Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  215
Side 70 av 77 FørstFørst ... 20 60 68 69 70 71 72 ... SisteSiste
Viser resultater 1.726 til 1.750 av 1922

Tråd: Datasprut tråden!!

  1. #1726
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    02. april 2010
    Sted
    Fauske
    Innlegg
    663
    Antall takk

    Standard

    Men det er vel fortsatt ikke lisensiert, altså piratkopi?

    Mens Tech2 nok er originalvare.
    Tech2 er vel på alder med Haltech E6, og har ikke moderne brukervennlighet, men er fortsatt solide sprut for de som ikke trenger så mange funksjoner, sylindertrim eller tuningsoftware med autotuning.
    Jeg ville ikke kjøpt ett slikt nytt i dag, men ett billig brukt i god stand, kanskje.

  2. Takk Batland takket for denne posten
  3. #1727
    Registrerte brukere TomX95 sin avatar
    Medlem siden
    21. juli 2012
    Sted
    Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2176
    Innlegg
    1.227
    Antall takk

    Standard

    Rigga meg til med en liten "dysetest lab". Kjøpt en litt seriøs "powersupply", bruker ei wallbro 255 pumpe og 940 bensinrail med original actuator som jeg styrer bensintrykket med å lage vakuum eller trykk i.



    Leste ut dette av Siemens Dekka 640 dyser, ser ganske normalt ut:


    Men jeg tenkte å finne ut hvordan dødtiden på dysene utviklet seg med spenningen, så tok den øverste delen av testen for flere spenninger:



    Jeg syns dette så veldig rart ut.. Tok et par av punktene som skilte seg ut mest en gang ekstra, men med "ganske likt" resultat.. Dersom denne kurven er feil vil det jo bli vrient å få god bensinleveranse..
    Er det tilfelle att de kan se slik ut? For dersom de gjør det må jeg ta flere målepunkter så det kan bli mer nøyaktig..

    Som dere ser blei ikke døtdia på 13,1 volt helt enig med seg selv.. Men bensintempen er vanskelig å holde helt stabil, kan dette gjøre det?
    Sist endret av TomX95; 16/01/17 kl 08:07

  4. #1728
    Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    VCCN medlemsnummer
    223
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Truckdriver Vis post
    Men det er vel fortsatt ikke lisensiert, altså piratkopi?

    Mens Tech2 nok er originalvare.
    Tech2 er vel på alder med Haltech E6, og har ikke moderne brukervennlighet, men er fortsatt solide sprut for de som ikke trenger så mange funksjoner, sylindertrim eller tuningsoftware med autotuning.
    Jeg ville ikke kjøpt ett slikt nytt i dag, men ett billig brukt i god stand, kanskje.
    Er ikke programvaren til MS opensource da?
    ECU
    'n er jo utviklet fra scratch av T.M. Bryhn, så hvordan kan det være piratkopi da?
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  5. #1729
    Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    VCCN medlemsnummer
    223
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Ser ut som punkt nr. 5 på dødtidtesten er en såkelt "dud" hvis du heller dropper den og interpolerer mellom pkt. 4 og 6 så ser det i alle fall ut som en typisk "induktans" kurve Men har du prøvd å forandre pulsfrekvensen(turtall)? kan være en sær impedans forandring i den dippen der hvis du er sikker på at dataene er nøyaktige og repetarbare...
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  6. #1730
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    02. april 2010
    Sted
    Fauske
    Innlegg
    663
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Njål Nilssen Vis post
    Er ikke programvaren til MS opensource da?
    ECU
    'n er jo utviklet fra scratch av T.M. Bryhn, så hvordan kan det være piratkopi da?
    MS1 var på en måte open source ja, men med begrensinger i lisens som sier at firmware må brukes på B&G hardware. I grunn det samme for MS2, men der er det åpnet opp en mulighet med microsquirt modulkort, som inneholder prosessor og noen basic kretser, slik at man står fritt til å lovlig bygge egne kretskort med de funksjonene man trenger. Det er ingenting som tyder på at produktet nevnt lenger opp går under den kategorien.
    De forskjellige lisensene står tydelig forklart opptil flere plasser, så om en person klarer å lage seg sitt eget sprut og laste opp firmware, kan jeg ikke skjønne hvordan den har ungått å droppe borti lisensvilkårene.
    Det er mulig å søke lisens for å bygge MS baserte ecuer med egenkonstruert hovedkort, som DIYAutotune har gjort flere gang.
    Men det forutsetter ett mer seriøst nivå enn alle copycatene.
    Firmware er ikke lenger open source, men fra tid til annen slippes det ut firmware man kan modde til eget behov så lenge man følger lisensen.
    Klok av skade har de holdt kortene tettere til brystet med MS3, slik at man ikke finner skjemaer over prosessoren, eller har mulighet til å laste inn firmware på en tom prosessor som ikke har vært innom en forhandler/godkjent person.

    For de som vil ha ekte open source sprut, så er det en gjeng som holder på med ett Arduino prosjekt, og har fått lisens til å bruke Tunerstudio som tuningsoftware.
    Dette prosjektet var enda på ett tidlig stadie når jeg leste om det for noen mnd siden, med stort sett bare basic drivstoff og tenningskontroll.
    Så mulighetene der kan være store for de som vil lage noe eget
    - 98 Mustang Cobra banebil. - 84 mod. Ford Sierra 2.0GL, med 105 ville gamper, foreløpig. - 2000 "Opel" Tahoe 5.3 LT, LPG drift, trekkbil.
    x 97 mod V70 2liter turbo på 180hk. x Solgt til fordel for Mitibushen Pajero, trekkvogn. Pajero solgt.
    Jeg har datasprut, først og fremst MS, som hobby. Har begynt å legge ut noen videoer på youtube oktober 2018

  7. #1731
    Registrerte brukere TomX95 sin avatar
    Medlem siden
    21. juli 2012
    Sted
    Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2176
    Innlegg
    1.227
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Njål Nilssen Vis post
    Ser ut som punkt nr. 5 på dødtidtesten er en såkelt "dud" hvis du heller dropper den og interpolerer mellom pkt. 4 og 6 så ser det i alle fall ut som en typisk "induktans" kurve Men har du prøvd å forandre pulsfrekvensen(turtall)? kan være en sær impedans forandring i den dippen der hvis du er sikker på at dataene er nøyaktige og repetarbare...
    Kjører med 12ms mellom pulsene. Men kan kjøre det med større intervall så det matcher 4000 rpm ellerno rundt dær, og håpe det blir bedre.

  8. #1732
    Registrerte brukere TomX95 sin avatar
    Medlem siden
    21. juli 2012
    Sted
    Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2176
    Innlegg
    1.227
    Antall takk

    Standard

    Kjørte 30 ms mellom nå, blei noe bedre:



    Er ikke hel sikker på dette, men trodde det var pico elementer i dekka dysene og ikke spole. Veit ikke om det kan ha noe med saken å gjøre.

  9. Takk Truckdriver takket for denne posten
  10. #1733
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    02. april 2010
    Sted
    Fauske
    Innlegg
    663
    Antall takk

    Standard

    Piezoelektrisk du tenker på? Er vel det som blir brukt i dieselmotorer og direkteinnsprøytede bensinmotorer, og krever en puls for å åpne dysa og en for å stenge den.
    Picodyser vet jeg ikke stort mer om enn at jeg har noen ITB,s fra mc med slike. Bortsett fra at de er mindre, har jeg ikke vært borti noe som tyder på at fungerer på en helt annen måte enn vanlige dyser.

    Edit: når jeg tenker litt lenger, så bruker du vel ms3x dysedriverene når du tester nå?
    Ms3x driverene er kjent for å ha litt forskjellig dødtid fra driverene på hovedkortet. Så jeg tror nok Njål er inne på noe.
    Husker ikke hva jeg brukte til intervall når Siemensdysene ble testet, men mest sansynlig forskjellig fra hva du har brukt.
    Alt for tette korte pulser er jo også lite realistisk.
    Sist endret av Truckdriver; 20/01/17 kl 17:16
    - 98 Mustang Cobra banebil. - 84 mod. Ford Sierra 2.0GL, med 105 ville gamper, foreløpig. - 2000 "Opel" Tahoe 5.3 LT, LPG drift, trekkbil.
    x 97 mod V70 2liter turbo på 180hk. x Solgt til fordel for Mitibushen Pajero, trekkvogn. Pajero solgt.
    Jeg har datasprut, først og fremst MS, som hobby. Har begynt å legge ut noen videoer på youtube oktober 2018

  11. Takk Njål Nilssen takket for denne posten
  12. #1734
    Registrerte brukere TomX95 sin avatar
    Medlem siden
    21. juli 2012
    Sted
    Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2176
    Innlegg
    1.227
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Truckdriver Vis post
    Piezoelektrisk du tenker på? Er vel det som blir brukt i dieselmotorer og direkteinnsprøytede bensinmotorer, og krever en puls for å åpne dysa og en for å stenge den.
    Picodyser vet jeg ikke stort mer om enn at jeg har noen ITB,s fra mc med slike. Bortsett fra at de er mindre, har jeg ikke vært borti noe som tyder på at fungerer på en helt annen måte enn vanlige dyser.

    Edit: når jeg tenker litt lenger, så bruker du vel ms3x dysedriverene når du tester nå?
    Ms3x driverene er kjent for å ha litt forskjellig dødtid fra driverene på hovedkortet. Så jeg tror nok Njål er inne på noe.
    Husker ikke hva jeg brukte til intervall når Siemensdysene ble testet, men mest sansynlig forskjellig fra hva du har brukt.
    Alt for tette korte pulser er jo også lite realistisk.
    Bare så noen forum som preka om at de var det, har ikke undersøkt dette. Jeg kjører 3X dyse drivere, har aldri prøvd med dysedriverene på hovedkortet.
    Med intervallet jeg hadde på pulsene skulle det imitere 4000 rpm stod det.

    Får håpe de talla nå kan funke bra

  13. Takk Truckdriver takket for denne posten
  14. #1735
    Registrerte brukere TomX95 sin avatar
    Medlem siden
    21. juli 2012
    Sted
    Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2176
    Innlegg
    1.227
    Antall takk

    Standard



    Kjørte samme testen på ei 0280150785 dyse. Så litt "bedre" ut. Hvor mange % avvik går greit på dysedødtiden før den begynner å lage skikkelig kvalme? Hadde jo mye surr med 940en jeg hadde, men fikk ikke så presise målinger pga. var i bilen og vanskelig å holde volten der den skulle være.

  15. #1736
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    02. april 2010
    Sted
    Fauske
    Innlegg
    663
    Antall takk

    Standard

    Jo større dyser jo mer har feil dødtid innvirkning.
    F.eks de fleste originale sugemotordyser vil ikke gi veldig stort avvik selv med 0.1ms feil dødtid.
    Med 60lb/hr dysene vil 0.1ms avvik være betydelig på en 2.3 4syl motor.
    - 98 Mustang Cobra banebil. - 84 mod. Ford Sierra 2.0GL, med 105 ville gamper, foreløpig. - 2000 "Opel" Tahoe 5.3 LT, LPG drift, trekkbil.
    x 97 mod V70 2liter turbo på 180hk. x Solgt til fordel for Mitibushen Pajero, trekkvogn. Pajero solgt.
    Jeg har datasprut, først og fremst MS, som hobby. Har begynt å legge ut noen videoer på youtube oktober 2018

  16. #1737
    Registrerte brukere TomX95 sin avatar
    Medlem siden
    21. juli 2012
    Sted
    Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2176
    Innlegg
    1.227
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Truckdriver Vis post
    Jo større dyser jo mer har feil dødtid innvirkning.
    F.eks de fleste originale sugemotordyser vil ikke gi veldig stort avvik selv med 0.1ms feil dødtid.
    Med 60lb/hr dysene vil 0.1ms avvik være betydelig på en 2.3 4syl motor.
    Aha.. Hjelper vel litt å kjøre sekvensielt også, så har man bare dødtia en gang annenhver runde. Har bestemt meg for at jeg skal gjøre det jeg kan i alle fall for å få slikt riktig så jeg kan få et godt utgangspunkt.
    Har ikke bensintrykket til Volvo 850 t5 i hode tilfeldigvis du? Står 3.93 på nettet, men mener å huske det står 3 bar banka inn på regulatorene..

  17. #1738
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    25. okt. 2010
    Innlegg
    306
    Antall takk

    Standard

    dødtida er heller ikke kritisk.
    en enkel metode jeg bruker når jeg har oppstart ute hos folk er:
    ut med fuelrail, sett 1 eller alle dysene i halvlters flaske. kjører 600 pulser, 10ms pulsewidth og 10ms output interval. så heller jeg det jeg fikk i målebeger, ganger dette med 10 så har jeg dyse størreslen.
    så kjører jeg testen en gang til men nå med 20ms output interval. nå kommer dødtida i tillegg så så får jeg en mindre mengde. da regner jeg bare ut hvor mye åpningstid som mangler. for og verifisere dette så legger jeg dødtida på pulsewidth, eks 10.6ms og kjører testen en gang til, da skal jeg ha samme mengde som første test.

    men igjen, dyse størrelse og dødtid er ikke kritisk, det er jo ve tabellen man mapper. men ja da vil ikke ve tabell stemme, autokorreksjoner vil funker dårligere etc.

  18. #1739
    Registrerte brukere TomX95 sin avatar
    Medlem siden
    21. juli 2012
    Sted
    Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2176
    Innlegg
    1.227
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Dreracing@ Vis post
    dødtida er heller ikke kritisk.
    en enkel metode jeg bruker når jeg har oppstart ute hos folk er:
    ut med fuelrail, sett 1 eller alle dysene i halvlters flaske. kjører 600 pulser, 10ms pulsewidth og 10ms output interval. så heller jeg det jeg fikk i målebeger, ganger dette med 10 så har jeg dyse størreslen.
    så kjører jeg testen en gang til men nå med 20ms output interval. nå kommer dødtida i tillegg så så får jeg en mindre mengde. da regner jeg bare ut hvor mye åpningstid som mangler. for og verifisere dette så legger jeg dødtida på pulsewidth, eks 10.6ms og kjører testen en gang til, da skal jeg ha samme mengde som første test.

    men igjen, dyse størrelse og dødtid er ikke kritisk, det er jo ve tabellen man mapper. men ja da vil ikke ve tabell stemme, autokorreksjoner vil funker dårligere etc.
    Skal man ha en bil som skal gå i temperaturspekteret -20 til +25 må jo slikt være i orden. Hvis ikke kommer jo iat korreksjonen til å bli helt spinnvill.
    Bruker man separat table til afr kan man ikke redigere den og få den afr`en som man skreiv inn uten å måtte redigere ve også. Alt avhenger jo att dette er riktig.

  19. #1740
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    25. okt. 2010
    Innlegg
    306
    Antall takk

    Standard

    ja som jeg skrev i siste linje

  20. #1741
    Registrerte brukere TomX95 sin avatar
    Medlem siden
    21. juli 2012
    Sted
    Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2176
    Innlegg
    1.227
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Dreracing@ Vis post
    ja som jeg skrev i siste linje
    Men sånn på banebruk er det sikkert ikke så viktig, F1 brukte vel bare Map med millisekunders åpningstid per runde på 80 tallet

  21. #1742
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    02. april 2010
    Sted
    Fauske
    Innlegg
    663
    Antall takk

    Standard

    Ikke så mange år siden de fleste datasprut ble mappet med pulsvidde og ikke VE, og helt uten en dødtidkonstant.
    Ta en titt på f.eks Haltech E6X eller E8/E11v2.
    Det er stort sett på lav belastning og lavt turtall du merker feil dødtid, spesielt med store dyser.
    Jeg har faktisk mappet flere motorer uten å måle dødtid enn der jeg har målt dødtid.
    Om du deaktiverer multiply map og incorporate AFR target så får du noe som ligner PW mapping, samtidig som er mer unøyaktighet ellers.

    Metoden din for å få grovt overslag på dødtid var genialt enkel Dreracing Mange ganger bedre enn vill gjetting, og virker både enklere og mer nøyaktig enn metoden der man veksler mellom 1 og flere sprut per syklus for å korrigere ut fra avvik i afr.
    Sist endret av Truckdriver; 21/01/17 kl 15:24
    - 98 Mustang Cobra banebil. - 84 mod. Ford Sierra 2.0GL, med 105 ville gamper, foreløpig. - 2000 "Opel" Tahoe 5.3 LT, LPG drift, trekkbil.
    x 97 mod V70 2liter turbo på 180hk. x Solgt til fordel for Mitibushen Pajero, trekkvogn. Pajero solgt.
    Jeg har datasprut, først og fremst MS, som hobby. Har begynt å legge ut noen videoer på youtube oktober 2018

  22. #1743
    Registrerte brukere saabfaen sin avatar
    Medlem siden
    02. juni 2010
    Sted
    2233 vestmarka
    VCCN medlemsnummer
    1985
    Innlegg
    633
    Antall takk

    Standard

    Noen her som har lagd triggerhjul på b21? og evt bilder? Lettere å spørra trur jeg, enn å lese 70 sider
    60 minus 2 sku det vel bli lagd her. Maxx ecu
    Sist endret av saabfaen; 08/02/17 kl 09:56
    Joachim M Iversen --- Hur långt bromsar bilen på trettio meter?? Til tider mye rart, men SNÆPP : hvadadaa

  23. #1744
    kimove sin avatar
    Medlem siden
    17. jan. 2010
    Sted
    Saltdal
    VCCN medlemsnummer
    405
    Innlegg
    1.603
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av saabfaen Vis post
    Noen her som har lagd triggerhjul på b21? og evt bilder? Lettere å spørra trur jeg, enn å lese 70 sider
    60 minus 2 sku det vel bli lagd her. Maxx ecu
    Kl racing har i flere forskjellige diametere

    Går vel også ann å tenke på brønnsvinghjulet fra b230f, hvis det passer
    Sist endret av kimove; 08/02/17 kl 10:37
    Teori e når man veit allt og ingenting funger.
    Praksis e når allt funger og ingen veit kofør.
    Å me dette så førenes teori og praksis.
    Ingenting funger og ingen veit kofør.

  24. #1745
    Registrerte brukere saabfaen sin avatar
    Medlem siden
    02. juni 2010
    Sted
    2233 vestmarka
    VCCN medlemsnummer
    1985
    Innlegg
    633
    Antall takk

    Standard

    Har ny kløtsj å alt på det jeg har, så ikke aktuelt å bytte om på alt det ennå
    Skal gå inn å titte
    Joachim M Iversen --- Hur långt bromsar bilen på trettio meter?? Til tider mye rart, men SNÆPP : hvadadaa

  25. #1746
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    03. nov. 2011
    Sted
    Mysen, Østfold
    Innlegg
    452
    Antall takk

    Standard

    Heisann

    Kobla opp MaxxEcu Street nå i helga. Det meste ser bra ut sett bort i fra en ting. Får start på motoren, men den går ikke på tomgang og den mister flere synkroniseringer til triggeren. Får opp feilkode på for få triggerpunkter før synkroniserings signal og triggersignal to early. Får også opp electromagnetic interference detected.

    Litt kort om oppsettet. Std B230 svinghjul og org trigger. VAG coiler. Trigger er satt som VR sensor, rising, missing tooth, 60 - 2 og first tooth angle på 86 grader.
    Tenning er wasted spark og bensin er 720 grader uten synkronisering.





    Mitt Volvo 240 16 Ventiler Turbo Prosjekt: http://forum.vccn.no/showthread.php?...t-Motorrom-s-3

  26. #1747
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    03. nov. 2011
    Sted
    Mysen, Østfold
    Innlegg
    452
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av skjarlie Vis post
    Blir det ikkje feil med wasted spark for coil on plug? viss + og - på veivsensoren er bytta om, kan du prøve å bytte frå rising til falling. og kanskje utvide området for first tooth angle viss det er mogleg.
    Har prøvd å endre polariteten, og har kommet frem til at rising er riktig. Kan endre vinkelen for first tooth angel. Har prøvd fra 80 til 100 grader, men fortsatt problemer.

    Sitat Opprinnelig postet av Riff Vis post
    Neida, kan bruke WS på COP også. Det er bare at den fyrer to coiler samtidig.

    Ville først sjekket at det er rett polaritet ja som skjarlie sier.

    Videre så er det å prøve å justere på trig arm voltage for å se om det hjelper.
    Har du skjerma kabel fra sensoren å inn?
    Ser jo noenlunde greit ut på trigger oscilloscopet da...
    Hva er egentlig trig arm voltage? Står fra 0.2V til 0.4V. Prøvde å endre den til område fra 3-5V (etter tips fra selger), men da startet den ikke.
    Kabelen er skjerma.

    Takk for svar.
    Mitt Volvo 240 16 Ventiler Turbo Prosjekt: http://forum.vccn.no/showthread.php?...t-Motorrom-s-3

  27. #1748

    Medlem siden
    31. jan. 2010
    Sted
    Sykkylven
    VCCN medlemsnummer
    1079
    Innlegg
    3.336
    Antall takk

    Standard

    Trig arm voltage er hvor mange volt sensoren må over for at datasprutet skal lese den som en ok puls.
    En vr sensor gir ut en lav volt ved lavt turtall og høyere på høyere turtall, så ved å skrive inn ett lavere tall ved de lave turtallene så kan du få den til å fungere bedre på tomgang.

    Når du først har fått den til å gå på tomgang, så er det neste punktet å sjekke tenningen. Da vil du finne ut om du er foran eller bak first tooth angel og kan stille den inn etter det.
    Men da er det jo viktig at du har fått den til uten trigger errors og slikt.
    Mine prosjekt - Linker under:
    90 mod Volvo 240 Turbo - Prosjekt tråd
    88 mod Volvo 240 Turbo - Rullende prosjekt tråd
    92 mod Volvo 245 - Rullende prosjekt tråd

    Ønsker å kjøpe ett B204GT/FT innsug, send en pm om du vil selge.

  28. #1749
    Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    VCCN medlemsnummer
    223
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Ville prøvd med trigger arm på 0,2V får ikke så mye mer enn det ved rett under tomgang... hvis VR sensoren begynner å bli gammel, kan dessuten magneten i den blitt slapp med årene også. Men hvordan er WS satt opp da? brukt fire utganger hvor to og to trigges samtidig, eller to utganger hvor du kobbler to og to coiler sammen? Dessuten hvis det er 8v rødblokk så blir disse VAG-COP'ene for pinglete... du trenger "seigere" coiler med mye mer induktans på noe som en rødblokk med 96 borring og pluggen i ei grop...
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  29. #1750
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.465
    Antall takk

    Standard

    Ett kjapt spm. Det ser ut som Haltech E8 takler å kjøre bredbåndslambda direkte inn i
    ECU
    . Er det oen om kan bekrefte/avkrefte dette?

    Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Side 70 av 77 FørstFørst ... 20 60 68 69 70 71 72 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •