat nå.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  19. #143
    Registrerte brukere Tom K sin avatar
    Medlem siden
    02. mars 2011
    Sted
    Halden
    Innlegg
    993
    Antall takk

    Standard

    Nå har ikke jeg noe kjennskap til vedkommende eller firmaet, men hvis man skal drive butikk så MÅ man ta det seriøst...man kan ikke surre og rote å ikke svare på mail og telefoner, da forsvinner kundemassen og man sitter igjen med et dårlig rykte og ingen kunder

  20. #144
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. okt. 2010
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    766
    Antall takk

    Standard

    Kan jeg regne med at ting har stabilisert seg igjen her, så det er trygt å handle?
    04 Volvo XC70 D5 automat - 01 Volvo S60 2,0T

    Tidligere biler:
    05 Volvo V70 D5 automat
    08 Volvo V70 D5 automat
    05 Volvo XC70 D5 automat
    01 Volvo V70 2,4 bensin automat

  21. #145
    E.Winjum sin avatar
    Medlem siden
    22. mars 2011
    Sted
    Nes i Akershus
    VCCN medlemsnummer
    570
    Innlegg
    1.368
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TommyG Vis post
    Kan jeg regne med at ting har stabilisert seg igjen her, så det er trygt å handle?
    Hei,
    Vi avsluttet samarbeidet med Sc Styling for 2 år siden grunnet alt for mye tull. Vi kan ikke gå god for at det er ordnet opp i, men du står fritt til og prøve å handle fra de.
    Emil Winjum
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Varamedlem



    Mitt prosjekt:
    1995 Volvo 945 Polar Diesel

Side 6 av 6 FørstFørst ... 4 5 6

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •