Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  6
Side 1 av 9 1 2 3 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 25 av 219

Tråd: Andreas Volvo 850 T5,

  1. #1
    Registrerte brukere Scania143 sin avatar
    Medlem siden
    21. aug. 2011
    Sted
    Jessheim
    VCCN medlemsnummer
    600
    Innlegg
    440
    Antall takk

    Standard Andreas Volvo 850 T5,

    Får vel nesten lage en tråd på Bilen jeg også nå, nå som jeg er Volvoeier.

    Er over en måned sia jeg fikk bilen nå, men er meget fornøyd til og være førstebilen..

    Har kjøpt diverse:
    Som er på bilen:


    Bytta kjølevæske
    Ekspansjonstank
    Blå R motordeksler
    IPD luftfilterboks m/åpent filter
    Montere kupefilter m/holder
    TA Technix coilovers
    "kyllingbein"
    Fjærskåler foran og bak
    fjærbeinslager
    V70 R ratt
    Kenwood dvd spiller m/skjerm
    Kicker 15" basser /3500watt monoblock forsterker
    Nytt batteri
    12volt sigarettenner deksel
    Nytt IPD oljelokk m/Volvo navkopp
    Vccn skiltplater+klistremerker
    Volvoshop navkoppklistremerker
    V70 midtarmelene/m koppholder
    Carbonleppe
    R-design merke i grill
    Usablink
    Rainx på vinduer
    polering
    Swisswax skinnpleie

    Ligger "klart"
    IPD Stoffmatter
    Volvo instegslister
    Voltmeter/oljetrykk/vanntemp til ett passende sted..
    Thermostat

    Planlagt/Kanskje
    Lakke opp R fanger.
    Volvoemblem i grill?
    Mere carbon detaljer?

    Bilder fra 2014






    Kan jo begynne med og legge ut bildene fra AutoDB annonsen










    Sist endret av Scania143; 16/05/15 kl 09:46

  2. #2
    Registrerte brukere Scania143 sin avatar
    Medlem siden
    21. aug. 2011
    Sted
    Jessheim
    VCCN medlemsnummer
    600
    Innlegg
    440
    Antall takk

    Standard

    Er litt "spesielt" kjøp på bilen.
    Kom over bilen på autoDB, så at den sto i Molde, tilfeldighvis har pappa en kompis som bor der, så han skulle se på bilen for oss. Da han fikk NR og slikt viste det seg at "dama" til eieren på bilen var nesten naboen hans..
    Det ble nå kjøp da, og vi fikk bilen fraktet på biltransport til Jessheim.

    Var NOE gira når jeg sto på Jessheim og venta på bilen, hehe..

    Bilen rygga av biltransporteren, med 8 stk dekk, fanger, fjærer, og gud veit innvendig


    fikk ut greiene, og jeg fikk prøvekjørt godvogna



  3. #3
    Registrerte brukere Marius Skau sin avatar
    Medlem siden
    02. feb. 2010
    Sted
    Bodø, Norway, Norway
    Innlegg
    3.437
    Antall takk

    Standard

    Så fin ut denne Måtte du ut med mye?
    Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
    Volvo 745 - Missile Drift Car

  4. #4
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. juni 2010
    Sted
    Ortnevik, Sogn og Fjordane
    Innlegg
    1.673
    Antall takk

    Standard

    ser veldigt bra ut denna. pøs på med meir bilder
    volvo 855 t5
    volvo 940 gl.
    volvo 855 gl.

    prosjekt bilen 855 t5 http://forum.vccn.no/showthread.php?...s-volvo-855-t5

  5. #5
    Registrerte brukere Scania143 sin avatar
    Medlem siden
    21. aug. 2011
    Sted
    Jessheim
    VCCN medlemsnummer
    600
    Innlegg
    440
    Antall takk

    Standard

    Hmm, tør jeg si det da?:P

    Joa, bare det ikke blir for myee bilder..

    Heldig og ha en mamma som driver med transport, som har lager/garasje/verksted, slik at jeg kan sette inn bilen når jeg skal holde på med ting




    Bytta også spillereren, stilt fargene nå, slik at nå er alt grønt i den

  6. #6
    Registrerte brukere Scania143 sin avatar
    Medlem siden
    21. aug. 2011
    Sted
    Jessheim
    VCCN medlemsnummer
    600
    Innlegg
    440
    Antall takk

    Standard

    Tok en skikkelig vaskerunde på bilen, sammen med en kompis(med lappen)



    da ble bilen satt inn til tørk, også tok jeg en poleringsrunde.

    Grov rubbing først, så finere polish, og deretter lakkforseiler.


    Greit og ha litt erfaring med polish, driver jo tross alt med showlastebiler

    Kan vel kanskje legge inn ett "skrytebilde" av lastebilene også
    Derfor navnet "Scania143"

  7. #7
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Virka som en fin balje detta

    Bra flere kjøper 854, er altfor få sedaner. Hvordan oppleves bilen? Chipet og ungdomskjørt?

    Felgene og lyktesenkerne antyder jo en yngre eier, men kjenner mange av de som tar ggodt vare på bilen sin. Gratulerer med kjøpet
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  8. #8
    Registrerte brukere Scania143 sin avatar
    Medlem siden
    21. aug. 2011
    Sted
    Jessheim
    VCCN medlemsnummer
    600
    Innlegg
    440
    Antall takk

    Standard

    Balje faktisk

    Ja, ville ha sedan, skal jeg ha stasjonsvogn må det bli V70

    Bilen virker utrolig tight og fin, ikke chipa, og ikke ungdomskjørt

    Etter hva jeg har sett, har det vært to "voksene" eiere, og han jeg kjøpte den av var par og 30 år med unge, som kun brukte bilen som "reservebil" virka det som

    Har lyst og bytte felgene med R felger egentlig, men er litt i tvil om det blir no peent+ at alle har det...
    Og kjiipt om R felger ikke passer liksom.

  9. #9
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Scania143 Vis post
    Balje faktisk

    Ja, ville ha sedan, skal jeg ha stasjonsvogn må det bli V70

    Bilen virker utrolig tight og fin, ikke chipa, og ikke ungdomskjørt

    Etter hva jeg har sett, har det vært to "voksene" eiere, og han jeg kjøpte den av var par og 30 år med unge, som kun brukte bilen som "reservebil" virka det som

    Har lyst og bytte felgene med R felger egentlig, men er litt i tvil om det blir no peent+ at alle har det...
    Og kjiipt om R felger ikke passer liksom.
    Ikke passer? Rfelgene sklir rett på dem, på innpress, boltsirkel og alt sammen... du mente utseendemessig, kanskje?

    Joda, mange har Rfelger, og jeg skal nok ha Rfelger på vinter en gang jeg og, men det finnes MYE fint annet å velge mellom. Ta deg en tur på finn.no og søk etter "5x108", kommer opp mye bra felger. Mye piss og, men mye som ser nydelig ut.

    Ikke noe vondt ment, men den type felger som sitter på bilen din nå, har ikke noe på en 850 å gjøre, i mine øyne
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  10. #10
    Registrerte brukere Scania143 sin avatar
    Medlem siden
    21. aug. 2011
    Sted
    Jessheim
    VCCN medlemsnummer
    600
    Innlegg
    440
    Antall takk

    Standard

    Mente utseendemessig jaa.

    Synd om dem ikke passer på bilen, veit liksom ikke det med farge osv.

    Må vel bare ta en sjans og prøve

    Kanskje bruke dissa felga som vinterfelger, ellerså må jeg ha no nye vinterfelger også (syns ikke svarte stålfelger og kapsler er fint) Turbofelgene tror jeg også blir type kjedelig på bilen, hehe.

  11. #11
    Administrator
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Kongsberg
    VCCN medlemsnummer
    5
    Innlegg
    5.183
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Scania143 Vis post
    Mente utseendemessig jaa.

    Synd om dem ikke passer på bilen, veit liksom ikke det med farge osv.

    Må vel bare ta en sjans og prøve

    Kanskje bruke dissa felga som vinterfelger, ellerså må jeg ha no nye vinterfelger også (syns ikke svarte stålfelger og kapsler er fint) Turbofelgene tror jeg også blir type kjedelig på bilen, hehe.
    "R-felger" får man jo i mange varianter; Titan, Volans, Comet, Meteor, Satellite og Pegasus.

  12. #12
    Registrerte brukere Scania143 sin avatar
    Medlem siden
    21. aug. 2011
    Sted
    Jessheim
    VCCN medlemsnummer
    600
    Innlegg
    440
    Antall takk

    Standard

    Er vel pegasus(??) jeg har tenkt på, de mest "vanlige"

    slike som Morgis har på sin..

    Men lyst på Volans 17" på vinter, meen.

    Vanskelig og vite om det passer osv, kan ikke si jeg har sett mange 850'r med lik farge som min..

  13. #13
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Pegasus og Titan er utseendemessig VELDIG like, forskjellen (såvidt jeg vet, rett meg om jeg tar feil) er at Titan, som kom på 850 T5R, ikke kom i større størrelser enn 17", og uten "R" på den ene eika, mens Pegasus, som kom til V70N R, kom fra 18" og opp, og MED "R" på den ene eika. Mulig noe innpressforskjeller og, veit ikke helt.
    Sitat Opprinnelig postet av Scania143 Vis post

    Kanskje bruke dissa felga som vinterfelger,.
    De som sitter på bilen på bildene over? Vintergummi i 18" er SKAMDYRT, eksempelvis koster Nokian Hakka R (testvinner blandt piggfritt flere år på rad) rett under 10 lapper for fire dekk i størrelse 215/45-17... og som kjent blir gummi dyrere jo mindre det er av den

    Nokian Hakka R i 195/65-15 koster ca en tusenlapp dekket, til sammenligning
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  14. #14
    Registrerte brukere Joakim sin avatar
    Medlem siden
    25. juni 2011
    Innlegg
    208
    Antall takk

    Standard

    Tøff bil! Skal selv ha en T5 i mitt liv men tror ikke jeg skal ha en T5 til førstebil pga. stor motor :P er litt for redd at lappen skal ryke :P er selv 17 så d er på tide at jeg også må kjøpe meg en bil
    Gleder meg til og se sluttresultatet på bilen din og skal følge med på workloggen din

  15. #15
    Registrerte brukere Scania143 sin avatar
    Medlem siden
    21. aug. 2011
    Sted
    Jessheim
    VCCN medlemsnummer
    600
    Innlegg
    440
    Antall takk

    Standard

    mrstfu

    Hmm, er isåfall 18" med R på jeg har lyst på, hehe.. Men somsakt, vanskelig og vite om det passer utseendemessig..

    Såpass til pris ja! Men det var bare en tanke, er kanskje ikke særlig konfort og kjøre 18 på vinteren heller!

    Burde snart tenke på hva jeg skal kjøre til vinteren, er jo straks vinter, og vil øvelsekjøre mest mulig
    Joakim
    Hehe, skjønner jeg godt, den sparker greit, og er utrolig turtallsvillig Ble mye mere ovveraska over hvordan den gikk en jeg skulle tro.
    Er da ingen problem med T5 som førstebil er null problem, bare og kjøre med hodet det, og ikke ha ihjel alt.
    Lettsykkelen min nå har 35 hester, og kjører jeg bånn gass over alt med den har jeg ikke lappen lenge da heller, handler om og bruke hodet..
    Kan vel hende det skjer ting her, men har jo ett år på meg, så tar ting som det kommer.
    Lykke til med bilkjøp!

    Forresten, er 225 bredt på'n nå, noe og gjøre så det ikke tar i foran? (mener og ha lest om noen nye utslagsbegrensere på styringa)?
    Og bak tar det i innerskjermen, spesielt med noen baki, kan det hjelpe med nivåmat?(får man det til denne?) bilen blir utrolig lav bak med litt last..

  16. #16
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Scania143 Vis post
    mrstfu

    Hmm, er isåfall 18" med R på jeg har lyst på, hehe.. Men somsakt, vanskelig og vite om det passer utseendemessig..

    Såpass til pris ja! Men det var bare en tanke, er kanskje ikke særlig konfort og kjøre 18 på vinteren heller!

    Forresten, er 225 bredt på'n nå, noe og gjøre så det ikke tar i foran? (mener og ha lest om noen nye utslagsbegrensere på styringa)?
    Og bak tar det i innerskjermen, spesielt med noen baki, kan det hjelpe med nivåmat?(får man det til denne?) bilen blir utrolig lav bak med litt last..
    Da er det som sagt Pegasus du er ute etter, evt får du tak i replikafelger i opptil 19" med R på til en noe billigere penge. Originale Volvofelger i god stand er ikke billig, uansett hvordan du ser på det.

    18" på vinter er litt drøyt i mine øyne, ikke komfortmessig, men rett og slett fordi den gangen du kjører gjennom 5cm nysnø, og finner ut at den ene steinen som lå under snøen, har skrapa opp og kantkjørt felgen du betalte så mye penger for, er den gangen du skriker for full hals "JEG VIL HA MER GUMMI!!!" Fint med litt klaring på vinteren, både fra bakke til felg og fra bakke til bil. I tillegg til at gummien er dyr, som sagt. Skal innrømme at 15" på vinter ikke er det jeg er mest stolt av, og jeg er på utkikk etter 16", men jeg har aldri hatt noe problem med de, hverken kantkjøring eller annet. Komforten er der og, selv om jeg setter mer pris på en skamstiv og godt oppsatt bil enn en sofa på 4hjul, uansett hvor god kjørekomforten er.

    225 er bredt på 850, ja. På V70 leverte de bilene med større hjulbuer (sammenlign bilder av fremskjermene på 850 og V70), og selv om det finnes folk som skryter opp og ned om hvor god klaring, lite subbing osv de har med sine 225 brede dekk, tilsier min erfaring noe annet. Jeg har subbing tilogmed med mine 215mm dekk, men ikke mer enn at det er akseptabelt.

    Du får tak i utslagsbegrensere, ja, men det hindrer som kjent utslaget. Du blir overrasket hvor fort en 3punkts sving blir til en 20punkts sving bare med noen få grader redusert svingradius.

    Nivomat hjelper, uten tvil, det er akkurat det de er lagt for. Om du parkerer en bil med Nivomat, vil bakdemperene som regel sige sammen, og bilen vil være lavere bak. however, med en gang du begynner å belaste de, som ved fartsdumper og akselerasjon, vil de begynne å pumpe seg opp, og etterhvert bli ganske stive og holde en god høyde. Visstnok nok til å kunne holde 320kg last uten problematisk høyde, selv om jeg ikke kan bekrefte dette.

    Bakdelen med Nivomat er at de for det første er uhorvelig dyre å bytte, veiledende pris ligger på rundt 4lapper stykket. I tillegg til dette KAN IKKE en bil med nivomat senkes med senkefjærer, da det er Nivomaten som holder vekta på bilen, og fjæra egentlig bare er en svakt assisterende bæring (Fjæra som sitter på biler med Nivomat er en del tynnere og svakere enn på biler uten). Setter du på senkefjører på en bil med Nivomat, vil du i starten bare strekke fjæra, men etterhvert vil Nivomaten bli slitt, og tilslutt defekt, og vekta ligger på fjæra (dette har jeg prøvd, kan ikke kjøre over ei kuruke uten at det subber, ikke at jeg har det med å kjøre over kuruker), absolutt ikke å anbefale.

    Utover det er jeg veldig glad i kjørekomforten på Nivomat, og et fungerende par får du brukt for rundt 3lapper, og vil uten tvil løse lastproblemet ditt, med mindre du er litt for ivrig når duu er på harrytur.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  17. #17
    Registrerte brukere Scania143 sin avatar
    Medlem siden
    21. aug. 2011
    Sted
    Jessheim
    VCCN medlemsnummer
    600
    Innlegg
    440
    Antall takk

    Standard

    Aha, da burde jeg bare kjøpe 215 neste gang da? Og må leve med subbing?

    Har jo 16" orginale volvo felger, colombia ellno sånt jeg kan bruke på vinterstid, må bare ha no dekk da det sitter sommerdekk på dem..

    Aha, fordi det subber en smule om jeg legger over fult til høyre er det vel, mes til venstre subber det UTROLIG mye..

    og det med nivåmat gan jeg bare glemme da, siden jeg har senkesett og skal fortsette og ha dette?

    Eller vet du om en løsning jeg kan ha, vil jo som sakt ha senkesett, men ja, vil også bli kvitt problemet med subbing, vet ikke om det subber med full bil osv med 215 jeg?

    Og er det noe og gjøre for at bilen ikke skal sige mye ned bak? min blir jo hel flat baki bare med litt last.

    Takker forresten for svar

  18. #18
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Du kan kjøpe nivomat til 850/V70 R, disse er fabrikksenket 25mm, mener jeg å huske, mulig 35mm på V70R. Utover det er det stivere dempere som er tingen, har hørt mye bra, og har en del god erfaring om senkesettene til FK, både coilovere og rene senkesett. Skal visstnok bli grisestive, men det har du kanskje ikke noe imot?

    Og, at det subber mer på venstre er helt riktig, av en eller annen grunn er den venstre hjulbuen trangere enn den høyre, go figure

    Man MÅ ikke leve med subbing, i utgangspunktet burde det gå fint med originalt innpress, 215dekk og utslagsbegrensere, men skal du være helt sikker, er 205dekk veien å gå, var jo tross alt det bilene kom med som største alternativ originalt.

    Uansett om du går for et senkesett eller nivomat, må du huske på at jo mer last, jo mindre hardkjøring skal til før du subber. Når jeg kjørte en stund med defekt nivomat, kjørte seg så utrolig pent om jeg så bare henta pizza, subba for et godt ord

    Ellers får du kjøpt slike gummimellomlegg på biltema til å legge mellom spiralene på fjæra, og således heve bilen.... men jeg kan ikke tenke meg at det på noen måte er en bra løsning

    Og bare hyggelig, forumet er til for å gi svar i ny og ne, vettu, at jeg har sugd til meg masse inforrmasjon om 850 skal du få lov til å dra nytte av
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  19. #19
    Registrerte brukere Joakim sin avatar
    Medlem siden
    25. juni 2011
    Innlegg
    208
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Scania143 Vis post
    [B]

    Joakim
    Hehe, skjønner jeg godt, den sparker greit, og er utrolig turtallsvillig Ble mye mere ovveraska over hvordan den gikk en jeg skulle tro.
    Er da ingen problem med T5 som førstebil er null problem, bare og kjøre med hodet det, og ikke ha ihjel alt.
    Lettsykkelen min nå har 35 hester, og kjører jeg bånn gass over alt med den har jeg ikke lappen lenge da heller, handler om og bruke hodet..
    Kan vel hende det skjer ting her, men har jo ett år på meg, så tar ting som det kommer.
    Lykke til med bilkjøp!
    Hehe takk for det

    Er helt sant det me at man må kjøre me hode Og ikke kjøre med full gass hele tiden
    En annen grunn til at jeg ikke helt vil ha en T5 til førstebil er at de som er/har vert i nærheten er rævkjørt :P og gidder ikke å reise land og strand for å finne et bra eksemplar til en grei pris. Kan reise land og strand når jeg får lappen og blir litt eldre og då ser man jo etter litt dyrere biler også, så kvaliteten er nok en del bedre :P

  20. Takk mrstfu takket for denne posten
  21. #20
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Blir nok fornøyd med denne som førstebil. Forholdsvis lite tull med dem, god kjørekomfort, spreke motorer, og om du tråkker på litt (som du HELT sikkert kommer til å gjøre) lærer du fort hvor mye bensin koster;-)

    ta vare på den, og den blir like glad I deg som du er I den;-)
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  22. #21
    Registrerte brukere Scania143 sin avatar
    Medlem siden
    21. aug. 2011
    Sted
    Jessheim
    VCCN medlemsnummer
    600
    Innlegg
    440
    Antall takk

    Standard

    Får oppdatere litt igjen. Tok en ordentlig shining av bilen idag, samt litt bilder,d a det har blitt altfor lite bilder av bilen...

    Full vask er gooodt




    er en stund siden den er blitt polert, men glansen holder goodt. Selvom det ikke syntes så godt i tåka.





  23. #22
    Registrerte brukere Scania143 sin avatar
    Medlem siden
    21. aug. 2011
    Sted
    Jessheim
    VCCN medlemsnummer
    600
    Innlegg
    440
    Antall takk

    Standard

    har fått V70R rattet jeg kjøpte, liker utseende på V70 rattet bedre..


    kenwood spilleren






    fått i midtarmelene med koppholder også


    samt "cover" til sigarettenner

  24. #23
    Registrerte brukere Marius Skau sin avatar
    Medlem siden
    02. feb. 2010
    Sted
    Bodø, Norway, Norway
    Innlegg
    3.437
    Antall takk

    Standard

    Passer V70r rattet rett på uten noen modifiseringer? ^^
    Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
    Volvo 745 - Missile Drift Car

  25. #24
    Registrerte brukere Scania143 sin avatar
    Medlem siden
    21. aug. 2011
    Sted
    Jessheim
    VCCN medlemsnummer
    600
    Innlegg
    440
    Antall takk

    Standard

    jess.

    man må bare få tak i V70 ratt MED airbag, da 850 airbagen ikke funger i V70 rattet

  26. #25
    Registrerte brukere RE855LUTION sin avatar
    Medlem siden
    13. okt. 2011
    Sted
    Eidsvoll
    Innlegg
    76
    Antall takk

    Standard

    Pen bil

    Men åsen leppe har du under R-fanger'n din ?
    REVOLVO855LUTION
    1997 Volvo 855 2.5 10v

Side 1 av 9 1 2 3 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Andreas : '03 XC90 D5 AWD
    By andreas in forum S60 / V70N / S80 / XC -serien
    Svar: 103
    Siste post: 22/04/16, 12:00
  2. Volvo Andreas : 945 GL - Turbo bruksbil/prosjekt R.I.P. !!!
    By Volvo Andreas in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 98
    Siste post: 17/07/12, 00:25
  3. usablink i klarglasslykter på 850
    By Mrmordi in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 9
    Siste post: 04/01/12, 22:10

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •